Kombitomi Elküldve December4, 2011 Elküldve December4, 2011 Sziasztok! Én sok alufelnit hagytam már a hátam mögött, de a legjobb volt (kátyútűrés, erősség) a gyári alufelni. Most is az van külön nyárra, és külön télre.
DM101 Elküldve December4, 2011 Elküldve December4, 2011 Sziasztok! Én sok alufelnit hagytam már a hátam mögött, de a legjobb volt (kátyútűrés, erősség) a gyári alufelni. Most is az van külön nyárra, és külön télre. Köszi!Most egy kicsit megnyugtattál.
Alex75 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 norautós felni van az ismerősöm kocsiján 3éve, hibátlan nem üt nem ráz és ő is valami extra olcsón vette ahhoz képest hogy új ez az nagyon szép felni Szépnek szép, de nézz meg egy gyárit, mennyivel robosztusabb. Hidd el, nem hátrány az...
Alex75 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Sziasztok! Én sok alufelnit hagytam már a hátam mögött, de a legjobb volt (kátyútűrés, erősség) a gyári alufelni. Most is az van külön nyárra, és külön télre. Annál már csak az acélfelni jobb... :lol:
DM101 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Készen lettek a felnik.Fogjuk rá.....A hátsó rész már nem fért bele normálisan a 11.000Ft/felni árba.Szerintetek csiszoljam meg és fújjam le, vagy sza@jak rá. Ha érdekel valakit fényképezőgéppel is csinálhatok képet, mert ez csak mobilos. Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/111205/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111205/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg
Alex75 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Készen lettek a felnik.Fogjuk rá.....A hátsó rész már nem fért bele normálisan a 11.000Ft/felni árba.Szerintetek csiszoljam meg és fújjam le, vagy sza@jak rá. Ha érdekel valakit fényképezőgéppel is csinálhatok képet, mert ez csak mobilos. Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/111205/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/111205/IMG_201...ltoltes.hu_.jpg Ha nem sérült a lakkréteg, akkor felesleges, látszani úgysem fog. Ha sérült, akkor legalább azokat a részeket érdemes lekezelni, ne korrodálja a sós víz. Bár, ha nyári lesz...
DM101 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Ha nem sérült a lakkréteg, akkor felesleges, látszani úgysem fog. Ha sérült, akkor legalább azokat a részeket érdemes lekezelni, ne korrodálja a sós víz. Bár, ha nyári lesz... Hátul nincsen lakk réteg.Azt mondta a srác hogy szerinte felesleges.Gondoltam rá én is hogy csak le kéne fújni lakkal.
Alex75 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Hátul nincsen lakk réteg.Azt mondta a srác hogy szerinte felesleges.Gondoltam rá én is hogy csak le kéne fújni lakkal. Ártani nem fogsz vele. Maszkold ki, h ne ködöljön rá a már lakkozott felületre, aztán fújhatod... :lol:
DM101 Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Ti el szoktátok vinni a gumishoz a felnire szerelt kereket minden szezon elején centíroztatni?
Hegyi Elküldve December5, 2011 Elküldve December5, 2011 Ti el szoktátok vinni a gumishoz a felnire szerelt kereket minden szezon elején centíroztatni? Nem. Csak ha indokolt. Fölösleges egyébként. szerintem
ampervadasz Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Nem. Csak ha indokolt. Fölösleges egyébként. szerintem Én se szoktam.
Alex75 Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Ti el szoktátok vinni a gumishoz a felnire szerelt kereket minden szezon elején centíroztatni? Én igen. Így biztos, h rendben van. Utána meg, ha indokolt. Főleg az első kerekeknél... :lol:
DM101 Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Azért kérdeztem ezt a centírozást, mert most hogy vettem egy plusz felni garnitúrát, hogy külön felnin legyen a nyári meg a téli, mindenki azt mondja hogy fölösleges volt mert úgy is cseréltetni kell a gumikat átlósan minden szezonban.Én direkt azért vettem a + felnit hogy elkerüljem a gumist egy ideig.A körülöttem lévő nagyokosok azt mondják, hogy nem elég csak az első kereket hátra rakni a hátsót meg előre.De ha így van, akkor meg nincsen érteleme a plusz felninek.Ugyanakkor azt is olvastam valahol, hogy a guminak meg nem tesz jót az állandó le és felszerelés.Most akkor mi van? :lol:
Stofl Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Azért kérdeztem ezt a centírozást, mert most hogy vettem egy plusz felni garnitúrát, hogy külön felnin legyen a nyári meg a téli, mindenki azt mondja hogy fölösleges volt mert úgy is cseréltetni kell a gumikat átlósan minden szezonban.Én direkt azért vettem a + felnit hogy elkerüljem a gumist egy ideig.A körülöttem lévő nagyokosok azt mondják, hogy nem elég csak az első kereket hátra rakni a hátsót meg előre.De ha így van, akkor meg nincsen érteleme a plusz felninek.Ugyanakkor azt is olvastam valahol, hogy a guminak meg nem tesz jót az állandó le és felszerelés.Most akkor mi van? :lol: ÁTLÓSAN TILOS CSERÉLNI!!! A KERÉK FORGÁSIRÁNYA NEM VÁLTOZHAT!!!! Ha pedig leszedve akarod forgásirányt tartva átlósan annak nem sok értelmét látom. Futóművesnél be kell állítatni a művet és ennyi... A külön felni nagyon jó döntés, kíméli a gumit és a felnit. Gyakori használat mellett a télit célszerű évente a nyárit kétévente centírozni. Természetesen futásmennyiségtől ez eltérhet nagymértékben. Ha valaki lassan megy keveset akkor elég 3-4 évente is... Átlósan soha ne rakj gumit!
ampervadasz Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Azért kérdeztem ezt a centírozást, mert most hogy vettem egy plusz felni garnitúrát, hogy külön felnin legyen a nyári meg a téli, mindenki azt mondja hogy fölösleges volt mert úgy is cseréltetni kell a gumikat átlósan minden szezonban.Én direkt azért vettem a + felnit hogy elkerüljem a gumist egy ideig.A körülöttem lévő nagyokosok azt mondják, hogy nem elég csak az első kereket hátra rakni a hátsót meg előre.De ha így van, akkor meg nincsen érteleme a plusz felninek.Ugyanakkor azt is olvastam valahol, hogy a guminak meg nem tesz jót az állandó le és felszerelés.Most akkor mi van? :lol: Ha visszaolvasol nem is olyan régen volt ez itt téma. Én úgy tudom, hogy ez a csereberélgetés régen volt divat, mai gumiknál már nem szokták és nem is ajánlják, és a többiek is leginkább ezt erősítették meg. Magam részéről nekem is külön felnin van a téli és nyári garnitúra, nem hordom gumishoz minden cserénél, csak ha szükséges és mindet oda teszem vissza ahol volt, esetleg elsőt-hátsót cserélek kopástól függően.
andris83 Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 Ha visszaolvasol nem is olyan régen volt ez itt téma. Én úgy tudom, hogy ez a csereberélgetés régen volt divat, mai gumiknál már nem szokták és nem is ajánlják, és a többiek is leginkább ezt erősítették meg. Magam részéről nekem is külön felnin van a téli és nyári garnitúra, nem hordom gumishoz minden cserénél, csak ha szükséges és mindet oda teszem vissza ahol volt, esetleg elsőt-hátsót cserélek kopástól függően. Teljesen egyetértek, én is így csinálom.
nagymag Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 ÁTLÓSAN TILOS CSERÉLNI!!! A KERÉK FORGÁSIRÁNYA NEM VÁLTOZHAT!!!! Ha pedig leszedve akarod forgásirányt tartva átlósan annak nem sok értelmét látom. Futóművesnél be kell állítatni a művet és ennyi... A külön felni nagyon jó döntés, kíméli a gumit és a felnit. Gyakori használat mellett a télit célszerű évente a nyárit kétévente centírozni. Természetesen futásmennyiségtől ez eltérhet nagymértékben. Ha valaki lassan megy keveset akkor elég 3-4 évente is... Átlósan soha ne rakj gumit! nem is tud átlósan cserélni hisz a gumira rá van írva az "inside/outside" (legalábbis nekem) amúgy max első-hátsó tengely csere szokott lenni ha az első kopottabb megy hátra.
csicsó Elküldve December6, 2011 Elküldve December6, 2011 nem is tud átlósan cserélni hisz a gumira rá van írva az "inside/outside" (legalábbis nekem) amúgy max első-hátsó tengely csere szokott lenni ha az első kopottabb megy hátra. Nem a jobb gumit kell hátrarakni?Mivel a hátulja könnyebb,így a előbb megcsúszhat A gumis nekem így mondta és így is rakta fel
Alex75 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Nem a jobb gumit kell hátrarakni?Mivel a hátulja könnyebb,így a előbb megcsúszhat A gumis nekem így mondta és így is rakta fel Általában a jobb gumit kell(ene) a hátsó tengelyre szerelni, mivel a hátulját nehezebb megfogni, ha esetleg megindul. Az eleje max alulkormányzott(abb)á válik...
Stofl Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Nem a jobb gumit kell hátrarakni?Mivel a hátulja könnyebb,így a előbb megcsúszhat A gumis nekem így mondta és így is rakta fel Azért szokták a gumisok évről évre cserélni az elsőt a hátsóval, hogy egyformán kopjanak a gumik. Így az ideális. Az első kerekeknél nagyon nagy szerepe van a guminak fékezésnél, arra jut a terhelés, tapadás. Hátsóra pedig fékerőelosztó.... Tehát akkor a legbiztonságosabb az autó, ha mind a 4 gumi egyforma minőségű. Lehetőleg jó állapotú...
Tomika86 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 sziasztok ! szertintetek 5x110-es osztókörre mozgókúpos csavarral milyen osztókörök mennek még fel??? agyméretet természetesen tehermentsítővel kompenzálva
julien Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Én igen. Így biztos, h rendben van. Utána meg, ha indokolt. Főleg az első kerekeknél... :lol: Én is. Más: Az új Európai Uniós gumiabroncs címke http://gumibiznisz.hu/20111207/az-uj-europ...iabroncs-cimke/
nagymag Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 sziasztok ! szertintetek 5x110-es osztókörre mozgókúpos csavarral milyen osztókörök mennek még fel??? agyméretet természetesen tehermentsítővel kompenzálva mozgókúpossal természetesen 108 és 112. 2mm-t tud mozogni. Gumi: én ezt így hallottam, illetve télen a hajtott kerékre ajánlják a jobb gumit és a hóláncot is. (meg a fék miatt is, nem hallottam még annyira erős elsőkerekes gyári autóról, aminek csak úgy megindul a fara :lol: )
csicsó Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 mozgókúpossal természetesen 108 és 112. 2mm-t tud mozogni. Gumi: én ezt így hallottam, illetve télen a hajtott kerékre ajánlják a jobb gumit és a hóláncot is. (meg a fék miatt is, nem hallottam még annyira erős elsőkerekes gyári autóról, aminek csak úgy megindul a fara :lol: ) Nem induláskor megy ki a fara hanem fékezéskor,mert a súlypont előre kerűl,előre bólint az autó a hátulja könnyűvé válik így a tapadás csökken,könnyeben megcsúszhat
Recommended Posts