Hagalex Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Albertka! Már meg sem hallom az ilyeneket... :roll: Bammeg! :oops: 8) Már éppen akartam kérdezni Albertkát, hogy csak nem GSI -re ápgrédelt?!? :lol: :( :(
opel16v Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Nem lehet sűrűbbet sztem, mert a végén a csapágyazást és a vezműtengelyt is tönkrevágod. Ha már ennyire vészes, akkor csak a generál segít. :( Vagy keresel egy jobb állapotú bontott motrot, 30-40-ért hozzádvágnak egyet. :(
Albert Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Sajna úgy is tönkrevágom (még jobban), hogy fojton kifogyik az olaj :( 1 hónap van a vizsgáig, azon áttoljuk, aztán lehet nekimegyek a motorcserének/generálnak. Köszi a hozzászólásokat.
warwolf Elküldve November29, 2005 Elküldve November29, 2005 Ma le lett cserélve a GSI-n a hátsó sportdob, mai nem állt a hivatása magaslatán.v.mi bóvli dob volt.Ahogy felkerült az új, átömlő dob, szebb lett a motor hangja is, és a korábban 1400rpm körül járó motorom beállt a gyári 850-900rpm-re.van, lehet, összefüggés, vagy csak én bonyolítom a dolgot?
Gepard Elküldve December12, 2005 Elküldve December12, 2005 Van egy hölgy ismerősöm, ő kérdezte mi baja lehet a corsájának. 1.2 16v gyorsításkor, 80-100 körül azt tapasztalja, hogy megtorpan az autó, és felvillan a motorkontroll lámpicsek. Tech nem mutatott hibát. Proteces kezelésre, esetleg gyertya cserére tippelnék. Valami más ötlet?
warwolf Elküldve December12, 2005 Elküldve December12, 2005 Van egy hölgy ismerősöm, ő kérdezte mi baja lehet a corsájának. 1.2 16v gyorsításkor, 80-100 körül azt tapasztalja, hogy megtorpan az autó, és felvillan a motorkontroll lámpicsek. Tech nem mutatott hibát. Proteces kezelésre, esetleg gyertya cserére tippelnék. Valami más ötlet? Más bajság lesz ott.Sztem TECH, aztán kiderül.
Atommanó Elküldve December12, 2005 Elküldve December12, 2005 Lamdaszonda szerintem de lehet hogy baromság... :lol:
opel16v Elküldve December13, 2005 Elküldve December13, 2005 Valszeg a tech azért nem mutatott hibakódot, mert ez olyan hiba, ami pár indítás után törlődik. Ilyen lehet az AGR, lambda pl.
mélykék76 Elküldve December13, 2005 Elküldve December13, 2005 Lamdaszonda szerintem de lehet hogy baromság... :lol: Lassú lamdaszonda hasonló hibajelenséget produkált a Caravan-ban.
Gepard Elküldve December13, 2005 Elküldve December13, 2005 Köszi skacok! Átadom az infót és várom a választ majd a mi lesz a megoldás. Ui: nem tudom meg állni, hogy ne javítsak: :lol: lambda :lol:
redline Elküldve December19, 2005 Elküldve December19, 2005 Lassú lamdaszonda hasonló hibajelenséget produkált a Caravan-ban. és ugye ilyenkor volt a fogyid masszivan sok (vmi 12 l fölött)? Ez akkor volt amikor az ülésemet szedtük ki, ugye? a korza nem zabál sokat?
mélykék76 Elküldve December19, 2005 Elküldve December19, 2005 és ugye ilyenkor volt a fogyid masszivan sok (vmi 12 l fölött)? Ez akkor volt amikor az ülésemet szedtük ki, ugye? a korza nem zabál sokat? Fogyasztás hogy alakult ? Nem emlékszem, régen volt már :blink: Csak pont úgy pilácsolt a lámpa, mint ahogy Gepard említette.
uhuhu Elküldve December20, 2005 Elküldve December20, 2005 Van egy hölgy ismerősöm, ő kérdezte mi baja lehet a corsájának. 1.2 16v gyorsításkor, 80-100 körül azt tapasztalja, hogy megtorpan az autó, és felvillan a motorkontroll lámpicsek. Tech nem mutatott hibát. Proteces kezelésre, esetleg gyertya cserére tippelnék. Valami más ötlet? ez nem igaz. a corsa eltárolja törlésig a hibakódot. gondolom valami szopós hibAKód volt, amivel a szervizes nem akart szopni, ezért mondta, hogy nincs benne hibakód. a corsánál valami ilyen szokott leni: Üzemanyag korrekcios hiba 1 vagy 2 hengersor.... a dieselekbnél: kritikus rendszermeghibásodás vagy valami ilyesmi, amivel el lehet szopni olyan 2-3-4 órát mire rájössz mi okozza....
Gelko Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 kérdésem lenne ! már pár embert zaklattam vele de beirom ide :blink: a lényeg h az gondolkozom motorcserén az asconában...jelenleg 16SH motor van benne mit szeretnék C20NE-re cserélni.(gyártottak ilyennel asconát) jó áron tudnék venni most ,computerrel,kábelköteggel kompletten egyet.váltót nem kell cserélnem mert nekem F16 van a kocsiban és arra passzol a motor... hallottam olyat h féltengelyt is kell cserélni.ez igaz-e ? a másik h teljesen jogszerűen szeretném....a motorról vannak papírok.azt tudom h kell új törzskönyv meg forgalmi,de pl kell e újból vizsgáztatni a kocsit ? és olyat is hallottam h köbcenti növekedés esetén regadó fizetése is szükséges.ez igaz-e és mennyi lenne ? a beépítésnél gondolom kell cserélni motortartó bakokat is ..... szóval tele vagyok kérdésekkel és kételyekkel minden segítséget szívesen fogadok :)
Tom Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 kérdésem lenne ! már pár embert zaklattam vele de beirom ide :) a lényeg h az gondolkozom motorcserén az asconában...jelenleg 16SH motor van benne mit szeretnék C20NE-re cserélni.(gyártottak ilyennel asconát) jó áron tudnék venni most ,computerrel,kábelköteggel kompletten egyet.váltót nem kell cserélnem mert nekem F16 van a kocsiban és arra passzol a motor... hallottam olyat h féltengelyt is kell cserélni.ez igaz-e ? a másik h teljesen jogszerűen szeretném....a motorról vannak papírok.azt tudom h kell új törzskönyv meg forgalmi,de pl kell e újból vizsgáztatni a kocsit ? és olyat is hallottam h köbcenti növekedés esetén regadó fizetése is szükséges.ez igaz-e és mennyi lenne ? a beépítésnél gondolom kell cserélni motortartó bakokat is ..... szóval tele vagyok kérdésekkel és kételyekkel minden segítséget szívesen fogadok :) A papírozás necces lesz, lehetséges, de tényleg kell regadó különbözet és stb. Féltengelyt nemtom miért kéne cserélni, ha marad a váltó. Vagy én nem értek valamit? :blink: Szerintem a maga a motorcsere nem olyan über nagy szívás, de papirozást el kéne felejteni... Meg futómű/fék fejlesztése mindenképpen kéne hozzá, ha nem akarsz nagyon meglepődni.
Gelko Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 a féltengelyt azért kérdeztem mert abszolult láma vagyok és riogattak ezzel.... a fék fejlesztése astra nyereg lenne....
rtomi Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 a féltengelyt azért kérdeztem mert abszolult láma vagyok és riogattak ezzel.... a fék fejlesztése astra nyereg lenne.... Amint írtam is neked féltengelyt max a nagyobb teljesítmény miatt kéne cserélned. Egy haverom pl. az egynyócas GT Asciba Diesel Astra féltengelyeket tett mert azok erősebbek. :blink: Meg szerintem a 13-as kerekeket is felejtsd el.
opel16v Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Asszem van egy olyan szabály is, hogy 10% lehet a különbség KW-ban, különben átépítési engedélyt is kell kérni, ami nem lesz óccsó. :blink: Szal felejtős.
Gelko Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Asszem van egy olyan szabály is, hogy 10% lehet a különbség KW-ban, különben átépítési engedélyt is kell kérni, ami nem lesz óccsó. :) Szal felejtős. 66Kw-ról menne a gép kb 86KW-ra....asszem felejtős a téma :blink: az ember próbáljon meg jogkövető magatartást folytatni ebben az orszában.....többe kerülne a papírozás mint maga a motor meg a beszerelés :) és mi van abban az esetben ha egy injektort teszek rá ? akkor a motorszám stb megmarad csak a karbi helyén lenne más...az minek minősülne ? gondolom azt is kellene engedélyeztetni....
ptoma Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Érdeklödnék olyan témában hogy meg lehet e csinálni azt hogy egy 1.8i 8v-böl csinálni egy 1.8i 16v-t ? pl komplett hengerhej cserével stb stb köszi a válaszokat :blink:
opel16v Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Érdeklödnék olyan témában hogy meg lehet e csinálni azt hogy egy 1.8i 8v-böl csinálni egy 1.8i 16v-t ? pl komplett hengerhej cserével stb stb köszi a válaszokat :blink: Asszem nem, mert máshol mennek az olaj és vízjáratok át. Meg a dugattyú sem lenne jó hozzá, valszeg beleérne a szelepbe.
ptoma Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Asszem nem, mert máshol mennek az olaj és vízjáratok át. Meg a dugattyú sem lenne jó hozzá, valszeg beleérne a szelepbe. Köszke :) akkor maradna a motor csere :) de az egyszerübb :blink: vagy nem ?
rtomi Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 és mi van abban az esetben ha egy injektort teszek rá ? akkor a motorszám stb megmarad csak a karbi helyén lenne más...az minek minősülne ? gondolom azt is kellene engedélyeztetni.... Azt nem kell papírozni hékás.
opel16v Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Ptoma! Épp az előbb ecseteltük, milyen a bürokratikus útja a dolognak... :blink:
Gelko Elküldve Január3, 2006 Elküldve Január3, 2006 Azt nem kell papírozni hékás. de ha benne van h 16 SH és ott figyel egy Bosch a tetején ? :blink:
Recommended Posts