Stefan Elküldve November22, 2007 Elküldve November22, 2007 Nyomóvákuum is van? Bocs. :( Negatív nyomásértékkel :P
Tápiószecső Elküldve November22, 2007 Elküldve November22, 2007 Negatív nyomásértékkel :P Hogy mi? :(
Stefan Elküldve November22, 2007 Elküldve November22, 2007 Hogy mi? :( Tudod a negatív számok azok növekednek csak mínusz előjelet kapnak, na mindegy én sem értem, csak próbáltam bonyolítani, a lényeg, hogy igazad van :P :cry:
Szabi25 Elküldve November22, 2007 Elküldve November22, 2007 Hi Köfi linket.Van nekem egy FIT nevezetü prg. abban is vannak ilyen okoságok, tsak nem jöttem rá hogyan kell kiolvasni a vilogásból a kód/okat leírásból, de az angol nyelvü leírásból biztos könnyebb lesz :P A fényképet majd felrakom, de azota müködik az alapjáratom, nem áll le stb. Naon remélem hogy ennyi volt a gubanc. Néztem kézi kódkiolvasokat, de találtam pc-re software-t ami lényegesen olcsobb. Gondolom ehez már csak vm kábel kell. Van valakinek ilyen othon? Minek vigyem szervibe ha othon kitudom/tudnám olvasni a hibakodót, s a megfelelő alkatrész csere s :( kész. Persze reménykedem hogy nem leszrá szükségem, de ha mégis........
opel16v Elküldve November23, 2007 Elküldve November23, 2007 Villogtatással is ki tudod nyerni a hibakódokat :P Amúgy a kábel 20 körül szokott lenni, de lehet csinálni otthon is, ha tudod mi fán terem a tranzisztor :(
Szabi25 Elküldve November26, 2007 Elküldve November26, 2007 Villogtatással is ki tudod nyerni a hibakódokat :P Amúgy a kábel 20 körül szokott lenni, de lehet csinálni otthon is, ha tudod mi fán terem a tranzisztor :( Hi Ez az othoni transziztoros dolog érdekellne. Tudnál segítenni ebben valamilyen kapcs rajz vagy valami ilyesmivel?
opel16v Elküldve November26, 2007 Elküldve November26, 2007 Hi Ez az othoni transziztoros dolog érdekellne. Tudnál segítenni ebben valamilyen kapcs rajz vagy valami ilyesmivel? Keress rá neten, obd csatlakozónak hívják, aldl protokoll. Találsz egy csomó olcsó megoldást, de azért vigyázni kell a megépítésnél, mert tönkre lehet vágni a notebook portját, meg az autó vezérlőjét is.
Szabi25 Elküldve November29, 2007 Elküldve November29, 2007 Hi Hát kezdek ideges lenni, ma jövök melóba lökök egy másodikat, gázeelenged hogy bekösemmagam s erre megint világit a sárga lámpa s leáll ;) ! Teker indul, 500méter s majd megint leállt a lámpánál. Most kipróbáltam hogy beinditom s hagyon kegyegni. Nem áll le a rohadék. Pedig elövettem a kódtáblázatott a drótott de nem tudtam lecsekolni :( A hibakodot már nem mutatja a következő lállításnál-nem világit a sárga lámpa- Valakinek van valamilyen tipje????
Laci4 Elküldve November29, 2007 Elküldve November29, 2007 Attól még,hogy nem világít, próbáld meg a villogtatást, mert ha olyan jellegü hiba, akkor egy pár inditásig elvileg még megtartja a memójában.
FPepe Elküldve November29, 2007 Elküldve November29, 2007 Így van, próbáld meg kivillogtatni, azzal nem kell megvárni, hogy hibajelzést produkáljon, eltárolja pár indításig. Sztem útjeladó lesz, vagy ha nincs benne hiba (csak 12-ket villog) akkor kontakthiba valahol a motortérben.
Szabi25 Elküldve November30, 2007 Elküldve November30, 2007 Hi Hát lassan kezdem feladni. Megpróbáltam a vilogtatást 1. gyujtás le 2. A és B lábat összezártam a csatlakozon 3. ráadom a gyujtást S láss csodát bug a AC stb lehet inditani. Mit nem csináltam jól, nekem nem morzézik ! Egyépként ezt a leállás dolgot már csinálta, de akkor az injektoron találtunk egy törött kb.:4mm fekete csövet ami a benzin cső mellet jöt ki s bement a "hátuljába" egy másik ilyen mellé ami a levegőszűrőből jöt, de ezt már irtam. Nagyából 200km ment s megint szivat. S most találtam egy laza bilincset a levegő szűröjénél az injektornál. Ez lehetett az oka? Egyepként most hogy írtad lehet hogy valami kontakt hiba, mert ma piszkáltam a motortérbe vizetnéztem stb. aztán mint aki jólvégezte dolgát lezártam.Este pedig jöttem dolgozni. Inenntöl pedig ismeritek a sztorit.
FPepe Elküldve November30, 2007 Elküldve November30, 2007 Hi Hát lassan kezdem feladni. Megpróbáltam a vilogtatást 1. gyujtás le 2. A és B lábat összezártam a csatlakozon 3. ráadom a gyujtást S láss csodát bug a AC stb lehet inditani. Mit nem csináltam jól, nekem nem morzézik ! Egyépként ezt a leállás dolgot már csinálta, de akkor az injektoron találtunk egy törött kb.:4mm fekete csövet ami a benzin cső mellet jöt ki s bement a "hátuljába" egy másik ilyen mellé ami a levegőszűrőből jöt, de ezt már irtam. Nagyából 200km ment s megint szivat. S most találtam egy laza bilincset a levegő szűröjénél az injektornál. Ez lehetett az oka? Egyepként most hogy írtad lehet hogy valami kontakt hiba, mert ma piszkáltam a motortérbe vizetnéztem stb. aztán mint aki jólvégezte dolgát lezártam.Este pedig jöttem dolgozni. Inenntöl pedig ismeritek a sztorit. A 3-asig jól csináltad, de nem kell elindítani az autót, csak a gyújtást ráadni. Ha beindítod a kocsit, nem villog semmit :( Olyankor asszem valami szervíz üzemmódban indul el.
Szabi25 Elküldve November30, 2007 Elküldve November30, 2007 A 3-asig jól csináltad, de nem kell elindítani az autót, csak a gyújtást ráadni. Hi Ez rendben is van, de medig kell várni még elkezd vilogni? Én 10-20 másodpercig vártam útánna maguntam s gyujtás le drót ki s enyyi. Ezt kétszer eljátszóttam. Gondoltam nem érintkezik rendesen vagy valami, de nem. De egyépként megint jó :( van alapjárat nem áll le stb. A hengerekbe bemenő beömlön találtam egy kütyüt (légtömeg mérő talán, nem tom) amin nem tetszet a vezetéken lévő sarú. Elvolt oxidálódva s ficeget rajta, lecseréltem most már pöpec. Talán ez lehetett, vagy a lelazult levegőszürő bilincs? Van ötlett, örömmel várom. Egyepként 14nz mocik mennyit esznek, 6-7L esetleg 8L ?
FPepe Elküldve November30, 2007 Elküldve November30, 2007 Hi Ez rendben is van, de medig kell várni még elkezd vilogni? Én 10-20 másodpercig vártam útánna maguntam s gyujtás le drót ki s enyyi. Ezt kétszer eljátszóttam. Gondoltam nem érintkezik rendesen vagy valami, de nem. De egyépként megint jó :( van alapjárat nem áll le stb. A hengerekbe bemenő beömlön találtam egy kütyüt (légtömeg mérő talán, nem tom) amin nem tetszet a vezetéken lévő sarú. Elvolt oxidálódva s ficeget rajta, lecseréltem most már pöpec. Talán ez lehetett, vagy a lelazult levegőszürő bilincs? Van ötlett, örömmel várom. Egyepként 14nz mocik mennyit esznek, 6-7L esetleg 8L ? C14NZ-n nincs légtömegmérő (szerencsére). Amit találtál, az sztem a hőmérsékletjeladó volt. Ha két vezeték ment rá, akkor lehet annak is pozitív hatása, mert az a motorvezérlőé. Ha egyvezetékes volt, akkor az csak a műszeregységé, max. a hőmérőd lesz pontosabb tőle. Fogyasztás: nekem egyszer nagyon nagypapis tempóval egy személlyel nyáron volt már 5.75L/100km-es fogyasztásom is (~800km-t mentem egy tankból), általában 6L körül eszik, de most télen 6.5-6.8L körül fogyaszt két személlyel, téligumival.
Szabi25 Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Ha egyvezetékes ..... Hi Hát ja. Szóval továbra is leállhad majd, szomorú. Egyepként minek kell vilognia a műszerfalban öndiagnosztika közben? Az összes izzónak vagy külön van benne valami ami tsak ilyenkor vilog? Viszont a fogyasztása jónak tümik, amit leírtál.
FPepe Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Hi Hát ja. Szóval továbra is leállhad majd, szomorú. Egyepként minek kell vilognia a műszerfalban öndiagnosztika közben? Az összes izzónak vagy külön van benne valami ami tsak ilyenkor vilog? Viszont a fogyasztása jónak tümik, amit leírtál. A sárga motorkontroll lámpának kell villognia.
barnabarna Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Sziasztok! Volt egy balesetem, egy kanyar rosszul sikerült, és elkaptam egy beton kukát az autó jobb első sarkával... most elvittük szervízbe... mikor beindítottam, alacsony és közepes fordulaton nagyon erősen rázott a motor... szinte szemmel is lehetet érzékelni... nem nagyon értek hozzá de főtengelyre saccolok... valaki nem tudja h igazából miért is csinálja ezt? és hogy esetlegesen menyit húznak le rólam a javításért? Válaszotok előre is köszönöm! Üdv!
mélykék76 Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Sziasztok! Volt egy balesetem, egy kanyar rosszul sikerült, és elkaptam egy beton kukát az autó jobb első sarkával... most elvittük szervízbe... mikor beindítottam, alacsony és közepes fordulaton nagyon erősen rázott a motor... szinte szemmel is lehetet érzékelni... nem nagyon értek hozzá de főtengelyre saccolok... valaki nem tudja h igazából miért is csinálja ezt? és hogy esetlegesen menyit hóznak le rólam a javításért? Válaszotok előre is köszönöm! Üdv! Nem vagyok egy tecnikai zseni, de motortartó bakokat megnézték ? Nem azért rázkódik a motor ? Amúgy ez a elkaptam a "jobb első sarkával elkaptam" mit jelent ? Leírtad azt az oldalat ? Mi sérült ?
barnabarna Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Nem vagyok egy tecnikai zseni, de motortartó bakokat megnézték ? Nem azért rázkódik a motor ? Amúgy ez a elkaptam a "jobb első sarkával elkaptam" mit jelent ? Leírtad azt az oldalat ? Mi sérült ? nagyjából azt jelenti, hogy már a kanyarodás közben csúszot meg az autó, és hát vagy 30al belementem a kukába ami megálított... lökösnek anyi a keréknél ott belül a műanyag burkolatnak is, a futóműt újra kell hangolni, a felni mint a papír ugy gyűrődött össze, fényszórónak anyi, (nemtom a szaknevüket) de ami a lökös alatt volt kasztni elem az mind behajlott.... szóval sikeresen lesarkaltam... :S jah és nemnézték még meg a motort... most csak a kasztnit csinálják meg, aztán elviszik egy másik helyre ahol majd a futóművet beállítják, és majd ott nézik meg a motort... most még csak tudni szeretném mire készüljek fel...
warwolf Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Sztem sanszos, hogy a jobb oldali, nyúlványhoz rögzített motortartó bak adta meg magát, de ha a felni kuka lett, esélyes hogy elment a lengőkar, bölcső kis mértékben, miegymás.......
mélykék76 Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 nagyjából azt jelenti, hogy már a kanyarodás közben csúszot meg az autó, és hát vagy 30al belementem a kukába ami megálított... lökösnek anyi a keréknél ott belül a műanyag burkolatnak is, a futóműt újra kell hangolni, a felni mint a papír ugy gyűrődött össze, fényszórónak anyi, (nemtom a szaknevüket) de ami a lökös alatt volt kasztni elem az mind behajlott.... szóval sikeresen lesarkaltam... :S jah és nemnézték még meg a motort... most csak a kasztnit csinálják meg, aztán elviszik egy másik helyre ahol majd a futóművet beállítják, és majd ott nézik meg a motort... most még csak tudni szeretném mire készüljek fel... Ez >>>> gólyaláb, lengőkar, kormányösszekötő, szilentet, toronycsapágy csere és a gátló is el van hajolva valószínűleg.
barnabarna Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 huh hát hogy mondjam... :( szal ahogy itt látom inkább oldalról katpa a levest... nekem a legtöbb kár téleg a sarkánál van... a kerék maga nem kaphatott ekkorát, mert a gumi teljesen egyben van, csak a felni gyűrődött... bár nemtom:S a legjobbakat remélem:D
mélykék76 Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 huh hát hogy mondjam... :( szal ahogy itt látom inkább oldalról katpa a levest... nekem a legtöbb kár téleg a sarkánál van... a kerék maga nem kaphatott ekkorát, mert a gumi teljesen egyben van, csak a felni gyűrődött... bár nemtom:S a legjobbakat remélem:D Ez egy járda és egy 1 méteres oszlop volt. Gumi azért olyan amilyen mert lábon vittem haza a kocsit és felni nem volt toppon enyhén szólva. Erre tudok árakat írni, ha arra vagy kiváncsi. Motor rázkódásának okát tényleg inkább kint, mint bent keresendő.
barnabarna Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 jah értem... hát ha kint keresendő akkor talán mondhatom hogy kicsit megkönyebbültem... nekem eddig anyit mondtak, hogy 90k kesz a kasztni (kestés nélkül, matt feketén) fényszóró, a műanyag elemek, meg a futómű behongolás, ebből azt vettem le, hogy nagy probléma nem lehet vele... de hát gondolom ez majd akkor derül ki ha hozzá nyúlnak...
opel16v Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Píísta, akkor inkább a versenygépsast kéne belinkelni :( ;) :)
Recommended Posts