Tom Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 hol kezdődik a nyomatékugrás a turbo-s CALI-nál? azt olvastam a totalcar-on, hogy 2300-as fordulat környékén. ez igaz? Remélem Zorro nem bánja majd: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 :) zsííír! köszi! ezexerint a nyomatékcsúcs kezdődik ott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január27, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január27, 2006 Redi, válaszolt az EDS. minimum 16"-os felni kell a fékekhez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Március25, 2006 Megoszt Elküldve Március25, 2006 Fékek? Valaki más is gondolkodik nagyobb fékben nem csak Én? :) Milyen fék? V6ra is van? Tudsz valami többet mondani erről Zorro? Köszi! Redi, válaszolt az EDS. minimum 16"-os felni kell a fékekhez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március25, 2006 Megoszt Elküldve Március25, 2006 A V6-nak mekkora tárcsái vannak elöl? Nem pont akkora mint a turbonak? Mert szvsz annál nem kell nagyobb, csak le kell cserélni Brembora, meg egy Ferrodo Racing fékbetét hozzá, és már kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január4, 2007 Megoszt Elküldve Január4, 2007 Jesszoké! Most örülök mert megérkezett Németországból a shortshifterem a Calihoz, úgyhogy alig várom a jó időt hogy végre tesztelhessem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 Ammeg mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január5, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :) Kézifűrész? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 Kézifűrész? :lol: Út, nem kar TE :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 Kézifűrész? :lol: Kifűrészelsz a váltóútból? :) Akkor már a fékútból és a gyorsulásból is kivághatnál egy keveset!! :) :) Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 ....Kifűrészelsz a váltóútból? :lol:.... Lasúúúsúúúúú :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január5, 2007 Megoszt Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :lol: Anémetet mindjárt értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :lol: Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 a váltó nem lesz ettől gyorsabb, de a váltási időd elméletileg csokkenthet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá. Ezt magyarázom én is. :) Ha mondjuk 0.5 mp alatt cserél fokozatot a váltó (teljesen hasraütött adat), akkor ahhoz lett belőve minden (váltókar hossza is, meg a rudazat), hogy átlagos váltás (ahogy húzod a kart) az mondjuk 0.6-0.7 sec legyen. Ha gyorsan téped, akkor meg mondjuk 0.5. Ha most modosítasz a váltókaron, meg a arudazaton, akkor rántásnál lemegy ez az idő mondjuk 0.5 alá és a nyekken a váltó, vagy be sem veszi a fokozatot. De aztán lehet hogy ez az elmélet nem helytálló. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Igen...valahogy úgy lehet, mint ahogy a Tom mondja...szóval sokkal előrébb nem jutsz vele...max feeling lesz váltogatni...de ugyan annyi idő alatt...ennyi... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2007 Megoszt Elküldve Január6, 2007 Ééééértem.... Csak én aszittem hogy miután a váltó teljesen mechanikus szerkezet, az olyan gyorsan vált, ahogyan én a váltókart (és ezzel a kiemelővillát, fogaskerekeket, miegymás) mozgatom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január7, 2007 Megoszt Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január7, 2007 Megoszt Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor... De ha kitapasztalod mi az a leggyorsabb sebesség amivel még lehet húzni, akkor viszonylag nyugisabb váltásokkal is ugyanolyan rövid kapcsolási időd lesz, mintha a sima váltót rángatnád, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január7, 2007 Megoszt Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor... Húúúúú, ez már ismerős, jelenleg is ezzel a problémával küzdök a cégautónál: a 3. fokozat fékezőgyűrűje magadta megát, és most ha nem akarom hogy recsegjen akkor kb. 3 másodpercig tart míg berakom harmadikba. Majd vigyázok. :lol: Ööö... amúgymeg sima F16 nem túl drága, annyit lehet megér hogy pár évente vegyek 15-ért egy új váltót, még ha ez most kicsit hülyén is hangzik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január8, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Január8, 2007 Villámgyors szinkrongyűrűt nem lehet kapni? :lol: :) Akkor minden probléma megoldódna... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január8, 2007 Megoszt Elküldve Január8, 2007 Jesszoké! Most örülök mert megérkezett Németországból a shortshifterem a Calihoz, úgyhogy alig várom a jó időt hogy végre tesztelhessem. :lol: Milyen jó időre vársz? Itt a tavasz :) :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január8, 2007 Megoszt Elküldve Január8, 2007 Na nekem ma pont szépen kettétört ez a kütyü...úgyhogy raktunk be helyette újat...az is rövid... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január8, 2007 Megoszt Elküldve Január8, 2007 Na nekem ma pont szépen kettétört ez a kütyü... Meee észnékül rángatod bisztos! Ésszel kell azt, akkor nem törik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts