Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ascona


gabo007

Recommended Posts

  • Hozzászólások 2,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Baromi jók ezek az ülések. 1kuty mutatta azt a 400-as Ascit mobildén amit te linkeltél valahova, és abban az első amit megdícsértem az ülések voltak. Azután láttam hogy Neked is ilyen lett. Gratula, brutáljó!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Baromi jók ezek az ülések. 1kuty mutatta azt a 400-as Ascit mobildén amit te linkeltél valahova, és abban az első amit megdícsértem az ülések voltak. Azután láttam hogy Neked is ilyen lett. Gratula, brutáljó!!!!!

köszi nekem is tetszenek, mindig ilyet akartam :lol:

Link to comment
Megosztás:

tegnap este hozom haza a kocsit a vizsgahelyről, megálltam egy kúton megvárni egy cimobrát. Feltűnt h haloványan égnek a lámpáim. -Jah hozzá tartozik a történethez h reggel mikor mentem elszállt a műszeregység...se fordulatszámmérő.se vízhőfok,se benzin...semmi.-mikor indulnánk el a kútról, nem indul az autó, olyan mintha lemerült volna az akksi.motortér kinyit,akksisarut simán le lehetett húzni az akksiról.Vettem bikakábelt a kúton-mert az persze a kadettben volt, pöcc-röff, műszeregység kezdett éltere kellni,bár a fordulatszámmérő inkább ugrált mint rendesen működött :lol: a vízhőfok nagyon picit ment feljebb...hazaértem,itthon megint ment rendesen....

ma lecserélem az akksisarukat olyanra mi rendesen fog :lol:

és bassza meg az ascona...vidáman jövök haza vele 2 év műszakival -és rendben is volt minden- a kúton nézegetem h milyen jó lett az ültetés meg milyen szép autó -sötét volt már- az ülésekben is tök jó ülni, erre megint beszopat...legutóbb a bowden most meg ez...szóval menjen a p...ba :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha törődsz az autóddal mindig így jársz. Ha nem foglakoznál vele, nem romlik el semmi. Legalábbis én mindig így járok :lol:

ez mindig igyvanettöl márcsak az jobb amikor tele tankolod és megérzi,hát persze hogy lefekszik benne valami olyankor

Link to comment
Megosztás:

A jó kis aranyozott akkusaruk..... A forgácsolt tömb nem enged annyit mint a lemezsaruk és lötyög a kopott pöckökön. Annyira le kell nyomni, amennyire lehet (mert az akkupöcök kúpos), és/vagy ki kell beilagolni 0.5-ös rézlemezzel, akkor tutkó lesz.

Link to comment
Megosztás:

A jó kis aranyozott akkusaruk..... A forgácsolt tömb nem enged annyit mint a lemezsaruk és lötyög a kopott pöckökön. Annyira le kell nyomni, amennyire lehet (mert az akkupöcök kúpos), és/vagy ki kell beilagolni 0.5-ös rézlemezzel, akkor tutkó lesz.

vettem ma rá teljesen mezei sarukat, fogja rendesen...de a műszerfalam nem kell életre még mindig ami érdekes mert tegnap bikázás után ment...remélem nem lesz nagyobb baj, a holnapi napot bírja ki oszt jóvan, ha nem bírja ki akkor helyben eladom Coupe-nak... :lol:

Link to comment
Megosztás:

sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol:

35760263.jpg

egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :lol:

Link to comment
Megosztás:

sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol:

egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :D

Javítási és csere terv:

A. akkusaru

B. akku

C. generátor (fesszabályzó)

D. komplett autó

:lol:

Szvsz, ideje lenne elvinni a vasat villamossági szerelőhöz.

Link to comment
Megosztás:

sajnos nem ment minden rendben, mert még odafele Velencénél megállt az autó, ezért létrejött az üzlet :lol:

http://img1.tar.hu/gelko/size2/35760263.jpg

egyre lassabban ment az ablaktörlő, elszállt a világítás.Szóltam Mr.Mantának h jöjjenek mögém mert baj lesz. Nem sikerült már megelőzni őket mert a motor is kihagyott -ő ment be a belső sávba úgy tudtam elgurulni mellette :lol: kimentünk egy kútra, ott végképp megállt a gép. meg se nyikkant. az akksiban semmi áram sem volt. bebikáztuk, utána ment és ha felpörgettem tiltásra az autót akkor jött meg a rendes töltés- beindult a benzinszint jelző és a fordulatszámmérő. Azóta is így megy a kocsi h beindítom semmi, tuiltás és akkor megy...hosszútávon nem kifizetődő :lol:

Hello!

Ismerős a jelenség.

Tipikusan akkor csinál ilyet, ha a generátor és a műszerfal töltésvisszajelző lámpa közt a vezeték szakadt.

Tehát próbaképpen zárd rövidre indítás után a generátoron levő kis kábeltsarut(ami a töltéslámpához megy) +12V-al, akkor egyből megjön a töltés. Vagy a másik variáció a gázfröccs.

Ilyenkor a fordulat hatására jön meg a töltés.

Ezt a jelenséget egy ford escort játszotta el ugyan ilyen bosch generátorral.

Kipróbáltam a C16NZ-mnél is hogy lekötöttem a kiskábelt a generátorról, és ugyan ezt produkálta.

Én is már szénkefét meg fesszabályzót cseréltem meg kondit, de semmi.

Már a generátort is szét akartam szedni.

Aztán méregettem meg próbálgattam, és bejött.

JA, és ezt nem jelzi a töltésjelző lámpa. Tehát észre se veszi az ember.

Persze az akksit meg leszopja mivel nincs töltés.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Ismerős a jelenség.

Tipikusan akkor csinál ilyet, ha a generátor és a műszerfal töltésvisszajelző lámpa közt a vezeték szakadt.

...

Ez sanszos lehet, tekintve, milyen állapotok vannak a műszerfal alatt. Már régóta esedékes lenne egy teljes átnézés....

Link to comment
Megosztás:

nekiálltam ma lebontani a műszerfalat, amit találtam szigeteletlen kábelvéget-szakadást azt leszigeteltem, de semmi változás...jah az akksisarut is megcsináltam amennyire lehet de elég szar még így is...

a szakadt kábel verzió jól hangzik...

ráadom a gyújtást, csak az olajnyomás működik..se benzin,se víz,se check,se fordulatszámmérő...indítás után szintúgy...megkapja a tiltást, akkor működik a fordulatszámmérő, a benzin, a hőfok egy picit, a check-et és az olajnyomást nem tudom mert annak ugyebár nem szabad égnie...index minden megy...

utálom az elektromosságot...

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a testet a kasztni és a motor között

valamint a generátor és a motor közöttit is.

Csavarozd le és ott fémtiszta felületnek kell,hogy legyen.

És tényleg nézd meg a visszajelzőjét a töltésnek mert,ha nemkap gerjesztést a generátor akkor b@szhatod a töltést.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a testet a kasztni és a motor között

valamint a generátor és a motor közöttit is.

Csavarozd le és ott fémtiszta felületnek kell,hogy legyen.

És tényleg nézd meg a visszajelzőjét a töltésnek mert,ha nemkap gerjesztést a generátor akkor b@szhatod a töltést.

Az izzó jó,azt megnéztük a verdanapon..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.