Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azt a bizonyos nyomástartó szelepet kivettem és nem bírom visszarakni úgy, hogy ne szivárogjon mellette a benzin.

Jelen pillanatban itt akadtam meg.

Az a motor hőmérséklet jeladó merre van?

Elég szimpatikusnak tűnik így első hallásra!

Milyen nyomástartó szelepről is beszélsz? Merthogy ilyen csak az AC pumpában van esetünkben...

Most meg nem mondom pontosan, merre is van az a jeladó, igaz nekem is ilyen moci van, valahol

a motor első felén keresd, azon a vízvezető hosszúkás blokkon, ahol a termosztát van. Asszem azon van.

Elküldve
Milyen nyomástartó szelepről is beszélsz? Merthogy ilyen csak az AC pumpában van esetünkben...

Most meg nem mondom pontosan, merre is van az a jeladó, igaz nekem is ilyen moci van, valahol

a motor első felén keresd, azon a vízvezető hosszúkás blokkon, ahol a termosztát van. Asszem azon van.

Ami az injektorhíd végén van szelep az nem az?

1 nagyobb alumínium kör alakú teteje van. 20 forintos érme nagyság.

A termosztátházban van 1 gomba, az lenne?

Elküldve

Ja és még annyi, hogy levettem a visszamenő csövet a tanknál és 1 perc alapjárat mellett, 1 liter benzin jött vissza.

Elküldve
Kipróbáltad?

Ma már nem tudom , de reggel megpróbálom !

valahol még megvan az eredeti lambda szonda , úgy emlékszem az is Bosch !!!??? <_<

Elküldve
Ami az injektorhíd végén van szelep az nem az?

1 nagyobb alumínium kör alakú teteje van. 20 forintos érme nagyság.

A termosztátházban van 1 gomba, az lenne?

Az a nyomásszabályzó szelep. Nem ugyanaz.

És azt nem kellett volna bántani <_<

Van két gomba a vízkörben: egyik egyvezetékes, az a műszeré. Másik kétvezetékes, az a motorvezérlőé. Az az érdekes.

Elküldve
valahol még megvan az eredeti lambda szonda , úgy emlékszem az is Bosch !!!??? <_<

Lehet az, mert volt gyári beszállító. De akkor sem ugyanaz az univerzális bosch, mint amit a gyárnak beszállítottak.

Kicsit más a jele.

Elküldve
Az a nyomásszabályzó szelep. Nem ugyanaz.

És azt nem kellett volna bántani <_<

Van két gomba a vízkörben: egyik egyvezetékes, az a műszeré. Másik kétvezetékes, az a motorvezérlőé. Az az érdekes.

Szerinted azzal nagy kárt csináltam?

Azt kicseréltük ami a generátor mellett van.

Ne idegesíts, mert már ott tartok, hogy fölgyújtom! :huh:

Elküldve
Szerinted azzal nagy kárt csináltam?

Azt kicseréltük ami a generátor mellett van.

Ne idegesíts, mert már ott tartok, hogy fölgyújtom! <_<

Nem rossz az a motor, ne bántsd :huh:

Kétvezetékest kell cserélni.

Elküldve
Nem rossz az a motor, ne bántsd :huh:

Kétvezetékest kell cserélni.

Azt cseréltük ki! Lehetséges, hogy az új szopat? <_<

Elküldve
Azt cseréltük ki! Lehetséges, hogy az új szopat? <_<

Ha utángyári, akkor lehet.

Mérd meg hideg motornál, mennyi az ellenállása (sima multiméterrel), írd meg ide, meg hogy hány fok volt kb amikor mérted.

Aztán megmondom jó-e.

Elküldve
Ha utángyári, akkor lehet.

Mérd meg hideg motornál, mennyi az ellenállása (sima multiméterrel), írd meg ide, meg hogy hány fok volt kb amikor mérted.

Aztán megmondom jó-e.

Csak úgy gyújtással? Nem tudom beindítani a szelep miatt!

