mackosajt Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Sanyi! Mire vársz? Hátsókerék, nagy csomagtér, amiben igazán lehet aludni, 3.0 moci, 200 ló... Borbet A. Kell ennél több? :(
Sörös Sanyi Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Túl fiatal hozzám. :( Akkor már inkább A Senator. Ja, az már van! ;)
mackosajt Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Hát nem is tudom Sanyi. Én elgondolkoznék. :(
warwolf Elküldve December8, 2007 Elküldve December8, 2007 Hát nem is tudom Sanyi. Én elgondolkoznék. :) Én is elgondolkodtam.Aztán rájöttem, hogy túl közel van a bili a kezemhez! :( Amúgy nagyontutiszekér. ;)
mackosajt Elküldve December9, 2007 Elküldve December9, 2007 Pedig micsoda játszós autó lehetne belőle! :(
warwolf Elküldve December9, 2007 Elküldve December9, 2007 kár hogy ótómata :( Lehet abból kézit varázslani........Demó ért hozzá! ;)
zsolesz1 Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Hali!ma láttam bontóban 2.6 dua ram mocit.kár érte :huh:
omega 2.5 Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Sziasztok! Ma láttam egy Omega kombit Senator elsőrésszel, szerintem nagyon jól néz ki. Csinált már valaki ilyet? Miket kell kicserélni (lámpa, motorháztető, lökhárító, sárvédő) vagy még mást is? Simán fel lehet rakni ezeket az Omegára, vagy kell valamit alakítani? Bontóban mennyiért lehetne megvenni a cuccokat hozzá? Esetleg érdemes venni egy komplett kocsit? Lehet, hogy belül is átcserélném amit lehet.
Seniman Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Sziasztok! Ma láttam egy Omega kombit Senator elsőrésszel, szerintem nagyon jól néz ki. Csinált már valaki ilyet? Miket kell kicserélni (lámpa, motorháztető, lökhárító, sárvédő) vagy még mást is? Simán fel lehet rakni ezeket az Omegára, vagy kell valamit alakítani? Bontóban mennyiért lehetne megvenni a cuccokat hozzá? Esetleg érdemes venni egy komplett kocsit? Lehet, hogy belül is átcserélném amit lehet. Nagyjából azokat kell cserélni amiket felsoroltál.Ha a régebbi szériás(kisindexes 86-91) az Omega akkor a sárvédőket sem kell.Bontóban ritka cucc a Seni front,az új árát nem merném megkérdezni.Lökőm van nekem is raktáron.Esetleg németből érdemes egy akármilyen állapotút behozni,aminek ép az eleje.
kori Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 A Seni front részei eléggé aranyáron mennek. Tényleg jobban jársz, ha veszel egyet donornak.
nagy istván Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 A Seni front részei eléggé aranyáron mennek. Tényleg jobban jársz, ha veszel egyet donornak. anno fillérekért alig tudtam megszabadulni tölük. a lámpákat nem vitték el 8-ért a kettőt. pedig hibátlan autókat bontottam.
omega 2.5 Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Nagyjából azokat kell cserélni amiket felsoroltál.Ha a régebbi szériás(kisindexes 86-91) az Omega akkor a sárvédőket sem kell.Bontóban ritka cucc a Seni front,az új árát nem merném megkérdezni.Lökőm van nekem is raktáron.Esetleg németből érdemes egy akármilyen állapotút behozni,aminek ép az eleje. Az itt felsorolt dolgokat 100000-ért akarják adni a vaterán.
Seniman Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 Az itt felsorolt dolgokat 100000-ért akarják adni a vaterán. A vatera egy bohócoldal.Ott mindenki horror áron akar eladni meg fillérekért vásárolni.100-ért már egy komplett autót is kaphatsz.Én annak idején 50-ért adtam el a magyar papiros C30NE Senit.Kicsit rohadt volt,meg lejárt a műszakija,azon kívül semmi baja nem volt.
Seniman Elküldve Július15, 2008 Elküldve Július15, 2008 anno fillérekért alig tudtam megszabadulni tölük. a lámpákat nem vitték el 8-ért a kettőt. pedig hibátlan autókat bontottam. Fillérekért akkor szokott menni,ha el akarod adni.Ha venni akarsz,az alkatrész ára megfelel a vele azonos tömegű aranyrúdnak.Pedig a lámpa jó vétel lett volna,115ezer a magasságállitós utángyártott újan a bárdinál.Tőlem egy birka bontós az autót akarta megvenni 70-ért.El is hajtottam melegebb éghajlatra.Mert ő annyiért tud németben.Mondtam neki,hogy akkor kettőt hozhat is,megveszem :lol: Légtömegmérőt egyszer sem tudtam egy huszas alatt szerezni.
Gabo Elküldve Január8, 2009 Elküldve Január8, 2009 Holnap Omega tali a XVI kerben, a Jazz kávézóban. Minden Omegást, Senatorost szívesen látunk!! B)
nagy istván Elküldve Március5, 2009 Elküldve Március5, 2009 gyerekek........már megnéztem vagy 2 tucat omit és csak lestrapáltakra akadtam,ami nem lenne gond,ha olcsón adnák,de ezeket DRÁGÁN mérik!!!!!! azért nem adom fel....hátha bejön 1x.
Dannert Elküldve Március6, 2009 Elküldve Március6, 2009 gyerekek........már megnéztem vagy 2 tucat omit és csak lestrapáltakra akadtam,ami nem lenne gond,ha olcsón adnák,de ezeket DRÁGÁN mérik!!!!!! azért nem adom fel....hátha bejön 1x. én az első omit megvettem, amit megnéztem. előtte 1,5 évig néztem bmw-merci-audit hasonló "sikerrel".. :huh:
nagy istván Elküldve Március6, 2009 Elküldve Március6, 2009 én az első omit megvettem, amit megnéztem. előtte 1,5 évig néztem bmw-merci-audit hasonló "sikerrel".. :huh: vennék én lepukadt ótót,de nem hibátlan áráért..... :) baj van az emberek fejével,kinek akarnak manapság eladni 1 2.0-s motorral szerelt öreg autót 300-ért? VÁLSÁG van!!!!!!
Gabo Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 vennék én lepukadt ótót,de nem hibátlan áráért..... :huh: baj van az emberek fejével,kinek akarnak manapság eladni 1 2.0-s motorral szerelt öreg autót 300-ért? VÁLSÁG van!!!!!! Tán épp ezért... Ugyanis most nagyon sokak elfelejthetik az új autókat, maradnak a régiek, és ha nagy a kereslet, emeli a szűk kínálat árát. (Mert akárhogy nézzük, limitált darabszám maradt így úgy elfogadható állapotban az öregekből - én is annyiért adnám ha eladnám az enyémet, igaz nem rohad :) )
nagy istván Elküldve Március7, 2009 Elküldve Március7, 2009 Tán épp ezért... Ugyanis most nagyon sokak elfelejthetik az új autókat, maradnak a régiek, és ha nagy a kereslet, emeli a szűk kínálat árát. (Mert akárhogy nézzük, limitált darabszám maradt így úgy elfogadható állapotban az öregekből - én is annyiért adnám ha eladnám az enyémet, igaz nem rohad :) ) nem az ár sok,hanem az állapot.teljesen szét vannak ütve.kívül-belül. :huh:
Gábor24 Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Sziasztok. Lenne egy nagy problémám. A kormányművem. már a 3. van benne. Az első eresztette az olajat, nem tököltem, kicseréltettem, elmentem vele 60e km-t aztán a fogasléc megadta magát. Most tettem bele egy másikat, az meg engedi az olajat szintén, mint az első. Amikor megvetem ( hazsnáltan ) semmi erre utaló nyom nem volt rajta. Tüzetesen átvizsgáltam. néhol még kicsit rozsdás is volt. Tuti nem engedte az olajat. Erre bezserelem és nekem meg rossz. A beszerelésnél, hogy a fékrásegitőt ne kelljen leszednem, előnyös volt lecsavarozni a két csőrácsatlakozás merev csövét. Ezeket leszedtem, majd amikor helyére került a kormánymű, visszaszereltem. Namármost. Az lehetséges, hogyha összecserélem a bemenő és az elmenő csövet, akkor tönkremegy, vagy ereszti az olajat??? Sajna nem tudom hogy működik, nem látok bele. Az olajholyás a gumiharang alol jön, a vonorudak becsatlakozásától. Ahol a fogasléc csatlakozik a kihajtással( amire rögziteni kell a két vonórudat) Sajnos idegesitő hogy mindig után kell tölteni, és az olaj sem olcsó a maga 1900ft.-s literenkénti árával. Ötletek, esetleg megoldások érdekelnek. Előre is köszönöm a segitséget.
nagy istván Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Sziasztok. Lenne egy nagy problémám. A kormányművem. már a 3. van benne. Az első eresztette az olajat, nem tököltem, kicseréltettem, elmentem vele 60e km-t aztán a fogasléc megadta magát. Most tettem bele egy másikat, az meg engedi az olajat szintén, mint az első. Amikor megvetem ( hazsnáltan ) semmi erre utaló nyom nem volt rajta. Tüzetesen átvizsgáltam. néhol még kicsit rozsdás is volt. Tuti nem engedte az olajat. Erre bezserelem és nekem meg rossz. A beszerelésnél, hogy a fékrásegitőt ne kelljen leszednem, előnyös volt lecsavarozni a két csőrácsatlakozás merev csövét. Ezeket leszedtem, majd amikor helyére került a kormánymű, visszaszereltem. Namármost. Az lehetséges, hogyha összecserélem a bemenő és az elmenő csövet, akkor tönkremegy, vagy ereszti az olajat??? Sajna nem tudom hogy működik, nem látok bele. Az olajholyás a gumiharang alol jön, a vonorudak becsatlakozásától. Ahol a fogasléc csatlakozik a kihajtással( amire rögziteni kell a két vonórudat) Sajnos idegesitő hogy mindig után kell tölteni, és az olaj sem olcsó a maga 1900ft.-s literenkénti árával. Ötletek, esetleg megoldások érdekelnek. Előre is köszönöm a segitséget. 1x nekem is sikerült(igaz A senatorban,de ua. van benne mint az omiban)fordítva bekötni és utána folyott............ :huh:
Gabo Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 nem az ár sok,hanem az állapot.teljesen szét vannak ütve.kívül-belül. :huh: Hjaa.. hát az enyém nem, ill jól néz ki csak zörög, lévén kicsit össze kellett vágni egy másikból :D :) De most (még) nem eladó.... (Mondom még... :D )
nagy istván Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 Hjaa.. hát az enyém nem, ill jól néz ki csak zörög, lévén kicsit össze kellett vágni egy másikból :) :huh: De most (még) nem eladó.... (Mondom még... :D ) legót nem szeretnék venni........ :D :lol:
Recommended Posts