Gelko Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 Fingom sincs, azt sem tudom hogy néz ki a C20NE, csak jó kelteni a feszültésget. :) (ne haragudj... :lol: ) annyi h a 92 elöttieken a vízpumpa feszítette a vezszíjat utána meg már feszítőgörgős volt...és vissza lett alakítva...elötte körbe informálódtam szóval lehet ilyet tenni meg minden :)
Tom Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 annyi h a 92 elöttieken a vízpumpa feszítette a vezszíjat utána meg már feszítőgörgős volt...és vissza lett alakítva...elötte körbe informálódtam szóval lehet ilyet tenni meg minden :) Tényleg nem ismerem az NE vezérlést, csak viccelődtem. :lol:
Gelko Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 Egyébként meg tényleg no para, ha megy rendesen, akkor ne zavarjon a hang. Ha meg megáll, akkor legalább kiderült, hogy mi volt a gond. :) pontosan :D :lol: :) :) :)
Albert Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 Ha meg megáll, akkor legalább kiderült, hogy mi volt a gond. :lol: Igen de az megint kérdés lesz hogy mi romlott még el azon kívül ami okozta a bajt (belevert-e a dugóba, elgörbült-e valami vagy mittomén) Mindegy Gelko b@szassad neki oszt jó :)
Tom Elküldve Január4, 2007 Elküldve Január4, 2007 Mindegy Gelko b@szassad neki oszt jó :lol: Bírja az ge*i. Küggyed!!:)
greg Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 A Vectra is dízeles lett, de qrwa jól megy, nem eszi az olajat és keveset fogyaszt. Egy vezérműtengely csere pedig nem tart sokáig. Mivel én arra tippelek, azt cserélem először. Egy, a szelepfedél csavar menetébe hajtható csavarral rendelkező egyszerű szerszámmal a szelepek egyenként leszoríthatók, így a hidrotőkék a hengerfej lebontása nélkül kivehetők, és így már a gyújtás felé kijön a veztengely. A szíjat pedig fogaskerékkel együtt leveszem a túloldalon, de előtte kábelkötegelővel rögzítem a fogaskerékhez a szíjat (így nem kell belőni a vezérlést, ami kb plusz 3 perc munmkát jelentene :lol: ) Ha a műtét után változik a csattogás, akkor a veztengely, vagy a ház (v mindkettő) a kaki. (Még ha nő a csattogás mértéke az is eredmény, hisz kiderül, hogy mi a rossz, és lehet felújítani.) Mindez az NZ motornál tuti, de szerintem a C20NE sem sokban különbözik. :) Ez nem olyan nagy feladat, csak kell egy másik tengely. Valakinél biztos akad. Persze utána kell járni, hogy az NE mocinál is alkalmazható ez az eljárás.
Gelko Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 A Vectra is dízeles lett, de qrwa jól megy, nem eszi az olajat és keveset fogyaszt. Egy vezérműtengely csere pedig nem tart sokáig. Mivel én arra tippelek, azt cserélem először. Egy, a szelepfedél csavar menetébe hajtható csavarral rendelkező egyszerű szerszámmal a szelepek egyenként leszoríthatók, így a hidrotőkék a hengerfej lebontása nélkül kivehetők, és így már a gyújtás felé kijön a veztengely. A szíjat pedig fogaskerékkel együtt leveszem a túloldalon, de előtte kábelkötegelővel rögzítem a fogaskerékhez a szíjat (így nem kell belőni a vezérlést, ami kb plusz 3 perc munmkát jelentene :) ) Ha a műtét után változik a csattogás, akkor a veztengely, vagy a ház (v mindkettő) a kaki. (Még ha nő a csattogás mértéke az is eredmény, hisz kiderül, hogy mi a rossz, és lehet felújítani.) Mindez az NZ motornál tuti, de szerintem a C20NE sem sokban különbözik. :) Ez nem olyan nagy feladat, csak kell egy másik tengely. Valakinél biztos akad. Persze utána kell járni, hogy az NE mocinál is alkalmazható ez az eljárás. köszi jól hangzik..igazság szerint dolgozó lány jól megy a kocsi :lol:
Albert Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 köszi jól hangzik..igazság szerint dolgozó lány jól megy a kocsi :lol: na akkó rúgjad neki :)
Gelko Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 na akkó rúgjad neki :) azért csak óvatosan hisz mégiscsak 236os a fék ,ami egyébként a gyári c20ne asconán is volt :lol: egyébként magasabb fordulaton szép hangja van,kopogás meg sehol....jah és csak meleg motornál csinálja...majd nekiállok jobban körbefülelem....
mélykék76 Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 ....azért csak óvatosan hisz mégiscsak 236os a fék ,ami egyébként a gyári c20ne asconán is volt :lol:.... Nyugi, előbb-utóbb valami biztos megállít :)
Gelko Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Nyugi, előbb-utóbb valami biztos megállít :) egy cali hátulja :) vagy egy kerítés vagy egy jaeger :lol:
mélykék76 Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 egy cali hátulja :) vagy egy kerítés vagy egy jaeger :lol: Szemeteskuka az már olyan snasz :) Gyere holnap a Zádorba, muti meg a kocid hagját.
Gelko Elküldve Január5, 2007 Elküldve Január5, 2007 Szemeteskuka az már olyan snasz :lol: Gyere holnap a Zádorba, muti meg a kocid hagját. meglássuk :)
mélykék76 Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Jó messze van. :lol: Amilyen fiatal, olyan nehézkes :)
rtomi Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Amilyen fiatal, olyan nehézkes :lol: Háát te sem vagy egyszerű. :)
Gelko Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 Jó messze van. :lol: Amilyen fiatal, olyan nehézkes :) Háát te sem vagy egyszerű. :) teljesen helytálló mindhárom hsz :) és hogy legyen vmi is ...
greg Elküldve Január6, 2007 Elküldve Január6, 2007 ...hogy én hogy utálom a morcosítást... Viszont az ikerlámpa pofás. :lol:
Tom Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 és hogy legyen vmi is ... Szeritnem az ikerlámpa csúf és a morcik szépek. De összeségében elég jó masinák ezek... :lol:
Gelko Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 ami az első képen van mattig iker az elég csúf sztem...de EZ már nem annyira.... ha felkerülnek a nyári kerekek ültetnem kell :) csak nem tudom h melyik tipusé lenne jó bele...astra f Vectra A vagy nemtom...és azt sem h ültetéstől mennyire lesz keményebb a futómű a gyári kb 60%os legnéscsillapítókkal :lol:
greg Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 Szeritnem az ikerlámpa csúf és a morcik szépek. De összeségében elég jó masinák ezek... :) Nem vagyunk 1formák szerencsére. Nekem sosem lesz. :lol: Bár igaz, a morcosított autó fiatalítja a vezetőjét. :)
tgabika76 Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 ha felkerülnek a nyári kerekek ültetnem kell :) csak nem tudom h melyik tipusé lenne jó bele...astra f Vectra A vagy nemtom...és azt sem h ültetéstől mennyire lesz keményebb a futómű a gyári kb 60%os legnéscsillapítókkal :lol: Jó kérdés, elvileg sztem belemegy mindkettő (a Caliba is belemegy a Kadett E rugó), csak más kérdés hogy hogy áll az Ascona súly terén az Astrához képest. Mert ugye ha könnyebb, akkor nem fog annyit ülni az Astra rugókkal mint amennyire ugyanaz a rugó egy Astrát megültet, ha viszont az Asci nehezebb, akkor meg épp fordítva. Én a helyedben mondjuk azokat a lengéscsillapítókat már nem erőltetném, főleg hogy van egy olyan általános érvényű szabály hogy ha több mint 30mm-t akarsz ültetni akkor mindenképp kell gátló csere is, odáig még elbírja a gyári, feltéve ha jó állapotban van.
Albert Elküldve Január7, 2007 Elküldve Január7, 2007 Gelko emléxel járt ide Ascer... Namost az Asconája úgy tűnik darabokban van, jelenleg Calija van és ma megvették a hasznaltauto.hu egyetlen GTE-jét, a lilát! Csábitottam Lurdyhoz csütörtökre...
Gelko Elküldve Január8, 2007 Elküldve Január8, 2007 Gelko emléxel járt ide Ascer... Namost az Asconája úgy tűnik darabokban van, jelenleg Calija van és ma megvették a hasznaltauto.hu egyetlen GTE-jét, a lilát! Csábitottam Lurdyhoz csütörtökre... egy ismerőse vette meg de ő is akar GTE-t vagy Ascona GT-t...az asconája összetört sajnos :lol:
Gelko Elküldve Január9, 2007 Elküldve Január9, 2007 Eladó a Top Chop- Lowrider Ascona valaki vegye meg nekem :lol:
Recommended Posts