Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ascona


gabo007

Recommended Posts

  • Hozzászólások 2,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

akkor nem, csak miután megkapta a tiltást...de akkor is halvány...

99% hogy az lesz a gond.

Alapjáraton mikor még nincs töltés, adj +12V-ot egy pillanatra a generátoron a töltés csatlakozóra

ami a visszajelzőhöz megy.

Ha megjön a töltés, akkor a visszajelzőhöz menő vezetéket kell megnézni vagy új szálat behúzni.

Link to comment
Megosztás:

99% hogy az lesz a gond.

Alapjáraton mikor még nincs töltés, adj +12V-ot egy pillanatra a generátoron a töltés csatlakozóra

ami a visszajelzőhöz megy.

Ha megjön a töltés, akkor a visszajelzőhöz menő vezetéket kell megnézni vagy új szálat behúzni.

köszi, megnézem !

Link to comment
Megosztás:

Ha gyújtásnál nincs töltéslámpa, akkor 100% az a baj. Jövő hét hétfőn v. kedden beugrom Gelko (tegnap már nem jött össze). Szerintem behúzunk egy új drótot most, hogy ne kelljen sokat keresgélni a hibát. Valszeg a többi kábel sorsa is ez lesz, a kortól úgy látszik már törnek a drótok.

Link to comment
Megosztás:

Ha gyújtásnál nincs töltéslámpa, akkor 100% az a baj. Jövő hét hétfőn v. kedden beugrom Gelko (tegnap már nem jött össze). Szerintem behúzunk egy új drótot most, hogy ne kelljen sokat keresgélni a hibát. Valszeg a többi kábel sorsa is ez lesz, a kortól úgy látszik már törnek a drótok.

szarból nem lehet várat építeni...

Link to comment
Megosztás:

A történet az, hogy egyre jobban füstöl a motor, mostanában jönnek elő a tipikus öreg autó hibák.

Kopogó motor, hidegen füstöl mint az állat, de melegen is olaj illatú a lehellete.

Olyan embert keresek aki meggenerálozná a motort, aki látott már életében OHC motort és baráti áron dolgozik. Gondolom nem szükséges mindent kicserélni a motorban, de szelepszár szimmering, gyűrűzés mindenképp szükséges, talán hajtókar csapágyak stb.. és motor festés.

Link to comment
Megosztás:

A történet az, hogy egyre jobban füstöl a motor, mostanában jönnek elő a tipikus öreg autó hibák.

Kopogó motor, hidegen füstöl mint az állat, de melegen is olaj illatú a lehellete.

Olyan embert keresek aki meggenerálozná a motort, aki látott már életében OHC motort és baráti áron dolgozik. Gondolom nem szükséges mindent kicserélni a motorban, de szelepszár szimmering, gyűrűzés mindenképp szükséges, talán hajtókar csapágyak stb.. és motor festés.

kérdezd meg itt még közel is van :lol:

Link to comment
Megosztás:

A történet az, hogy egyre jobban füstöl a motor, mostanában jönnek elő a tipikus öreg autó hibák.

Kopogó motor, hidegen füstöl mint az állat, de melegen is olaj illatú a lehellete.

Olyan embert keresek aki meggenerálozná a motort, aki látott már életében OHC motort és baráti áron dolgozik. Gondolom nem szükséges mindent kicserélni a motorban, de szelepszár szimmering, gyűrűzés mindenképp szükséges, talán hajtókar csapágyak stb.. és motor festés.

Ja, itt voltam már.

Benéztem a műhelybe és mintha nem is Magyarországon lettem volna.

Olcsón dolgoznak?

Link to comment
Megosztás:

újra működik az ascona, köszönöm Hic hogy megcsináltad :lol: a pontos hibát majd ird le Te inkább de a nyáklap volt asszem megszakadva az volt a baj...

össze kell pakolni a kocsit mert a beleseje darabokban aztán irány a Blitz Weekend :lol: szomoró lettem volna ha nem kabrioval mentem volna :lol:

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal hátlap-fólia volt szanaszét szakadozva. Történetesen pont az a vezeték, amin a komplett műszeregység kapja a 12V-ot. Ezért nem mentek a műszerek, és ezért nem kapott a töltéslámpán keresztül a generátor sem gerjesztést. Most viszonylag jól megcsináltuk, de az igazi egy új műszeregység lenne, mert ez már nagyon gány.

Link to comment
Megosztás:

Hogy sikerült rájönni?

gyorsan :D kimérte Jani a kábelt mi megy a generátorra, az jó volt majd átnézte a műszeregységet és ott talált bibit...veszek majd egy szépet ami ascona mert most kadett van benne csak ugyebár bontott cuccok :lol:

hazajöttem ma a pecázásból gondoltam nekiállok összedobni a kocsit...visszarámoltam a műszerfal elejét, ellenőrizném h ég-e a világítás erre a kezembe marad a villágításkapcsoló :lol: :lol: :D

nagyon röhögtem :D holnap mehetek bontóba vagy kérek valakitől :D

ascona idén tényleg el van átkozva :D

ha Szemesen lesz valami baja akkor ezt sorsoljuk ki és hazajövök a korzával :D

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal hátlap-fólia volt szanaszét szakadozva. Történetesen pont az a vezeték, amin a komplett műszeregység kapja a 12V-ot. Ezért nem mentek a műszerek, és ezért nem kapott a töltéslámpán keresztül a generátor sem gerjesztést. Most viszonylag jól megcsináltuk, de az igazi egy új műszeregység lenne, mert ez már nagyon gány.

Akkor végül is jól sejtettem hogy a generátor töltésjelző lámpánál volt a bibi.

A lényeg, hogy jó lett.

Mindenesetre a hibajelenség ismerős volt.

Link to comment
Megosztás:

gyorsan :D kimérte Jani a kábelt mi megy a generátorra, az jó volt majd átnézte a műszeregységet és ott talált bibit...veszek majd egy szépet ami ascona mert most kadett van benne csak ugyebár bontott cuccok :lol:

hazajöttem ma a pecázásból gondoltam nekiállok összedobni a kocsit...visszarámoltam a műszerfal elejét, ellenőrizném h ég-e a világítás erre a kezembe marad a villágításkapcsoló :lol: :lol: :D

nagyon röhögtem :D holnap mehetek bontóba vagy kérek valakitől :D

ascona idén tényleg el van átkozva :D

ha Szemesen lesz valami baja akkor ezt sorsoljuk ki és hazajövök a korzával :D

Ha nem kapnál sehol szólj, nekem van.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem kapnál sehol szólj, nekem van.

köszi de kaptam az első bontóban...mondja a faszi h 2ezer...első mozdulattal majdnem lenyomtam a torkán h kétezerért inkább legyen ott de végül megvettem mert nem kell utánamenni...baccák meg...de most eddig minden jó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.