Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  AstraGé írta:
Ez határozottan jobban néz ki. Gratula :D Mennyiért sikerült megszerezni?

50 Rákóczi, vagy 25 Mátyás, vagy 12,5 Bethlen, vagy 5 Széchenyi, vagy 2,5 Szt. István, vagy 1.25 Deák... :lol:

Ennyiért nem volt merszem gondolkodni sem rajta.

Elküldve
  Bopeti11 írta:
50 Rákóczi, vagy 25 Mátyás, vagy 12,5 Bethlen, vagy 5 Széchenyi, vagy 2,5 Szt. István, vagy 1.25 Deák... :D

Ennyiért nem volt merszem gondolkodni sem rajta.

húú ezt nem tudtam elsőre dekódolni :D kellett hozzá pénztárca :lol:

Elküldve

Egyszerű kérdés...:D

A jobb vagy a rosszabb gumipáros menjen előre?

Jobb: Zsír új Uniroyal Rainexpert 8mm

Rosszabb: Bridgestone B250 2,5mm 7 éves még a gyári...

Ezt a szezont vagy a szezon felét sajnos még így kell kihúznom, nincs még a másik kettőre pénzem...

Hallottam már mindkét verziót...

Arra gondoltam, hogy a régieket rakom előre, inkább az kopjon még, ha már úgy is utána kuka, meg így stabilabb a hátulja...

Szerintetek?:lol:

Elküldve
  harmlevi írta:
Egyszerű kérdés...:D

A jobb vagy a rosszabb gumipáros menjen előre?

Jobb: Zsír új Uniroyal Rainexpert 8mm

Rosszabb: Bridgestone B250 2,5mm 7 éves még a gyári...

Ezt a szezont vagy a szezon felét sajnos még így kell kihúznom, nincs még a másik kettőre pénzem...

Hallottam már mindkét verziót...

Arra gondoltam, hogy a régieket rakom előre, inkább az kopjon még, ha már úgy is utána kuka, meg így stabilabb a hátulja...

Szerintetek?:lol:

Én gumitesztelős videóban, igaz ott télieket teszteltek, de talán akkor még jobban igaz, azt láttam hogy előre rakták a télit. Azt mondták még mindig jobb mint a 4 nyári, hátulra meg felejtős.

Ha ABS-es az autót, akkor fékezésnél nem fog kitörni a hátulja. Viszont sokkal nagyobb fékerőd lesz, mintha hátul lennének a jobbak. Mivel a hátulja emelkedik a fékezésnél.

Tehát ha a jók mennének hátra, nem csúszna ki, de a rossz gumik vinnék a tapadást. Ha nem kapartatsz akkor pedig az első sem kopik drasztikusan.

Elküldve
  Stofl írta:
Én gumitesztelős videóban, igaz ott télieket teszteltek, de talán akkor még jobban igaz, azt láttam hogy előre rakták a télit. Azt mondták még mindig jobb mint a 4 nyári, hátulra meg felejtős.

Ha ABS-es az autót, akkor fékezésnél nem fog kitörni a hátulja. Viszont sokkal nagyobb fékerőd lesz, mintha hátul lennének a jobbak. Mivel a hátulja emelkedik a fékezésnél.

Tehát ha a jók mennének hátra, nem csúszna ki, de a rossz gumik vinnék a tapadást. Ha nem kapartatsz akkor pedig az első sem kopik drasztikusan.

Köszönöm!:D Akkor így teszem fel:)

Szárazon igazából még nincsen gond velük, de esőben, meg nedves aszfalton sokkal jobb az Uniroyal...:lol:

Elküldve
  harmlevi írta:
Köszönöm!:lol: Akkor így teszem fel:)

Szárazon igazából még nincsen gond velük, de esőben, meg nedves aszfalton sokkal jobb az Uniroyal...:D

Nekem is bevált, csak gyorsan kopik... :D

Elküldve
  Stofl írta:
Én gumitesztelős videóban, igaz ott télieket teszteltek, de talán akkor még jobban igaz, azt láttam hogy előre rakták a télit. Azt mondták még mindig jobb mint a 4 nyári, hátulra meg felejtős.

Ha ABS-es az autót, akkor fékezésnél nem fog kitörni a hátulja. Viszont sokkal nagyobb fékerőd lesz, mintha hátul lennének a jobbak. Mivel a hátulja emelkedik a fékezésnél.

Tehát ha a jók mennének hátra, nem csúszna ki, de a rossz gumik vinnék a tapadást. Ha nem kapartatsz akkor pedig az első sem kopik drasztikusan.

Viszont kanyarban elég szivás, ha felúszik a hátulja, innen is lehet nézni... Ha hátul van a rosszabb gumma, aquaplaning esetén a hátulja már úszik, amikor elöl még kinyomja, akkor pedig ringlis... :D

Elküldve
  Alex75 írta:
Viszont kanyarban elég szivás, ha felúszik a hátulja, innen is lehet nézni... Ha hátul van a rosszabb gumma, aquaplaning esetén a hátulja már úszik, amikor elöl még kinyomja, akkor pedig ringlis... :D

Én is így gondolkodtam:)...

Igazából én nyáron csak olyan 6-7ezer km-t szoktam menni, így még ha relatíve gyorsan is kopik, akkor is elég sokáig jó lesz:)...

Bár az ADAC teszten nem volt olyan félelmetes a kopása...:lol:

Elküldve
  Alex75 írta:
Viszont kanyarban elég szivás, ha felúszik a hátulja, innen is lehet nézni... Ha hátul van a rosszabb gumma, aquaplaning esetén a hátulja már úszik, amikor elöl még kinyomja, akkor pedig ringlis... :D

De legalább befordul. És van esély korrigálásra. Meg talán nagyobb az esély hogy nagyot kell fékezni, mint hogy nagy vízben nagy sebességnél megússzon. Természetesen így belegondolva nem merek tanácsot adni.

harmlevi: Nem szeretném ha rajtam múlna az épséged. Vigyázz magadra!

Elküldve
  Stofl írta:
De legalább befordul. És van esély korrigálásra. Meg talán nagyobb az esély hogy nagyot kell fékezni, mint hogy nagy vízben nagy sebességnél megússzon. Természetesen így belegondolva nem merek tanácsot adni.

harmlevi: Nem szeretném ha rajtam múlna az épséged. Vigyázz magadra!

Ohh ne aggódj, az magamon múlik, hogy nem tudok most jobbat venni..:D, nem annyira durva a helyzet, simán el lehet járni vele, csak gondoltam megkérdezem, mégis hogyan jobb!:lol:

Inkább csak köszönöm a tanácsokat:)!

Elküldve
  Stofl írta:
De legalább befordul. És van esély korrigálásra. Meg talán nagyobb az esély hogy nagyot kell fékezni, mint hogy nagy vízben nagy sebességnél megússzon. Természetesen így belegondolva nem merek tanácsot adni.

harmlevi: Nem szeretném ha rajtam múlna az épséged. Vigyázz magadra!

Befordul... Aha... Én valahogy jobban szeretem, ha én forditom be. :D Történt már veled ilyesmi? Olyan, mint amikor jégre futsz... Ameddig nem lassul le az autó tapadásig, nem korrigálsz semmit. :lol:

Elküldve
  Alex75 írta:
Viszont kanyarban elég szivás, ha felúszik a hátulja, innen is lehet nézni... Ha hátul van a rosszabb gumma, aquaplaning esetén a hátulja már úszik, amikor elöl még kinyomja, akkor pedig ringlis... :D

Szerintem egyértelmű, hogy előre menjen a jobb. Hajtott, kormányzott kerék. Persze, lehet itt okoskodni, hogy de akkor a hátulja így meg úgy, de szerintem túlbonyolítjátok. Vagy kell venni négy újat, és nincs dilemma... :lol:

Elküldve
  grofbandi írta:
Szerintem egyértelmű, hogy előre menjen a jobb. Hajtott, kormányzott kerék. Persze, lehet itt okoskodni, hogy de akkor a hátulja így meg úgy, de szerintem túlbonyolítjátok. Vagy kell venni négy újat, és nincs dilemma... :D

Benne vagyok, küldöm a számlaszámom pü-ben:)!

