Atommanó Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Szép az főleg, hogy ez egy cabrio... :wink: De tul képpen ez meg itten a calibra tuning topic... :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Pontosabban : - van Calim - el akarom adni - ha elviszik combó tuning, - ha elviszik astra del van - ha elviszik astra caravan - de törötten nem vitték így megvan még, de eladó .... Így azért ölég pofás lett összepakolva :lol: ui: volt még pár "ha elviszik......" verzó, de azt nem írom le tánn :D:D:D:D ez a legtutibb variáció ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április28, 2005 Megoszt Elküldve Április28, 2005 - Astra del sol bár valamit biztos, hogy kihagytam... :roll: delsol-t én akartam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április30, 2005 Megoszt Elküldve Április30, 2005 Jóvanna! Baszogassatok nyugodtan...Elír valamit az ember fia, aztán meg hetekig ez a téma... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlackCat Elküldve Április30, 2005 Megoszt Elküldve Április30, 2005 Én az astrára ezt tudnám elképzelni.(A calin tuti a lökős az biztos).Ez elég durva xintem! :twisted: http://www.nrw-tuning-center.de/portal/ali...451&ItemID=3508 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április30, 2005 Megoszt Elküldve Április30, 2005 Nekem olyan kicsit betmobilos az a lökös... :roll: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
BlackCat Elküldve Május1, 2005 Megoszt Elküldve Május1, 2005 Mi a baj batmannal? :lol: :D :lol: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fehérgsi Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Ehet mit szoltók. Komplett 2300 euro és még van 1 nap hátra a licitből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vajda Tivadar Elküldve Július8, 2005 Megoszt Elküldve Július8, 2005 Ezt a magyar aszfaltra?Soha!Kivétel,ha valakinek sok pénze van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Július8, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Július8, 2005 Vagy saját aszfalthálózata mindenhová. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október14, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Október14, 2005 Most olvasgattam a www.hg-motorsport.de oldalon, hogy a C20XE-hez árult turbo-kit esetén 0.4 bar-os töltőnyomás mellett 56%-os teljesítménynövekedést írnak. Turbo Kit C20XE Ezt az alap 150 pacira rászámolva 234 LE-t kapnánk. Ami azért érdekes, mert a széria Calibra Turbo 0.7 bar-ig tölt és így 204 LE a teljesítménye... :oops: Akkor hogy is van ez most ? Jó kis marketing szövegük van ! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 150LE :( nem lehet, hogy csak a komputerrel játszanak, hogy ennyit kihozznak? a mantzel is csak chippel a phase1-nél, nem? Calibra - Basis (150 kW-204 PS) C20LET 2,0l 191 kW-260 PS / 5800 U/min. - 390 Nm / 3500 U/min. Powermotronik (individuelle Prüfstandabstimmung) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Érdekes mert a C20NE-re is hajszálra ugyanezeket az adatokat írják: 0,4 bar töltéssel 56% teljesítménynövekedés, ami még így is dícséretes 180 lóerő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 ...mindez ugye 1799 Euroért, holott ugyanerre a teljesítményre egy másik weboldal szerint csak a Phase IV C20NE-k képesek, ami egyrészt 3700 Euroba kerül beszereléssel együtt, másrészt tartalmazza a komplett hengerfejmegmunkálást nagyobb szelepekkel, 296fokos tengellyel, módosított befecskendezőrendszert meg komplett sportkipufogórendszert is többek között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október17, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Október17, 2005 Na jó, de az egyik még szívó (Phase IV C20NE), a másik (HG-Motorsport) meg már feltöltős. Így vagy úgy, az 56% mindenképpen sok. Redi, nem igazán értem, amit írtál. A C20LET tuning most hogy is jön ide ? Tudom, különvonattal... :( A vezérlőelektronikához nem nyúl a HG, tehát a gyári befecskendezési időkkel és előgyújtással működik, csak a benzinnyomást növelik meg a többlet levegőhöz. King Lolle írta anno, hogy az XE kábé ilyen nyomásig elbírja a feltöltést a széria vezérléssel. Hogy meddig... ? :oops: Ő már a 0.4 barhoz is vastagabb hengerfejtömítést vagy Cali Turbo dugókat ajánlott a kompresszió csökkentéséhez. Én itt ilyet nem látok... :?: Szerintem kb. 180-185 PS körül lehet egy ilyen 0.4 barral töltött C20XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Hát nekem most 3 hétig 5 báron (amennyit az AC bírt) ment a benya... :-) Fordítva volt bekötve a membrán a benyanyomiszabiban... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Na jó, de az egyik még szívó (Phase IV C20NE), a másik (HG-Motorsport) meg már feltöltős. Így vagy úgy, az 56% mindenképpen sok. Redi, nem igazán értem, amit írtál. A C20LET tuning most hogy is jön ide ? Tudom, különvonattal... :D A vezérlőelektronikához nem nyúl a HG, tehát a gyári befecskendezési időkkel és előgyújtással működik, csak a benzinnyomást növelik meg a többlet levegőhöz. King Lolle írta anno, hogy az XE kábé ilyen nyomásig elbírja a feltöltést a széria vezérléssel. Hogy meddig... ? :oops: Ő már a 0.4 barhoz is vastagabb hengerfejtömítést vagy Cali Turbo dugókat ajánlott a kompresszió csökkentéséhez. Én itt ilyet nem látok... :?: Szerintem kb. 180-185 PS körül lehet egy ilyen 0.4 barral töltött C20XE. 0,4 barral kb 200hp-t lehet kihozni egy c20xe böl ha be raksz egy 2-2,5mm vastag HF tömitést akkor mehetsz 200Hp felé is de hirtelen a 14-15 ös kompressziot nem tudod 12re levinni ennyi a turbo motoré szoval zaros határidönbelül lefujja a dugok széleit ha 200Hp felett hasznaljuk de nezzetek meg a lexmaul kompressorját is c20xe hez az is 198Hp és csak ugy valalljak hogy a motor ki és fullgeneralt csinalnak és ugy adjak vissza ami pedig szivomotorokat illeti sokkal több pénz és munka kell hogy növeljük a telesitményt lásd: ANTI :( örül ha valahol 190-200Hp között lessz a motorja de akkor már nagyon Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Pénteken megyünk megmérjük, aztán kiderül....:-) De jó lesz az 180-nak is... bár fingom sincs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Október18, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Október18, 2005 0,4 barral kb 200hp-t lehet kihozni egy c20xe böl 200 PS ? Ez jól hangzik... Bár akkor keveslem a Cali Turbo a 0.7 bar-os 204 lóerejét (másfélszeres nyomás a 0.4-hez képest) , pedig ott külön elektronika vezérli a töltést, ami a C20XE turbósításnál nincs, kvázi nem olyan hangolt, mint a LET motor. :oops: A Lexmaul kit-jét én is néztem és leesett az állam az árától. Négyezer valamennyi euro... Ennyiért vesz az ember egy turbós motort és be is építi. :wink: Hát igen, a szívó tuning nehéz kenyér és kevésbé látványos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 "...Hát igen, a szívó tuning nehéz kenyér és kevésbé látványos..." De jópofa amikor lángol a kipuff... :-) :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január26, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január26, 2006 Van király Ate Power-disk féktárcsa 298x28 méretben 4x100-as Opelhez. Én itten találkoztam vele : EDS_Motorsport -> News menüpont Ehhez nem kell turbo-s gólyalábra váltani és új felniket venni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Elég jól néznek ki. Remélem lesz egyszer olyan Opelem, amire majd minimum ilyenek kellenek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 EDS_Motorsport -> News menüpont Ehhez nem kell turbo-s gólyalábra váltani és új felniket venni. :D nyereg milyen kell hozzá? és mekkora felni alá fér be? mert jól néz ki... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január26, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Január26, 2006 A min. felni méretre és a nyereg+betétekre rákérdeztem, még nem jött válasz. De ha jól értem, akkor Omega A 3.0 24V nyereggel és betéttel lehet beépíteni. Saccra már a 15" alá valószínüleg nem fog beférni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 hol kezdődik a nyomatékugrás a turbo-s CALI-nál? azt olvastam a totalcar-on, hogy 2300-as fordulat környékén. ez igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts