csaba77 Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 Nincs.De azért venni kellene hozzá olyan féknyerget is.Szerintem! :blink: Köszi a választ. Természetesen azt is cserélni fogom.
warwolf Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 Köszi a választ. Természetesen azt is cserélni fogom. Csak egy kérdés: Akkor már miért nem 256mm?
csaba77 Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 Csak egy kérdés: Akkor már miért nem 256mm? Elég lesz a hűtöttek (talán). Elég sokszor van az autó terhelve teljesen. Félelmetes mennyire nem akar lassulni. Főleg nyáron. Mit kell átalakítani még, hogy beépíthető legyen?
FPepe Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 A 256-os tárcsához már min. 14"-os felniméret kell, úgyhogy ha 13-as kerekeid vannak, akkor vagy cserélsz 14"-ra, vagy marad a 236mm-es hűtött. Ha netán 15"-os kerekeid vannak, arra még nagyobb tárcsa is mehet, asszem 288-as :blink: Majd jönnek nálam okosabbak és jól megmondják B) Ja, és természetesen tárcsából Brembo-t, fékbetétből pedig Ferodo-t kell venni!
Gugu Elküldve Április11, 2006 Elküldve Április11, 2006 (edited) Bocs de nem tudtam eldonteni hogy ide/tuning C Corsa/keresek Corsa alakatresz vagy esetleg valamelyik masik topikba irjak. A lenyeg a kovetkezo eldolt hogy kellene C Corsamba legalabb elore - ha meg tudom fizetni hatra is - furt Brembo tarcsa illetve ferrodo fekbetetek. Tarcsa meretek 260/24-21/41/60/4 (Hutott) 240/10-8/40.7/57/4 (sima) tarcsa atmero/vastagsag max/min/agymagassag/agyatmero/furatszam Es ezekhez a megfelelo betetek. Arakat tud valaki mondani? Vagy javasolni kereskedot aki gyorsan pontosan elfogadhato arbanezeket behozza. Termeszetesen ujak kellenek. Elore is koszonom segitsegetek. Módosítva Április11, 2006 : Gugu
Tom Elküldve Április11, 2006 Elküldve Április11, 2006 Szerintem a Cserőgeben, illetve a Dedeó Gyulánál (Blitz) lenne érdemes érdeklődni. Szerintem nincs túl durva ára ezeknek a cuccoknak, talán ha gyárit veszel még rosszabbul is jössz ki...
berlina Elküldve Május15, 2006 Elküldve Május15, 2006 az mitől lehet, h csattog az első fékem? a betétek katalógusból rendeltek a nyereghez, mérete-formája azonos az előzővel, kicseréltem a fékrögzítőrugókat és stifteket újakra, szintén katalógusból rendelve, a rugók szórítóereje nagyobb, mint a régieké, tehát jobban fixáltnak kellene lennük a betéteknek. a kis a lemezke a képen sajnos hiányzik mind a négy betét alól, tudom, hogy fontos, de csak a lemezke nem rendelhető valamiért nem jelenik meg a kép, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE1.jpg az tény, hogy a fékbetétek nem szorulnak a nyeregben, mint pl a G Astrában ahol azok a kis kampók tartják a helyükön a betéteket, alul és fölül is van hely a mozgásnak, nem úgy, mint a képen: ez se jelenik meg, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE2.jpg az is biztos, hogy a betétek mozgása irányváltáskor fel-le nem tesz jót se a nyeregnek se a dugattyúknak.
Blitz Elküldve Május16, 2006 Elküldve Május16, 2006 az mitől lehet, h csattog az első fékem? a betétek katalógusból rendeltek a nyereghez, mérete-formája azonos az előzővel, kicseréltem a fékrögzítőrugókat és stifteket újakra, szintén katalógusból rendelve, a rugók szórítóereje nagyobb, mint a régieké, tehát jobban fixáltnak kellene lennük a betéteknek. a kis a lemezke a képen sajnos hiányzik mind a négy betét alól, tudom, hogy fontos, de csak a lemezke nem rendelhető valamiért nem jelenik meg a kép, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE1.jpg az tény, hogy a fékbetétek nem szorulnak a nyeregben, mint pl a G Astrában ahol azok a kis kampók tartják a helyükön a betéteket, alul és fölül is van hely a mozgásnak, nem úgy, mint a képen: ez se jelenik meg, itt a link: http://www.berlina.tar.hu/ATE2.jpg az is biztos, hogy a betétek mozgása irányváltáskor fel-le nem tesz jót se a nyeregnek se a dugattyúknak. Nagy valószínűséggel a féknyereg kopása okozhatja a betéted csattogását. Eddig azért nem zörgött, mert a fékbetét szélén a korrózió kitöltötte a hézagot. Amikor cserélted, szépen kipucoltad a nyerget, és ez nem tett neki jót. A lemezke nem a zörgések ellen segít, hanem a csikorgás ellen véd, illetve a hőátadást csökkenti a betét és a munkahenger között.
berlina Elküldve Május16, 2006 Elküldve Május16, 2006 köszönöm! kellett ám gondolkodnom egy keveset mire megértettem mi kophatott meg a nyeregben (meg aludtam is rá egy órácskát a vonaton) fix nyeregben a betét mozog, mivel ez a dolga, az össze-szét mozgástól a betétek éleinél nem kis mértékben kophat a nyereg, 300e km környékén a kopástünetek várhatóak is. szal nyeregcsere....
Lui Elküldve Május16, 2006 Elküldve Május16, 2006 Nem ír róla semmi adatot, így nem tudni melyik nyereg ez. A 288-as B Vectra nyeregre még rámennek az "öblösebb" 15-ös felnik, de a 298-as Omega nyeregre már egyik 15-ös sem. Én anno 4 garnitúrát próbáltam rá, egyik sem ment fel pogácsa nélkül. Tudom hogy rég volt, de most értem el ide... Bocsika.. Ha nem érdekel senkit, max kitörlitek.. szal. Az omega féktrácsája 296-os. Nyilván a yereg is ehhez való... Ami a varázslatos felniket illeti: --> Halsaman wrote on Omega4ever forum: A trükk a következő. Kisherceg felnije a KB jelölésű pókhálós, az enyém a JV jelölésű pókhálós. Az EPC-ben ez két külön képhez tartozik, de ez nem igaz. Kívülről teljesen azonos a két felni mintája!!! (Valamint a szélessége, átmérője és az ET száma is.) Viszont, ha megfordítjuk őket, kiderül, hogy a JV-ben van egy kis "domb" a belső felületen, míg a KB sima belül. Aaaaaannyira tipikus Opel...! :) --> A KB jelű simán felmegy a 296-os társcákra... :)
Gepard Elküldve Május24, 2006 Elküldve Május24, 2006 F astrába mennyi fékolaj kell amennyiben cserélni szeretném a teljes rendszerben az anyagot? Így csináldban nem találtam infót.
Blitz Elküldve Május24, 2006 Elküldve Május24, 2006 F astrába mennyi fékolaj kell amennyiben cserélni szeretném a teljes rendszerben az anyagot? Így csináldban nem találtam infót. A teljes átmosáshoz 2 liter
warwolf Elküldve Május25, 2006 Elküldve Május25, 2006 Ma szétszedtük Gepár első fékét az egyik oldalon, hogy a hozott 256-os fékeknek látszó nyergeket kicseréljük. Szét is szedtük, le is bontottam a régi nyerget, erre mikor akarom feltenni az új konzolt, nem akart rámenni a tárcsára.Kicsit megkapirgásztam, gondolván talán a vastag festék teszi, de nem.Nem akart a manóért sem rákapni.Bepróbáltuk a régi tárcsára, vagyis a 236-osra, és arra tökéletesen passzolt.Vagyis ráment úgy, ahogy kell.Úgyhogy régi cuccos vissza, és légtelenítés mindenhol.Így legalább a fékolaj ki lett cserézve. A dolog érdekessége az, hogy elvileg az "új" cucc egy C18NZ Astráról való, aminek már elvileg 256-os cucca volt elöl.Gyanítom, hogy nem azt sikerült levenni a polcról, amire az eladó gondolt.Amúgy ez a régebbi, de DELCO márkájú cucc konzolilag vékonyabbank tűnt, mint az amit levettünk eredetileg róla. Érdekes. :) :) :(
GH Elküldve Május25, 2006 Elküldve Május25, 2006 En anno pont forditva jartam, 236os hutottet akartam venni es helyette 256-osat adtak a patacsinal :)
Gepard Elküldve Május25, 2006 Elküldve Május25, 2006 En anno pont forditva jartam, 236os hutottet akartam venni es helyette 256-osat adtak a patacsinal :) Ez klubtársi vásárlás volt. :) Az egészben annyia gáz, hogy nem néztük meg rögtön a nyerget. Pedig vettem javítókészletet, festéket tök jól is nézett ki, aztán meg nem passzolt. Na bumm, van ilyen. Majd megoldjuk. :( Az nem lehet gond, hogy amit mi próbáltunk az hűtött tárcsa volt, a nyereg meg esetleg simához való?
warwolf Elküldve Május25, 2006 Elküldve Május25, 2006 Megoldódott a kérdés, Astráknál csupán csak a C18NZ motorral szerelt Astra F-re tettek rá alapból 19.9mm-es maximális tárcsavastagsághoz igazított 256-os féket.Secelőtte, sem pedig utána nem jött ki ilyen cucc Astrára.Corsa B-re, és Vectra A-ra igen. Amit pedig mi szerettünk volna rárakni, az 24mm-es vastagságú tárcsa volt, és értelemszerűen az ehhez a mérethez tartozó konzolt kellett volna beszerválni, amit külön ugye egyik bontós sem ad. Szóval itt volt a kutya elásva! :) Köszönet érte Udi cartársnak! :)
Gepard Elküldve Május26, 2006 Elküldve Május26, 2006 Akkor ami nálam van az ritkaság. Viszont felmerül a kérdés bennem, hogy a 19.9-es tárcsa is hűtött-e? Mert ha nem akkor nyereg vissza.
Gepard Elküldve Május26, 2006 Elküldve Május26, 2006 igen Ha van raktáron, és belefér a napodba lehetne róla szó, hogy hozol nekem Vadkertre? Nagyon megköszönném.
warwolf Elküldve Május26, 2006 Elküldve Május26, 2006 Ha van raktáron, és belefér a napodba lehetne róla szó, hogy hozol nekem Vadkertre? Nagyon megköszönném. A TE kombódat pedig Demó átvenné, ha nem gond.
Lui Elküldve Május28, 2006 Elküldve Május28, 2006 Sziaztok! Cserélt már valaki fékrásegítőt plusz főfék munkahengert? Omegáról van szó ( Omega A Caravan, C20NE)... Nagyon macerás?
knight Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Már több mint egy hete végre Brembo tárcsákkal (236 hűtött) és Ferodo Premier betéttel járok - azóta mentem vele elég sokat így már tapasztalat is van, röviden: nagyon nagyon jó :unsure: Jobban adagolható mint a régi, jobban fog sokkal és egyáltalán nem csikorog. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
warwolf Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Már több mint egy hete végre Brembo tárcsákkal (236 hűtött) és Ferodo Premier betéttel járok - azóta mentem vele elég sokat így már tapasztalat is van, röviden: nagyon nagyon jó :unsure: Jobban adagolható mint a régi, jobban fog sokkal és egyáltalán nem csikorog. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Ez a kombó van a Corsán, és 256-ban az Astrán! :)
Recommended Posts