csontvaz Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Hogy tudom megallapitani hogy falls levegöt sziv barmelyik csönel is az auto? Van erre valami modszer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Hogy tudom megallapitani hogy falls levegöt sziv barmelyik csönel is az auto? Van erre valami modszer? Alapos vizsgálattal. Annyira sok cső nincs, hogy ne lehetne végignézni egyenként. Persze levéve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Féktisztítóval végig kell fújkodni az összes vákum- és szívócsővet, miközben jár a motor. Ha megemelkedik az alapjárat, akkor ott falsot szív, ahol éppen fújtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Alapos vizsgálattal. Annyira sok cső nincs, hogy ne lehetne végignézni egyenként. Persze levéve. Ez igaz, de nem biztos hogy eszre veszed hogy kivan repedve. Ha annyira vekony. Féktisztítóval végig kell fújkodni az összes vákum- és szívócsővet, miközben jár a motor. Ha megemelkedik az alapjárat, akkor ott falsot szív, ahol éppen fújtad. Köszi, ezt kirpobalom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bodom87 Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 sziasztok! lenne egy problémám, Opel Astra C14NZ hidegen indításkor beindul és egyből leáll, újból megismétlem az indítást és ugyanezt csinálja, gázt adva nehezen elkapja, egy ideig gázt adok neki és utána lesz csak alapjárat. Meleg motornál nincs ilyen probléma. Ezt nem rendszresen csinálja. Mi lehet a probléma? válaszokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 sziasztok! lenne egy problémám, Opel Astra C14NZ hidegen indításkor beindul és egyből leáll, újból megismétlem az indítást és ugyanezt csinálja, gázt adva nehezen elkapja, egy ideig gázt adok neki és utána lesz csak alapjárat. Meleg motornál nincs ilyen probléma. Ezt nem rendszresen csinálja. Mi lehet a probléma? válaszokat előre is köszönöm Pucold ki az alapjárati motort, és a folytószelep házat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 meg ellenőrizd a motor hőmérséklet jeladóját (kétvezetékes), cseréld a gyertyákat és a benzinszűrőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bog Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Sziasztok! Lenne egy problémám aki tud segítsen! Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi Fojtószeleppotméter, MAP szenzor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július17, 2008 Megoszt Elküldve Július17, 2008 ilyen nekem is szokott lenni, de komolyabban nem foglalkozok vele :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bog Elküldve Július18, 2008 Megoszt Elküldve Július18, 2008 Fojtószeleppotméter, MAP szenzor? Köszi utánna nézek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 fals levegőt elvileg nem kaphat ennek azért még utánanéznék, sokfelé ágazik az a vákumrendszer :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Sziasztok! Lenne egy problémám aki tud segítsen! Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi Hi nekem már volt hasonló, de egy idő után már le is ált csak ugy spontán. Két perc várakozás s indult. A hiba a gyujtás modul és a hall jeladó csinálta, ne kérdezd hogyan. Nekem mostanában csinálta hogy az alapjárat az egekben 2500-3000 Rpm, csak hideg motornál. Nekem az injektorba bemenő első(piros, talán a MAP szenzoré) vákum csövének a "pipája" repedt ketté. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Hi nekem már volt hasonló, de egy idő után már le is ált csak ugy spontán. Két perc várakozás s indult. A hiba a gyujtás modul és a hall jeladó csinálta, ne kérdezd hogyan. Nekem mostanában csinálta hogy az alapjárat az egekben 2500-3000 Rpm, csak hideg motornál. Nekem az injektorba bemenő első(piros, talán a MAP szenzoré) vákum csövének a "pipája" repedt ketté. Ilyen nekem is volt, nekem is leállt, pár perc várakozás után, mikor már azon gondolkodtam, kinek szóljak, hogy vontasson haza, simán beindult. Aztán már az autópályán is egyenletes sebességgel haladva ki-kihagyott néha, aztán kicseréltem a gyújtásmodult, és azóta semmi gond vele. Egyszer megcsinálta azt is, hogy a Hall-jeladó csatija volt kontakthibás az elosztó alján, de azt elég könnyen ki lehet szűrni: alapjáraton megy a motor, megmozgatod a csatit, és ha leáll, vagy megtorpan, akkor ott a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Hi Lassan megint itt a tél, szóval nekem elég eröteljesen kopogot a motor a hidrotökék miatt. Pénzem nem nagyon volt igy kapot hidrotöke tisztító folyadékot azota csendbe van, de még hidegen hallható egy-két kop. Ez télére cserés lesz, szerintem. A kérdésem az hogy a vez. tengelyt kilehet huzni a hengerfely leszedése nélkül? Nincs kedvem/pénzem hengerfely tömítés, és új csavarokra. Én nézegettem már de a franc se tudja hogy kijön-e vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus1, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2008 Hi Lassan megint itt a tél, szóval nekem elég eröteljesen kopogot a motor a hidrotökék miatt. Pénzem nem nagyon volt igy kapot hidrotöke tisztító folyadékot azota csendbe van, de még hidegen hallható egy-két kop. Ez télére cserés lesz, szerintem. A kérdésem az hogy a vez. tengelyt kilehet huzni a hengerfely leszedése nélkül? Nincs kedvem/pénzem hengerfely tömítés, és új csavarokra. Én nézegettem már de a franc se tudja hogy kijön-e vagy sem. Hidrotőke cseréhez nem kell levenni semmit sem ,csak a szelepfedelet meg a himbákat .Van hozzá egy célszerszám. Keress egy olyan szerelőt, akinek van ilyen. Nekem fél óra alatt kicserélték kényelmesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suba Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Segítséget szeretnék kérni abban, hogy X20XEV (Opel omega :lol: hol található az alapjárati motor és mivel érdemes azt kitisztítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Segítséget szeretnék kérni abban, hogy X20XEV (Opel omega :lol: hol található az alapjárati motor és mivel érdemes azt kitisztítani. A folytószelepház oldalán jóól hozzáférhető helyen, és tisztítása ajánlott féktisztítóval, óvatiban nitrohigító is használható. De ha volna olyan ismi akinek van ultrahangos tisztítója, az mégjobb lenne... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Még ajánlom ezzel együtt az egész folytószelepház és az abban levő levegőjáratok pucolását is. Alapjáratival óvatosan, ne csavargasd a tengelyét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killerbogi Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Mobil 1 és ESSO motorolajok akciós áron a Mindent Kapni Webáruházban! mindentkapni.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Mobil 1 és ESSO motorolajok akciós áron a Mindent Kapni Webáruházban! mindentkapni.hu És milyen jó, hogy mindhárom topik témájába vág ahova bemásoltad. <_< Persze feltételezem véletlen sem az oldalt akarod reklámozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 És milyen jó, hogy mindhárom topik témájába vág ahova bemásoltad. <_< Persze feltételezem véletlen sem az oldalt akarod reklámozni. Hová gondolsz? Meglátta a jó hírt, és meg szeretné önzetlenül osztani mindenkivel! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtgt Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Sziasztok, Nemrég vettünk egy Opel Vivarot, kb 1000km-rel ezelőtt. Adásvételnél szakszervízben átnézettük a kocsit, nem is volt semmi baja. Most azonban két dolog is akad rajta. Az egyik csak bosszantó, nem megy az elakadásjelző, bár a led ég a gomb alatt a válto mellett. Igaz, hogy ezt mi sem néztük meg vételnél... Ami jobban aggaszt, a másik jelenség: Elindítom a motort, és hiába nyomom a gázt, csak alapjáraton megy a motor. Ha leállítom, és újraindítom, akkor már műkszik rendesen a gázpedál. Van erre valami tippetek, mi lehet a baja? Köszi Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Nemrég vettünk egy Opel Vivarot, kb 1000km-rel ezelőtt. Adásvételnél szakszervízben átnézettük a kocsit, nem is volt semmi baja. Most azonban két dolog is akad rajta. Az egyik csak bosszantó, nem megy az elakadásjelző, bár a led ég a gomb alatt a válto mellett. Igaz, hogy ezt mi sem néztük meg vételnél... Ami jobban aggaszt, a másik jelenség: Elindítom a motort, és hiába nyomom a gázt, csak alapjáraton megy a motor. Ha leállítom, és újraindítom, akkor már műkszik rendesen a gázpedál. Van erre valami tippetek, mi lehet a baja? - Valószínű valahol kontakthiba, vezetékszakadás... Egy jó villanyszaki 5 perc alatt megtalálja neked szerintem. - Nem ég valamilyen sárga lámpa? Nekem egy nem opelban csinálja ugyanezt néha melegen újraindításnál. Ha ég meg kell nézni a hibakódot, ha nem akkor már érdekesebb. Elsőnek talán az elektronikus gázpedált (jeladó) nézném meg. (feltételezem ilyen van benne) De lehet, hogy a komputer tilt le valami miatt, ami szinte bármi lehet. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gtgt Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 - Valószínű valahol kontakthiba, vezetékszakadás... Egy jó villanyszaki 5 perc alatt megtalálja neked szerintem. - Nem ég valamilyen sárga lámpa? Nekem egy nem opelban csinálja ugyanezt néha melegen újraindításnál. Ha ég meg kell nézni a hibakódot, ha nem akkor már érdekesebb. Elsőnek talán az elektronikus gázpedált (jeladó) nézném meg. (feltételezem ilyen van benne) De lehet, hogy a komputer tilt le valami miatt, ami szinte bármi lehet. <_< Köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts