opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Azt a bizonyos nyomástartó szelepet kivettem és nem bírom visszarakni úgy, hogy ne szivárogjon mellette a benzin. Jelen pillanatban itt akadtam meg. Az a motor hőmérséklet jeladó merre van? Elég szimpatikusnak tűnik így első hallásra! Milyen nyomástartó szelepről is beszélsz? Merthogy ilyen csak az AC pumpában van esetünkben... Most meg nem mondom pontosan, merre is van az a jeladó, igaz nekem is ilyen moci van, valahol a motor első felén keresd, azon a vízvezető hosszúkás blokkon, ahol a termosztát van. Asszem azon van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Aha ... akkor ezt megsz.tam ! Kipróbáltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Milyen nyomástartó szelepről is beszélsz? Merthogy ilyen csak az AC pumpában van esetünkben... Most meg nem mondom pontosan, merre is van az a jeladó, igaz nekem is ilyen moci van, valahol a motor első felén keresd, azon a vízvezető hosszúkás blokkon, ahol a termosztát van. Asszem azon van. Ami az injektorhíd végén van szelep az nem az? 1 nagyobb alumínium kör alakú teteje van. 20 forintos érme nagyság. A termosztátházban van 1 gomba, az lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ja és még annyi, hogy levettem a visszamenő csövet a tanknál és 1 perc alapjárat mellett, 1 liter benzin jött vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukika Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Kipróbáltad? Ma már nem tudom , de reggel megpróbálom ! valahol még megvan az eredeti lambda szonda , úgy emlékszem az is Bosch !!!??? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ami az injektorhíd végén van szelep az nem az? 1 nagyobb alumínium kör alakú teteje van. 20 forintos érme nagyság. A termosztátházban van 1 gomba, az lenne? Az a nyomásszabályzó szelep. Nem ugyanaz. És azt nem kellett volna bántani <_< Van két gomba a vízkörben: egyik egyvezetékes, az a műszeré. Másik kétvezetékes, az a motorvezérlőé. Az az érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 valahol még megvan az eredeti lambda szonda , úgy emlékszem az is Bosch !!!??? <_< Lehet az, mert volt gyári beszállító. De akkor sem ugyanaz az univerzális bosch, mint amit a gyárnak beszállítottak. Kicsit más a jele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Az a nyomásszabályzó szelep. Nem ugyanaz. És azt nem kellett volna bántani <_< Van két gomba a vízkörben: egyik egyvezetékes, az a műszeré. Másik kétvezetékes, az a motorvezérlőé. Az az érdekes. Szerinted azzal nagy kárt csináltam? Azt kicseréltük ami a generátor mellett van. Ne idegesíts, mert már ott tartok, hogy fölgyújtom! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Szerinted azzal nagy kárt csináltam? Azt kicseréltük ami a generátor mellett van. Ne idegesíts, mert már ott tartok, hogy fölgyújtom! <_< Nem rossz az a motor, ne bántsd :huh: Kétvezetékest kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Nem rossz az a motor, ne bántsd :huh: Kétvezetékest kell cserélni. Azt cseréltük ki! Lehetséges, hogy az új szopat? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Azt cseréltük ki! Lehetséges, hogy az új szopat? <_< Ha utángyári, akkor lehet. Mérd meg hideg motornál, mennyi az ellenállása (sima multiméterrel), írd meg ide, meg hogy hány fok volt kb amikor mérted. Aztán megmondom jó-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ha utángyári, akkor lehet. Mérd meg hideg motornál, mennyi az ellenállása (sima multiméterrel), írd meg ide, meg hogy hány fok volt kb amikor mérted. Aztán megmondom jó-e. Csak úgy gyújtással? Nem tudom beindítani a szelep miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukika Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Lehet az, mert volt gyári beszállító. De akkor sem ugyanaz az univerzális bosch, mint amit a gyárnak beszállítottak. Kicsit más a jele. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Csak úgy gyújtással? Nem tudom beindítani a szelep miatt! Nem kell semmi... lehúzod róla a csatit, és megméred alanatúr az ellenállását a két lábán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Nem kell semmi... lehúzod róla a csatit, és megméred alanatúr az ellenállását a két lábán. NE hőgombi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 NE hőgombi Hello! Neked milyen ötleted van? Megmértem, 20k-nál 3.88-at mutat a multimeter. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Megmértem, 20k-nál 3.88-at mutat a multimeter. <_< 3,88K 17-18 foknak felel meg. Tehát kb jó lehet, ha a mostani időjárást nézem :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 3,88K 17-18 foknak felel meg. Tehát kb jó lehet, ha a mostani időjárást nézem <_< Akkor nincs mese, gyufát neki! Pedig 5-ik éve gyűröm, mentem vele 150.000km-t, de ez a szarság már teljesen elveszi a kedvem tőle. Mié nem törik, vagy szakad, vagy reped ketté benne valami???????? Akkor tudnád, hogy mihez nyúljál. De így, hogy csak rángat, pedig szinte minden új, ezt nem bírom megemészteni és elkeserít! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Azért azt még tedd meg, hogy megméred üzemmeleg motornál is, a biztonság kedvéért. Kicsit olyan feelingje van, mintha kontakt lenne valahol, vagy szakadt vezeték. Egy villanyászhoz kéne elvinni, hogy méricskélje végig a szenzorokon megvannak-e a szükséges feszültségek, minden klappol-e... mert lehet hogy ő hamar meglelné a bibit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukika Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 ...és a harmadik napon mondám én hogy járj Te egyenletesen - és lőn ... Beizzítottam , vártam hogy a venti bekapcsoljon ; járattam kicsit és visszaállt a lelke .... szép csendes ,nyugodt az alapjárat - dorombol . <_< Köszönöm a segítséget ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Akkor nincs mese, gyufát neki! Pedig 5-ik éve gyűröm, mentem vele 150.000km-t, de ez a szarság már teljesen elveszi a kedvem tőle. Mié nem törik, vagy szakad, vagy reped ketté benne valami???????? Akkor tudnád, hogy mihez nyúljál. De így, hogy csak rángat, pedig szinte minden új, ezt nem bírom megemészteni és elkeserít! Ami késik, nem múlik. Aztán mejd sírsz hogy bárcsak rángatna! <_< Tudom szemét vagyok, bocs! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukika Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 Még izgalmas is :lol: Bár furán jönne ki, ha belefutnál egy zöldkártya razziába aztán a zarcukba mondanád, hogy "hülyék, forgalmi sincs!" :lol: Jelentem ; megvan ... Kaptam ajánlatot ;;;; a: 20 rongy vizsgadíj + 20rongy trailer - hogy odavigyék ..... b: ár nélkül.... " naaddideaforgalmitdélutánrakész" :lol: a " c " - t vállasztottam ; ideiglenesútvonaleng + vizsga - 1 nap - kész !!!!! Autó megy , mint vaddisznó , használt a pucolás , de kap még Protect-et . Van valakinek ötlete , hogy a legjobb a protect kezelés ???? Köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 protec - piros dobozos fél tankba öntsd bele, bőgázzal járd ki. még egy tankot kijársz utána, aztán benyaszűrő csere javasolt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mukika Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 protec - piros dobozos fél tankba öntsd bele, bőgázzal járd ki. még egy tankot kijársz utána, aztán benyaszűrő csere javasolt :lol: Köszönöm ! ....szűrőt most cseréltem Nem kell " meghajtani" ? ( valaki említette , hogy zavarjam meg stabil 120-130km/h-val pl. ugorjak le Siófokig és vissza .... ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Köszönöm ! ....szűrőt most cseréltem Nem kell " meghajtani" ? ( valaki említette , hogy zavarjam meg stabil 120-130km/h-val pl. ugorjak le Siófokig és vissza .... ) Szűrőt utána is illik cserélni, mert kihoz a tankból is egy csomó koszt. nem drága... Nem kell feleslegesen autózni, elég ha bőgázzal autózol. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts