Tom Elküldve Január26, 2006 Elküldve Január26, 2006 hol kezdődik a nyomatékugrás a turbo-s CALI-nál? azt olvastam a totalcar-on, hogy 2300-as fordulat környékén. ez igaz? Remélem Zorro nem bánja majd:
voszi Elküldve Január26, 2006 Elküldve Január26, 2006 :) zsííír! köszi! ezexerint a nyomatékcsúcs kezdődik ott...
Zorro_16V Elküldve Január27, 2006 Szerző Elküldve Január27, 2006 Redi, válaszolt az EDS. minimum 16"-os felni kell a fékekhez!
Laliiii Elküldve Március25, 2006 Elküldve Március25, 2006 Fékek? Valaki más is gondolkodik nagyobb fékben nem csak Én? :) Milyen fék? V6ra is van? Tudsz valami többet mondani erről Zorro? Köszi! Redi, válaszolt az EDS. minimum 16"-os felni kell a fékekhez!
tgabika76 Elküldve Március25, 2006 Elküldve Március25, 2006 A V6-nak mekkora tárcsái vannak elöl? Nem pont akkora mint a turbonak? Mert szvsz annál nem kell nagyobb, csak le kell cserélni Brembora, meg egy Ferrodo Racing fékbetét hozzá, és már kész is.
tgabika76 Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 Jesszoké! Most örülök mert megérkezett Németországból a shortshifterem a Calihoz, úgyhogy alig várom a jó időt hogy végre tesztelhessem. :lol:
Zorro_16V Elküldve Január5, 2007 Szerző Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :lol:
J0hnny Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :) Kézifűrész? :lol:
Tom Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Kézifűrész? :lol: Kifűrészelsz a váltóútból? :) Akkor már a fékútból és a gyorsulásból is kivághatnál egy keveset!! :) :) Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :)
mélykék76 Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 ....Kifűrészelsz a váltóútból? :lol:.... Lasúúúsúúúúú :)
kori Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Shortshifter = Schaltwegverkürzung = váltóútrövidítő :lol: Anémetet mindjárt értem.
tgabika76 Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Egyébként asszem nem olyan jó cucc sajnos, mint aminek hangzik, Antinak legalábbis nem nagyon jött be az elmondásai szerint. Nem tud olyan gyorsan váltani a váltó, mint ahogy a húzod a kart. Opel feeling... :lol: Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá.
redline Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 a váltó nem lesz ettől gyorsabb, de a váltási időd elméletileg csokkenthet....
Tom Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Tudtommal a váltó nem vált tőle gyorsabban, csak a karon kell rövidebbet húzni, viszont miután a rudazat áttétele változik, ezért valszeg nagyobb erő kell majd hozzá. Ezt magyarázom én is. :) Ha mondjuk 0.5 mp alatt cserél fokozatot a váltó (teljesen hasraütött adat), akkor ahhoz lett belőve minden (váltókar hossza is, meg a rudazat), hogy átlagos váltás (ahogy húzod a kart) az mondjuk 0.6-0.7 sec legyen. Ha gyorsan téped, akkor meg mondjuk 0.5. Ha most modosítasz a váltókaron, meg a arudazaton, akkor rántásnál lemegy ez az idő mondjuk 0.5 alá és a nyekken a váltó, vagy be sem veszi a fokozatot. De aztán lehet hogy ez az elmélet nem helytálló. :lol:
Atommanó Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Igen...valahogy úgy lehet, mint ahogy a Tom mondja...szóval sokkal előrébb nem jutsz vele...max feeling lesz váltogatni...de ugyan annyi idő alatt...ennyi... :lol:
tgabika76 Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Ééééértem.... Csak én aszittem hogy miután a váltó teljesen mechanikus szerkezet, az olyan gyorsan vált, ahogyan én a váltókart (és ezzel a kiemelővillát, fogaskerekeket, miegymás) mozgatom. :lol:
Atommanó Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor...
Tápiószecső Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor... De ha kitapasztalod mi az a leggyorsabb sebesség amivel még lehet húzni, akkor viszonylag nyugisabb váltásokkal is ugyanolyan rövid kapcsolási időd lesz, mintha a sima váltót rángatnád, nem?
tgabika76 Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 Ja ez így okés, csak a szinkrongyűrű nem tudja ilyen gyorsan venni a lapot...ezért pikk-pakk szét fog ugrani a váltód...kezdetben csak recseni fog váltáskor... Húúúúú, ez már ismerős, jelenleg is ezzel a problémával küzdök a cégautónál: a 3. fokozat fékezőgyűrűje magadta megát, és most ha nem akarom hogy recsegjen akkor kb. 3 másodpercig tart míg berakom harmadikba. Majd vigyázok. :lol: Ööö... amúgymeg sima F16 nem túl drága, annyit lehet megér hogy pár évente vegyek 15-ért egy új váltót, még ha ez most kicsit hülyén is hangzik.
Zorro_16V Elküldve Január8, 2007 Szerző Elküldve Január8, 2007 Villámgyors szinkrongyűrűt nem lehet kapni? :lol: :) Akkor minden probléma megoldódna... :) :)
Tiv. Elküldve Január8, 2007 Elküldve Január8, 2007 Jesszoké! Most örülök mert megérkezett Németországból a shortshifterem a Calihoz, úgyhogy alig várom a jó időt hogy végre tesztelhessem. :lol: Milyen jó időre vársz? Itt a tavasz :) :) :)
Atommanó Elküldve Január8, 2007 Elküldve Január8, 2007 Na nekem ma pont szépen kettétört ez a kütyü...úgyhogy raktunk be helyette újat...az is rövid... :lol:
tgabika76 Elküldve Január8, 2007 Elküldve Január8, 2007 Na nekem ma pont szépen kettétört ez a kütyü... Meee észnékül rángatod bisztos! Ésszel kell azt, akkor nem törik. :lol:
Recommended Posts