Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi!

Ezt néztem ki első körben: Hankook Kinergy Eco (K425) 88T most 15 ezer Ft környékén van...jó árnak tűnik és a te tesztedben is vizes út kivételével jó pontokat kapott.

Sziasztok!

ez is lehet segítség: http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/nyarigumi-teszt_16_abroncsot_vetettunk_ossze_a_hungaroringen-12139?utm_source=hirfigyelo_anv2_hirlevel_20140226&utm_medium=webview&utm_campaign=hirlevel_2014-04-14&utm_content=cikk

Elküldve

Jelenleg nincsem emelőm és kerékkulcsom, ezért be akarom szerezni ezeket, csak nem tudom pontosan milyen kell G Astrához ?

Bármelyik Astra széria emelője jó (F vagy J is) vagy bármelyik Opeles is?

Elküldve (edited)

Jelenleg nincsem emelőm és kerékkulcsom, ezért be akarom szerezni ezeket, csak nem tudom pontosan milyen kell G Astrához ?

Bármelyik Astra széria emelője jó (F vagy J is) vagy bármelyik Opeles is?

Szia!

emelő:

http://olx.hu/hirdetes/opel-gyari-emelo-ID1ZTLJ.html#383d63ada0

http://olx.hu/hirdetes/opel-emelo-gyari-2-db-ID1VtOh.html#383d63ada0

kerékulcsot meg vegyél a tescoba,a keresztkulcs kb-1000-1500 ft

Módosítva : killermedve
Elküldve (edited)

ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101

mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Módosítva : Probert
Elküldve

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Nekem teljesen megfelel a keresztkulcs,ha esetleg nem akar lazulni bal lábbal besegítek :D

Elküldve

És bevált? Nem kevés neki a 12V?

igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni.

én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de

ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá.

robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma....

kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart.

mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D

itt egy cikk róla

Elküldve

igen,nem kevés, de aki nem hiszi jöjjön el hozzám ki lehet próbálni.

én sem hiszek a kínai csodákban, sőőt rühellem a lomokat, de

ismerősnek volt, és párszor szükségem is volt rá.

robogót szereltem vele, variátor, hátsó kerék, hátsó kuplung nem téma....

kocsiról is simán leszedi az agyonhúzott csavart.

mondjuk én a homasita boltban vettem, igaz az a konténeres kínai kacat fellegvára :D

itt egy cikk róla

Én is mindig kínlódtam a variátor leszedéssel.Csináltam lemezből hozzá blokkolót.A kuplungot kellene valahogy leszednem.Lehet veszek a baumaxban légkulcsot.Kb.ennyi az ára mint ennek az elektromosnak.Keresztkulcsból én is csináltam már két csőkulcsot :)

Elküldve

ha jót akarsz veszel keresztkulcsot::http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1462&cat=101

mert a gyári szerintem katasztrófa, ha a gumis meghúzza légkulcsal a csavarokat főleg ha alufelnid van akkor , én ilyet vennék

Én otthon cserélem a kerekeket. Nyomaték kulccsal húzom meg, akkor tényleg a gyári kulcs elég. (ha a gumis húzza meg, akkor az tényleg néha agyon van tépve, de minek :omg: )

Na igen... meg az adatoknál megadott 340Nm is hihetetlennek tűnik ilyen feszültségérték mellett...

Megfelelő áttétel mellett lazán lehet. És a feszültség nem minden, ha főleg nagy áramot vesz fel. Mondjuk a teljesítményét megnézném.

Elküldve

Nekem a keresztkúlcs nem vált be. Amikor a gumis ráverte az anyát még annó a skodámnál, akkor a keresztkulcs elcsavarodott, mint a dög, mert nem lehet jól rányomni. Azóta én a keresztkulcsot senkinek nem ajánlom. Vegyen inkább ilyet! Ezzel le és fel is lehet faxául szerelni a kereket.

Én is voltam ilyen gumisnál, otthon a keresztkulcsra 1,5 méteres csövet raktam. Az én kulcsom jól bírta, de meglazítani nem sikerült. Visszavittem neki, hogy lazítsa le. Levegőkulccsal sem lehetett, előszedett egy teherautó kerékkulcsot, azzal sikerült.

Elküldve

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

ebben az esetben válaszd a 185/65 R15-t ,valamelyiket a középkategóriások közűl pl.Barum,Firestone,Hankook

Elküldve

Sziasztok !

Most lettem Astrás, eddig többféle autóm volt, öreg motoros vagyok már, és egy jó ajánlatot nem tudtunk kihagyni. :icon1:

Vettünk egy 2007-es G Astra Classic-ot, tényleg nagyon jó állapotban van, pöpec. Örülök neki, mert tetszenek a megoldások, jó autó. Ha jól tudom lengyel összeszerelés, de ettől még jó autó.

Téli gumi van rajta 195/60R15-ös Kleber (angol) elég jó állapotú, viszont kellene lassan nyári.

Leírások szerint 185/65 is jó rá, azzal is jöttek ki a gyárból.

Főleg a feleségem használja majd, elővárosi forgalomban, dombos vidéken, évi 5-6000 km-t

Kérdéseim felétek:

- miért jobb, ha jobb a 195-ös, mint a 185-ös rá? tudom szélesebb nagyobb a tapadás, de ez a kényelem, vezethetőség rovására megy ahogy olvastam.

- Próbáltatok-e Kormoran Runpro B-t, Barum Brillantis 2, Bravuris 2 esetleg Debica Presto vagy Furio gumikat?

Mind a Michlein vagy Conti harmad cégei, annyira nem lehet rossz. Olvastam a nyárigumi tesztet, hogy ezek jobban lekopnak vészfékezéskor, de ez extrén szitu.

Szeretném a gumizást 50-ből megúszni, ahhoz 12 körül kell gumit találni, és a felsoroltak jönnek szóba, vagy a 185-ösből egy középkategória.

köszi előre is a tippeket, tapasztalatokat!

Jó autózást!

Viktor

A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.)

De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék.

Elküldve (edited)

A classicoc 195-el jöttek ki. A 185 szerintem virsli. (igaz a 195 is, de 195-nél kisebbet nem tennék fel.)

De ha csak annyi a kereted rá, akkor rakj fel rá 185-öt, de én a gumin nem spórolnék.

185/65/R15el jöttek ki, nem 195el.

Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most.

50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne.

Módosítva : Tippmix46
Elküldve

185/65/R15el jöttek ki, nem 195el.

Én továbbra is a Hankook Kinergy Eco felé húzok, szereléssel-centírozással a 4 gumi 65-70 ezer Ft lesz, ennél jobb ár/érték nehezen van most.

50 ezer Ft-ból ezt te kizárt, hogy megússzad, felrakással-centírozással....a legolcsóbb gumik rá 12-13 ezer Ft, valami akciós szerelés-centíriással is 55-60 ezer Ft lenne.

A classic-ok 195-tel jöttek ki, de tök mindegy, hogy 185/65R15 vagy 195/60R15.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.