Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

C20NE motorral van olyan problémám, hogy nem elég erős és nehezen indul. És talán picit többet is eszik a kelleténél. (+1-1,5 l)

A mechanikai problémát nagyjából kizárnám, mivel én raktam össze a motort és már akkor sem volt eléggé erős. Az állapota viszont kifogástalan volt.

Valakinek valami ötlete???

Elküldve
Kösd be a check lámpát, és villogtasd ki az ecu nyűgjeit :)

Lehet begyűrődött az első sárvédő, mint egyszer " valakinek" és az fékezi a kocsit. :lol: :blush:

Elküldve
Lehet begyűrődött az első sárvédő, mint egyszer " valakinek" és az fékezi a kocsit. :lol: :blush:

Vagy a gázpedál alatt a padlólemez nyomodótt már annyira ki, hogy beleér az első kerékbe :) :D

Elküldve
Azt ma megnézem. Már jött ez a tipp, hogy esetleg az alsó gumis ékszíjtárcsa elfordult, vagy esetleg kimozdult az ék vhogy az alsó bordáskerék alól.

az is lehet... vagy AC... meg még ezer más :blush:

Elküldve
C20NE motorral van olyan problémám, hogy nem elég erős és nehezen indul. És talán picit többet is eszik a kelleténél. (+1-1,5 l)

A mechanikai problémát nagyjából kizárnám, mivel én raktam össze a motort és már akkor sem volt eléggé erős. Az állapota viszont kifogástalan volt.

Valakinek valami ötlete???

Hello!

1. Kompresszió mérés -> ha kevés, akkor már érthető, hogy miért gyengusz és miért indul nehezen

2. Gyújtórendszer vizsgálata ( gyújtási időpont, gyertyák, elosztó ?? ezen van??, stb.)

3. Üzemanyagellátó rendszer vizsgálata ( üa.nyomás, injektorok, szűrők, tápszivattyú !! )

4. Vezérlés ell. - az alsó ék ritkán tud elfordulni, mert általában egybe van öntve a kisfogaskerékkel, legalább is én így tudom.

Ha kifogástalan volt az állapota, akkor miért szedted szét ??

Elküldve
Hello!

1. Kompresszió mérés -> ha kevés, akkor már érthető, hogy miért gyengusz és miért indul nehezen

2. Gyújtórendszer vizsgálata ( gyújtási időpont, gyertyák, elosztó ?? ezen van??, stb.)

3. Üzemanyagellátó rendszer vizsgálata ( üa.nyomás, injektorok, szűrők, tápszivattyú !! )

4. Vezérlés ell. - az alsó ék ritkán tud elfordulni, mert általában egybe van öntve a kisfogaskerékkel, legalább is én így tudom.

Ha kifogástalan volt az állapota, akkor miért szedted szét ??

Nem szétszedte, úgy rakta össze. :blush: :lol:

Elküldve
Nem szétszedte, úgy rakta össze. :blush: :D

Akkor meg azt nem értem, miért nem mérték meg a cuccokat összerakás előtt?? :D

" Digitális szemmértékkel " nehéz megmondani, ha már szarrá volt kopva minden..., erre találták ki a mikrométert.

Kétszer dolgozni ebben a drága világban, amikor nem olcsó az iparosmunka ! :lol: :)

Elküldve
Akkor meg azt nem értem, miért nem mérték meg a cuccokat összerakás előtt?? :D

" Digitális szemmértékkel " nehéz megmondani, ha már szarrá volt kopva minden..., erre találták ki a mikrométert.

Kétszer dolgozni ebben a drága világban, amikor nem olcsó az iparosmunka ! :blush: :lol:

Biztos mért előtte. Pölö azt, hogy mennyire van veszélyes közelségbe az első sárvédő a kerékhez. :) Nade nem OFF-olok tovább. :D

Elküldve
Akkor meg azt nem értem, miért nem mérték meg a cuccokat összerakás előtt?? :)

" Digitális szemmértékkel " nehéz megmondani, ha már szarrá volt kopva minden..., erre találták ki a mikrométert.

Kétszer dolgozni ebben a drága világban, amikor nem olcsó az iparosmunka ! :blush: :lol:

Először is ha valami szarrá van kopva, akkor csukott szemmel is tudod, mert elég megfogni.

