Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ascona


gabo007

Recommended Posts

  • Hozzászólások 2,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Inkább nézek neked munkát... :P :P

tudtam h nekem is kell csinálnom vmit :wub:

GSi topicból :

Hogy mit kellett variálniuk, azt ök tudják, mert írta, hogy a motortartóval is variálni kellett, de asszem az Asconában a motor 4 bakon lóg, nem csak 3-on.

annyi volt a különbség ha az 1.6 nál a bakból kijövő tartó ferde a 2.0 é meg egyenes....

Link to comment
Megosztás:

csak azért lesz olyan ahogy mondod h ne reklamálj majd mikor jópénzért megveszed :wub:

ui: nem olyan lesz ahogy Coupe akarja,olyan lesz ahogy én akarom csak ált egyezik a véleményünk de ne mondjátok el neki mert elbízza magát :lol:

Ha van egy kis eszed akkor sose adod el B)

ui:tudom én hogy így van :P :P

Link to comment
Megosztás:

Egész jól hangzik, bár én bizti megkértem volna Raccet, hozza má el anyja Asconáját, oszt megnézhetted volna mi hogy van 1 injektoros Asconában. Hátha onnan lophattál volna hol van a léxűrő vagy az ac pumpa tippeket..

Fékeket meg murvagyorsan cseréld ki, mert veszedelem mit megy a C20NE. (Főleg 1,6 után)

Amúgy ki csinálja? Blitz?

Link to comment
Megosztás:

Én meg sem szólalok.

(nem is tudok :P )

most mire gondoltál ? :wub:

Egész jól hangzik, bár én bizti megkértem volna Raccet, hozza má el anyja Asconáját, oszt megnézhetted volna mi hogy van 1 injektoros Asconában. Hátha onnan lophattál volna hol van a léxűrő vagy az ac pumpa tippeket..

Fékeket meg murvagyorsan cseréld ki, mert veszedelem mit megy a C20NE. (Főleg 1,6 után)

Amúgy ki csinálja? Blitz?

nem tudtam h Racceéknak van injektoros asconájuk,a légszűrőhöz nem kell már tipp mert gyári lesz...az ACnál meg meglátjuk h mit alkot a srác aki csinálja...ha nem megy akkor jól jön a Racce terv :P

nem Blitzék csinálják B)

Link to comment
Megosztás:

jaa már értem... :P

király!!! :wub:

a c asciba a kulső ac a tank mellet van a padlólemezen egy 3pontos gumiágyas felfüggesztésen de használhatsz cali vektra(csak a sorozat eleje külsö ac-és)manta ,rekord, a senator külsö ac is

tudtommal az ac-stank az más mint a karbisé a visszafolyó ág miatt!!!! de azt is rálehet biggyeszteni mert a karbisrendszer az alacsony nyomásu

na szurkolok hogy áljon össze a vas amúgy én is a gyári légszürö házat támogatom mint jót max egy sportbetétet bele és igy marad a ménes meg az alapjárat sokat vitatott téma ez a direktszürö az én tapasztalatom is hogy a torokhangon kivül csak butit :P

Link to comment
Megosztás:

király!!! :wub:

a c asciba a kulső ac a tank mellet van a padlólemezen egy 3pontos gumiágyas felfüggesztésen de használhatsz cali vektra(csak a sorozat eleje külsö ac-és)manta ,rekord, a senator külsö ac is

tudtommal az ac-stank az más mint a karbisé a visszafolyó ág miatt!!!! de azt is rálehet biggyeszteni mert a karbisrendszer az alacsony nyomásu

na szurkolok hogy áljon össze a vas amúgy én is a gyári légszürö házat támogatom mint jót max egy sportbetétet bele és igy marad a ménes meg az alapjárat sokat vitatott téma ez a direktszürö az én tapasztalatom is hogy a torokhangon kivül csak butit :P

a légszűrőházas téma megoldva,teljesen gyári légszűrőház+légszűrő került bele...( a lsz házat kompletten légtömegmérővel együtt 2ezerért vettem:) ) ma elvileg megy oda egy injektoros ascona h lenézze arról a srác az AC helyét...az elektromossággal van a szívás most,állítólag szerdán megy oda egy villamosságis ki megnézi h mit tud csinálni -na én ezt nem akarom,de holnap kitaláunk vmit....

elivleg már csak az elektromosság van hátra...-a cali kábeleit összehozni az ascona kábeleivel :S

ha vki tud segíteni megoldani a helyzetet és oda tud menni a kocsihoz légyszi szóljon :P

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Valaki tudna nekem segíteni abba a témába ,hogy 1.2-es moci és a kis váltó van az autóban (ASCONA és lessz benne egy 1.9 ötös váltó .Csak a kardán van még hátra.Már csak azt kéne beszereznem csak nem tudom ,hogy van erre kardán amit nem kell faragni vagy csináltatni kell?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.:Jeronimo

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Valaki tudna nekem segíteni abba a témába ,hogy 1.2-es moci és a kis váltó van az autóban :P (ASCONA :lol: és lessz benne egy 1.9 ötös váltó :P .Csak a kardán van még hátra.Már csak azt kéne beszereznem csak nem tudom ,hogy van erre kardán amit nem kell faragni vagy csináltatni kell? :wub:

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.:Jeronimo

Ha a kis váltó a négy gangosat jelenti, akkor nem jó a kardán az öt gangoshoz, mert ahhoz az ötgangos mantáé kell pl. Én a mantában cseréltem annó a négysebességes váltót, ötre, de szerintem ne cseréld ki, mert az egyes baromi rövid az ötös váltónál és az ötödik fokozat semmit nem jelent. A váltó rúdnál is szét kell flexelni a kasztnit. Csak meló van vele és a baromi rövid egyest nagyon meg fogod bánni. Szinte csak az elindulásra jó. B)

Link to comment
Megosztás:

Ha a kis váltó a négy gangosat jelenti, akkor nem jó a kardán az öt gangoshoz, mert ahhoz az ötgangos mantáé kell pl. Én a mantában cseréltem annó a négysebességes váltót, ötre, de szerintem ne cseréld ki, mert az egyes baromi rövid az ötös váltónál és az ötödik fokozat semmit nem jelent. A váltó rúdnál is szét kell flexelni a kasztnit. Csak meló van vele és a baromi rövid egyest nagyon meg fogod bánni. Szinte csak az elindulásra jó. :wub:

Ez egy Rekord 5-ös váltó.A kis 4-es váltó hátrébb jön ki mint a 2.0-es 4-es váltó ha jól tudom.De ha nem fér fel a váltókar és flexelni kell akkor marad ami most van benne.Nem akarok olyat csinálni ami nem visszafordítható.

Azt már tudom ,hogy nem fogok kardánt találni hozzá csak buherált kardánt vagy nekem kell csinálni hozzá.

http://www.opelforum.hu/index.php?act=modu...cmd=si&img=1523

EZ CSAK EGY ILLUSZTRÁCIÓ.De így jön ki a váltókar.

Link to comment
Megosztás:

Az első próbakört nekem ígérted.Csak sikerült össze kötnie azt az öt vezetéket valahogy?

Ja, Calibra rajzokból kifiguráltuk, mi micsoda, aztán kötözgettünk.

Sajna az AC pumpa még nincs bekötve, és az előzetes méricskélésnél vmiért a gyári AC tápkábelen csak kb. 2.5V jelent meg. :wub: Nem tudom, hogy az AC relé hibája-e, de már nem volt idő kimérni. Mindenesetre a hidegindító spray hatására szépen beröffent a motor, tehát a gyújtás része rendben lesz. Az AC meg majd ma kiderül, ha más nem, be lesz kötve egy plusz relén keresztül.

Link to comment
Megosztás:

Az jó :D :wub: Akkor csütörtökön már azzal jössz lurdyhoz?

Mit kell még csinálni hogy teljesen kész legyen?

lambdaszondát beleaplikálni a leömlőbe,kell egy fűtéscső,az Acnak kell egy kis áram,meg egy méter benyacső.... éééés asszem ennyi... :P

Az első próbakört nekem ígérted.Csak sikerült össze kötnie azt az öt vezetéket valahogy?

igenm Hicnek hála sikerül és nagyon szép masnikat csomózott rá :P B)

Ja, Calibra rajzokból kifiguráltuk, mi micsoda, aztán kötözgettünk.

Nem tudom, hogy az AC relé hibája-e, de már nem volt idő kimérni.

Tesó az ac relé az TUTI :lol: mert akkor más sem ment volna nemde ? :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.