Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ascona


gabo007

Recommended Posts

  • Hozzászólások 2,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Gelko csak a kedvedért

Hát igen azóta jó sok víz lefojt a Dunán és eltelt pár év de Ascona iránti vágyam nem lankadt.

Omegát amit építettem valamelyest kitöltötte bennem az űrt, meg is voltam elégedve vele.

Sajna ezt az autót nem éppen arra találták ki amire én használtam néha pl. szlalom verseny,de annak ellenére nyüstöltem és büszkélkedhettem egy sikeres 3. helyezéssel 2006-ban a Manta találkozón.

Meghánytam vetettem a gondolataimat eme pár év alatt.ami közben eltelt,segítettem a barátomnak ki az asconámat megvette építeni,és így fokozatosan újraéledt a vágy bennem.

Nekem kell akkor is egy B ascona.

Körülbelül másfél évig vadásztam egy jó gépsárkány után mikor az osztrák barátom Erich szólt hogy most van kettő eladó egybe mert az egyik csak donor autó lehet.

Elkapott a gépszíj és fejvesztve mentem a két autót megtekinteni Bécs mellet világvégén.

Kettő közül az egyik ténylegesen jó állapotban volt így meg is kötöttük az üzletet.

Megkezdődött az alkatrészek vadászati szezonja,ami az elképzeléseimmel együtt változott folyamatosan.

Sok elképzelés megfordult a fejemben, sor hat 24vlett volna a leg kézenfekvőbb megoldás beletaposni az asconába és gyiáááá.

De az olyan lefutott lemeznek éreztem,és komplikáltabb megoldást választottam.

Végül is egy c20xe motor mellet döntöttem melyet első elképzelés szerint két dupla wéber karbival etettem volna,de ez is megváltozott és kompressor váltotta le.

Tanulván a volt tapasztalataimból és a haveri körből,a jó tuning alapja ha nem sokat heggesztünk faragunk csak ha muszáj. Így elkezdtem felkutatni a kellő alkatrészeket a donor beépitésére.

Egy év keresgetés és költekezés meghozta a gyümölcsét.

Beszereztem:

Mattig 15-ös 7.5+9 colos et-3 acél felniket

I 200-as első spoiler

Komplett futómű gömbfejezést és a kemény verseny poliuretán szilenteket

Cserére szoruló összes karosszéria elemet

Két sperdiferenciál művet

Rekord 1.8 OHC váltót olajteknőt búvárcsövet

Risse kipufogó leömlőt

Két darab Mercedes SLK kompressor

Wössner kovácsolt dugattyúk meg hajtókarok

Dugattyú talp hűtése

Még egy komplett B Ascona 2.2

Borbet 16-os 7.5+9 colos felnik

Sárga Koni allítható gátlók

Ültető rugók -80 Mattig

Programozható motorvezérlő egység Motronik C1 (Gorlko Technologi)

C20XE motor darabokban

Kadett GSI komplett bontásra (motor miatt)

Omega A C20NE bontásra (váltó miatt ha a rekordé nem bírná a kiképzést)

3.024V Omega első féknyergek tárcsák

G Astra hátsó féknyergek (tárcsafékre átalakítás hátsó hídon)

Recaro ülések (Manta GSI)

Bukókeret (házi másolat az eredetiről)

Golf 1 sárvédő ívek (szélesíteni)

Nagyobb befecskendező szelepek+nagyteljesítményű üzemanyag szivattyú

Új méretre gyártott fékcsövek és üzemanyag csövek

És még sok számtalan apróság.

Az autó most kerül lakatoshoz és fényezőhöz ezúttal nem bízom a véletlenre és nem adom fel

:huh: jol másolok a honlapszövegemből mi?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.