Tom Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Hali! Nekem a Tigrába csak anyagra hozzávetőleg 3 kilót mondtak... :? Hát ez nem valami biztató. csak azért gondoltam rá, mert az új hidon, mintha lenne ABS jeladó. És akkor már ennyivel is olcsóbb lenne a cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Fószer* Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Ha esetleg belevágnál, akkor nagyon érdekelnének a részletek. Mit, mennyiért, stb, hogy valóban ennyiben van-e. De kérdezz meg hozzáértőt (nyilván nem hozzám címezted kérdésed :( ) is, kíváncsi vagyok más mennyit mond rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Mekkora meló meg pénz utólag ABS-t rakni az Astrába? Tegyek le róla, vagy nem teljesen kizárt a dolog? Felejtős!Qva drága! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Felejtős!Qva drága! :wink: De miért? 200ért mennek el a bontásra behozott full extrás gépek. Azokból nem lehet kivenni a komplett rendszert? Vagy mi belőle a drága? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Ki lehet azt próbálni, hogy a fékrásegítő működik e az autóban? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Ki lehet azt próbálni, hogy a fékrásegítő működik e az autóban? :?: Ki hát!! 8) Nyomd a féket mikor indítasz és ha beindul a motor akkor a fékpedálnak beljebb kell mennie picit és puhább is lesz. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 De miért? 200ért mennek el a bontásra behozott full extrás gépek. Azokból nem lehet kivenni a komplett rendszert? Vagy mi belőle a drága? Egy időben nekem is piszkálta a csőrömet a dolog.Aztán megkonzultáltam Uhuhuval, Opel16V-vel, Darkkal, és mivel csak az anyag közel 2K lett volna, így gyorsan letettem róla.Nem 1Xű dolog, a futóműben szinte mindent cserézni kéne, mert ugye egy ABS-s agy full más, mint a síma, szóval apróságokból áll össze, aztán még be is kellene vezetékelni, szerelni. Szóval szerintem tedd azt mint én, hogy majd a köv. verdában benne lesz ez is! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 ....Szóval szerintem tedd azt mint én, hogy majd a köv. verdában benne lesz ez is! :wink:.... Mármint a Corsa-ban ? :( :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 Mármint a Corsa-ban ? :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D Háát abban is! :wink: :( Talán majd a köv. Corsa C GSÍ-ben! :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Sziasztok! Féktudorok segítsetek! Már kezdem unni, hogy rövid időn belű a 3.-ik fékfőhengerem van fent.... elegenm van a bontott motyókból! Legalább is az ezer évesekből. A fék nem játék. Úgy járok, hogy álló helyzetben féknyomáskor, szépen becsúszik a pedálom, pumpálni kell hogy Ok legyen, kopott a belső fala, hiába cserélek gumi karmantyúkat akkor jó 2 hétig azt vége... Most azon agyalok, le kéne cserélni valami újabb típuséra, amivel megegyezik, és lehet kapni még újat. A gond, hogy a vas 40 éves. (Rekord :( Ha bemegyek a boltba kiröhögnek. Azt kéne tudni Opelnál mit tettek a későbbi típusokba. Nekem a devanderen 2 tőcsavar van, azok középtávolsága ~6 cm a fékfőhenger hossza ~19cm. A fékcső hollanderek 10x1-esek, de ezen nem változtattak. A devander csatlakozási pontja a lényeg. A C rekordé ilyen, tovább nem tudom ATE a rendszer. ha valaki tud okosat mondani, nyomja!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július2, 2005 Megoszt Elküldve Július2, 2005 Azt kéne tudni Opelnál mit tettek a későbbi típusokba. Nekem a devanderen 2 tőcsavar van, azok középtávolsága ~6 cm a fékfőhenger hossza ~19cm. A fékcső hollanderek 10x1-esek, de ezen nem változtattak. A devander csatlakozási pontja a lényeg. A C rekordé ilyen, tovább nem tudom ATE a rendszer. ha valaki tud okosat mondani, nyomja!!!! Szia Peti! Asszem a C Rekordban Ate 17 van gyárilag :roll: Én egy Ate 23-ast tettem fel pár éve egy A Senátorról. A fékrásegítőm pedíg E Rekordról van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július2, 2005 Megoszt Elküldve Július2, 2005 "Asszem a C Rekordban Ate 17 van gyárilag Én egy Ate 23-ast tettem fel pár éve egy A Senátorról. A fékrásegítőm pedíg E Rekordról van." ja a 17-es valószínű az 4 hengereshez van, én mintha találkoztam volna 19-essel, de nem esküdnék meg rá. Most nekem is 23-as van fent szintén Senatorból, de csrélni kéne... az új meg 42e Ft!!!! Az ATE állítólag van Bosch 52e-ért de ezek nekem durva árak. Találtam valami hasonlót 9e ért, de ott meg nem megy bele a