Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumi, felni kérdések


GABBE

Recommended Posts

"Opel Fórum- Tartalom > Technika > Astra G > Gumi, felni kérdések"

Nekem is van egy...

HIC akkó kő a felni? :lol: :)

Perszehogy. Nem csinázok se**et a számból, bár most bejött egy kis extra 40 rongyos kiadás, mert megzakkant a PDA-m kijelzője.... :)

Előkotrom a számod és felhívlak!

PS: az összes telefonszámom is a PDA-mban van... de nagyonokos vótam, leszinkronizáltam Outlookkal és már meg is vannak a számok! :)

Link to comment
Megosztás:

A tipikus, gumira már nem maradt pénz szituáció. :) :) :D :)

Vártam, hogy beleköss :lol:

Kimaradt, hogy Japánban csinált és haszált és birtokolt és oda adót fizető és ottani lakosok autóira gondoltam :)

akik kicsit jobban élnek mint mi...

(ha kimaradt valami ugyis megtalálod :D )

Link to comment
Megosztás:

A P Zero Nero, mint szinte az összes amiről itt folyik a hablatyolás a középkategóriás autókra tervezett darab (tehát "középkategóriás") - viszont azon belül nagyon jó, mind tapadás (vezethetőség), fékút, aquaplaning és gördülési zaj tekintetben (nem 200 felett, Voszi :) ) Ha valakinek kifejezetten sportkocsikra tervezett gumi kell, akkor vegyen P Zero Rosso-t.... :)

Na ja, 200 felett Zero Nero dörömböl, mint vadállat. Rosso-t kellene venni, egyetértek. De majd csak ha ez elfogyott...

Ja igen, és persze a Pirellik a szóbeszéd szerint gyorsan kopnak (bár nekem most a P7-es már 40-45000-ig húzta és még 5 mm van rajta), de bármilyen gyártónál minél feljebb megy az ember teljesítménykategóriában, annál gyorsabban kopnak a gumik, szóval csodák nincsenek.

Nekem a Pirellik nem kopnak túl gyorsan. A Yokohama A520 és a Parada is viharos sebességgel kopott ezekhez képest. A Yoko A539 viszont még ennél is egy kicsit jobban bírta. Apropó, az A520-as volt fenn az OPC-n, és 210-nél megálltam, mert úgy dörömbölt, hogy azt hittem, defektem van. :lol: :) Pedig az már picit túl van az átlagos kategórián, afelett már a félslickek következnek. Szóval gördülési zajra nem volt az se jó.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor tessék csemegézni!

Elég jó teszt szerintem!

Igen, én is olvastam az AutoBild-ben, én ez alapján a teszt alapján a Nokiant venném meg. Az is jó minősítést kapott, és kevesebb mint fele annyiba kerük, mint a tesztgyőztesek.... pénzből él az ember.... :)

Azért a Michi elég gáz helyen végzett... ahhoz képest, amennyibe kerül, meg amilyen presztízse van. Persze az F1-ben nem használnak téligumit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha nem fontos a tapadás, akkor szerintem olyan nagyon nem nyúlhatsz mellé egyikkel sem.
Mi más lehet fontos egy gumi esetében? :D

Ez olyan, mintha egy féknél arról beszélnénk, hogy fontos-e, hogy fogjon! (lassítson) :lol:

hidegben megkeményedik havon csúszik ? :D :D
:) :) :) Ez ott volt Gelko! :D Megfogtad Ákos mondandójának lényegét! :)
Link to comment
Megosztás:

Mi más lehet fontos egy gumi esetében? :)

Ez olyan, mintha egy féknél arról beszélnénk, hogy fontos-e, hogy fogjon! (lassítson) :lol:

Az hogy ne kopjon gyorsan, ne legyen hangos, ne fogasszon túl sokat az autó. Valakinek ez is szempont, mint látod.

Gondolom azért olyan féket Te sem szeretnél, ami az eredeti 50 méteres fékutat 30ra redukálja, de egy fékezés után cserélni kell a tárcsát.

Link to comment
Megosztás:

Az hogy ne kopjon gyorsan, ne legyen hangos, ne fogasszon túl sokat az autó. Valakinek ez is szempont, mint látod.

Gondolom azért olyan féket Te sem szeretnél, ami az eredeti 50 méteres fékutat 30ra redukálja, de egy fékezés után cserélni kell a tárcsát.

:) jóóó...

a végletekről beszélünk...

csak az azért furán hangott nekem, hogy "ha nem számít a tapadás" :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Na akkor tessék csemegézni!

Elég jó teszt szerintem!

http://img359.imageshack.us/my.php?image=gumik2eh1.jpg]

Na ennek a tesztnek volt ám egy érdekes előző oldala is... ahol a körülményeket külön is vizsgálták...

A meglepetés az, hogy a téligumi csak havon volt jobb a nyáritól.... még télen is.... :lol: Na erre tessék gombot varrni!

Link to comment
Megosztás:

Na ennek a tesztnek volt ám egy érdekes előző oldala is... ahol a körülményeket külön is vizsgálták...

A meglepetés az, hogy a téligumi csak havon volt jobb a nyáritól.... még télen is.... :) Na erre tessék gombot varrni!

igen ez érdekes dolog,több helyen többször elhangzott már,hogy 0 fokig bizonyítottan jobb aszfalton a fékút nyári gumival...

az más kérdés,hogy érzetre,menet közben milyen 0 fokon egy téli és egy nyári gumival autózni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.