omi x20xew Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Ha ferde a féknyereg akkor megy tönkre hamar a tárcsa is............ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 Hú, látom, valaki nagyon vágja itt ezt a fékbetét témát:) Amint a tuning fórumban leírtam, szeretnék valami tutibb féket az autómba,mint a gyári,csak egyelőre még infógyűjtés stádiumban vagyok (és gondolkodom a tárcsacserén is, 280mm 2004-es 1.6-os H Astra elsőtárcsa)... Nekem premiert ajánlották vagy valami thermospliteset valamivel drágábbért... fontos lenne a minél bikább fékhatás,de azért ne is fogyjon el 1000km-en... ferodo sport betétre azt mondták,hogy nincs (nekik vagy egyáltalán??) ehhez a kocsihoz... Tudnál esetleg valami konkrét típust ajánlani,ami jó lehet hozzá? Vagy hol tudnék utánaérdeklődni? Bocsánat,ha túl személyes és/vagy túl nagy kérdés/kérés...:D Én is a premiert ajánlom, mivel az ár/érték aránya nagyon jó, és bőven elég :lol: Ha nagyon sok kidobni való pénzed van, akkor a DS performance a te barátod, de az kicsit gyorsabban kopik majd el, és kb kétszer annyiba kerül. Itt érdeklődhetsz konkrét típusok után: http://www.indit-trade.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Sziasztok! Légyszi segítsetek ki valami tanáccsal Fontos lenne. A kérdésem az hogy Corsa B-re hátulra lehet-e valamilyen módon tárcsaféket eszközölni? Az autó 93-as gyártmány. Komplett hátsó futómű csere sem gond ha meg lehet csinálni. Az erősebb fékekre azért lett szükség mert kapott egy 2 literes GSI motort, és így gyengének bizonyult az 1.2i fékrendszere. Valakinek vmi véleménye vagy tanácsa van akkor ne fogja vissza magát. Köszi! Epidemic... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Sziasztok! Légyszi segítsetek ki valami tanáccsal Fontos lenne. A kérdésem az hogy Corsa B-re hátulra lehet-e valamilyen módon tárcsaféket eszközölni? Az autó 93-as gyártmány. Komplett hátsó futómű csere sem gond ha meg lehet csinálni. Az erősebb fékekre azért lett szükség mert kapott egy 2 literes GSI motort, és így gyengének bizonyult az 1.2i fékrendszere. Valakinek vmi véleménye vagy tanácsa van akkor ne fogja vissza magát. Köszi! Epidemic... Keresd Demót a Corsa topikokban. :lol: Előre nagyobb fékek (min 256),hátra azt hiszem kadett GSi hátsó hídja mehet fel,de a fékerőelosztás nem egyszerű.Demó tudna mesélni! :blush: Jah és érdemes még fékrásegítőt is cserélni nagyobbra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 Sziasztok ,lenne egy olyan kérdésem hogy Meriva 1.6 tulaj vagyok és kiszerettem volna cserélni a hátsó tárcsafék betéteket,az a problémám hogy nem tudom visszanyomni a munkahenger dugatyúját,van valami titka ?Próbáltam nagy fogóval is de semmi.Márcsak azt tartom elképzelhetőnek hogy leveszem a munkahengereket és présel vissza nyomkodom csak utána lekel légtelenitenem,ne mán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 Sziasztok ,lenne egy olyan kérdésem hogy Meriva 1.6 tulaj vagyok és kiszerettem volna cserélni a hátsó tárcsafék betéteket,az a problémám hogy nem tudom visszanyomni a munkahenger dugatyúját,van valami titka ?Próbáltam nagy fogóval is de semmi.Márcsak azt tartom elképzelhetőnek hogy leveszem a munkahengereket és présel vissza nyomkodom csak utána lekel légtelenitenem,ne mán. Úgy általában simán vissza lehet nyomni a munkahengert egy bármilyen eszközzel, ami odapasszol. Én ha jól emlékszem kalapácsnyéllel préseltem vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 És mivel nyomtad a nyelet,mert a csőfogo vagy a nagy asztalos szoritott is kiröhögte,és az benne az érdekes hogy dolgozik fékezi a tárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 És mivel nyomtad a nyelet,mert a csőfogo vagy a nagy asztalos szoritott is kiröhögte,és az benne az érdekes hogy dolgozik fékezi a tárcsát. Hát pontosan nem emlékszem, de csak simán nyomtam vissza a munkahengert. Sőt ha átfogtam két tenyérrel akkor hüvelykújjal is tudtam visszafele nyomni. Itt ugyan még bent van a belső betét de mögötte simán ment vissza a munkahenger. Ez ugyan astra első, de gondolom nálad is ilyen úszónyerges megoldás van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május9, 2009 Megoszt Elküldve Május9, 2009 És mivel nyomtad a nyelet,mert a csőfogo vagy a nagy asztalos szoritott is kiröhögte,és az benne az érdekes hogy dolgozik fékezi a tárcsát. Nem lehet, hogy ABS-es az autód, és azért nem enged vissza a rendszer? Próbáld meg, hogy kilazítod a légtelenítő csavart, és úgy nyomod be. Ha kinyom némi fékfolyadékot, de bemegy, akkor a rendszer nem enged vissza, ha így se megy, akkor a dugattyúnál van valami bibi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Igen ugyan olyan uszonyerges ,és ABS es,,probálkozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Igen ugyan olyan uszonyerges ,és ABS es,,probálkozom. És teljesen kint van a munkahenger? Vagy vhol középállásban? Meg kéne próbálni hogy valaki nagyon óvatosan nyomja a féket, miközben nézed, hogy jön-e még kifelé. Aztán ha jön, akkor megpróbálni visszanyomni. Persze vigyázni a fékkel nehogy teljesen szétnyomja a munkahengert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Igen ugyan olyan uszonyerges ,és ABS es,,probálkozom. Vedd le az akkusarut, az ABS vezérlése nem engedi hogy visszanyomd Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Vedd le az akkusarut, az ABS vezérlése nem engedi hogy visszanyomd Bocsi, hogy beleszólok a diskurzusba, de mi köze van az ABS-nek a fékmunkahengerhez ?? Az enyém is ABS-es, de két ujjal visszanyomtam a munkahengert benne... Az ABS-nek mozgás közben van szerepe a rendszerben, nem javításkor, szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Bocsi, hogy beleszólok a diskurzusba, de mi köze van az ABS-nek a fékmunkahengerhez ?? Az enyém is ABS-es, de két ujjal visszanyomtam a munkahengert benne... Az ABS-nek mozgás közben van szerepe a rendszerben, nem javításkor, szerintem! Igazábó a javítási kézikönyv se tesz különbséget ABS-esz szerelt és sima fék között szerelésnél. Csak azt írják, hogy a fékmunkahengert nyomjuk vissza célszerszámmal, vagy egy keményfa rúddal ügyelve a porsapkára, és hogy könnyen visszanyomhatónak kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Valoszinüleg teljessen kint van ,mivel 2mm betét van rajtuk,valami biztos van mivel mind 2 fék dugatyu meg sem moccan viszafele viszont dolgozik mivel fékezi a tárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 Valoszinüleg teljessen kint van ,mivel 2mm betét van rajtuk,valami biztos van mivel mind 2 fék dugatyu meg sem moccan viszafele viszont dolgozik mivel fékezi a tárcsát. A titok nyitja szerintem a kézifékben keresendő, mivel hátsó nyeregről írsz. Sajnos, nem ismerem a típust, próbálkozzál meg a Meriva topicban, vagy valamelyik szervizes szakértőnél ( pl. uhuhu ) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május10, 2009 Megoszt Elküldve Május10, 2009 A titok nyitja szerintem a kézifékben keresendő, mivel hátsó nyeregről írsz. Sajnos, nem ismerem a típust, próbálkozzál meg a Meriva topicban, vagy valamelyik szervizes szakértőnél ( pl. uhuhu ) <_< Úgytudom a hátsó tárcsásnál ís dob a kézifék. Nem betéttel fékez, hanem pofával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Valoszinüleg teljessen kint van ,mivel 2mm betét van rajtuk,valami biztos van mivel mind 2 fék dugatyu meg sem moccan viszafele viszont dolgozik mivel fékezi a tárcsát. Próbáld meg, amit írtak, hogy kinyitod a légtelenítőt. A csőfogóval és egyebekkel nem árt vigyázni, mert ha nagyon kint van a dugattyú, akkor könnyen elfordulhat kicsit és teljesen megfeszül. Aztán akkor kalapács. Csak kell közé valami puhább, mondjuk egy darab bronz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Megkérdeztem szakikat és közülték hogy minden 4-5 évnél fiatalabb kocsin ha kézi nyomásra nem megy vissza a dugo akor azt csavari kell befele /mivel menetes/.Söt elöször csavarni mivel mindenféle nyomogatásra TÖNKREMEGY a dugo +menete és abban az esetben KOMPLET NYEREG cserével lehet csak orvosolni a hibát.Ez van !!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krova Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Egyébként köszönök minden észravételt ,Valami célszerszámot emleget mindenki,de megsugták vizpumpafogo is jó csak ÉSSZEL. Link to comment Megosztás: More sharing options...
maglali Elküldve Június17, 2009 Megoszt Elküldve Június17, 2009 Sziasztok ! Nemi ötletelésre lenne szükségem hátha tud valaki segiteni.Olyan problémám van a Vivaroval,hogy amikor elindulok abban a pillanatban kigyullad az ABS + a service lámpa.Ki lett már cserélve a komplett ABS vezerlő egység meg lett nézve mind a negy kerék leadja a forgas (sebesség jelet) az összes biztositék jó.Az Opel szervizben az ABS vezerlőt irta hibának de nem az volt.Van valakinek valami hasonló tapasztalata ?Ha tudtok segitsetek mert mar a szervizben sem tudnak mit mondani. Köszönettel:maglali Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2009 Megoszt Elküldve Június18, 2009 Hát ha azt írta hibának, akkor valószínű az is. De mérjetek egy töltőfeszültséget is emelt fordulaton az akkun, mert a túltöltés is okoz hasonló galibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június18, 2009 Megoszt Elküldve Június18, 2009 Sziasztok ! Nemi ötletelésre lenne szükségem hátha tud valaki segiteni.Olyan problémám van a Vivaroval,hogy amikor elindulok abban a pillanatban kigyullad az ABS + a service lámpa.Ki lett már cserélve a komplett ABS vezerlő egység meg lett nézve mind a negy kerék leadja a forgas (sebesség jelet) az összes biztositék jó.Az Opel szervizben az ABS vezerlőt irta hibának de nem az volt.Van valakinek valami hasonló tapasztalata ?Ha tudtok segitsetek mert mar a szervizben sem tudnak mit mondani. Köszönettel:maglali megnézném én is ha lehet mert ilyet nem hiszem hogy produkálna Vivaro.... jó kis francia kocsi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaLe Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Sziasztok! Nekem a következő a problémám. Ha sokat használom a kocsit (Opel Astra G 2001-es) vagy autópályán megyek vele egy kicsit nagyobb sebességgel akkor elkezd a jobb hátsó fék nyikorogni. Eléggé idegesítő hangja van. Már kilett takarítva, és a betétet is kicserélték benne. Nincs valakinek valami megoldása a problémára, mert most megyünk kirándulni és picit félek vele elindulni. A szervízben azt mondták betétcsere megoldja, hát nem úgy tűnik. Mikor leteszem a kocsit, lehül a fék gondolom akkor utána egy darabig nem csinálja. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 volna egy problémám:rendszeresen eldeformálodik az első féktárcsám.ez már évek óta visszatérő problémám,sajnos. ha felrakom az újakat 1-2 hónap mulva megint szar.független az évszaktól,mindegy hogy belsőhűtésű vagy sem.mindet kipróbáltam már. nem szoktam a forró tárcsát pocsolyában hűteni.próbáltam új és felszabályozottal is. sokakat kérdeztem és mindenki szerint bennem és nem a technikában a baj,de pontosat nem mondtak. gondoltam megkérdem itt is,hátha valaki járt igy itt is esetleg. megvan a hiba oka:autómosóóóóóóóóó.................. ^_^ B) :P mindíg meleg tárcsával megyek mosóba....én m@rha!!!!!! :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts