meriva1.8 Elküldve Március19, 2005 Megoszt Elküldve Március19, 2005 Nem tudom, milyen ótód van, de lehet, hogy akkora válla van már a dobnak, hogy az nem engedi le a dobot a pofákról. Ilyenkor az önbeálló racsniját kell egy csavarhúzóval visszatekerni. Vagy az egyik kerékcsavar furaton keresztül vagy van valami segédfurat. Ez változó. Ettől a pofák összehúzódnak egymás felé és le tudod húzni a dobot. Jó zseblámpa nem árt, meg esetleg egy rajz a fékszerkezetről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március19, 2005 Megoszt Elküldve Március19, 2005 Berlina: Jó jó értem. :idea: Más. Háccsó fékdobot, meg pofákat gondoltam megnézem milyenek, és le akartam szedni a dobot. Nem bírtam. Kiengedtem a kézit. Így se. Feljebb emeltem, téglát tettem a kocsi alá, emelő ki, és mindent megtesz. nahát üthetem, rúghatom, b***ik jönni. Ok, WD40 a tövére (nemám úgy, hogy a pofákra is jusson), és semmi. :evil: Sok időm nem volt, úgyhogy feladtam, de vmikor nekimegyek megint. Van vkinek vmi tuti tippje? (méteres pajszer / szöges bakancs / csákány) Köszke Biztos, hogy külön jön le a fékdob?Nem aggyal együtt? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GABBE Elküldve Március19, 2005 Megoszt Elküldve Március19, 2005 ez nem fék téma. törölve by uhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március20, 2005 Megoszt Elküldve Március20, 2005 Na ma délelött megcsináltam a fékbetétcserét! A csavarok(csuszkák) kaptak csavarrögzitő folyadékot a menetvégre,a visszarakásnál és megkentem a csuszófelületet vazelinnel,azért nem zsírral,mert az nem tesz jót a guminak,amiben csuszik!(szeritnem) Fentebb fog a fék,vassalás után fékhatás jobb lett,huzást nem érzek egyik oldalon sem fékezés közben,bár ezzel eddig sem volt gond! Fékolajcserét is megejtem a közeljövöben,nem engedem le az olajat,hanem a feltöltötartályból kiszivom ami benne van,aztán bele az újat,és addig légtelenitek,amig az új olaj el nem jut a munkahengerekig!(a szerelő igy mondta,de majd vele csinálom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Március20, 2005 Megoszt Elküldve Március20, 2005 Köszi a tippet npasi, de szerintem a fékpofák nem foghatják. Majd még próbálok vmit csinálni vele, és meg is írom mi lett, de másnaposan nem szerelek. Amúgy tuti hogy külön jön le a fékdob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 Nu ide is : Olyan tárcsáról halottatok már hogy Zimmermann(vagy mi a neve) ??? Betétbe a Ferrodo jó ? Bárdi forgalmazza ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 A ferrodo egy elég jó név, aszem ope16V már említette.Viszont olyant kérdeznék én, hogy ha Vectra hátsóhidat rakatok a gépem alá, akkor hogy is alakul ez a fék/vészfék dolog?A fékerőszabályzóhoz nem kívánnék nyúlni, meg ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 A Ferodo az egyik legjobb az utcai betétek közül. :P Meg a versenybetétek között is nagy név. :D Hídcserénél át lehet tenni az eredeti fékerőszabályozót az új hídra, de ügyelni kell a helyes pozíciójára, valamint ellenőrizni kell a működését. Ha túl sok fékerő jut hátra, akkor kellemetlen meglepetéseket okozhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 Akkor megveszem a Ferrodo betéteket! Érdekes a gyári 9K a Ferrodo meg 5K a Bárdinál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 Jaja! Ez a röhely!! Tavaly nekem is csak 8400ft volt a szett előre, és hmm.. ezt kicsit olcsónak találom, de elképzelhető.. megkeresem majd a számlát.. meg is kerestem. Szóval a két brembo tárcsa összvisz 15ezer ft volt!!! Kérdezd meg iqbélát a fékhatásról.. nemolyan rég egyik hajnalban, amikor szépen megvágtak a rend éber őrei, kipróbálta a vasat.. és nem azt kérdezte mint a legtöbben: "gyorsúlhatok még egyett?" hanem (egy fékezés után) fülig érő szájjal.. "fékezhetek még egyet?!?!?".... :D :P IQ!! ez neked is válasz, arra a kérdésedre hogy mennyi volt a fék... És ez még asszem a leggyengébb megoldás.... Fék Project http://laci4.uw.hu/GSI/fek/1.jpg http://laci4.uw.hu/GSI/fek/2.jpg .. ..stb... http://laci4.uw.hu/GSI/fek/13.jpg -ig Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március23, 2005 Megoszt Elküldve Március23, 2005 Ezt hívják úgy: olcsó és jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 A Ferodo az egyik legjobb az utcai betétek közül. :P Meg a versenybetétek között is nagy név. :D Hídcserénél át lehet tenni az eredeti fékerőszabályozót az új hídra, de ügyelni kell a helyes pozíciójára, valamint ellenőrizni kell a működését. Ha túl sok fékerő jut hátra, akkor kellemetlen meglepetéseket okozhat... Thx! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Közben beugrott egy szikra!Álltalában a 4 tácsafékes gépeknél a hátsó tárcsák soxor kisebbek, mint az elsők.Elképzelhető, hogy ez a fékhatás dolog miatt?A Vectra hátsó tárcsái mekkorák?S adott esetben kisebbekre nem lehet cserélni?Mert ugye akkor ez a túlfékezés kiküszöbölhető lenne.Persze most csak okoskodok, de ha van tippetek ezzel kapcsolatban ............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Az első-hátsó fékerőarány betartásánál az egy jó megközelítés, ha pl ráteszed az A Vectra hátsó fékeit, akkor előre meg felteszed ugyannak az A Vectrának a tárcsáit, féknyergeit, sőt a legjobb ha a fékerőszabályzó is ettől a típustól való. A tárcsaátmérőn kívül a fékerő függ még nyeregben lévő dugattyú átmérőjétől is. Pl a 7 bömbin meg Lotus Omegán elöl 4 dugattyús féknyereg van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Az első-hátsó fékerőarány betartásánál az egy jó megközelítés, ha pl ráteszed az A Vectra hátsó fékeit, akkor előre meg felteszed ugyannak az A Vectrának a tárcsáit, féknyergeit, sőt a legjobb ha a fékerőszabályzó is ettől a típustól való. A tárcsaátmérőn kívül a fékerő függ még nyeregben lévő dugattyú átmérőjétől is. Pl a 7 bömbin meg Lotus Omegán elöl 4 dugattyús féknyereg van. Köszönöm, úgy tűnik ez lesz a helyes megközelítése ennek a kérdésnek. :thumbup: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Nu ide is : Olyan tárcsáról halottatok már hogy Zimmermann(vagy mi a neve) ??? Betétbe a Ferrodo jó ? Bárdi forgalmazza ... Helló! A Zimmermann német gyártmány és jó a minősége. Beszállítója a Porsche-nak, az Ate-nak a Textar-nak. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Helló! A Zimmermann német gyártmány és jó a minősége. Beszállítója a Porsche-nak, az Ate-nak a Textar-nak. Üdv Köszi :D Akkor a 2 Zimmermann belső hűtésű tárcsa + 2 pár Ferrodo betét megállna 16-ból! Asszem belefogok :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Akkor a 2 Zimmermann belső hűtésű tárcsa + 2 pár Ferrodo betét megállna 16-ból! Asszem belefogok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Akkor a 2 Zimmermann belső hűtésű tárcsa + 2 pár Ferrodo betét megállna 16-ból! Asszem belefogok :PHelló ! A Ferodo betéttel kapcsolatban mondanám, hogy van belőle többféle minőség. Van sima hétköznapi használatra való, van pályaversenyre készített és kapható un. utcai verseny fékbetét. Tehát nagy valószínűséggel amit olcsón megkapsz, az nem a legjobb anyagösszetétel. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Fószer* Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Helló Gábor! A fékerőelosztón ezt a 90-10%-ot be lehet állítani? Csak azért kérdem, mert még nem láttam ilyen kütyüt és foggggalmam sincs hogyan működik. Tehát ha készül a hátsó tárcsafék, akkor ezt a beállítást kérjem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 A sima Ferodo betétnek is jóval frankóbb a minősége, mint az átlag gyári betéteknek. :D Egy összehasonlítás, aminek egyszer utána jártam: súrlódási együttható: Opel gyári betéteknél: 0,2-0,25 Ferodo alap betétnél: 0,3 Ferodo DS2500-nél: 0,5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven2002 Elküldve Március27, 2005 Megoszt Elküldve Március27, 2005 Sziasztok! Tudtok itt Pesten valami olcsó boltot, ahol jó áron lehetne vennei G Astrára ( X14XE ) féktárcsát és betétet. Ahogy itt olvasom a Brembo és a Ferodo jónak tűnik árban, csak azt nem tudom, hogy merre van ennyiért. Illetőleg toronycsapágyat is cseréltetnem kellene. Erre is tudnátok valami beszrzési forrást? Köszike. Jó sok locsolnivaló lánykát mindenkinek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március29, 2005 Megoszt Elküldve Március29, 2005 Toronycsapágy: Csergő. www.csergoe.hu Ferodo: www.indit-trade.hu Tárcsát kérdezd meg Csergőben, ha nincs, akkor nemtom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március30, 2005 Megoszt Elküldve Március30, 2005 én a tárcsát egy éve a Lángba vettem. http://www.langauto.hu/ És mint vhol fentebb irtam, elég jó árban sztem.. a betétet meg én is a fenti "cimen" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Március31, 2005 Megoszt Elküldve Március31, 2005 neked milyen betéted van? (lakossági :wink: :D :P ) ferrodo mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts