Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Alapos vizsgálattal. Annyira sok cső nincs, hogy ne lehetne végignézni egyenként. Persze levéve.

Ez igaz, de nem biztos hogy eszre veszed hogy kivan repedve. Ha annyira vekony.

Féktisztítóval végig kell fújkodni az összes vákum- és szívócsővet, miközben jár a motor. Ha megemelkedik az

alapjárat, akkor ott falsot szív, ahol éppen fújtad.

Köszi, ezt kirpobalom.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! lenne egy problémám,

Opel Astra C14NZ hidegen indításkor beindul és egyből leáll, újból megismétlem az indítást és ugyanezt csinálja, gázt adva nehezen elkapja, egy ideig gázt adok neki és utána lesz csak alapjárat. Meleg motornál nincs ilyen probléma. Ezt nem rendszresen csinálja.

Mi lehet a probléma?

válaszokat előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! lenne egy problémám,

Opel Astra C14NZ hidegen indításkor beindul és egyből leáll, újból megismétlem az indítást és ugyanezt csinálja, gázt adva nehezen elkapja, egy ideig gázt adok neki és utána lesz csak alapjárat. Meleg motornál nincs ilyen probléma. Ezt nem rendszresen csinálja.

Mi lehet a probléma?

válaszokat előre is köszönöm

Pucold ki az alapjárati motort, és a folytószelep házat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy problémám aki tud segítsen!

Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi

Link to comment
Megosztás:

Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi

Fojtószeleppotméter, MAP szenzor?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy problémám aki tud segítsen!

Van egy 1996-os B 1.4-es Corsam.Alapjáraton egyszer majdnem leáll,és utánna hirtelen felpörög a gázpedálérintése nélkül.Az alapjárati motort már kicseréltük,a tömítés jó, fals levegőt elvileg nem kaphat,hibát nem ír a kompjuter a szerelők tanácstalanok.Ha esetleg valaki találkozott már hasonló problémával kérem segítsen! :lol: Köszi

Hi nekem már volt hasonló, de egy idő után már le is ált csak ugy spontán. Két perc várakozás s indult.

A hiba a gyujtás modul és a hall jeladó csinálta, ne kérdezd hogyan.

Nekem mostanában csinálta hogy az alapjárat az egekben 2500-3000 Rpm, csak hideg motornál.

Nekem az injektorba bemenő első(piros, talán a MAP szenzoré) vákum csövének a "pipája" repedt ketté.

Link to comment
Megosztás:

Hi nekem már volt hasonló, de egy idő után már le is ált csak ugy spontán. Két perc várakozás s indult.

A hiba a gyujtás modul és a hall jeladó csinálta, ne kérdezd hogyan.

Nekem mostanában csinálta hogy az alapjárat az egekben 2500-3000 Rpm, csak hideg motornál.

Nekem az injektorba bemenő első(piros, talán a MAP szenzoré) vákum csövének a "pipája" repedt ketté.

Ilyen nekem is volt, nekem is leállt, pár perc várakozás után, mikor már azon gondolkodtam, kinek szóljak, hogy vontasson haza, simán beindult. Aztán már az autópályán is egyenletes sebességgel haladva ki-kihagyott néha, aztán kicseréltem a gyújtásmodult, és azóta semmi gond vele. Egyszer megcsinálta azt is, hogy a Hall-jeladó csatija volt kontakthibás az elosztó alján, de azt elég könnyen ki lehet szűrni: alapjáraton megy a motor, megmozgatod a csatit, és ha leáll, vagy megtorpan, akkor ott a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Lassan megint itt a tél, szóval nekem elég eröteljesen kopogot a motor a hidrotökék miatt.

Pénzem nem nagyon volt igy kapot hidrotöke tisztító folyadékot azota csendbe van, de még hidegen hallható egy-két kop.

Ez télére cserés lesz, szerintem.

A kérdésem az hogy a vez. tengelyt kilehet huzni a hengerfely leszedése nélkül?

Nincs kedvem/pénzem hengerfely tömítés, és új csavarokra.

Én nézegettem már de a franc se tudja hogy kijön-e vagy sem.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Lassan megint itt a tél, szóval nekem elég eröteljesen kopogot a motor a hidrotökék miatt.

Pénzem nem nagyon volt igy kapot hidrotöke tisztító folyadékot azota csendbe van, de még hidegen hallható egy-két kop.

Ez télére cserés lesz, szerintem.

A kérdésem az hogy a vez. tengelyt kilehet huzni a hengerfely leszedése nélkül?

Nincs kedvem/pénzem hengerfely tömítés, és új csavarokra.

Én nézegettem már de a franc se tudja hogy kijön-e vagy sem.

Hidrotőke cseréhez nem kell levenni semmit sem ,csak a szelepfedelet meg a himbákat .Van hozzá egy célszerszám. Keress egy olyan szerelőt, akinek van ilyen. Nekem fél óra alatt kicserélték kényelmesen.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy X20XEV (Opel omega :lol: hol található az alapjárati motor és mivel érdemes azt kitisztítani.

A folytószelepház oldalán jóól hozzáférhető helyen, és tisztítása ajánlott féktisztítóval, óvatiban nitrohigító is használható.

De ha volna olyan ismi akinek van ultrahangos tisztítója, az mégjobb lenne... :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok,

Nemrég vettünk egy Opel Vivarot, kb 1000km-rel ezelőtt. Adásvételnél szakszervízben átnézettük a kocsit, nem is volt semmi baja.

Most azonban két dolog is akad rajta.

Az egyik csak bosszantó, nem megy az elakadásjelző, bár a led ég a gomb alatt a válto mellett. Igaz, hogy ezt mi sem néztük meg vételnél...

Ami jobban aggaszt, a másik jelenség:

Elindítom a motort, és hiába nyomom a gázt, csak alapjáraton megy a motor. Ha leállítom, és újraindítom, akkor már műkszik rendesen a gázpedál.

Van erre valami tippetek, mi lehet a baja?

Köszi

Tamás

Link to comment
Megosztás:

Nemrég vettünk egy Opel Vivarot, kb 1000km-rel ezelőtt. Adásvételnél szakszervízben átnézettük a kocsit, nem is volt semmi baja.

Most azonban két dolog is akad rajta.

Az egyik csak bosszantó, nem megy az elakadásjelző, bár a led ég a gomb alatt a válto mellett. Igaz, hogy ezt mi sem néztük meg vételnél...

Ami jobban aggaszt, a másik jelenség:

Elindítom a motort, és hiába nyomom a gázt, csak alapjáraton megy a motor. Ha leállítom, és újraindítom, akkor már műkszik rendesen a gázpedál.

Van erre valami tippetek, mi lehet a baja?

- Valószínű valahol kontakthiba, vezetékszakadás... Egy jó villanyszaki 5 perc alatt megtalálja neked szerintem.

- Nem ég valamilyen sárga lámpa? Nekem egy nem opelban csinálja ugyanezt néha melegen újraindításnál. Ha ég meg kell nézni a hibakódot, ha nem akkor már érdekesebb. Elsőnek talán az elektronikus gázpedált (jeladó) nézném meg. (feltételezem ilyen van benne) De lehet, hogy a komputer tilt le valami miatt, ami szinte bármi lehet. <_<

Link to comment
Megosztás:

- Valószínű valahol kontakthiba, vezetékszakadás... Egy jó villanyszaki 5 perc alatt megtalálja neked szerintem.

- Nem ég valamilyen sárga lámpa? Nekem egy nem opelban csinálja ugyanezt néha melegen újraindításnál. Ha ég meg kell nézni a hibakódot, ha nem akkor már érdekesebb. Elsőnek talán az elektronikus gázpedált (jeladó) nézném meg. (feltételezem ilyen van benne) De lehet, hogy a komputer tilt le valami miatt, ami szinte bármi lehet. <_<

Köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.