DM101 Elküldve November22, 2011 Elküldve November22, 2011 Beszéltem telefonon az egyik bolttal és azt mondta a hapsi, hogy januárban ÁFA emelés is lesz, nem csak áremelés .Most végül is megrendeltem egy Hankook Optimo K415-öt 17057Ft-ért 33476Ft helyett.A Barum gumit az egyik fórumos kolléga javaslatára elfelejtettem.Remélem ez a Hankook beválik.
jaygab Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Jobb elsõ lassù defekt.Kerèkcsere utàn iràny a gumis. 8cm hosszù facsavar kiszedèse utàn felfùjja, berakja a kàd vìzbe ès miutàn nem ereszt a kezembe nyomja hogy kèsz van. Kèrdezem hogy nem kell ragasztani,vulkanizàlni vagy ilyesmi? A vàlasz: nem, ez a hadsereg àltal fejlesztett sajàt magàt vulkanizàlò gumi,jò lesz ìgy.Egyelôre pòtkerèkkel közlekedek, nem raktam vissza... 2000ft volt a mûvelet egyèbkènt... Ja ès 2009-es Kleber krisalp hp2 Kèrdèsem hogy igaz lehet ez? Felrakhatom nyugodtan?Vagy legalàbb cserèljem meg a hàtsòval hogy ne kormànyzott kerèken legyen? 9 hònapos fiamat is szoktam vinni, kicsit paràzok!!
DM101 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Ezt a NASA által kifejlesztett kádban nézte meg?Én ezt nem tudom elhinni.Lehet hogy rosszul tudom, de a vulkanizáláshoz magas hő kell.
DM101 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 A Kumho Solus KH17-ről mi a véleményetek?Nyári gumi.
jaygab Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 A Kumho Solus KH17-ről mi a véleményetek?Nyári gumi. Jò gumi, teszteken is jòl teljesìtett. Nekem a ku31ecsta volt nyàron , az egy picit mèg dràgàbb, de nagyon jò!!!
DM101 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Ha valaki festett már alu felnit, az megosztaná a tapasztalatait?Vettem most egy felnit, de le kéne csiszolni, és le kéne festeni.Van néhány pici bemélyedés rajta, minta ráesett volna egy csavarhúzó vagy valami kis tárgy.Gondolom ezt a festés eltakarja.Azt nem tudom, hogy csiszoljam le a festéket, vagy marassam le valamivel.Festékből mi a jó?Valami keményebb strapabíró lakkot tudtok ajánlani?
PGA Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Jobb elsõ lassù defekt.Kerèkcsere utàn iràny a gumis. 8cm hosszù facsavar kiszedèse utàn felfùjja, berakja a kàd vìzbe ès miutàn nem ereszt a kezembe nyomja hogy kèsz van. Kèrdezem hogy nem kell ragasztani,vulkanizàlni vagy ilyesmi? A vàlasz: nem, ez a hadsereg àltal fejlesztett sajàt magàt vulkanizàlò gumi,jò lesz ìgy.Egyelôre pòtkerèkkel közlekedek, nem raktam vissza... 2000ft volt a mûvelet egyèbkènt... Ja ès 2009-es Kleber krisalp hp2 Kèrdèsem hogy igaz lehet ez? Felrakhatom nyugodtan?Vagy legalàbb cserèljem meg a hàtsòval hogy ne kormànyzott kerèken legyen? 9 hònapos fiamat is szoktam vinni, kicsit paràzok!! Ha jól értem, a gumis nem rakott semmit a lyukba, csak kihúzta a csavart, aztán annyi. Hát, nekem nem egy stabil megoldás ez... Nekem is volt már 2 lassú defektem két-három szezonnal ezelőtt, de nálam valami szálat húzott a lyukba a gumis, mindkét végét meggyújtotta, aztán szépen eldolgozta a csonkokat. Annyit mondott, hogy ez stabil megoldás, de a gumi sebességindexét érdemes visszább sorolni, azaz az én esetemben a T-s index "visszaminősült" Q-ra. Azóta is tökéletes, és én merem így használni. Elvileg egy csavar nem rongálja meg annyira a drótvázat, hogy az meggyengüljön és esetleg durrdefektet okozzon. Nálad szerintem inkább az az aggályos, hogy a szabadon hagyott lyuk újra lassú defektet fog okozni. Az önmagát vulkanizáló gumi témáról még nem hallottam, de szerintem nettó mókusvakítás... (bár hasznos lenne, meg az önmagát begyógyító horpadás, meg az üvegtörés után kisimuló szélvédő...)
ampervadasz Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Ha jól értem, a gumis nem rakott semmit a lyukba, csak kihúzta a csavart, aztán annyi. Hát, nekem nem egy stabil megoldás ez... Nekem is volt már 2 lassú defektem két-három szezonnal ezelőtt, de nálam valami szálat húzott a lyukba a gumis, mindkét végét meggyújtotta, aztán szépen eldolgozta a csonkokat. Annyit mondott, hogy ez stabil megoldás, de a gumi sebességindexét érdemes visszább sorolni, azaz az én esetemben a T-s index "visszaminősült" Q-ra. Azóta is tökéletes, és én merem így használni. Elvileg egy csavar nem rongálja meg annyira a drótvázat, hogy az meggyengüljön és esetleg durrdefektet okozzon. Nálad szerintem inkább az az aggályos, hogy a szabadon hagyott lyuk újra lassú defektet fog okozni. Az önmagát vulkanizáló gumi témáról még nem hallottam, de szerintem nettó mókusvakítás... (bár hasznos lenne, meg az önmagát begyógyító horpadás, meg az üvegtörés után kisimuló szélvédő...) Nem értek hozzá, de ilyenről még én se hallottam, és elég hihetetlennek tűnik. Lehet megkérdeznék egy másik gumist.
pocak Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Gumit szerintem a szezonkezdetkor érdemes venni, akkor vannak rá a legjobb árak, tehát télit október-novemberben, nyárit március-áprilisban. Nem beszélve arról, hogy a lehető legfrissebb DOT-számúakat is ilyenkor lehet kapni. Gondolj bele: ha most megveszed a nyáridat, feltételezem nem fogod télre felrakni, tavaszig csak áll magában. Míg ha tavasszal veszed, kaphatsz friss-ropogós, néhány hetes gyártású gumit. A mostani árak a gyenge forint miatt is elszálltak kicsit, hátha tavaszra lenyugszanak a kedélyek ezen a téren. Különben, ahogy Endy is írja, általában kerülendők a kínai, meg a Tesco-gazdaságos "ócsó" darabok. Több szezonra kivetítve pláne nem érdemes pár ezresen vacakolni. A gumigyárak fordítva vannak bekötve: most télen a jövő évi nyári gumikat gyártják, nyáron pedig a téli lesz a sláger. Miután a piaci eladásokat nem tudják előre kalkulálni, előfordulhat, hogy hiánycikk lesz egy bizonyos típus. Ez akkor gáz, ha a 2. szezon közepén kapsz javíthatatlan sérülést, és nincs az országban sehol a megfelelő gumi. A 3 jó gumiból 1 önkéntes száműzetésbe megy, és rögtön 2 kell még! Egyébként a Hankook dolgozói kapnak valami "juttatást", ha ismersz ott dolgozót, a méretedben beszerzi! :lol:
pocak Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Jobb elsõ lassù defekt.Kerèkcsere utàn iràny a gumis. 8cm hosszù facsavar kiszedèse utàn felfùjja, berakja a kàd vìzbe ès miutàn nem ereszt a kezembe nyomja hogy kèsz van. Kèrdezem hogy nem kell ragasztani,vulkanizàlni vagy ilyesmi? A vàlasz: nem, ez a hadsereg àltal fejlesztett sajàt magàt vulkanizàlò gumi,jò lesz ìgy.Egyelôre pòtkerèkkel közlekedek, nem raktam vissza... 2000ft volt a mûvelet egyèbkènt... Ja ès 2009-es Kleber krisalp hp2 Kèrdèsem hogy igaz lehet ez? Felrakhatom nyugodtan?Vagy legalàbb cserèljem meg a hàtsòval hogy ne kormànyzott kerèken legyen? 9 hònapos fiamat is szoktam vinni, kicsit paràzok!! Ééééérdekes! Úgy vettem ki, hogy a teljes műveletet végig nézted, és a csavar kiszedése után már fújta is az abroncsot levegővel! Ha így van, akkor ne kockáztass, az a gumi még nem kóser! Javaslatom: vagy egy másik gumisnál (felniről való leszerelés után) foltoztatod/vulkanizáltatod/ragaszttatod vagy bolti defektjavító anyagot nyomatsz bele a használati utasítás szerint. Ez egy folyadék, és akkor fog gumisodni, megkötni, ha a lyukon át szivárogni kezd. Elméletileg. És a kerékben lévő folyadék miatt a centírozás elmehet... Azt meg a gumisnál tudod megoldani. Ha pedig úgyis gumishoz kell menni, akkor inkább az első verzió. Azt az önvulkanizáló gumit pedig óvszereknél kellene alkalmazni, sajnos egyre több a kotonszökevény!! :lol:
jaygab Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Köszi sràcok a vèlemènyeket. Èn is valahogy ìgy gondoltam a dolgot, megerôsìtèst akartam. Gumist is (màsikat) meg akartam kèrdezni csak a melòm miatt mèg nem sikerült. De ez, ahol csinàltàk egy nonstop gumis, sok alkalmazottal aki közül az egyik ezt megcsinàlta, ràadàsul pofàtlanul zsebre is dolgozott ès lehùzott.Visszamegyek ès elmondom a fônökènek a sztorit , kivi vagyok mit fog mondani...
pocak Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Köszi sràcok a vèlemènyeket. Èn is valahogy ìgy gondoltam a dolgot, megerôsìtèst akartam. Gumist is (màsikat) meg akartam kèrdezni csak a melòm miatt mèg nem sikerült. De ez, ahol csinàltàk egy nonstop gumis, sok alkalmazottal aki közül az egyik ezt megcsinàlta, ràadàsul pofàtlanul zsebre is dolgozott ès lehùzott.Visszamegyek ès elmondom a fônökènek a sztorit , kivi vagyok mit fog mondani... Ezért javasoltam, hogy keress másik gumist. Gondolom számla, nyugta nincs az elvégzett munkáról. Tehát panaszod sem lehet, így igazad sem. Ha mégis van, akkor keményen, heavy metal brutálban kérj garanciális javítást (kicsit leengeded a szelepet, és máris szemmel látható a hibás teljesítés) :lol:
palicska Elküldve November27, 2011 Elküldve November27, 2011 Köszi sràcok a vèlemènyeket. Èn is valahogy ìgy gondoltam a dolgot, megerôsìtèst akartam. Gumist is (màsikat) meg akartam kèrdezni csak a melòm miatt mèg nem sikerült. De ez, ahol csinàltàk egy nonstop gumis, sok alkalmazottal aki közül az egyik ezt megcsinàlta, ràadàsul pofàtlanul zsebre is dolgozott ès lehùzott.Visszamegyek ès elmondom a fônökènek a sztorit , kivi vagyok mit fog mondani... Engedd le teljesen majd vidd vissza és keresd a főnököt. Mond el mikor voltál ott, mit csináltak vele és mennyiért. Ha hisz neked akkor nyertél, ha nem akkor buktad a kétezret. Ha elhiszi, akkor nehogy fizess!!!
DM101 Elküldve November28, 2011 Elküldve November28, 2011 A Felnijavitas.EU-nál valaki csináltatott már felnit?Kerékőrt szeretnék venni, csak nem tudom milyen méretet kell keresni.Tudnátok segíteni?
DM101 Elküldve November30, 2011 Elküldve November30, 2011 Ha valakit érdekel akkor itt van a csavar mérete:kulcsnyílás ->17 menet méret->M12 menetemelkedés (mm)->1,5 hossz(mm)->20 1
DM101 Elküldve December2, 2011 Elküldve December2, 2011 Egész jól elbeszélgetek itt magamban. Valaki vett már a Norautónál kínai alufelnit? Most néztem, hogy 15"-ös méretben már 13-ért lehet kapni elég pofás darabot, csak az rémíszt egy kicsit hogy kínai gyártmány.
Korzika Elküldve December2, 2011 Elküldve December2, 2011 Egész jól elbeszélgetek itt magamban. ;) :) Te vagy a gumi,felni kérdések mentora! :lol: Ja és nem ,nem vettünk kínai alaufelnit a Norautónál! :)
Guest Endy Elküldve December2, 2011 Elküldve December2, 2011 Egész jól elbeszélgetek itt magamban. Valaki vett már a Norautónál kínai alufelnit? Most néztem, hogy 15"-ös méretben már 13-ért lehet kapni elég pofás darabot, csak az rémíszt egy kicsit hogy kínai gyártmány. Fórumtárs! Ez neked miért nem jó? :lol: http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gum...ufelni_4x100_15
Alex75 Elküldve December2, 2011 Elküldve December2, 2011 Fórumtárs! Ez neked miért nem jó? :lol: http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gum...ufelni_4x100_15 Sokkal inkább egy használt gyárit, mint egy noname vackot(?)... Szerintem...
PGA Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 Egész jól elbeszélgetek itt magamban. Valaki vett már a Norautónál kínai alufelnit? Most néztem, hogy 15"-ös méretben már 13-ért lehet kapni elég pofás darabot, csak az rémíszt egy kicsit hogy kínai gyártmány. Kínaiból maximum egy bambuszos csirkét pirított rizzsel érdemes bevállalni... Szerintem... :lol:
DM101 Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 Már vettem egy gyári felnit, csak az cseszi a csőrömet, hogy elvittem egy műhelybe hogy pofozzák ki egy kicsit, és 44.000Ft-ba fog kerülni.Ezért már új felniket lehet kapni.A 44 úgy néz ki hogy felújítás+fényezés, de hozzáteszem, hogy nincsen durvább hibája a felninek, csak karcok meg egy két horzsolás minden felnin.Ja, és ez csak a felni eleje.Ha azt akarom hogy mindehol lefújják akkor 13/felni.Mióta leadtam a felniket azóta anyázok magamban hogy miért nem elégedtem meg az otthoni sprayvel való sufnituningal. Azt a hírdetést én is láttam amit a fórumtárs linkelt be a 30-as felniről, csak idegesebb lettem, mert az jobban tetszik mint amit 26-ért megvettem. Én ilyen felnit vettem: http://www.cleaned.it/forum/index.php?topic=5127.0
dini979 Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 a 44e ft-os javítási költség is nagyon vadállat ár!
Guest Endy Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 Már vettem egy gyári felnit, csak az cseszi a csőrömet, hogy elvittem egy műhelybe hogy pofozzák ki egy kicsit, és 44.000Ft-ba fog kerülni.Ezért már új felniket lehet kapni.A 44 úgy néz ki hogy felújítás+fényezés, de hozzáteszem, hogy nincsen durvább hibája a felninek, csak karcok meg egy két horzsolás minden felnin.Ja, és ez csak a felni eleje.Ha azt akarom hogy mindehol lefújják akkor 13/felni.Mióta leadtam a felniket azóta anyázok magamban hogy miért nem elégedtem meg az otthoni sprayvel való sufnituningal. Azt a hírdetést én is láttam amit a fórumtárs linkelt be a 30-as felniről, csak idegesebb lettem, mert az jobban tetszik mint amit 26-ért megvettem. Én ilyen felnit vettem: http://www.cleaned.it/forum/index.php?topic=5127.0 Én ilyen felnivel vettem a kocsit. Ez olyan nem is szép, nem is csúnya kategória. Ha szép munka lesz rajta, feldobja a kocsit ez is. ;) Spray-vel maximum az utánfutó kerekét festjük. :lol:
gezoli Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 Fórumtárs! Ez neked miért nem jó? :lol: http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gum...ufelni_4x100_15 Nekem ez a felni tetszik a legjobban, főleg 16"-osban! ;)
mr. bb Elküldve December4, 2011 Elküldve December4, 2011 norautós felni van az ismerősöm kocsiján 3éve, hibátlan nem üt nem ráz és ő is valami extra olcsón vette ahhoz képest hogy új ez az nagyon szép felni
Recommended Posts