Hic Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 nézzé mellé pár 10ezrest is légyszi :wub: Inkább nézek neked munkát... :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Inkább nézek neked munkát... :P :P tudtam h nekem is kell csinálnom vmit :wub: GSi topicból : Hogy mit kellett variálniuk, azt ök tudják, mert írta, hogy a motortartóval is variálni kellett, de asszem az Asconában a motor 4 bakon lóg, nem csak 3-on. annyi volt a különbség ha az 1.6 nál a bakból kijövő tartó ferde a 2.0 é meg egyenes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 ez a verzió lesz a nyerő :wub: szeretnék maradni a gyári dolgoknál és így olcsóbb is.... :P Helyes :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Helyes :P csak azért lesz olyan ahogy mondod h ne reklamálj majd mikor jópénzért megveszed :wub: ui: nem olyan lesz ahogy Coupe akarja,olyan lesz ahogy én akarom csak ált egyezik a véleményünk de ne mondjátok el neki mert elbízza magát :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 csak azért lesz olyan ahogy mondod h ne reklamálj majd mikor jópénzért megveszed :wub: ui: nem olyan lesz ahogy Coupe akarja,olyan lesz ahogy én akarom csak ált egyezik a véleményünk de ne mondjátok el neki mert elbízza magát :lol: Ha van egy kis eszed akkor sose adod el B) ui:tudom én hogy így van :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Ha van egy kis eszed akkor sose adod el B) ui:tudom én hogy így van :wub: :P Én meg sem szólalok. (nem is tudok :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Egész jól hangzik, bár én bizti megkértem volna Raccet, hozza má el anyja Asconáját, oszt megnézhetted volna mi hogy van 1 injektoros Asconában. Hátha onnan lophattál volna hol van a léxűrő vagy az ac pumpa tippeket.. Fékeket meg murvagyorsan cseréld ki, mert veszedelem mit megy a C20NE. (Főleg 1,6 után) Amúgy ki csinálja? Blitz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Az AC-t nem lehetett külsővel megoldani?Mert a Calié asszem olyan. Igen a Calié is külső csak a felfogatáshoz kell másik konzolt szerkeszteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Én meg sem szólalok. (nem is tudok :P ) most mire gondoltál ? :wub: Egész jól hangzik, bár én bizti megkértem volna Raccet, hozza má el anyja Asconáját, oszt megnézhetted volna mi hogy van 1 injektoros Asconában. Hátha onnan lophattál volna hol van a léxűrő vagy az ac pumpa tippeket.. Fékeket meg murvagyorsan cseréld ki, mert veszedelem mit megy a C20NE. (Főleg 1,6 után) Amúgy ki csinálja? Blitz? nem tudtam h Racceéknak van injektoros asconájuk,a légszűrőhöz nem kell már tipp mert gyári lesz...az ACnál meg meglátjuk h mit alkot a srác aki csinálja...ha nem megy akkor jól jön a Racce terv :P nem Blitzék csinálják B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 most mire gondoltál ? :wub: Amiről délelött cseteltünk. :P Meg,hogy nekem is direktszűrő van benne de kényszerből. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Én meg azt mondom ne rakj bele direkt szüröt,nem abba az autóba való :wub: ...azonkívül nem is tesz jót a C20NE-nek, én nyertem vele egy jó szívóhangot, viszont eltűnt az erő is meg az alapjárat is az autóból. Azóta is gyári légszűrőm van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember22, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2006 Amiről délelött cseteltünk. :P Meg,hogy nekem is direktszűrő van benne de kényszerből. :wub: jaa már értem... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Szeptember25, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2006 jaa már értem... :P király!!! :wub: a c asciba a kulső ac a tank mellet van a padlólemezen egy 3pontos gumiágyas felfüggesztésen de használhatsz cali vektra(csak a sorozat eleje külsö ac-és)manta ,rekord, a senator külsö ac is tudtommal az ac-stank az más mint a karbisé a visszafolyó ág miatt!!!! de azt is rálehet biggyeszteni mert a karbisrendszer az alacsony nyomásu na szurkolok hogy áljon össze a vas amúgy én is a gyári légszürö házat támogatom mint jót max egy sportbetétet bele és igy marad a ménes meg az alapjárat sokat vitatott téma ez a direktszürö az én tapasztalatom is hogy a torokhangon kivül csak butit :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember25, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2006 király!!! :wub: a c asciba a kulső ac a tank mellet van a padlólemezen egy 3pontos gumiágyas felfüggesztésen de használhatsz cali vektra(csak a sorozat eleje külsö ac-és)manta ,rekord, a senator külsö ac is tudtommal az ac-stank az más mint a karbisé a visszafolyó ág miatt!!!! de azt is rálehet biggyeszteni mert a karbisrendszer az alacsony nyomásu na szurkolok hogy áljon össze a vas amúgy én is a gyári légszürö házat támogatom mint jót max egy sportbetétet bele és igy marad a ménes meg az alapjárat sokat vitatott téma ez a direktszürö az én tapasztalatom is hogy a torokhangon kivül csak butit :P a légszűrőházas téma megoldva,teljesen gyári légszűrőház+légszűrő került bele...( a lsz házat kompletten légtömegmérővel együtt 2ezerért vettem:) ) ma elvileg megy oda egy injektoros ascona h lenézze arról a srác az AC helyét...az elektromossággal van a szívás most,állítólag szerdán megy oda egy villamosságis ki megnézi h mit tud csinálni -na én ezt nem akarom,de holnap kitaláunk vmit.... elivleg már csak az elektromosság van hátra...-a cali kábeleit összehozni az ascona kábeleivel :S ha vki tud segíteni megoldani a helyzetet és oda tud menni a kocsihoz légyszi szóljon :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jeronimo Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 Hello! Valaki tudna nekem segíteni abba a témába ,hogy 1.2-es moci és a kis váltó van az autóban (ASCONA és lessz benne egy 1.9 ötös váltó .Csak a kardán van még hátra.Már csak azt kéne beszereznem csak nem tudom ,hogy van erre kardán amit nem kell faragni vagy csináltatni kell? Előre is köszi a segítséget. Üdv.:Jeronimo Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 Hello! Valaki tudna nekem segíteni abba a témába ,hogy 1.2-es moci és a kis váltó van az autóban :P (ASCONA :lol: és lessz benne egy 1.9 ötös váltó :P .Csak a kardán van még hátra.Már csak azt kéne beszereznem csak nem tudom ,hogy van erre kardán amit nem kell faragni vagy csináltatni kell? :wub: Előre is köszi a segítséget. Üdv.:Jeronimo Ha a kis váltó a négy gangosat jelenti, akkor nem jó a kardán az öt gangoshoz, mert ahhoz az ötgangos mantáé kell pl. Én a mantában cseréltem annó a négysebességes váltót, ötre, de szerintem ne cseréld ki, mert az egyes baromi rövid az ötös váltónál és az ötödik fokozat semmit nem jelent. A váltó rúdnál is szét kell flexelni a kasztnit. Csak meló van vele és a baromi rövid egyest nagyon meg fogod bánni. Szinte csak az elindulásra jó. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 a kék négyajtósról van szó? azt averdát inkább garázsba kéne tenni, nem mókolni rajta ráadásul, ha beteszed az 1,9-et a hátsóhidat is cserélni kell, rövid a difije és nem is fogja bírni a 95rőé 140-re ugró nyomatékot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 Hallgass Berlinára! Én is motorcsere után alatta hagytam az 1.2 hídját, és csak 3/4 órát élt, aztán szétszakadt a diffi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 beindult az ascona :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 beindult az ascona :P Az jó :P :wub: Akkor csütörtökön már azzal jössz lurdyhoz? Mit kell még csinálni hogy teljesen kész legyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Szeptember26, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2006 beindult az ascona :wub: Az első próbakört nekem ígérted.Csak sikerült össze kötnie azt az öt vezetéket valahogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jeronimo Elküldve Szeptember27, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2006 Ha a kis váltó a négy gangosat jelenti, akkor nem jó a kardán az öt gangoshoz, mert ahhoz az ötgangos mantáé kell pl. Én a mantában cseréltem annó a négysebességes váltót, ötre, de szerintem ne cseréld ki, mert az egyes baromi rövid az ötös váltónál és az ötödik fokozat semmit nem jelent. A váltó rúdnál is szét kell flexelni a kasztnit. Csak meló van vele és a baromi rövid egyest nagyon meg fogod bánni. Szinte csak az elindulásra jó. :wub: Ez egy Rekord 5-ös váltó.A kis 4-es váltó hátrébb jön ki mint a 2.0-es 4-es váltó ha jól tudom.De ha nem fér fel a váltókar és flexelni kell akkor marad ami most van benne.Nem akarok olyat csinálni ami nem visszafordítható. Azt már tudom ,hogy nem fogok kardánt találni hozzá csak buherált kardánt vagy nekem kell csinálni hozzá. http://www.opelforum.hu/index.php?act=modu...cmd=si&img=1523 EZ CSAK EGY ILLUSZTRÁCIÓ.De így jön ki a váltókar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember27, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2006 Az első próbakört nekem ígérted.Csak sikerült össze kötnie azt az öt vezetéket valahogy? Ja, Calibra rajzokból kifiguráltuk, mi micsoda, aztán kötözgettünk. Sajna az AC pumpa még nincs bekötve, és az előzetes méricskélésnél vmiért a gyári AC tápkábelen csak kb. 2.5V jelent meg. :wub: Nem tudom, hogy az AC relé hibája-e, de már nem volt idő kimérni. Mindenesetre a hidegindító spray hatására szépen beröffent a motor, tehát a gyújtás része rendben lesz. Az AC meg majd ma kiderül, ha más nem, be lesz kötve egy plusz relén keresztül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember27, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2006 Az jó :D :wub: Akkor csütörtökön már azzal jössz lurdyhoz? Mit kell még csinálni hogy teljesen kész legyen? lambdaszondát beleaplikálni a leömlőbe,kell egy fűtéscső,az Acnak kell egy kis áram,meg egy méter benyacső.... éééés asszem ennyi... :P Az első próbakört nekem ígérted.Csak sikerült össze kötnie azt az öt vezetéket valahogy? igenm Hicnek hála sikerül és nagyon szép masnikat csomózott rá :P B) Ja, Calibra rajzokból kifiguráltuk, mi micsoda, aztán kötözgettünk. Nem tudom, hogy az AC relé hibája-e, de már nem volt idő kimérni. Tesó az ac relé az TUTI :lol: mert akkor más sem ment volna nemde ? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2006 Lacika csinálta ugye??? Jön ma hozzám, elvileg hozza a hengerfejem... Kiváncsi vagyok milyen lett a beépítés, ügyes srác ám... Na meg persze, hogy ha jössz a Lurdyhoz, gondolj ám rám is a próbakörnél...végül is kaptál egy mocit tőlem... :wub: :P :P B) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts