Zachi Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 16"-os jobban mutatna! 17" még jobban! :lol: Kibicnek semmi sem drága! ;)
Invi Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Hi, szeretnék alufelnit venni az autóra. Kinéztem egy alufelnit, fekete felpolírozott. Íme: Threeface Frost (fekete hátterű, polírozott küllőkkel) -- 6,5x15 4x100 ET38 - Van hátrány a fekete színnek? - Tudtok valami terhelőt erről a márkáról (Threeface Frost)? köszi ;) Én is pont ilyet szeretnék, de nincsen rá cash, majd jövőre. Addig is holnap felnin cserélnek gumit. :lol: Kár hogy a Kadett-en 14"-os volt. :lol:
I_S Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Hi, szeretnék alufelnit venni az autóra. Kinéztem egy alufelnit, fekete felpolírozott. Íme: Threeface Frost (fekete hátterű, polírozott küllőkkel) -- 6,5x15 4x100 ET38 - Van hátrány a fekete színnek? - Tudtok valami terhelőt erről a márkáról (Threeface Frost)? köszi ;) nekem TF van, nagyon meg vagyok vele elégedve. Nem a leg olcsóbb, de nagyon jól bírja egyenlőre legalábbis. 16"-os jobban mutatna! 17" még jobban! :( Kibicnek semmi sem drága! :lol: :lol: :lol: 17" az icconyat :)
I_S Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Sőt, most hogy az árakat is nézem, a 17" akciós, így caca 9-el drágább darabja a 15"-től, a 40-es ET-vel meg víííígan elfér. Nekem 7,5J ET35, és (igaz 205/40) épp elfér még a pici ültetéssel is.
julien Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Sőt, most hogy az árakat is nézem, a 17" akciós, így caca 9-el drágább darabja a 15"-től, a 40-es ET-vel meg víííígan elfér. Nekem 7,5J ET35, és (igaz 205/40) épp elfér még a pici ültetéssel is. Igazatok vagyon a 17" -os az bikább, de -- ha gumit is szeretnék rátenni, akkor mondjuk a barum ami elfogadható és alapnak mondható, az is 35e/db és ez nem a 45e/db-os continental vagy misi -- ha leszűröm az én autómra (lásd lent), akkor arra nem ad ki 17-es ből ilyet én meg nem akarok mock-olgatni vele -- a közkézen forgó kezelési kézikönyvben nincs is 17"-os váltóméret Úgyhogy marad a 15"ös.... ;) Ja, akit érdekel 14"-os használt lemez felni, max egy szezonos téli barum polaris 2 gumival, esetleg ilyen dísztárcsával egy 10e-esért , szóljon:
imy Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Hi, szeretnék alufelnit venni az autóra. Kinéztem egy alufelnit, fekete felpolírozott. Íme: Threeface Frost (fekete hátterű, polírozott küllőkkel) -- 6,5x15 4x100 ET38 - Van hátrány a fekete színnek? - Tudtok valami terhelőt erről a márkáról (Threeface Frost)? köszi ;) Ilyet már Én is kinéztem, szerintem nagyon szép. :lol:
I_S Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Igazatok vagyon a 17" -os az bikább, de -- ha gumit is szeretnék rátenni, akkor mondjuk a barum ami elfogadható és alapnak mondható, az is 35e/db és ez nem a 45e/db-os continental vagy misi -- ha leszűröm az én autómra (lásd lent), akkor arra nem ad ki 17-es ből ilyet én meg nem akarok mock-olgatni vele -- a közkézen forgó kezelési kézikönyvben nincs is 17"-os váltóméret Úgyhogy marad a 15"ös.... ;) Ja, akit érdekel 14"-os használt lemez felni, max egy szezonos téli barum polaris 2 gumival, esetleg ilyen dísztárcsával egy 10e-esért , szóljon: A Te döntésed, csak nehogy később megbánd. Én láttam már az általad említett TF görgőt 15"-ben is, meg 17"-ben is, hát teljesen mást mutat. a 15"-től szvsz még a 16" is jobb, azt meg az ÍCS is hozza váltóméretnek :lol: Nem rábeszélni akarlak, csak nekem volt fent 15", 16", meg 17" is, látom a különbséget. A 15" nagyon gyári.
PGA Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Igazatok vagyon a 17" -os az bikább, de -- ha gumit is szeretnék rátenni, akkor mondjuk a barum ami elfogadható és alapnak mondható, az is 35e/db és ez nem a 45e/db-os continental vagy misi -- ha leszűröm az én autómra (lásd lent), akkor arra nem ad ki 17-es ből ilyet én meg nem akarok mock-olgatni vele -- a közkézen forgó kezelési kézikönyvben nincs is 17"-os váltóméret Úgyhogy marad a 15"ös.... Mutatós darab. :lol: Valóban minél nagyobb a felni, annál mérgesebb, viszont igazad van-->gumi is kell ám a 17 collosra, és a nagy méreteknél azért el tudnak szabadulni az árak. Próbálj meg egészséges középutat találni. Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy inkább a gumim legyen a topon, mint a felnim (vészfékezéskor, vízfilmen mondjuk a 17-es felni gyengébb gumival nem a legjobb párosítás...). Nem beszélve arról, hogy ha fogsz egy szöget, padkát, krátert, a gumipótlás költsége is komoly tétel lehet. Szóval, manapság a lábunk, meg a takarónk hosszát azért nem árt összeigazítani... ;)
Robz Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Nyárra 195/60 R15, télre 185/65 R15. Ez is nagyon jó, de olcsóbb! Nekem is ez van fent, egy szezont már futottam rajta, teljes megelégedéssel. ;)
Vicsor Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Hú de felmentek a gumi árak. Tavaly ilyenkor és a nyári gumit 12 körül vettem az Automax-tól.
ENDYKA Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Hú de felmentek a gumi árak. Tavaly ilyenkor és a nyári gumit 12 körül vettem az Automax-tól. Most még lehet vásárolni a tavalyi 235 ft/euros árfolyamon behozott gumikból...de nyáron, mikor hozzák be az új téliket, sokan ki lesznek akadva... ;) Nem rég vettem a téliket az új kocsimra: Pirelli Sottozero Serie II - 205/55r16os méretben. Mesélte a gumis, hogy most nem éri meg kimenni és "kukázni" a németeknél. Ők jönnek ide és ahogy a kocsikat is felvásárolják, úgy a gumikat is! Komoly hiányok kezdenek kialakulni a gumisoknál, persze bármit meghoznak-->csak arany áron! :lol:
speter Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Hú de felmentek a gumi árak. Tavaly ilyenkor és a nyári gumit 12 körül vettem az Automax-tól. Én a télin lepődtem meg, MICHELIN Alpin A3 két hete még 16.000 volt akcióban, mostmár mondjuk visszament 19.000-re na persze még mindig akciós. ;)
Filewalker Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Egy egész jó Adac tesz a nyári gumikról: http://totalcar.hu/magazin/technika/adacnyari!1
maczko Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Most még lehet vásárolni a tavalyi 235 ft/euros árfolyamon behozott gumikból...de nyáron, mikor hozzák be az új téliket, sokan ki lesznek akadva... ;) Nem rég vettem a téliket az új kocsimra: Pirelli Sottozero Serie II - 205/55r16os méretben. Mesélte a gumis, hogy most nem éri meg kimenni és "kukázni" a németeknél. Ők jönnek ide és ahogy a kocsikat is felvásárolják, úgy a gumikat is! Komoly hiányok kezdenek kialakulni a gumisoknál, persze bármit meghoznak-->csak arany áron! ;) Én még ősszel megvettem a 4 Dunlop Wintersport 3D-met :-))) ;) És a nyáriban is csak 14000km van :P De a többieknek (akiknek kell) nem árt sietni...
bagibetyar Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 Egy egész jó Adac tesz a nyári gumikról: http://totalcar.hu/magazin/technika/adacnyari!1 Az enyém bizony ilyen: Fulda Carat Progresso. Igaz, én már lassan két éve ezt használom.
Vicsor Elküldve Április11, 2009 Elküldve Április11, 2009 Az enyém bizony ilyen: Fulda Carat Progresso. Igaz, én már lassan két éve ezt használom. Én tavaly vettem ugyan ezt a típust. És nagyon megvagyok vele elégedve. Jövőhéten rakatom fel.;)
BA3 Elküldve Április11, 2009 Elküldve Április11, 2009 Üdv! Tavaj nyári az Astrám, vásárláskor Dunlop gumit adtak hozzá. Egyik ismerős szerint nagyon jó, akár 120 ezret is el lehet vele menni! Van valakinek esetleg info-ja róla? ;)
Dom Elküldve Április11, 2009 Elküldve Április11, 2009 Üdv! Tavaj nyári az Astrám, vásárláskor Dunlop gumit adtak hozzá. Egyik ismerős szerint nagyon jó, akár 120 ezret is el lehet vele menni! Van valakinek esetleg info-ja róla? ;) Hát ha valaki elmegy vele 120e kilómétert,akkor annak minden tiszteletem.
BA3 Elküldve Április11, 2009 Elküldve Április11, 2009 Hát ha valaki elmegy vele 120e kilómétert,akkor annak minden tiszteletem. Kis gúnyt olvasok ki az írásodból, kolléga. ;) Mondjuk lehet, h túlzó, a 100ezer reálisabb. ;) Sógorom SX4-eséhez Continental-okat kapott, aztmondja 40ezernél dobhatta ki őket a p.csába. Érdekes...
I_S Elküldve Április11, 2009 Elküldve Április11, 2009 Kis gúnyt olvasok ki az írásodból, kolléga. ;) Mondjuk lehet, h túlzó, a 100ezer reálisabb. ;) Sógorom SX4-eséhez Continental-okat kapott, aztmondja 40ezernél dobhatta ki őket a p.csába. Érdekes... Elég vezetési stilus függő a dolog szvsz, de a 60eKm reálisabb, mint a 100-120 szerintem, és ez a jobb minőségű gumikra értendő. A conti alapból puhább keverék mint a dunlop ha jól tudom, ezért jobban tapad szárazon, cserébe hamarabb kopik.
vépetya Elküldve Április12, 2009 Elküldve Április12, 2009 Üdv! Tavaj nyári az Astrám, vásárláskor Dunlop gumit adtak hozzá. Egyik ismerős szerint nagyon jó, akár 120 ezret is el lehet vele menni! Van valakinek esetleg info-ja róla? ;) Nekem 65k-t mentek el a Dunlop-ok amit a 2005-ös Astramhoz kaptam.
Dom Elküldve Április12, 2009 Elküldve Április12, 2009 Kis gúnyt olvasok ki az írásodból, kolléga. ;) Mondjuk lehet, h túlzó, a 100ezer reálisabb. ;) Sógorom SX4-eséhez Continental-okat kapott, aztmondja 40ezernél dobhatta ki őket a p.csába. Érdekes... Ne érts fére kollega nem gúnyolódni akarok(tam).De 120e km az nagyon sok,főleg,ha valaki használ téli-nyári szettet.Magyarán szerintem előbb elöregszik a gumi,mint elkopna.Én azt hallottam már több helyről is,hogy azok a dunlop gumik,amivel kijönnek nem épp a gyártó legjobb szériái.Mégegyszer bocs,ha gúnyt olvastál ki az irományomból. ;)
Invi Elküldve Április12, 2009 Elküldve Április12, 2009 Ne érts fére kollega nem gúnyolódni akarok(tam).De 120e km az nagyon sok,főleg,ha valaki használ téli-nyári szettet.Magyarán szerintem előbb elöregszik a gumi,mint elkopna.Én azt hallottam már több helyről is,hogy azok a dunlop gumik,amivel kijönnek nem épp a gyártó legjobb szériái.Mégegyszer bocs,ha gúnyt olvastál ki az irományomból. ;) Mellesleg a Dunlop gumik pont a tartósságuk miatt nem lehetnek soha tesztelsők. Nekem is Dunlop van, a cég saját értékelése alapján kb minden 9-10/10 nála, kivéve a tartósság, mert az 8. A német tesztek is mindig a tartósságra panaszkodnak. Olyan 50-60-t bír vezetési stílustól függően. Azért azt jó lenne tudni, hogy a cartárs gépvasán pontosan milyen gumi is van...
BA3 Elküldve Április12, 2009 Elküldve Április12, 2009 Ne érts fére kollega nem gúnyolódni akarok(tam).De 120e km az nagyon sok,főleg,ha valaki használ téli-nyári szettet.Magyarán szerintem előbb elöregszik a gumi,mint elkopna.Én azt hallottam már több helyről is,hogy azok a dunlop gumik,amivel kijönnek nem épp a gyártó legjobb szériái.Mégegyszer bocs,ha gúnyt olvastál ki az irományomból. ;) Csak tréfáltam a "gúnyos" szöveggel! ;) Nekem is fura volt kissé az adat, de hát friss Astrá-sként nem volt infóm a hozzá kapott Dunlop márkáról. Azt is mondta az ismerős, h darabja 27 ezeknek, amiket kaptam alapba. Már csak az árából kiindulva is... ;)
Invi Elküldve Április12, 2009 Elküldve Április12, 2009 Csak tréfáltam a "gúnyos" szöveggel! ;) Nekem is fura volt kissé az adat, de hát friss Astrá-sként nem volt infóm a hozzá kapott Dunlop márkáról. Azt is mondta az ismerős, h darabja 27 ezeknek, amiket kaptam alapba. Már csak az árából kiindulva is... ;) Most már tényleg érdekelne a konkrét típus. 27k-s gumi 185/65-ben vagy 195/60-ban az elég komoly még Dunlopból is... Konkrétan, asszem a legdrágább a 195/60 DUNLOP SP Sport Fastresponse 88V az olyan 20-22 BP-en, de nem hiszem, hogy gyárilag ilyet szerelnének.
Recommended Posts