Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hol kezdődik a nyomatékugrás a turbo-s CALI-nál? azt olvastam a totalcar-on, hogy 2300-as fordulat környékén. ez igaz?

Remélem Zorro nem bánja majd:

power_c20let.gif

  • Hozzászólások 265
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

  • 1 month later...
Elküldve

Fékek? Valaki más is gondolkodik nagyobb fékben nem csak Én? :) Milyen fék? V6ra is van? Tudsz valami többet mondani erről Zorro? Köszi!

Redi, válaszolt az EDS.

minimum 16"-os felni kell a fékekhez!

Elküldve

A V6-nak mekkora tárcsái vannak elöl? Nem pont akkora mint a turbonak? Mert szvsz annál nem kell nagyobb, csak le kell cserélni Brembora, meg egy Ferrodo Racing fékbetét hozzá, és már kész is.

  • 9 months later...
Elküldve
Kézifűrész? :lol:

Kifűrészelsz a váltóútból? :)

Akkor már a fékútból és a gyorsulásból is kivághatnál egy keveset!! :) :)

Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :)

Elküldve
Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :lol:

Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá.

Elküldve
Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá.

Ezt magyarázom én is. :)

Ha mondjuk 0.5 mp alatt cserél fokozatot a váltó (teljesen hasraütött adat), akkor ahhoz lett belőve minden (váltókar hossza is, meg a rudazat), hogy átlagos váltás (ahogy húzod a kart) az mondjuk 0.6-0.7 sec legyen. Ha gyorsan téped, akkor meg mondjuk 0.5. Ha most modosítasz a váltókaron, meg a arudazaton, akkor rántásnál lemegy ez az idő mondjuk 0.5 alá és a nyekken a váltó, vagy be sem veszi a fokozatot. De aztán lehet hogy ez az elmélet nem helytálló. :lol:

Elküldve

Igen...valahogy úgy lehet, mint ahogy a Tom mondja...szóval sokkal előrébb nem jutsz vele...max feeling lesz váltogatni...de ugyan annyi idő alatt...ennyi... :lol:

Elküldve

Ééééértem....

Csak én aszittem hogy miután a váltó teljesen mechanikus szerkezet, az olyan gyorsan vált, ahogyan én a váltókart (és ezzel a kiemelővillát, fogaskerekeket, miegymás) mozgatom. :lol:

Elküldve

Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor...

Elküldve
Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor...

De ha kitapasztalod mi az a leggyorsabb sebesség amivel még lehet húzni, akkor viszonylag nyugisabb váltásokkal is ugyanolyan rövid kapcsolási időd lesz, mintha a sima váltót rángatnád, nem?

Elküldve
Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor...

Húúúúú, ez már ismerős, jelenleg is ezzel a problémával küzdök a cégautónál: a 3. fokozat fékezőgyűrűje magadta megát, és most ha nem akarom hogy recsegjen akkor kb. 3 másodpercig tart míg berakom harmadikba. Majd vigyázok. :lol:

Ööö... amúgymeg sima F16 nem túl drága, annyit lehet megér hogy pár évente vegyek 15-ért egy új váltót, még ha ez most kicsit hülyén is hangzik.

Elküldve
Jesszoké!

Most örülök mert megérkezett Németországból a shortshifterem a Calihoz, úgyhogy alig várom a jó időt hogy végre tesztelhessem. :lol:

Milyen jó időre vársz? Itt a tavasz :) :) :)

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.