Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fék


Recommended Posts

  • Hozzászólások 643
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Tárcsás hátsóhíd,és első upgrade!NEKEM nem elég.Sőt, halvány! :twisted: :twisted: :twisted:

a tárcsás hátsóhidnak csak az agyrésze más mint a dob!

maga a csupasz hid ugyanaz. sőt az 1.4 és a gsi között is csak egy stabilizátor rud a különbség. az meg utolag beépithető.

Link to comment
Megosztás:

a tárcsás hátsóhidnak csak az agyrésze más mint a dob!

maga a csupasz hid ugyanaz. sőt az 1.4 és a gsi között is csak egy stabilizátor rud a különbség. az meg utolag beépithető.

De a tárcsaféknek nem alapból nagyobb a hatásfoka, mint a dobnak?

Mi is ez a stab.rúd?1.6-nál is van?vagy onnan is kifelejtették?

Link to comment
Megosztás:

a tárcsás hátsóhidnak csak az agyrésze más mint a dob!

maga a csupasz hid ugyanaz. sőt az 1.4 és a gsi között is csak egy stabilizátor rud a különbség. az meg utolag beépithető.

Ez érdekes infó. Nekem csak a tárcsafék és a stabilizátor kéne. A 2000es A vectrán nem nagyobb a tárcsa, mint a Gsi-ken? Sőt egy kicsit a híd kialakítása is másabb, nem?

Link to comment
Megosztás:

De a tárcsaféknek nem alapból nagyobb a hatásfoka, mint a dobnak?

Mi is ez a stab.rúd?1.6-nál is van?vagy onnan is kifelejtették?

Dehogynem, a dobnál természetesen jobb a tárcsa. Itt sztem arra utalt uhuhu, hogy magát a hidat nem kell cserélni, ha tárcsát akarsz... De lehet, h tévedek :oops:

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem kell a hátsó hidat cserélni a tárcsához, de:

- Csak a GSi-ken volt plusz stabrúd

- A Vectra hídja más kiképzésű, erősebb, és azon is van stabrúd

- Vectránál 260-as a tárcsa, GSi-nél csak 250-es

Tehát akkor elviekben, ha szétoperálja az ember fia a hátsó dobot, akkor csak keresni kell hozzá egy féktárcsás valamit?És pl. a féknyergeket honnan-hová?Meg ilyenek. :?:

Link to comment
Megosztás:

A 2000es A vectrán nem nagyobb a tárcsa, mint a Gsi-ken? Sőt egy kicsit a híd kialakítása is másabb, nem?

Az A vectra 2000-nek (meg Vectra Turbo-nak) Calibra hátsó futóműve van, ami ugyebár lengőkaros, és megvan a hely a hátsó hajtásnak is (difi, féltengelyek, kardán stb). Ez a futómű normál A Vectrába, meg Astrába nem szerelhető be. Az Vectra 2000 és Vectra Turbo csomagtartójának az alja jó 10 cm-vel magasabban van mint a többiben, a futómű miatt.

Link to comment
Megosztás:

Az A Vectra 2000i típusjelzésű (C20NE) Vectrán biztos hogy híd van,

az Én Astrám alatt is egy ilyen járgány hídja található. :)

Ha valaki nem akar komplett hidat cserélni, akkor elég valamelyik

GSi-ről lebuherálni a komplett kerékagy-részt, azon minden rajta

lesz, és fel lehet rakni a dobfékes agy helyére.

Link to comment
Megosztás:

Az A Vectra 2000i típusjelzésű (C20NE) Vectrán biztos hogy híd van,

az Én Astrám alatt is egy ilyen járgány hídja található. :)

Ha valaki nem akar komplett hidat cserélni, akkor elég valamelyik

GSi-ről lebuherálni a komplett kerékagy-részt, azon minden rajta

lesz, és fel lehet rakni a dobfékes agy helyére.

Egy ilyen híd itt nálunk 20e.A GSÍ agyra már nem is merek gondolni! :?

Link to comment
Megosztás:

:) :) :) :P

Küld fénypost!Plussz még a felszerelés, fékolaj, stb, és ha mákod van,akkor nem kezd ragadni a munkahenger, meg ilyenek.

Hát ilyen a tunning! :lol:

Na jó, rábeszéltetek, veszek inkább újat! A Csergőben csak 240e komletten... Max nem eszem 2-3 hónapig. 10ig! :P

Nemtom nekem ez még ilyen feltételekkel is jó üzletnek tűnik. Mondjuk azért persze szemrevételezném elötte az állapotát. Csakhát mikor menjek bele egy kátyúba, ha nem most... :evil: :evil: :evil:

Link to comment
Megosztás:

Az A Vectra 2000i típusjelzésű (C20NE) Vectrán biztos hogy híd van....

Ilyen autó nincs!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van Vectra 2.0i amiben C20NE motor, és annak olyan a futóműve van mint az 1,6, 1,8 1,7D 1,7TD-nek

A Vectra 2000-ben C20XE motor van, és annak Calibra hátsó futóműve van.

Csak a miheztartás végett

Link to comment
Megosztás:

Dark!

Bocs, félreírtam, tehát Vectra A 2.0i.

Ennek erősített (plusz stabi) hídja van, 260-as tárcsákkal.

Az enyém legalábbis egy ilyen autóról származik, és gyárilag

volt rajta (bármely katalógusban is kereshető, illetve néhol

261mm-esnek írják a tárcsát hozzá).

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Ma cseréltem ki a téli gumikat nyárira!Közben néztem a fékeket is milyen állapotban vannak!

Most voltam vele müszaki vizsgán,semmi gond nem volt vele,de a bal elsönél ,a külsö fékpofa nagyon kopott,kb 2mm van még a ferrodolbol(vagy még annyi sem) rajta és a tárcsáknak is szép nyaka van már.

Két kérdésem lenne:

1.Tárcsákat milyen méret felett éri meg még felszabályoztatni?Hol kell ezt mérni mm-ben?(hova tegyem a tolómérőt?) Aszem hűtős tárcsa van rajta!

2.Mennyibe fájnak majd nekem az új fékpofák?Milyet vegyek?Gyárit?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.