Albert Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Mert unalmas az élet :) Ha kicseréled te akkor megkapod a dízel C20Ne-t :D tehát azér mer tré az a moci amit beraktál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 tehát azér mer tré az a moci amit beraktál Is...sajnos az mindig tré volt, de kb így is kimegy a világból ;) Mondjuk néha eszembe jut h mivan ha mondjuk autópálya tempónál kijön belőle valami ;) Most meg már fontosabbnak érzem h legál legyen mint hogy erős :D jah és gyárival könnyebb eladni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 A varajet meg egy nagyon jó karbi. Ha jó akkor igen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Nem mintha a tarcsi C20NE eladó lenne, de Neked TALÁN! segítek, ha kellene vmi... Is...sajnos az mindig tré volt, de kb így is kimegy a világból ;) Mondjuk néha eszembe jut h mivan ha mondjuk autópálya tempónál kijön belőle valami ;) Most meg már fontosabbnak érzem h legál legyen mint hogy erős :D jah és gyárival könnyebb eladni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Nem mintha a tarcsi C20NE eladó lenne, de Neked TALÁN! segítek, ha kellene vmi... Köszi,de ha csere akkor csak a gyári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április4, 2010 Megoszt Elküldve Április4, 2010 Helyes, úgyse adtam volna Neked oda!.. ;) :D Most töttök fel képeket a "taliról" linket mejd az eventsben ;) Köszi,de ha csere akkor csak a gyári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Köszi,de ha csere akkor csak a gyári :) Mér a C20NE is gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Szervizkönyv http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=635490 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Gelkónak tükörautó :lol: Ennyiért lehet, hogy alkatrésznek is megérné a 2 :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Gelkónak tükörautó :lol: Ennyiért lehet, hogy alkatrésznek is megérné a 2 :devlish: Nemtom érné -e . a Tető ezen sem szép a belső sem kurrens cikk, az ajtók viszont igen ! a kasztniért meg 500at :lol: De amúgy sem tervezek a kabrióval már semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 De amúgy sem tervezek a kabrióval már semmit. Az eladás is tervnek számít :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Az eladás is tervnek számít :lol: Az a baj h az nagyon hosszú távú terv :devlish: :lol: :lol: Közben gondolkoztam h egyáltalán nem éri meg megvenni a 2 kabriót :lol: 500 a vétel plussz hozd haza és alig tudsz felhasználni valamit. Ennyiért meg ki lehet pofozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 ... Közben gondolkoztam h egyáltalán nem éri meg megvenni a 2 kabriót :lol: 500 a vétel plussz hozd haza és alig tudsz felhasználni valamit. Ennyiért meg ki lehet pofozni. Viszont a kaland, hogy külföldről kell hazahozni 2 kabriót :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Az az autó önmagában elég nagy kaland, csak bele kéne végre vágni, úgy igazán.... :lol: :devlish: :lol: Télleg, mikor szerelünk szimszonyot, Gelko? Itt a jó idő, talán 2-3 hét múlva lesz szabad vasárnapom, akkor neki lehetne állni..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Az az autó önmagában elég nagy kaland, csak bele kéne végre vágni, úgy igazán.... :lol: :devlish: :lol: Télleg, mikor szerelünk szimszonyot, Gelko? Itt a jó idő, talán 2-3 hét múlva lesz szabad vasárnapom, akkor neki lehetne állni..... :lol: Amikor ráérsz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Jajj nincs külön B Ascona topik, na nembaj, behajítom ide Sznupit hátha megöl :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Micsoda belső ^_^ Holnap kap egy akksit a kabrió és járok vele pár napot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Micsoda belső :P Holnap kap egy akksit a kabrió és járok vele pár napot :D Nem én járok. Holnap megy Balcsira a kocsi nélkülem ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Nem én járok. Holnap megy Balcsira a kocsi nélkülem :D Azt meg hogy Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Azt meg hogy Tesója biztos lenyúlta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Tesója biztos lenyúlta ^_^ Az astrán behányt az 1 éves vízpumpa ( kb 13.000km) :D ezért mondtam h menjen a kabrióval, legalább megjáratja........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Megjárta az autó, de csak 3 henger van alapjárton, egyfolytában köhög meg durrog és állítólag 2500-3000 fölé nem megy. A check meg ég....ki kéne villogtatni csak még nem tudom hogyan mert nem tudom hova raktuk a csatit...vagy van e benne egyáltalán :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Átnéztem. Az injektorra menő harmonika cső nem volt rajta rendesen. Meghúztam, mentem vele..tök jó volt kb 10kmig, utána kezdett durrogn meg kihagyni a motor. Egyszer nem is ment 1500 fölé az alapjárat. Ha lefogom a léptetőmotorra menő csövet akkor nem áll le hanem sípol. Kicseréltem az egyik csövet, motor kitisztít,de nem lett jobb....visszarakom a garázsba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Átnéztem. Az injektorra menő harmonika cső nem volt rajta rendesen. Meghúztam, mentem vele..tök jó volt kb 10kmig, utána kezdett durrogn meg kihagyni a motor. Egyszer nem is ment 1500 fölé az alapjárat. Ha lefogom a léptetőmotorra menő csövet akkor nem áll le hanem sípol. Kicseréltem az egyik csövet, motor kitisztít,de nem lett jobb....visszarakom a garázsba ;) Ki rakta be azt a motort és honnan van? Egyszer nem is ment 1500 fölé az alapjárat. :D ^_^ :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Ki rakta be azt a motort és honnan van? ^_^ :P ;) Nem opelos,de már vagy 4 éve benne van és a kopogást leszámítva hibátlan volt eddig. Érdekes dolgokat produkál...durrog, röfög 3 hengerezik....sztem túl sok benzint kap.... Az már csak hab a tortán h elvileg el van adva a motor belőle ;) közben megtaláltam a kivillogtatós csatit :D közben nem azt találtam meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts