berlina Elküldve Október24, 2006 Megoszt Elküldve Október24, 2006 egyébként nemtom h fékfolyadék-e, nemistudom hogy tudnám megállapítani ami biztos: a devander belseje nem rozsdás, a rugó se, tehát viszonylag kevés víz lehetett benne vagy az olaj megkötötte ez az olajszerü folyadék származhat a 35év alatt a szivósorból visszaszívott gázok lekondenzált olajpárlatából??? kb 5ccm lehetett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kenny88 Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Meg tudna mondani valki a G Astar 1.6 16V 4 csavaros pontos fek mereteit elol hatul (dob) Elore is Koszonom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Na hekkelt EPC használók.... előreeeeeeeeeeeeeeeee :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kenny88 Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Na hekkelt EPC használók.... előreeeeeeeeeeeeeeeee :lol: :D Ezt most nekem irtad??? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Ezt most nekem irtad??? :huh: Nem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Na hekkelt EPC használók.... előreeeeeeeeeeeeeeeee :huh: :lol: http://epc3.homeip.net/ nem kell hekkelni. ez is megmondja. :D Csak ki kell keresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Ma jöttem haza egy eleg dombos/lejtös helyröl. Kb 15km folyamatos lejtö nagyon sok nagy kanyarral. Eleg sok intenziv fekezesre van szükseg. Na mar most a vege fele kanyar elött akartam fekezni es a fekpedal beesett elkezdtem pumpalni, de nem kemenyedett felt es egyaltalan nem fogott. A kanyart azert sikeresen bevettem rallys modon. :D Amint leertem egy egyenesebb szakaszra meg akartam allni, de a fekpedalt hiaba nyomkodtam/pumpaltam az auto csak gurult, meg lassitasra is keves volta fekhatas. Ekkor mar tenyleg nem fogott semmit. Kezifekkel akartam lassitani, de az sem az igazi mondjuk erröl tudok egy bowden cserere var. Altalaban azert megszokta fogni az autot, de meg most ez sem segitett, mint ha nem is huztam volna be. Csereltem az elsökbe fekbetetet, a hatsokba nem kellet eleg jo allapotban voltak. Na mar most, mert ment el a fekem? Fekolaj rendben van. Elvileg a fekbetet is. Melegedni biztos hogy melegszik, de olyan szinten hogy normalisan lassitani se lehessen? Tudtommal ezert hüteses a tarcsa. Tegnap eszre vettem hogy az ABS lampa egett, megalltam,mikor ujra inditottam akkor kialudt. Szerintetek mi a fene lehet vele? Hol kezdjem el keresni a hibat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 és mikori a fékfolyadékod? Hány éves? 2 évente illik cserélni, ha jól emléxem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Ma jöttem haza egy eleg dombos/lejtös helyröl. Kb 15km folyamatos lejtö nagyon sok nagy kanyarral. Eleg sok intenziv fekezesre van szükseg. Na mar most a vege fele kanyar elött akartam fekezni es a fekpedal beesett elkezdtem pumpalni, de nem kemenyedett felt es egyaltalan nem fogott. A kanyart azert sikeresen bevettem rallys modon. :D Amint leertem egy egyenesebb szakaszra meg akartam allni, de a fekpedalt hiaba nyomkodtam/pumpaltam az auto csak gurult, meg lassitasra is keves volta fekhatas. Ekkor mar tenyleg nem fogott semmit. Kezifekkel akartam lassitani, de az sem az igazi mondjuk erröl tudok egy bowden cserere var. Altalaban azert megszokta fogni az autot, de meg most ez sem segitett, mint ha nem is huztam volna be. Csereltem az elsökbe fekbetetet, a hatsokba nem kellet eleg jo allapotban voltak. Na mar most, mert ment el a fekem? Fekolaj rendben van. Elvileg a fekbetet is. Melegedni biztos hogy melegszik, de olyan szinten hogy normalisan lassitani se lehessen? Tudtommal ezert hüteses a tarcsa. Tegnap eszre vettem hogy az ABS lampa egett, megalltam,mikor ujra inditottam akkor kialudt. Szerintetek mi a fene lehet vele? Hol kezdjem el keresni a hibat? Fékfolyadék forráspontját ránézésre meg tudod állapítani pl. ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 és mikori a fékfolyadékod? Hány éves? 2 évente illik cserélni, ha jól emléxem. Nem tudom, nem regota van nalam az auto. Lehet hogy ez a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Fékfolyadék forráspontját ránézésre meg tudod állapítani pl. ? :D Nem, de ennyitöl mondjuk 0 feknek kell lennie? En ugy tudom hogy azert, ha romlik is a fekhatas meg megkellene tudni allni 50-60rol. Nem igazan ertek hozza. De pl. sok autoval jöttem mar le, de ilyen gondom meg sosem volt. Par perc pihenö utan tovabb tudtam vele menni, de nem volt az igazi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Nem tudom, nem regota van nalam az auto. Lehet hogy ez a gond?Nem, de ennyitöl mondjuk 0 feknek kell lennie? En ugy tudom hogy azert, ha romlik is a fekhatas meg megkellene tudni allni 50-60rol. Nem igazan ertek hozza. De pl. sok autoval jöttem mar le, de ilyen gondom meg sosem volt. Par perc pihenö utan tovabb tudtam vele menni, de nem volt az igazi. én a helyedben nem várnék a lecserélésével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 én a helyedben nem várnék a lecserélésével. Persze lecserelem, most nezem hogyan lehet egyszerüen es holnap megcsinalom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május27, 2008 Megoszt Elküldve Május27, 2008 Persze lecserelem, most nezem hogyan lehet egyszerüen es holnap megcsinalom. A fékfolyadék felveszi a levegő páratartalmát, a víz pedig forrása közben gáz képződik, a gázok pedig összenyomhatóak, ellentétben a folyadékokkal. Ezért is kell a fékfolyadékot 2 évente cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 A fékfolyadék felveszi a levegő páratartalmát, a víz pedig forrása közben gáz képződik, a gázok pedig összenyomhatóak, ellentétben a folyadékokkal. Ezért is kell a fékfolyadékot 2 évente cserélni. Kicserelem, 3-as fekolajat vettem, remelem jo lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Kicserelem, 3-as fekolajat vettem, remelem jo lesz. DOT4 kell hozzá. :D Azt nem tudom, hogy mit szól majd a 3-hoz, lehet nem lesz jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Kicserelem, 3-as fekolajat vettem, remelem jo lesz. Nem. DOT4 kell. Ménem kérdezel, mielőtt veszel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 DOT4 kell hozzá. :D Azt nem tudom, hogy mit szól majd a 3-hoz, lehet nem lesz jó. :D Kicsereltettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Május28, 2008 Megoszt Elküldve Május28, 2008 Nem. DOT4 kell. Ménem kérdezel, mielőtt veszel? :D Nem bontottam fel direkt, mondom megkerdezem itt is nehogy az legyen, mint a motorolajjal hogy 2x kell cserelnem. :D Kicsereltek egy szazast kellet rafizetnem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
csontvaz Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Az 1.6 vectra elsö tarcsaja ugyanolyan, mint a 2.0-e? Vagy meretben elteröek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 Az 1.6 vectra elsö tarcsaja ugyanolyan, mint a 2.0-e? Vagy meretben elteröek? A 2.0 első tárcsája 256mm-es és belső hűtésű, az 1.6-é semmiképp sem hűtött, az átmérő talán már ugyanaz. Viszont fel lehet rakni a hűtöt tárcsát is a Vectrára, csak kell hozzá másik nyereg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június25, 2008 Megoszt Elküldve Június25, 2008 volna egy problémám:rendszeresen eldeformálodik az első féktárcsám.ez már évek óta visszatérő problémám,sajnos. ha felrakom az újakat 1-2 hónap mulva megint szar.független az évszaktól,mindegy hogy belsőhűtésű vagy sem.mindet kipróbáltam már. nem szoktam a forró tárcsát pocsolyában hűteni.próbáltam új és felszabályozottal is. sokakat kérdeztem és mindenki szerint bennem és nem a technikában a baj,de pontosat nem mondtak. gondoltam megkérdem itt is,hátha valaki járt igy itt is esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2008 Megoszt Elküldve Június26, 2008 A 2.0 első tárcsája 256mm-es és belső hűtésű, az 1.6-é semmiképp sem hűtött, az átmérő talán már ugyanaz. Viszont fel lehet rakni a hűtöt tárcsát is a Vectrára, csak kell hozzá másik nyereg. szerintem ugyanaz a 256-os hűtött (ebből tudtommal nincs is hűtetlen). volna egy problémám:rendszeresen eldeformálodik az első féktárcsám. Normális minőségű tárcsát kell felrakni, normális betéttel :rolleyes: Pl Brembo-Ferodo páros. Ezek nem is aranyárban vannak ;) Ja és meleg féktárcsa esetén nem nyomni piros lámpánál a féket eszetlenül, mert az is deformálja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június26, 2008 Megoszt Elküldve Június26, 2008 Normális minőségű tárcsát kell felrakni, normális betéttel :rolleyes: Pl Brembo-Ferodo páros. Ezek nem is aranyárban vannak ;) Ja és meleg féktárcsa esetén nem nyomni piros lámpánál a féket eszetlenül, mert az is deformálja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Február6, 2009 Megoszt Elküldve Február6, 2009 No a DS Performance az nem DS2000, de nem is DS2500. Az egy külön termék. Lényege, hogy a fékerőhatás ellenében növelték az élettartamot. A súrlódási együtthatója max 0,46. A DS sorozatból a többi betétnek 0,5 feletti (a gyári betét 0,2 körüli :D , a Premier pedig 0,3 ). Árban kb. 25-30%-kal olcsóbb a DS2500-nál. Szal ezért nem csikorog hidegen. Melegíteni nem szükséges, bár tény hogy melegen kicsit nagyobb a súrlódási együtthatója. :lol: A Performance betétek diagramja: http://www.ferodo.co.uk/ferodo%5Fhome/pics/graph1.gif Hú, látom, valaki nagyon vágja itt ezt a fékbetét témát:) Amint a tuning fórumban leírtam, szeretnék valami tutibb féket az autómba,mint a gyári,csak egyelőre még infógyűjtés stádiumban vagyok (és gondolkodom a tárcsacserén is, 280mm 2004-es 1.6-os H Astra elsőtárcsa)... Nekem premiert ajánlották vagy valami thermospliteset valamivel drágábbért... fontos lenne a minél bikább fékhatás,de azért ne is fogyjon el 1000km-en... ferodo sport betétre azt mondták,hogy nincs (nekik vagy egyáltalán??) ehhez a kocsihoz... Tudnál esetleg valami konkrét típust ajánlani,ami jó lehet hozzá? Vagy hol tudnék utánaérdeklődni? Bocsánat,ha túl személyes és/vagy túl nagy kérdés/kérés...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts