Geopake Elküldve Október30, 2013 Megoszt Elküldve Október30, 2013 Én régen a Trabanthoz autósboltban vettem kupakot a csavarra.Volt krómozott meg fekete.Gondolom azóta is tartanak ilyesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 Egyelőre nincs még az autón, hétvégén kerül rá a friss téli Conti garnitúra, majd lövök egy-két képet, ha rajta lesz a kocsin. Nekem teljesen alufelni-fílingje van. :icon1: Vastag, kemény a bevonat. Most ilyen: Csak kupakot kell szereznem a csavarokra... Valami ötlet, forrás valakinek? Nagyon jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 Én régen a Trabanthoz autósboltban vettem kupakot a csavarra.Volt krómozott meg fekete.Gondolom azóta is tartanak ilyesmit. Szintén zenész voltál? ;) Régen Trabikán :wub: kalapácslakkal fújt felnim volt, krómozott kupakokkal... Ej, régi szép idők... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 A hétvégén felkerültek az új Firestone W3-ak. Elsőre nagyon jónak tűnnek, igaz, még jobb idő volt a napokban, mint néha nyáron:) Majd az első komolyabb esőnél és hónál leszek rá kíváncsi, hogy milyen. Akartam kérdezni, Ti milyen guminyomást szoktatok beállítani téli és nyári esetén? Én nyáron tartom magam a benzinsapka mögötti táblázathoz, vagyis két személyre elöl 2.2 bar, hátul 1.9 bar, gyári 185/65/15 Hankook abroncsoknál. Most a W3 (ami szintén 185/65/15) ugyanennyire van beállítva. Ha több csomagot vagy utast viszek (ritkán), akkor hátul megemelem 2.2-2.3-ra, de alapból 1.9. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 Én a nyárit általában a gyári értékre fújom. Most a téli elöl-hátul 2.3-mal került fel, de a hőmérséklettel csökken a nyomás is, amikor feltettem, még vagy 15 fok volt. Ha hidegebb lesz ellenőrzöm, korrigálom (bár pár tized plusz nagyobb gondot nem okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 Szintén zenész voltál? ;) Régen Trabikán :wub: kalapácslakkal fújt felnim volt, krómozott kupakokkal... Ej, régi szép idők... Mikor vettem a Trabit(1995) nem volt rajta kupak.Se a közepén se a csavarokon.Akkoriban bármelyik autósboltban lehetett kapni hozzá mindent.Lökhárítógumi sem volt rajta meg a felíratok sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 Én a nyárit általában a gyári értékre fújom. Most a téli elöl-hátul 2.3-mal került fel, de a hőmérséklettel csökken a nyomás is, amikor feltettem, még vagy 15 fok volt. Ha hidegebb lesz ellenőrzöm, korrigálom (bár pár tized plusz nagyobb gondot nem okoz. Én mindig mind a 4 kereket 2.5-re. Az a hátsó kerekeknél 50%-os. Elöl 100%-os terhelésnél írja. DE 2-3 tizeddel kevesebb már meg látszik a fogyasztáson, jópár dl-t jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 "off astra :) " felkerültek az új nyári gumik :) "on" Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 "off astra :) " felkerültek az új nyári gumik :) "on" Ha tavaszra megunod szivessen átveszem ezeket a felniket.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Én mindig mind a 4 kereket 2.5-re. Az a hátsó kerekeknél 50%-os. Elöl 100%-os terhelésnél írja. DE 2-3 tizeddel kevesebb már meg látszik a fogyasztáson, jópár dl-t jelent. Nem sok egy kicsit a 2.5? Vagy ennyire alacsonyra vették a gyári adatot, miszerint 1-2 személlyel, csomag nélkül, elöl 2.2 és hátul 1.9? Itt szerinted megnő a fogyasztás ennél a gyári értékeknél és nem optimális? Mennyi lenne akkor az ideális nyomás, téli gumiknál, gyári méretnél, egy-két személyhez, súly nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Nem sok egy kicsit a 2.5? Vagy ennyire alacsonyra vették a gyári adatot, miszerint 1-2 személlyel, csomag nélkül, elöl 2.2 és hátul 1.9? Itt szerinted megnő a fogyasztás ennél a gyári értékeknél és nem optimális? Mennyi lenne akkor az ideális nyomás, téli gumiknál, gyári méretnél, egy-két személyhez, súly nélkül? Én ennyivel használom már lassan 6 éve. Amúgy télen is ezt használom, akkor biztos nem gond, mert ott alapból minimum 0.2-vel többre kell fújni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 "off astra :) " felkerültek az új nyári gumik :) "on" Az megvan hogy november van? Ilyenkor rakatsz fel nyári gumit? :huh: (Mondjuk én is most fogok, de velem ellentétben te használod is az autót télen ha jól sejtem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Az megvan hogy november van? Ilyenkor rakatsz fel nyári gumit? :huh: (Mondjuk én is most fogok, de velem ellentétben te használod is az autót télen ha jól