Elküldve
Lehet az, mert volt gyári beszállító. De akkor sem ugyanaz az univerzális bosch, mint amit a gyárnak beszállítottak.

Kicsit más a jele.

<_<

Elküldve
Csak úgy gyújtással? Nem tudom beindítani a szelep miatt!

Nem kell semmi... lehúzod róla a csatit, és megméred alanatúr az ellenállását a két lábán.

Elküldve
3,88K 17-18 foknak felel meg. Tehát kb jó lehet, ha a mostani időjárást nézem <_<

Akkor nincs mese, gyufát neki!

Pedig 5-ik éve gyűröm, mentem vele 150.000km-t, de ez a szarság már teljesen elveszi a kedvem tőle.

Mié nem törik, vagy szakad, vagy reped ketté benne valami????????

Akkor tudnád, hogy mihez nyúljál.

De így, hogy csak rángat, pedig szinte minden új, ezt nem bírom megemészteni és elkeserít!

Elküldve

Azért azt még tedd meg, hogy megméred üzemmeleg motornál is, a biztonság kedvéért.

Kicsit olyan feelingje van, mintha kontakt lenne valahol, vagy szakadt vezeték. Egy villanyászhoz

kéne elvinni, hogy méricskélje végig a szenzorokon megvannak-e a szükséges feszültségek, minden

klappol-e... mert lehet hogy ő hamar meglelné a bibit.

Elküldve

...és a harmadik napon mondám én hogy járj Te egyenletesen - és lőn ...

Beizzítottam , vártam hogy a venti bekapcsoljon ; járattam kicsit és visszaállt a lelke ....

szép csendes ,nyugodt az alapjárat - dorombol .

<_<

Köszönöm a segítséget !

Elküldve
Akkor nincs mese, gyufát neki!

Pedig 5-ik éve gyűröm, mentem vele 150.000km-t, de ez a szarság már teljesen elveszi a kedvem tőle.

Mié nem törik, vagy szakad, vagy reped ketté benne valami????????

Akkor tudnád, hogy mihez nyúljál.

De így, hogy csak rángat, pedig szinte minden új, ezt nem bírom megemészteni és elkeserít!

Ami késik, nem múlik. Aztán mejd sírsz hogy bárcsak rángatna! <_< Tudom szemét vagyok, bocs! :huh:

  • 2 weeks later...
Elküldve
Még izgalmas is :lol:

Bár furán jönne ki, ha belefutnál egy zöldkártya razziába aztán a zarcukba mondanád, hogy "hülyék, forgalmi sincs!" :lol:

Jelentem ; megvan ...

Kaptam ajánlatot ;;;;

a: 20 rongy vizsgadíj + 20rongy trailer - hogy odavigyék .....

b: ár nélkül.... " naaddideaforgalmitdélutánrakész" :lol:

a " c " - t vállasztottam ; ideiglenesútvonaleng + vizsga - 1 nap - kész !!!!!

Autó megy , mint vaddisznó , használt a pucolás , de kap még Protect-et .

Van valakinek ötlete , hogy a legjobb a protect kezelés ????

Köszönöm !

Elküldve
protec - piros dobozos

fél tankba öntsd bele, bőgázzal járd ki. még egy tankot kijársz utána, aztán benyaszűrő csere javasolt :lol:

Köszönöm !

....szűrőt most cseréltem

Nem kell " meghajtani" ?

( valaki említette , hogy zavarjam meg stabil 120-130km/h-val pl. ugorjak le Siófokig és vissza .... )

Elküldve
Köszönöm !

....szűrőt most cseréltem

Nem kell " meghajtani" ?

( valaki említette , hogy zavarjam meg stabil 120-130km/h-val pl. ugorjak le Siófokig és vissza .... )

Szűrőt utána is illik cserélni, mert kihoz a tankból is egy csomó koszt. nem drága...

Nem kell feleslegesen autózni, elég ha bőgázzal autózol. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.