Elküldve
  Kess írta:
húú ezt nem tudtam elsőre dekódolni :lol: kellett hozzá pénztárca :D

:D

Más:

A dobfékem elég érdekes színben pompázik (vas oxid ezerrel). Az új felni tiszteletére illene lekezelnem, festenem. Milyen festéket ajánlotok? Drótkorong, alapozás, festés. De mivel? Milyen hő keletkezik átlagos felhasználás esetén a dobféken? Speckó festék kellene, vagy pl egy fekete Hammerite alapozás után megteszi? Nem szeretném 3havonta ismételni a festést, ezért is kérdezem.

Köszi!

Elküldve
  Bopeti11 írta:
:D

Más:

A dobfékem elég érdekes színben pompázik (vas oxid ezerrel). Az új felni tiszteletére illene lekezelnem, festenem. Milyen festéket ajánlotok? Drótkorong, alapozás, festés. De mivel? Milyen hő keletkezik átlagos felhasználás esetén a dobféken? Speckó festék kellene, vagy pl egy fekete Hammerite alapozás után megteszi? Nem szeretném 3havonta ismételni a festést, ezért is kérdezem.

Köszi!

Matt fekete hőálló spray, rozsdamaró, drótkefe...

Elküldve
  szkszaby írta:
Matt fekete hőálló spray, rozsdamaró, drótkefe...

Ilyennel csináltam az enyémet kb. 3-4 éve, és csak mostanság kezd kifigyelni megint a rozsda.

Elküldve
  PGA írta:
Ilyennel csináltam az enyémet kb. 3-4 éve, és csak mostanság kezd kifigyelni megint a rozsda.

Köszi srácok, ezt fogom tenni! Majd lesz ilyen volt, ilyen lett pikcsőr.

Elküldve
  szkszaby írta:
Matt fekete hőálló spray, rozsdamaró, drótkefe... megvan 1500 - 2000 ft-ból!

A legdurvább az amikor dobfék van pirosra/sárgára/kékre/zöldre festve! :lol:

A sport dobfékre gondolsz ? :D Olyat még a Ferrariknál se használnak, úgyhogy az tényleg durva verda lehet :D

Elküldve
  szkszaby írta:
Matt fekete hőálló spray, rozsdamaró, drótkefe... megvan 1500 - 2000 ft-ból!

A legdurvább az amikor dobfék van pirosra/sárgára/kékre/zöldre festve! :D

:lol: Én is az ezüstöt vagy a feketét választanám persze...

Tudsz adni linket ahol találok olyan festékspray-t, ami szerinted jó rá?

Mert ami olyanfajta hőálló azt állítólag rá kell égetni, különben lejön egy idő után:S...

Elküldve
  harmlevi írta:
:D Én is az ezüstöt vagy a feketét választanám persze...

Tudsz adni linket ahol találok olyan festékspray-t, ami szerinted jó rá?

Mert ami olyanfajta hőálló azt állítólag rá kell égetni, különben lejön egy idő után:S...

Ez engem is érdekel. Amit rendeltem azt is állítólag égetni kell, hogy teljesen jó legyen. Hát nem tudom. Majd hajszárítózom. :lol: Ha vársz 1,5-2 hetet, nekem addigra készen lesz. És betudok számolni, hogy jó lett-e. Én motipot rendeltem.

Elküldve
  Stofl írta:
Ez engem is érdekel. Amit rendeltem azt is állítólag égetni kell, hogy teljesen jó legyen. Hát nem tudom. Majd hajszárítózom. :D Ha vársz 1,5-2 hetet, nekem addigra készen lesz. És betudok számolni, hogy jó lett-e. Én motipot rendeltem.

ja motip.... én is azt toltam tavaj. De vigyázz a tárcsánál, nem kéne összefujkálni mindent!! A legjobb ha leveszed a nyerget, kiveszed a betéteket és valamit teszel mögé fújás előtt!

Elküldve
  szkszaby írta:
ja motip.... én is azt toltam tavaj. De vigyázz a tárcsánál, nem kéne összefujkálni mindent!! A legjobb ha leveszed a nyerget, kiveszed a betéteket és valamit teszel mögé fújás előtt!

Belekeveredtem!A dobfékhez jó ez a motip festék?Csak mert lefesteném én is,de volt közben itt féknyereg festékek is linkelve és ez azért jóval olcsóbb megoldás!Vagy ki keveredett bele,mibe? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.