tgabika76 Elküldve November26, 2004 Elküldve November26, 2004 Amiről "olvastál valahol" az a benzinnyomás szabályzó szelep, és ha megütögeted crovakulccsal, valóban nő valamennyit a benyanyomás, de akkor viszont nincs mit csodálkozni az egyenetlen alapjáraton, mivel így a benzinnyomás nem állítható, és alapjáraton meg túl sok benyát kap
Ascer Elküldve November27, 2004 Elküldve November27, 2004 Akkor ezek szerint visszacsere. Következő problem: Abefecskendezó szelepek elött lévö gumicsövek elöregedtek és jelentkezett némi benzin szivárgás.Ezeket a csöveket elvileg nem tudom cserélni,mert minha a befecskendezó szelepre rá lenne,ragasztva mert nem bilincsel van rögzítve,mint a felsö oldalon! Megoldás-e az ha olyan tömítövel bekenem ezeket a csöveket, amit nem old benzin???
muck Elküldve Január3, 2005 Elküldve Január3, 2005 Üdv mindenkinek. Kb ezer éve nem írtam... (nem volt mit) :) Most is csak annyit, hogy autófelújításban és Asconában gazdag új évet mindenkinek. :) muck
Gelko Elküldve Január26, 2005 Elküldve Január26, 2005 Sziasztok ! látom még mindig kevés az asconás a vidéken..... :) Ascer a gépedről vannak képek ???? érdekelne a Board is.nem is tudtam h asc-hoz is volt anno....... üdv mindenkinek ! Kellemes Havat :D :twisted: Gelko
tgabika76 Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Azért ennél több lelkesedést és életet ide!!! Te legalább hozzá tudsz szólni a témához. Tessék visszalátogatni a topicba, vagy pedig cseréld le az avatarod ha már végleg szakítottál az Asconával! :)
Gabo Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Te legalább hozzá tudsz szólni a témához. Tessék visszalátogatni a topicba, vagy pedig cseréld le az avatarod ha már végleg szakítottál az Asconával! :) Nem szakítottam végleg, de nem nagyon tudok itt mihez hozzászólni :lol: :D
GPont Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 ...nem nagyon tudok itt mihez hozzászólni :lol: :D Csak azért, hogy legyen mihez hozzászólni (meg hátha itt olvassák oldszkónások)! :wink: Keresek Ancsámhoz bal első ajtót, minél jobb állapotban. Sajnos ami rajta van, elgörbült... :) Lehet moderálni! 8)
Gelko Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 ami rajta van, elgörbült... :) Hogyan sikerült elgörbíteni ? nálam csak szépen lassan törnek le a zsanérok -hátul :D :lol: :lol:
GPont Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Hogyan sikerült elgörbíteni ?Szükség volt hozzá a legjobb barátomra is, meg arra, hogy teljesen vak legyen, és beletolasson! :evil: Mentségére szóljon, hogy utána megsimogatta, és bocsánatot kért tőle! nálam csak szépen lassan törnek le a zsanérok -hátul :) :D :lol: Az oszlopról? Az egyik hátsóajtóm meg volt picit ülve, gondoltam megemelem kicsit... Aha, a negyven kilómmal úgy leszakítottam az egyik zsanért, mint a szél. :lol: Pedig tök hibátlan volt előtte.
Gelko Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 pontosan.az oszlopról...nálam is azzal kezdődött h "csak" lógott a bal hátsó..majd megemltem :) megette az idő.... vagy tipushiba ? emlékszem mikor meglátta egy bontós srác.szinte szakadt a röhögéstől :twisted: megoldásnak marad az izomból történő becsukás...amig el nem hagyom :D tényleg a kilincsekkel nálatok mi a helyzet ?
Gabo Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 pontosan.az oszlopról...nálam is azzal kezdődött h "csak" lógott a bal hátsó..majd megemltem :) megette az idő.... vagy tipushiba ? emlékszem mikor meglátta egy bontós srác.szinte szakadt a röhögéstől :twisted: megoldásnak marad az izomból történő becsukás...amig el nem hagyom :D tényleg a kilincsekkel nálatok mi a helyzet ? Ajaj, látom az Ascimat, mikor bontják.. no inkább megcsináltatom :lol: :lol:
GPont Elküldve Február4, 2005 Elküldve Február4, 2005 ...megette az idő.... vagy tipushiba ?Szerintem inkább típushiba, mert az enyém átlagon felüli állapotban van még most is, nemhogy akkor, mikor letéptem róla az ajtót... ...tényleg a kilincsekkel nálatok mi a helyzet ? Hehe! LG barátomnak adtam a hátsó kilincseim, mert az övéi el voltak törve, mondván, hogy nekem úgyis be lesz hegesztve a helye. Cserébe Ő tolatott bele Ancsába... Amúgy a kilincstörést meg lehet előzni, csak ki kell venni a zárszerkezetet, alaposan át kell mosni, majd megkenni!