devander nyomorúdja, mert 1mm-el vastagabb.... Akkor szét kéne szedni a a devandert hogy leszúrjunk belőle, mert a főfékhengert nem kéne megfúrni. A bontott fék alkatrészeket már unom....... E Rekord devander???? Ez biztos???? Akkor méred már meg légyszi a devander első 2 tőcsavarának középtávolságát!!!! nekem csak ez kéne köszi! Hátha így okosabb leszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július2, 2005 Megoszt Elküldve Július2, 2005 " E Rekord devander???? Ez biztos???? Akkor méred már meg légyszi a devander első 2 tőcsavarának középtávolságát!!!! nekem csak ez kéne köszi! Hátha így okosabb leszek. A "devander" az a rásegítő? :roll: :oops: A középtávolság meg ahol a pöcök kijön. Ugye? Fékcuccokbóll 2 féle volt úgytudom a Rekordnál :roll: :Delco és Ate. De nem csereszabatosak 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július3, 2005 Megoszt Elküldve Július3, 2005 "A "devander" az a rásegítő? :roll: :oops:" Jaja!! "A középtávolság meg ahol a pöcök kijön. Ugye?" a két csavar távolságára gondoltam, a csavarok közepétől.... ha 6 cm akkor Ok! "Fékcuccokbóll 2 féle volt úgytudom a Rekordnál :roll: :Delco és Ate. De nem csereszabatosak" Ja az lehet. Én főként ATE-val találkoztam eddig.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július3, 2005 Megoszt Elküldve Július3, 2005 a két csavar távolságára gondoltam, a csavarok közepétől.... ha 6 cm akkor Ok! Ja az lehet. Én főként ATE-val találkoztam eddig.... Holnap lemérem délelőtt mert ugyis cseréljük a féknyergeket :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július3, 2005 Megoszt Elküldve Július3, 2005 Az E rekordokban tényleg két fajta ven és nem csereszabatosak. de szetm attól függhet, hogy régi v. omilámpás rekordról van -e szó. De ha nem felejtem el, akkor holnap lemérem mindkettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 köszi! Én is arra tippelnék, hogy az E1 ben még az volt az E2-ben már nem.... de majd kiderül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 Holnap lemérem délelőtt mert ugyis cseréljük a féknyergeket :wink: Lemértem nekem 7 cm volt a két csavar középtávolsága. :? Sztem jól mértem. Az új nagyobb féknyergeimben facán járnak a dugattyúk. Megrendeltem hozzá a gumifékcsövet. Az pár nap alatt megjön és akkor folyt köv. :wink: :( Majd teszek fel képet a régi és az új fékbetétek közötti méretkülönbségről 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fehérgsi Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 valaki tud segíteni? a problemám-kb. 1 hónapja kirta a BC, hogy kopottak a fékbetétek(pastiglia freni) .Kicseréltem a betéteket , mindent a helyére raktam és ugyancsak irja egyfolytában. a második prob., hogy inditáskor norm. visszajelzéseket kapok a műszerfalról, tudom az ETC ki-be kapcsolni de amikor elindulok kigyullad a ETC controll lámpa(nemtudom ki-be kapcsolni) és megjelenik a BC-én a Pastiglia Freni kiírás. Valaki? Már csak ennyi a hiba a gépsason 8) :evil: mindent megcsináltunk-csináltattam rajta. 18 Hónap alatt 520Eft a ráköltött összeg. :roll: :shock: Eladó: http://www1.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?h...0291c0815c887ec Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 "...18 Hónap alatt 520Eft a ráköltött összeg..." Ne akard, hogy versenyezzünk... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 nem ez volt a lényeg koma, mindenki tuggya h Te már ráköltötted a fél életed :( próbáld meg a jeladókat rövrezárni hátha akkor nem irogat pl :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fehérgsi Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 "...18 Hónap alatt 520Eft a ráköltött összeg..." Ne akard, hogy versenyezzünk... :( Ez a pénz 80% a motor és egyéb nyalánkságok vitték el. nem tuning meg egyebek.............. :roll: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 Na ne offoljunk itten, mert nem idevaló, meg gizdázni sem akarok, de nekem csak a moci másfélszer ennyiben van... :roll: Akkor is ezt produkálja ha megszakad a szál, mert akkor jelez, ha nem tud zárni a rendszer... Gémkapoccsal szokták rövidre zárni, de ki is lehet cserélni a madzagot, ha az van elszakadva... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 ...madzagot... :shock: Talán zsinórt nem? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július7, 2005 Megoszt Elküldve Július7, 2005 Röhöx, de előszór spagócát akartam írni... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts