Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


Flowachild

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

A segítségeteket kérem! Ma hajnalban ellopták az egyik klubtagunk autóját egy CZK-713 rendszámú piros 3000 24v Opel Omega-t az udvarból! Különös ismertetőjelek: fekete Irmscher lámpák, és prizma hátul, talis matricák, alufelni, tetőablak. Elég ritka darab, nem tudom mit akarnak kezdeni vele.. Ha valaki látja, vagy tud valamit róla, kérem hívja a tulajt! Klein Gábor tel.:20/326-0218 köszönettel! Peter

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
A segítségeteket kérem! Ma hajnalban ellopták az egyik klubtagunk autóját egy CZK-713 rendszámú piros 3000 24v Opel Omega-t az udvarból! Különös ismertetőjelek: fekete Irmscher lámpák, és prizma hátul, talis matricák, alufelni, tetőablak. Elég ritka darab, nem tudom mit akarnak kezdeni vele.. Ha valaki látja, vagy tud valamit róla, kérem hívja a tulajt! Klein Gábor tel.:20/326-0218 köszönettel! Peter

Ráálltak a kábelezős, csatornafedlap gyűjtők a régi autókra.

Kisebb a rizikó... :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Keresek egy szürke "A" szedán omegát, aminek sérült az egyik oldala... úgy néz ki, ezzel voltak a betörők nemrég nálam. Aki tud ilyenről, szóljon nekem pü-ben!

Biatorbágy-Budaörs-Páty-Tök-Telki környéken portyáztak, szóba került még, hogy lehet bicskei is.

Link to comment
Megosztás:

Keresek egy szürke "A" szedán omegát, aminek sérült az egyik oldala... úgy néz ki, ezzel voltak a betörők nemrég nálam. Aki tud ilyenről, szóljon nekem pü-ben!

Biatorbágy-Budaörs-Páty-Tök-Telki környéken portyáztak, szóba került még, hogy lehet bicskei is.

Valami azt súgja, hogy annak az Omegának hamarosan nemcsak az egyik oldala lesz sérült... :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

88 A omega 2.0i nem faceliftes! minden felsorolt alkatrésze föként egyben vihetö el,minden hibátlan,autóváltás miatt vált fölöslegessé,szigethalomról vihetö el!

2db el,füthetö tükör

2db index

2db lámpa

motorcomputer

nem klimás fütöbox

lámpakapcsoló kerettel

adb viszkó ventilátor kuplung nélkül

fütéskapcsoló

doblemez

légszürö ház

komplet külsö müanyagküszöb

elsö lökhárító

üzemanyagbetöltö

szervófolyadék tartály

fütörács

hütöre való müanyag tölcsér

1db hátsó ajtoba valo kis üveg

szervó csö

bövült 4db központizár motorral

1db pillangószelep jeladóval

és 1 db el tükör állitó kapcsolóval!

egy pár belsö mütyür,pár kis vezeték müanyag,ajtókéder stb

az elsö ember aki idejön viheti,senki kedvéért nem teszem el fél napnál tovább!ENYIÉRT LÁMPÁT ALIG KAPSZ 5000FT

igen minden hibátlan lámpák motvezérlö stb!

néz szét egyenként menyiért vennéd meg ezeket!

EBBÖL A JELENTÉKTELEN ÁRBÓL ALKU NINCS!!!!!

kérésre képet küldök a kupacról e-mailen

Elérhetőség

Telefon: 06309086453

csaba0603@freemail.hu

5000ft cak pakk

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Csak érdeklődés szintjén, mire kell figyelni, ha az ember fia ilyen nagy bálnára akar vadászni a használt autók piacán?

mindenre! :D

Ezek már olyan öregek, hogy akármi bajuk lehet :D A szokásos, rohadás ajtón, íveken... sorhat meg a C20Ne elvileg kinyirhatatlan . na a sorhatra magy Mocsok reagál hányat is ölt meg...

futómű "szereti" a magyar utakat, mire vagy még kíváncsi? :D

Link to comment
Megosztás:

karbantartásilag mennyire éhesek?

futómű jobban szereti a magyar utakat, mint a b veki? Csak egy régebbi, "igénytelenebb" típus, nem?

Aztán C20NE és a gáz kérdése. No meg hol kell nagyon figyelni a rohadásra, vagyis hol kerül nagyon sokba?

Milyen karbantartásra gondolsz? olajcsere időszakonként :D Milyen más karbantartásra gondolsz? :o

Sosem volt B veknim, szal nincs összahasonlítási alapom. Nekem elég jól bírja, de azért a kutyacsont az fogyóeszköz...

Leírtam hol rohad. Annyi a jó, hogy közepesen fillérekbe kerül a cucc hozzá... a festés a legdrágább...

Link to comment
Megosztás:

történetesen úgy áll, hogy vagy egy öregedő, lemattult példányt fogok jól megismerni, vagy f astrát, valami 1.4-1.6 nyócszeleppel, esetleg, ha a keret is engedi, akkor egy sokat látott klubos verdát.

Nem tudom. A kiszemelt omi annyiból szimpi, hogy eléggé elérhető távolságban van, és látszatra ugyan nem olyan fényes, mint amit Gelko is linkelt, cserébe kb. egyenletesen matt, 1 év műszakis és nem csak 1 féle üzemanyaggal képes menni. Többet nem árulok el róla, mert még a végén valaki elviszi. Tudom, nem egy patika, de szeretek szerelni. :)

Lassan berozsdásodnak a szerszámok itthon.

Link to comment
Megosztás:

történetesen úgy áll, hogy vagy egy öregedő, lemattult példányt fogok jól megismerni, vagy f astrát, valami 1.4-1.6 nyócszeleppel, esetleg, ha a keret is engedi, akkor egy sokat látott klubos verdát.

Nem tudom. A kiszemelt omi annyiból szimpi, hogy eléggé elérhető távolságban van, és látszatra ugyan nem olyan fényes, mint amit Gelko is linkelt, cserébe kb. egyenletesen matt, 1 év műszakis és nem csak 1 féle üzemanyaggal képes menni. Többet nem árulok el róla, mert még a végén valaki elviszi. Tudom, nem egy patika, de szeretek szerelni. :)

Lassan berozsdásodnak a szerszámok itthon.

Vedd meg! :)

szal gázos, akkor csak Koritól kell félned... én olyat nem vennék :P....

Meg én inkább a régi B Omegámat venném vissza, de asszony lebeszélt...

Na majd meglássuk...

Link to comment
Megosztás:

Ezt a csak Koritól kell félned... én olyat nem vennék dolgot nem értem.

Amúgy ha tehetném, természetesen fiatalabb és szebb gépet vennék, de hát egy bérből és fizetésből ennyire futna.

Kori gázmániás ... az én autőimban vagy benin van vagy semmi... na jó nitrometán okés :D - Sosem vennék vegyes gázos autót. Csak gázost, talán, de nem is Mo-n....

Ha a nejem kicsit kitanulja a vezetést, és visszaveszem a HSH-t akkor eladó lesz az enyém :P... nincs jó de legalább rossz állapotban :D

Link to comment
Megosztás:

Mivel relatíve sokat megyek városban, ezért lenne jó a gázos, mert hát a méret és fogyasztás ellenére azt tankolni még mindig olcsóbban jön ki az ember.

Számolgattam az utóbbi időben, és folyamatosan megy az agyalás is.

Régi dízelek vs. 8 szelepes benzinesek vs. gázosok

A legnagyobb baj, hogy ha 8 szelepes benzinest nézek, akkor ugye benzin, de akkor legyen lehetőleg bevarrt zsebű opeles barát.

Ha régi dízel, akkor ha szívó, akkor az "lusta", és bár kevesebbet ehet, mint a benzines, még mindig a gázos van picivel talán előnyben.

Ha régi és TD, akkor ugye lutri pár dolog nagyon, amik lehet nem 2 filléres tételek.

Ha gázos, akkor ugye a gázszett a kérdéses, mert ha nem pótkerekes, sokat vehet el a csomagtérből, pláne caravan esetén. De ha még ez nem lenne, elég, kérdés a tartály érvényessége, vagyis, nem szorul-e cserére lassan?

16 szelepes gépeket azért szeretném elkerülni, mert nyűgösebbek.

Nehéz ez. Majd lesz valahogy.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.