Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


Flowachild

Recommended Posts

  • 10 months later...

Már "megint" itt vagyok.

Tavaly nem vettem végül semmit, meg ősszel sem... hosszú.

Most viszont rendesen be vagyunk indulva, és ha törik, ha szakad, magamra költök, nem másra. Ego rulez!

Kiszemeltjeim: Omega Caravan 2.0 8v / 2.4 / 2.6 ezek vannak most olyan árban hahu-n, hogy ha kell is költeni rájuk, még elfogadhatóak.

Ezekkel szemben áll Kadet E / Astra F / Rekord E

Vonóhorgosak érdekelnek csak.

Mi lehet a bukta a 2.4 és 2.6 motoros Omegáknál?

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem volt Omegám, de nem is olyan rég nézegetem én is őket. Nekem a Sedan az nagyon tetszik, 3.0 mocival:). Nem is találtam itthon ilyet....

A baj az, ahogy én sem, úgy ezek az autók sem lesznek fiatalabbak....

Kadet E / Astra F / - kisebb motorok, kisebb kaszni

Rekord E/ Omega A - nagyobb motorok , nagyobb kaszni

Mindenek van hátránya, előnye ezt tudod szerintem te is. Az biztos mindegyikben van már 200-400ezer km. Ez meglátszik beltéren, kültéren.

Én az gondolom,hogy nem a Motor az amin igazán sok megy el, hanem a kaszni.... belteret és motort könnyebb (nem könnyű az sem) cserélni / javítani. PL C20NE moci gombokért megy...

A rozsdával viszont sokkal költségesebb és sokszor emiatt a küzdelem Don Quijote de la Mancha,....Vagy ha csak 2 évre kell, akkor azt kell megvenni amin sok a műszaki és ebben az esetben mindegy is, hogy melyiket választod a kiszemelt típusok közül. Sajnos mindegyik rozsdásodik..nagyon. Egyik kevésbé, másik jobban. Szerintem vételkor kérdezz rá mikor volt utoljára lakatolva.

Ha nem látsz nagyon durva rozsdát csak akkor menj próbakört...

De, hogy jót is írjak. Ha a fogyasztás és az átírás költsége nem akkora gond és szívesen pakolsz is,akkor ebben az estben ezek közül jó választás az Omega A vagy B (lassan egy árban vannak). Sőt, ha nem volt "melósautó" (bár azok egyre kevésbé Omega A Caravan inkább Astra F Caravan...), akkor még jót is kitudsz fogni belőle. Szerintem ezt keresni kell nem keveset, ha csak nem akarsz RATRacerrrrr lenni mint én voltam:) NE kapkodd el csak azért mert egy nagy képernyős TV áráért tudsz venni autót. Legyen picit drágább, de ne legyen rojtos, stb..

Minden esetre Én örülnék, ha lenne az Egyesületben szép Omega A, mert azokból nagyon kevés van már sajnos az országban...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2.3-as szívó dízelről van valakinek tapasztalata?

Igaz, hogy hulladéknak néz ki, ami a hahu-n található, de sose lehet tudni.

Egyáltalán ezekből a dízelekről valami pozitív tapasztalat? Ami friss?

ne erőltesd.....eleve rossz konstrukció.

a benzinesek meg elnyűhetetlenek(cih) és ezt kihasználva a sok süket addig megy vele egy olajjal pl. amíg megy.viszont szeretnek enni rendesen.nálam pesten simán megeszi gázból a 16-19 litert(ez benzinből kb. 12-15 liter),igaz nem finomkodok.ha meg 6 hengeres akkor már 2.6 helyett 3.0 mindenképp.ég és fölt ugyanazért a fogyiért.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ami hahu-n van 2.4, és 2.6 Caravánok, nagyon "szimpatikus" az áruk.

Gyanúsan.

A 2.4-es is esett legalább 30-at, mióta nézem.

A 2.6 annyira furcsa, hogy aprod.hu-n 50-el olcsóbban van fent. Nem tudom melyiknek hihetek?

Kéne valaki, aki Dújvárosi, és meg tudná lesni, és ért is hozzá.

Igaz, ha még rájuk is kell locsolni 100-at, legalább tudja az ember, miben ül.

Kérdés, az a 100 elég-e.

A fogyasztás egy esetleges napi használatba lépés esetén válik kérdéssé.

Múltkor volt fent kb. 3 napig max. egy 1.8-as, gázos. No azzal a km költség jó lehetett volna.

Link to comment
Megosztás:

Pro és kontra érdekelne, mivel lehet a legnagyobbat szívni ezeknél a koros jószágoknál.

Illetve némi konkrétum érdekelne, hogy melyik a legjobb választás az alábbiak közül?

2.3 szívó és TD-k, C20NE, C24NE, C26NE?

Esetleg gázos?

Vagy vegyek inkább E Rekordot 1.8-2.0? Neadj FAstra-AVectra?

Valami olyat keresek ugyanis, ami már öregecske, nincs még túl elektronikázva, de azért nem szopjak vele nagyot.

Jah, és horog nem árt, ha meg gázos verda, akkor csak Sedan, vagy pótkerekes tartály és Caravan.

Szóval b@szni is akarok, meg szűznek megmaradni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Pro és kontra érdekelne, mivel lehet a legnagyobbat szívni ezeknél a koros jószágoknál.

Illetve némi konkrétum érdekelne, hogy melyik a legjobb választás az alábbiak közül?

2.3 szívó és TD-k, C20NE, C24NE, C26NE?

Esetleg gázos?

Vagy vegyek inkább E Rekordot 1.8-2.0? Neadj FAstra-AVectra?

Valami olyat keresek ugyanis, ami már öregecske, nincs még túl elektronikázva, de azért nem szopjak vele nagyot.

Jah, és horog nem árt, ha meg gázos verda, akkor csak Sedan, vagy pótkerekes tartály és Caravan.

Szóval b@szni is akarok, meg szűznek megmaradni.

diesel felejtős sztem.....páran már végigfutották ezt a kört.

a benzinesek meg kb. ugyanannyit esznek egy adott embernél akárki akármi mond.a 2.0 is eljár vegyesben 8-9el meg a nagyobbak is.a kicsi motornak nagy a kaszni főleg ha kell a horog is.a cih motorok hiba nélkül bírják a gázt.hosszabb távon is(nekem bőven millió km felett van tapasztalat).de mielött veszel egy cih motorost azért meg kell nézni,mert ha pl. zörög a lánc,ami amúgy örök ha jó olajat kap és rendszeresen,akkor azt azért nem 5 perc cserélni.motor ki meg hasonlók.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Amúgy járt a motor, nem füstölt, éppen le akart állni benzinhiány miatt, de addig amíg nem kezdett el dadogni, szépen járt a motor. Bal els- jobb hátsó index/lámpa búra törött, gumik nem jók, beltér szakadt, törött hangszóró rácsok, 3 ajtót zár a központi, csak balos el.ablak működik...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kár sajnos.

Képek alapján nem tűnt olyan borzasztónak.

Valahol bíztam benne (és már egy ideje figyelem a hirdetést), hogy némi pénzmag rálocsolásával rózsássá lehet fejleszteni a helyzetet.

Sajnos így azonban túl sokat kéne locsolni, hogy rügyezni kezdjen.

Olyat keresek, amin lehet dolgozni, de nem szopni akarok.

Igaz, ezen gépek sajnos többnyire ilyenek.

Nem adom fel. :)

És köszi Zozor!

Link to comment
Megosztás:

Kár sajnos.

Képek alapján nem tűnt olyan borzasztónak.

Valahol bíztam benne (és már egy ideje figyelem a hirdetést), hogy némi pénzmag rálocsolásával rózsássá lehet fejleszteni a helyzetet.

Sajnos így azonban túl sokat kéne locsolni, hogy rügyezni kezdjen.

Olyat keresek, amin lehet dolgozni, de nem szopni akarok.

Igaz, ezen gépek sajnos többnyire ilyenek.

Nem adom fel. :)

És köszi Zozor!

Sajnos nem jött össze, de ami késik nem múlik...

Ja és nincs mit, szívesen! ;)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kár sajnos.

Képek alapján nem tűnt olyan borzasztónak.

Valahol bíztam benne (és már egy ideje figyelem a hirdetést), hogy némi pénzmag rálocsolásával rózsássá lehet fejleszteni a helyzetet.

Sajnos így azonban túl sokat kéne locsolni, hogy rügyezni kezdjen.

Olyat keresek, amin lehet dolgozni, de nem szopni akarok.

Igaz, ezen gépek sajnos többnyire ilyenek.

Nem adom fel. :)

És köszi Zozor!

A kedvedért a feltöltöttem a Modelltörténetét és a Gy.I.K részt is. Ha valakinek van még ötlete mi kerülhet oda, írjon nekem P.Ü-t.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.