sejtem) múlt hét csütörtökön lett felrakva :) (okt.24 ) a régi nyári nagyon kuka volt , az újat meg kicsit beakartam koptatni :) egy 500km beleraktam már :) még korai felrakni a télit , talán jövő hétvége vagy utána majd az idő megmondja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Én tegnap felraktam a téli autóra... épp ráértem, meg aztán még 2 hétig tuti nem fog gurulni az az autó, utána meg ki tudja hogy lesz rá időm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 Nem sok egy kicsit a 2.5? Vagy ennyire alacsonyra vették a gyári adatot, miszerint 1-2 személlyel, csomag nélkül, elöl 2.2 és hátul 1.9? Itt szerinted megnő a fogyasztás ennél a gyári értékeknél és nem optimális? Mennyi lenne akkor az ideális nyomás, téli gumiknál, gyári méretnél, egy-két személyhez, súly nélkül? Nyilván a gyári érték az ideális, mivel a gyári mérnök bácsik a tengelyterhelést, egyebeket figyelembe véve hoztak döntést róla, hogy mennyi legyen... Ettől függetlenül én is nagyobb nyomást szoktam beállítani, a zömében 1-2 személyes súly nélküli közlekedésemhez: elöl 2.4, hátul 2.1 (mindkét érték +0.2 bar-ral nagyobb, mint a gyár által javasolt). Közel 230.000 km-t mentem már így, és rendellenes gumikopásom nem volt (középső rész kopna jobban a túl nagy nyomástól), valamint szerintem a fogyasztás, a kormányzás agilitása is jobb. Tapadásban én nem vettem észre káros hatást. Annál is inkább szerencsés a magasabb érték, mivel azért folyamatosan szökik a levegő az abroncsból, és így hosszabb ideig van a gumi az ideális nyomástartományban. Nem beszélve arról, hogy azért jómagam nem nézegetem minden indulás előtt a guminyomást... Továbbá a gumit, főleg az oldalfalat, inkább az alacsonyabb nyomás terheli, a kedvezőtlenebb fogyasztásról nem is beszélve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Hátha valakit érdekel! http://aprod.hu/hirdetes/opel-atra-g-eredeti-gm-acelfelni-6jx15-teli-gumival-elado-185-65-r15-ID1yiB3.html#b0518c8ee8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Ez nem drága egy kicsit? Ennyiért már 16"-os alufelnit is kapsz, gumival együtt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Ez nem drága egy kicsit? Ennyiért már 16"-os alufelnit is kapsz, gumival együtt! Nem tudom a mostani árakat, csak a hirdetések böngészése közben akadtam rá! :) Mondjuk most újra megnéztem a hirdetést és valóban egy kicsit túlárazta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Ez nem drága egy kicsit? Ennyiért már 16"-os alufelnit is kapsz, gumival együtt! Ráadásul valami jó gagyi gumi...Életemben nem hallottam róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Nem tudom a mostani árakat, csak a hirdetések böngészése közben akadtam rá! :) Mondjuk most újra megnéztem a hirdetést és valóban egy kicsit túlárazta! Nem kicsit árazta túl. Nekem most 4000el többe volt a 4 lemezfelni meg a 4 új winter contact ts850. Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok ! Érdeklődnék, hogy 2007-es Z14XEP Astra Caravanra fel lehet-e tenni 14 "-os acélfelnit, és ha lehet, arra milyen gumiméret passzolna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 A 14 collos felni elvileg felfér a kerékagytól. 185/70 R14 gumival tartható a gyári kerékátmérő. Mi az oka a kisebbre váltásnak? A ballonosabb keréktől kicsit nyúlósabb lesz szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 A 14 collos felni elvileg felfér a kerékagytól. 185/70 R14 gumival tartható a gyári kerékátmérő. Mi az oka a kisebbre váltásnak? A ballonosabb keréktől kicsit nyúlósabb lesz szerintem. Az ár miatt gondolkodtam. Az off Peugeot 307-emen 16"-ról 15"-ra váltva jóval olcsóbb lett a gumi. Itt ahogy nézem még drágább is a 14"-os téma. Marad a 15" Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 A legutóbb vásárolt 3 ajtós G Astrához 14 collos téligumikat kaptam. A felnik mérete: 5 1/2J x 14 ET39 A rajta levő gumik adatai: 175/70R14 84T A nyáriak 15"-ösön vannak (6J x 15, ET49; 195/60R15 88H) De megtaláltam a német törzskönyvben is ezeket az adatokat. PS: Illik ekkora méretben képet beilleszteni? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Sziasztok ! Érdeklődnék, hogy 2007-es Z14XEP Astra Caravanra fel lehet-e tenni 14 "-os acélfelnit, és ha lehet, arra milyen gumiméret passzolna? 1,6-os motorig biztos fel lehet rakni. Az ötcsavaros agyra már szerintem nem megy fel 14-es felni, (1,8-tól), mert nagyobb az első fék. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts