jaygab Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 a 205/45R16 meg sokkal kisebb, ugye?? Vagy az még belefér? bár ahogy a külföldi tulajok autóját néztem, volt ott összevissza minden méret ami meghatározóbb mint bármi más, az a felni szélessége és ET-száma. Nálam sem lett volna gond, ha keskenyebb a felni és nagyobb az ET. De a 7coll széles és ET35 sajnos már gondot okozott. A legnagyobb baj az, hogy a nagyobb átmérőjű felnik (16coll>>) nyilván szélesek is és az ET is 35-38körül mozognak (kivéve gyári felnik...) Nekem elöl nem volt gáz, csak a hátsók értek bele a doblemezbe, de az belevágott egy vízelvezető árkot a gumi szélétől 1cm-re a külső oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 ami meghatározóbb mint bármi más, az a felni szélessége és ET-száma. Nálam sem lett volna gond, ha keskenyebb a felni és nagyobb az ET. De a 7coll széles és ET35 sajnos már gondot okozott. A legnagyobb baj az, hogy a nagyobb átmérőjű felnik (16coll>>) nyilván szélesek is és az ET is 35-38körül mozognak (kivéve gyári felnik...) Nekem elöl nem volt gáz, csak a hátsók értek bele a doblemezbe, de az belevágott egy vízelvezető árkot a gumi szélétől 1cm-re a külső oldalon. az avatarodban nem is 16-os kerék van :D egyébként pedig, ha pl felraksz egy 195/55R16-t akkor jobban fog terpeszteni a gumi a felnin, és kisebb az esélye, hogy beleér, vagy ha 205/45R16-t, akkor meg kisebb lesz az oldalfala, szóval a gumival is lehet játszani egy picit Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 az avatarodban nem is 16-os kerék van :D egyébként pedig, ha pl felraksz egy 195/55R16-t akkor jobban fog terpeszteni a gumi a felnin, és kisebb az esélye, hogy beleér, vagy ha 205/45R16-t, akkor meg kisebb lesz az oldalfala, szóval a gumival is lehet játszani egy picit Az avataromon még pont a 16-os kerék van. 16x7coll, ET35, gumi:205/50 De ez nem volt jó. Most 15x6,5 ET38, 195/60, ez jó. De honnan veszed, hogy egy 3x2cm-es képen milyen a kerékméret? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Az avataromon még pont a 16-os kerék van. De honnan veszed, hogy egy 3x2cm-es képen milyen a kerékméret? Lehet ránézésre nagyobbnak tünik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Lehet ránézésre nagyobbnak tünik. :D egyébként tényleg nagyobbnak tűnik Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 A Gislaved gumikról mit lehet tudni?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 A Gislaved gumikról mit lehet tudni?? :D érdekesnek hangzik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 A giSLAVEd gumikról mit lehet tudni?? :D Nem biztos, hogy jò szolgálatot tenne.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
julien Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Nem biztos, hogy j? szolgálatot tenne.. sok helyen a nem ajánlott és a hanyagold jelzőt használják http://totalcar.hu/magazin/technika/teligumi/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 A Gislaved gumikról mit lehet tudni?? :D A Gislaved gumiabroncs család: Kiváló minőség, megbízhatóság és az innováció jellemzi a svéd hagyomány. Ez az ezt az örökséget, hogy Gislaved épített szilárd hírnevét a minőségi termékek. Amely kompakt a nagy teljesítményű személygépkocsik gumiabroncsok van gumiabroncsok, a Gislaved márka kínál biztonságos, erős és megbízható abroncsok minden időjárási körülmények között függetlenül attól, hogy nyári vagy téli extrém. A Gislaved története nyúlik vissza, 1893, amikor a két testvér Carl és Wilhelm Gislow kezdte gyártás gumitermékek az Ili: a kisváros Gislaved Svédországban. Az igazi gumiabroncsgyártó kezdődött 1905-ben, amikor a cég elkezdett kerékpár gumiabroncsok, valamint az első svéd gumik. Mivel az első Volvo maradt az üzem 1927-ben Göteborgban, a cég már illeszkedő Gislaved gumiabroncsok az autók alapfelszereltség. 1992-ben Gislaved részévé vált a Continental AG, Európa második legnagyobb gumiabroncs csoportot, és ezzel való hozzáférés valóban lenyűgöző erőforrások fejlesztése, tesztelése és gyártása gumik. Sok éven át a téli abroncsok a Gislaved márka már referenciaként használt téli teljesítmény értékelése, évről-évre szolgálnak viszonyítási biztonságos vezetést az észak-tél. A Gislaved márka átfogó választékát kínálja a termékek téli vezetésre, a Nordic studdable és puha vegyület gumiabroncsok tipikus közép-európai téli gumik, minden termék kiváló teljesítményt, hogy garantálja az optimális tapadás havon és jégen, valamint biztosítani kell a biztonságos vezetés és nedves száraz utakon. Együtt a kiváló téli termékek Gislaved széles skáláját kínálja a nyári abroncsok, hogy dolgozzák ki az azonos figyelmet a részletekre. Ezek az abroncsok mindig a biztonság érdekében, megbízhatóságát és a kényelem minden vezetési körülmények között. A Gislaved Abroncs kínálat: 1. Summer 1.1. Utas szegmens T: Speed 616 A Gislaved Speed 616 úgy lett kialakítva, kompakt és közepes méretű autók. Ez a gumiabroncs biztosítja kiváló nedves tapadás, optimális fékezési teljesítmény és alacsony gördülési ellenállás. A Speed 616 kínál magas fokú biztonság és a kényelem mind nedves, mind száraz utakon. Minden gumiabroncs méret áll rendelkezésre akár 190 km / h (Speed Symbol T). 1.2. Utas Szegmens H / V / W: Speed 606 Az új Gislaved Speed 606 már kifejezetten a nagy teljesítményű autók, mivel biztosítja a maximális biztonság, kombinálva a jó kezelhetőséget és rövid fékút mind nedves, mind száraz utakon. Az új abroncs engedélyezett sebesség akár 270 km / h lesz kapható 2006 tavaszán. 1.3. Van: Speed C Köszönhetően a kiváló nedves tapadás és kiváló futásteljesítmény, a Speed C kínál optimális biztonság és a robusztusság mellett is nagy terhelésnél. Fő tulajdonságok rövid fékút, jó kanyarstabilitás, és egy csendes gördülési zaj. 2. Winter 2.1. Utas studdable / kivert Q / T: Nord * Frost 5 A Gislaved Nord * Frost 5 épít a technológia elődje ami az abroncs kiváló téli teljesítményt függetlenül attól, hogy havon, jégen vagy száraz körülmények között. Köszönhetően a fejlett mintázat koncepció új lamellák és a csapok technológia és az innovatív futókeverék, a Nord * Frost 5 fullfils elvárásait a legigényesebb vezetők. 2.2. Utas puha vegyület K: Soft * Frost 2 Köszönhetően a rendkívül strukturált irányított mintázat sok hullámos lamellák szinuszos és puha vegyület a Soft * Frost 2 biztosítja a kiemelkedő teljesítményt a mély hóban és jégen. A Soft * Frost 2 célokat elsősorban a skandináv piacokon, hanem azt is büszkélkedhet, nagy teljesítményt és biztonságot száraz és nedves utakon. Az elérhető 80-35 sorozat, amely alkalmas a 13, akár 16 colos felnik, és jóváhagyta a sebesség akár 160 km / h. 2.3. Utas Europe T / H: Euro Frost * 3 szilícium Az Euro Frost * 3 Silica lett kifejlesztve a legnehezebb téli körülmények között a közép-európai, nem csak a kiváló tapadást nyújt havon és jégen, hanem biztosítja a biztonságos vezetésre mind nedves, mind száraz körülmények között. Kombinációja az optimalizált mintázat, a zegzugos groove-okat és lamella biztosítja a kiváló teljesítményt nyújt havas és jeges, míg a mély kerületi csatornák és az oldalsó barázdák biztosítják a magas fokú biztonság nedves. Végül, de nem utolsósorban, a kombináció a robusztus váll fül és a lamellák a différents mélységig biztosítja a nagy teljesítményű, száraz körülmények között. Az Euro Frost * 3 szilícium-dioxid áll rendelkezésre 80-45 sorozat, alkalmas 13 akár 17 colos felnik és az engedélyezett sebesség 210 km / h (H szavazat). 2.4. Van (studdable) Nord * Frost C A Nord * Frost C kiváló tapadást és fékezési havas és jeges utakon, és fel lehet szerelni acél szegecsekkel. Jobb futásteljesítmény érhető el felhasználásával a legmodernebb technológiával. Az abroncs kontúr biztosítja az egyenletes talajnyomás elosztás, csökkentett részleges csúszás és jobb gumiabroncs kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Hát igen, ez a marketing-halandzsa, ettől lehet bűnrossz is, meg elfogadható is. Nem tudom, talán nem véletlen, hogy (ismereteim szerint) nem egy elterjedt, közkedvelt márka. Különben ITT egészen korrekt gumibesorolást lehet találni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 kérdés: a téligumit tárolhatom az erkélyen? nem gond ha süti a nap? letakarjam? (nincs nagyon helyem...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 kérdés: a téligumit tárolhatom az erkélyen? nem gond ha süti a nap? letakarjam? (nincs nagyon helyem...) Takard le mindenképpen, nem használ neki a Nap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június23, 2011 Megoszt Elküldve Június23, 2011 Takard le mindenképpen, nem használ neki a Nap. valami speckóval vagy csak simán egy ponyvával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 nincs olyan oldal, ahova beütöm a felni méretet meg a gumi méretet és megmutatja, hogy nézne ki együtt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 valami speckóval vagy csak simán egy ponyvával? Mindegy, csak ne süsse a nap. De jobb lenne neki valami árnyékos hely, jobb ha hűvösben van tárolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 Amit vettem mankókereket, az 55-55,5mm (nem tudtam pontossan megmérni). A gyári 56.5mm. Fel lehet csiszolni? Feltettem, jó lett. A közepéből 0.5mm-t le kellett venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 nincs olyan oldal, ahova beütöm a felni méretet meg a gumi méretet és megmutatja, hogy nézne ki együtt? :D Ez a oldal talán segít egy kicsit.Feltünteti a két méret közötti különbséget. http://www.willtheyfit.com/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 Ez a oldal talán segít egy kicsit.Feltünteti a két méret közötti különbséget. http://www.willtheyfit.com/ Hú, de jó oldal! El is mentettem! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Június26, 2011 Megoszt Elküldve Június26, 2011 Hú, de jó oldal! El is mentettem! Köszi! Nincs mit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június27, 2011 Megoszt Elküldve Június27, 2011 Ez a oldal talán segít egy kicsit.Feltünteti a két méret közötti különbséget. http://www.willtheyfit.com/ Én is köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Június27, 2011 Megoszt Elküldve Június27, 2011 Én is köszönöm!! Szívesen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 ez jó?? : http://www.legolcsobbgumi.eu/hu/pneumatiky...5&prumer=15 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 ez jó?? : http://www.legolcsobbgumi.eu/hu/pneumatiky...5&prumer=15 185-ös nyári? CL2-n 195-ös a gyári! A márkáról nem tudok nyilatkozni, ha lekopik én Michelint vagy Pirellit veszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 185-ös nyári? CL2-n 195-ös a gyári! A márkáról nem tudok nyilatkozni, ha lekopik én Michelint vagy Pirellit veszek. igen az de 195/60 az lényegesebben drágább Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts