Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 643
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Úgy néz ki meglesz a bolt.

Azért köszi a hozzászólásokat

Nem zavar ha nyikorog csak fogjon.

majd jól befújod féktisztítóval, 'szt nem nyikorog!!! ;) :lol: :lol:

Elküldve
sztem a gyári is fogott ennyire.

Lüke feltevés, nem kimosolyogni érte, de nem lehet, hogy kellene hozzá egy típusazonos féknyereg is?Hogy a 3 kombója adja ki a megfelelő konfigot? :?:

Elküldve

Lüke feltevés, nem kimosolyogni érte, de nem lehet, hogy kellene hozzá egy típusazonos féknyereg is?Hogy a 3 kombója adja ki a megfelelő konfigot? :?:

Magánvélemény: sztem jobban fog a brembo-ferrodo. igaz nekem kopott gyári után lett berakva, de az első izmosabb fékezésnél a hátsó üllések elött landólt a család.. :oops:

Na de azért az is mondhat vmit, hogy IQBéla anno amikor ment a paripámmal nem azt mondta, hogy gyorsulhatok még párat? hanem egy fékezés után: "vazze, ez nagyon állat.. letépi a fejem, fékezhetek még pár erőset?"

Mondom persze. ugyanakkor ne feledkezzünk meg a gumikról se!! mert ha kaki a gumi, lehet bármilyen jó a féked :? ;)

Ezt most érzem is.. tavaly ilyenkor még a michik voltak elöl.. most dunlop.

hosszabb fékút.. ABS is sokkal hamarabb, szinte már már meglepő szitukban is aktív :? :lol:

Elküldve

Énnekem Fulda van... azt én elég korrektek érzem.

Nem tudom mienek (típusra) a betétjeim, de mikor levedlettem tavasszal a Pirelli téli gummákat, és a nyárival kellett egy hirtelen nagyot fékezni.....hát.... én is a szélvédőn kötöttem ki, pedig ABS is van, és műxik is!

Igaz nekem 4 tárcsa van! ;)

Elküldve

Jahhh..!! :shock:

Úgy könnyű! ;) :lol:

rulez! :wink:

Nekem kettővel is igen hatékony, de a GSI-t nem múlta felül.Azon lepődtem egy párszor, hogy milyen hatékony ez a 4Xes tárcsfék dolog ABS-szel kombinálva.Tessik.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Blitz-nek köszönöm a tárcsát és a betéteket.

Wolfinak a szerelést, a nejének, és kislányuknak pedig a türelmet, hogy a tegnap estét nem velük töltötte.

A tapasztalatom a következő, miután mentem vele Kb: 450 km-t

Összeségében a fék jó lett, de mivel a régi még nem volt annyira rossz állapotban, túlzottan nagy meglepetés nem ért.

A régihez képest nem volt ugrásszerű a változás, de ezt is be tudom annak, hogy össze kell kopnia a dolgoknak. Egyébként útközben nem fékezgettem túl erőseket, ez egy kimélő autózás volt.

Nem tudom mennyi idő kell az összekopáshoz, de útközben folyamatosan javuló fékhatást tapasztaltam.

Gondolom a városi használat jobban igénybe fogja venni a cuccot és hamarosan eléri majd csúcspontját a fékhatás.

Reggel párás ködös idő volt, ettől függetlenül nem hallottam nyikorgást, míg a használtaknál igen.

Vélemémyem szerint jobb lett a fékhatás, érezhető a különbség a gyárival szemben. Mindenképpen megéri váltani a ferrodo-brembo párosra.

Elküldve
Nekem is az van, és most fogok majd cserélni... bár még nem döntöttem el, hogy maradjon e vagy legyen e nagyobb...

Vagy legyen 288-as.Szerintem.Nálad már a moci teljesítménye indokolja.Szerintem.

Elküldve
Odaírtam, hogy: vagy legyen e nagyobb... :-) :-)

Szerintem is legyen nagyobb, a mostanit meg dobd ki a fenébe (Váci út 86/a). :wink: :(

Elküldve

Kis segítség kellene!

Ha valakinek lenne robbantott ábrája GSI hátsó agyról(tárcsafék - kézifék dob) és fel tudná tenni ide (vagy pu-ben elküldve) azt megköszönném.

Esetleg tapasztalatok,ha valaki már javította a kéziféket?

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.