Gelko Elküldve Február4, 2005 Elküldve Február4, 2005 Amúgy a kilincstörést meg lehet előzni, csak ki kell venni a zárszerkezetet, alaposan át kell mosni, majd megkenni! nálam ez elmaradt. elöször a jobb első ment szét.nem törődtem vele-úgysem én használom :) majd rá pár hétre a bal első is megadta magát. :shock: vicces volt hátulról beszálni :D darabját 2500 ért kaptam bontóban.tavasszal cserélem a hátsókat is. Gpont nincsenek képek a gépedről ? hogy a francba lehet normálisan berakni idézetet ???? :?:
GPont Elküldve Február4, 2005 Elküldve Február4, 2005 Gpont nincsenek képek a gépedről ? Most nézem, nincs ott a www gomb. Na, mindjárt berakom a hozzászólásaim alá! Elvileg ha rákattintasz, odaugrik - már ha a képtár is úgy akarja... :)
Racce Elküldve Február5, 2005 Elküldve Február5, 2005 Látom nem nagyon érkeznek ide a problémák, ez valószinűleg azt jelenti hogy nincsenek is :roll: Véleményem szerint kevés olyan új autó gördül le Opeléknél a futószalagról amivel kevesebb probléma lenne öreg korára, mint a jó öreg Asconával.. Csácsumi sportkormány.. jól beszélsz!!! :) :D nekem a lényeg,h Opel legyen 8) :lol:
Gelko Elküldve Február5, 2005 Elküldve Február5, 2005 Gpont ! gratulálok a gépedhez és a munkáidhoz.a Sikolyos gépről csak annyit tudok h még megy :) szoktam látni az amcsi autó találkozókon.-nagyon szép munka az is. a www.acch.hu vagy a www.v8cars.hu oldalakon lehet h utána tudsz nézni.... üdvözlet !
GPont Elküldve Február5, 2005 Elküldve Február5, 2005 gratulálok a gépedhez és a munkáidhozJajjugyammá! :oops: :) .a Sikolyos gépről csak annyit tudok h még megy :D Ez jó hír! Hátha még sikerül egy normális képet csinálni róla. Én nem láttam a dunaföldvári találkozó óta (mondjuk nagyon nem sajnálom, mert nekem nem tetszett igazán). Az ACCH-n már régebben is néztem, eredménytelenül, a V8-at még nem próbáltam, de majd most! :idea: Kösz szépen! :wink:
Gelko Elküldve Február6, 2005 Elküldve Február6, 2005 asszem most itt van a 18.ker környékén.....a következő találkozó pedig április elején soroksáron..... Érdekelne a véleményetek ! miért érdemes belépni a MOTE-ba ? (nem a "hivatalos" válasz érdekelne :) )
Gepard Elküldve Február6, 2005 Elküldve Február6, 2005 asszem most itt van a 18.ker környékén.....a következő találkozó pedig április elején soroksáron..... Érdekelne a véleményetek ! miért érdemes belépni a MOTE-ba ? (nem a "hivatalos" válasz érdekelne :) ) Mert akkor elmondhatod, hogy egy jó kis közösség tagja vagy és nem egy egyszerű opeles, aki nem tagja egy ilyen csapatnak. Egyébként meg nem erről szól , hogy be kell lépni, ha úgy érzed akkor majd belépsz magadtól is nem kell meggyőzni. Komolyra fordítva: sokszor itt hamarabb jutsz olyan információhoz a kocsiddal kapcsolatban amiért esetleg rengeteget kellene fizetned, vagy utánajárnod. Amúgy szerinted mi a hivatalos verzió?
knight Elküldve Február6, 2005 Elküldve Február6, 2005 De ezen felül konkrét dologok is vannak (mivel segíteni mindenkinek segít a közösség - persze ha tud) Az Opel Csergő szakboltban 15% kedvezmény a klubkártyára ! Kedvezményes részvétel a fizetős talikon Rendszámkeret, matrica Full hozzáférés a fórumhoz... vannak olyan részek, amiket csak a klubtagok látnak
GPont Elküldve Február6, 2005 Elküldve Február6, 2005 Arról nem tud valaki valamit, hogy hogy mivel lehetne egy picit lejjebb ültetni a paripát? Nem akarok ültetőszettet, így is elég feszes a rugózás, de jó lenne vagy két centit lejjebb engedni elől-hátul, mert az égben van a kocsi. A Kadett rugója nem rövidebb? Annyit még a széria telók is kibírnának talán...
Recommended Posts