Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumi, felni kérdések


GABBE

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Szemre ígéretes a mintázata, vízzel, latyakkal biztosan jól bánik, ami szerintem a mi éghajlatunkon talán a legfontosabb kritérium. Egyre enyhébbek a telek (bár pont az elmúlt kicsit húzósabb volt...). Kicsit régebbi mintázat már. >>ITT<< teszteredményeket lehet nézni.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

1 óra, Janó32 írta:

Nekem most is van Nokian téli. Volt mát Michelin, Pirelli is ezen az autón, de ez eddig a legcsendesebb. A határait annyira nem tudom, de nem autózóm a határon szinte sosem. 

Nekem is volt már Nokian, akkor szerettem. A Firestone se rossz, de a Nokiannak jobbak a paraméterei, és gyakorlatilag Firestone árban van.

A Michelin az tuti jó, de árban nem ez a kategória. Most adtam el egy szett 10 éves Michelint. Korát meghazudtoló állapotban. De azért én már nem kockáztattam meg. Vészmegoldásnak jó, nekem is volt már olyan...

 

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

8 órája, outsider írta:

Nekem is volt már Nokian, akkor szerettem. A Firestone se rossz, de a Nokiannak jobbak a paraméterei, és gyakorlatilag Firestone árban van.

A Michelin az tuti jó, de árban nem ez a kategória. Most adtam el egy szett 10 éves Michelint. Korát meghazudtoló állapotban. De azért én már nem kockáztattam meg. Vészmegoldásnak jó, nekem is volt már olyan...

 

Autóra vitték?:-)

  • Haha 1
Link to comment
Megosztás:

Én ezeket nézegettem most:

  • Bridgestone DriveGuard Winter XL RFT (defekttűrő)
  • Goodyear ULTRA GRIP 9
  • Continental WinterContact TS 860

Van valakinek tapasztalata ezekről? Esetleg valamelyik túl hangos, stb? Vagy bármelyik jó? Mert nem igazán tudok dönteni, árban  200-1000Ft a különbség köztük.

Link to comment
Megosztás:

43 perce, nyolc8 írta:

Én ezeket nézegettem most:

  • Bridgestone DriveGuard Winter XL RFT (defekttűrő)
  • Goodyear ULTRA GRIP 9
  • Continental WinterContact TS 860

Van valakinek tapasztalata ezekről? Esetleg valamelyik túl hangos, stb? Vagy bármelyik jó? Mert nem igazán tudok dönteni, árban  200-1000Ft a különbség köztük.

Goodyear ULTRA GRIP 9, ilyet vettem tavaly, az összes kollágának, főnöknek ilyen van, első osztájú, nem bánod meg ha megveszed.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7 órája, nyolc8 írta:

Én ezeket nézegettem most:

  • Bridgestone DriveGuard Winter XL RFT (defekttűrő)
  • Goodyear ULTRA GRIP 9
  • Continental WinterContact TS 860

Van valakinek tapasztalata ezekről? Esetleg valamelyik túl hangos, stb? Vagy bármelyik jó? Mert nem igazán tudok dönteni, árban  200-1000Ft a különbség köztük.

Nálam a Conti lenne a befutó, most TS 850-em van, ami TS 860 elődje és nagyon puha, csendes, jól viselkedett eddig mindenféle úton. Gondolom, az utódon még reszeltek és még jobb lett. Egyébként nyilván egyikkel se nyúlsz mellé.

Link to comment
Megosztás:

47 perce, PGA írta:

Nálam a Conti lenne a befutó, most TS 850-em van, ami TS 860 elődje és nagyon puha, csendes, jól viselkedett eddig mindenféle úton. Gondolom, az utódon még reszeltek és még jobb lett. Egyébként nyilván egyikkel se nyúlsz mellé.

Én azt gondolom, hogy bármelyik téli gumi jobb a nyárinál télen. Persze nem a kínai óccóra gondolok.

Ma láttam egy 530d-t Ling-Long gumikkal. Természetesen sötét bőrű  honfitársunk vezette. 2x2 sávos úton a belsősávban haladót balról előzte.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

10 órája, nyolc8 írta:

Én ezeket nézegettem most:

  • Bridgestone DriveGuard Winter XL RFT (defekttűrő)
  • Goodyear ULTRA GRIP 9
  • Continental WinterContact TS 860

Van valakinek tapasztalata ezekről? Esetleg valamelyik túl hangos, stb? Vagy bármelyik jó? Mert nem igazán tudok dönteni, árban  200-1000Ft a különbség köztük.

Én Conti 850-et vettem kb 3 évvel ezelőtt, de még hóban nem tudtam kipróbálni... ettől függetlenül az egyéb téli képességeivel elégedett vagyok.

Módosítva : gedikart
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 óra, outsider írta:

És ebben a formában ez nem árthat a kerékcsapágynak? Ha jól látom ezek műanyagból vannak?

Mondjuk nekem lemezfelnihez kellene...

Műanyagból, a kerékcsapágynak leginkább azzal árthatunk, ha a gyáritól eltérő ET-számú felnit rakunk fel, és a csapágy meg a kerék  forgás középpontja ( vagy síkja?)  nem azonos. A csapágyak általában dupla soros golyóscsapágyak, és így nem középen vannak terhelve hanem egyik oldalról jobban. De még akkor is elég sokáig bírják, főleg ha még a gyáriak vannak bent. Tönkremehet csak úgy is ha nem variálunk semmit, ez például morgott:

2677392-20171022-93MnJM.jpg

 

2677393-20171022-FB660h.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.