A másik, hogy újszerű tengellyel, himbákkal és hidrotőkékkel raktam össze. A hengerfej szintén megkímélt volt. A blokknak pedig semmilyen látható és érezhető baja nem volt, hacsak a végig látszó hónolás nem az.

Elküldve
De előtte szétszedte nem? :blush: :lol: OFF

Azért szedtem szét, mert volt egy motorhibás autóm motor elektronika nélkül és volt egy másik komplett 2000-es motor, csak ott törött volt a blokk a motortartónál.

Itt a motorhiba:

33270370.jpg

Ezért maradt a "motorhibás" blokkja, meg a másiknak az összes többi cucca. Hengerfej, tengely, himbák, minden elektronika.

Elküldve

Köszönöm a tanácsokat, de mint Egykuty is írta a gumis ékszíjtárcsa viccelt meg.

Még mindig nehezen indul, de most üzemanyagtankot cserélek, meg ha összejön AC-t is. Mert ezek nem a leggyáribbak rajta.

Van egy hely ahol szoktam mérni az autók sebességét. Ott eddig 160-165 volt a vége. Most 185km/h. Szóval eléggé érezhető a változás. :blush: :lol: :)

Elküldve

szevasztok! omega 98-as x20xev motorral! nem rég vettem és amikor néztem is meleg volt a motor! a gondom az hogy hidegen úgy zörög mintha diesel lenne! ahogy melegszik úgy tünnek el a hangok majd üzemmelegen teljesen normális hangja van! de nem hiszem hogy hidrotőke mert annak nem ilyen hangja van! már rohamom van mert senki nem tudja hogy mi ez! 175000 van benne! havan vkinek tippje szóljon megcsörget visszahivom! 302809138

Elküldve

Pedig az jó eséllyel hidrotőke vagy csapágy lesz akkor.

Esetleg egy törött dugattyú... válassz, melyik rosszabb :blush:

Mindenképpen vidd el egy hozzáértőhöz...

olajszint rendben? olajnyomáslámpa elalszik az indítás után rendben?

Elküldve

ha választhatok persze egyiksem! olaj teljesen rendben olajnyomás rögtön elalszik! dolgozó lány trehány gazdája volt előttem láttam az autón! ma csináltam egy olajcserét motormosóval! ahogy járt a mosós olajjal szüntek meg a hülye hangok! 5/40-es olajat raktam bele és nekem sokkal szebb lett a hangja! na de reggel kiderül hidegen mert melegen tökéletes hangja van! köszi

Elküldve
ha választhatok persze egyiksem! olaj teljesen rendben olajnyomás rögtön elalszik! dolgozó lány trehány gazdája volt előttem láttam az autón! ma csináltam egy olajcserét motormosóval! ahogy járt a mosós olajjal szüntek meg a hülye hangok! 5/40-es olajat raktam bele és nekem sokkal szebb lett a hangja! na de reggel kiderül hidegen mert melegen tökéletes hangja van! köszi

Azért azt a motoröblítőt legközelebb felejtsd el. Az olaj meg 10W40 legyen.

Elküldve

lényegében mindent rosszul csináltál :blush:

a motormosó adalékot felejtsd el, pontosan emiatt most cseréld le mégegyszer az olajat, ha nem akarsz generált. :lol:

meg az 5W40 nem is jó bele, ezért 10W40-et tegyél bele. ajánlom a metabond olajat, jó minőség olcsón :)

Persze szűrőt is cseréld mégegyszer.

  • 4 weeks later...
Elküldve

Hello!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Már egy ideje kergetem Opel motorok műszaki rajzait, de sehol se találni, a gyári szervízprogramok meg semmi értelmeset nem tartalmaznak. Ha valaki tud, legyen szíves segíteni. (C14NZ, C14SE, C16SE motorokról lenne szó)

Köszi!

Pic

Elküldve
Hello!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Már egy ideje kergetem Opel motorok műszaki rajzait, de sehol se találni, a gyári szervízprogramok meg semmi értelmeset nem tartalmaznak. Ha valaki tud, legyen szíves segíteni. (C14NZ, C14SE, C16SE motorokról lenne szó)

Köszi!

Pic

Ilyet én is keresek 3D modellezés/makettezés céljából. Ha esetleg van C20XE-ről is jó lenne.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.