redline Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 tárcsák, nyergek, dobok, olajok.....tuning és karbantartás...mindent egy helyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Hogy én legyek a második és azért mert nem igazán vagyok kibékülve a fékeimme. Első kérdés: kb 15e kilométet mentem a mostanitárcsámmal és a pofékkal valami HQ azthiszem de nem az igazi mert valahogy nem akarja megfogni igazán a kocsit. Ebbe bele kell törödni vegy lehet hogy felüvegesedett? Második: A hátsodobbal lehet valamit kezdeni hogy jobban fogjon arra nincs valami sportossabb pofa? Harmadik: Milyen sport tárcsát ajánlotok? Mert nekem OMP-t mondott itt egy ürge. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Szóval az Opel nem igazán méretezte túl fékeket, sőt... Tárcsából ATE Powerdiscet ajánlom. Nem olcsó, cserébe viszont jó. Vannak rajta ellipszis alakú bemarások, amik kidobják a fékezéskot keletkezett port, így jobban fog a fék, és EGYENLETESEN kopik a tárcsa. Nekem a Calibrán van ilyen. Még az előző tulaj rakatta fel. Nálam lement 70e Km-t, de még nem kell cserélni! Ha az ATE-t drágának találod, akkor a gyárit javasolom. Betének legjobb a gyári másodosztályú. Ez azt jelenti, hogy puhább a betét a megszokottnál. Igaz gyorsabban kopik, de jobban is fog. Ennél kicsit jobb a Ferrodo gyártmányú sportbetét. Az még puhább. A QH tudomásom szerint egy "csomagoló" cég, összevásárolja a piacon az utángyártott alkatrészeket, és saját márkanév alatt csomagolja. (ilyen pl az NK is) A hátsó fékre annyit tudok mondani, elképzelhető, hogy állítani kell rajta. Egyébként oda is lehet venni puhább (pl Ferrodo) pofát, de az igazi megoldás az A Vectra tárcsaféke, valamint a 2 literes A Vectrák főfékhengere (annak nagyobb a belső átmérője), szervódobja (ez is erősebb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 1et értek :wink: Mi anno az ate powerdisc 2t vetettük teszt alá a vége zuhogó esős saras ralli lett és a tárcsa nagyon jól bizonyított! Éjn azt hiszem részemről ez az utsó brembo szett 1 ideig...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Én sem vagyok igazán kibékülve a fékekkel, főleg ha 5-en ülünk az autóban ... Arra gondoltam előre a gyári helyett GSi tárcsákat, nyerget, betétet kap ... Mitgondoltok ez jó megoldás lehet ? Vagy inkább tárcsa+betét csere ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Erről majd Gabi mondd okosat :wink: De ha jól vettem ki szavaiból, akkor a nagyobb féktárcsa által sok esetben csakjobban adagol6ó a fékerő, nem feltétlen fékez intenzívebben :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 1et értek :wink: Mi anno az ate powerdisc 2t vetettük teszt alá a vége zuhogó esős saras ralli lett és a tárcsa nagyon jól bizonyított! Éjn azt hiszem részemről ez az utsó brembo szett 1 ideig...... A köv akkor ATE? Nekem mondjuk nemrossz a brembo mondjuk kopott gyári után :oops: :twisted: De legközelebb, ami azért még jóval arrább van,mert nemrég lett cserélve, lehet kap egy komolyabbat. Fékkel nem játszok. Volt már, hogy sűrűn hálálkodtam neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 brembo nem olyan rossz sztem Laci, de mikor teszteltük a pd2-t, akkor rájöttem,h nekem is olyan kell.... a brembokat nekem nemrég, pár hónapja vartuk be ezért nekem most 1 ideig nem lesz csere és ez is sokkal jobban fog, mint ami elötte volt! Viszont csikorog és nem akarok vele minden 7végén jáccani :) ez az ami nem kicsit tud zavarni... minden fékezésnél 3vonalas C hangon sűvít.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 mennyire fáj ez az ATE tárcsa és hozzá a pofák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Egy dolgot javítanék először is: szal a Ferodo keményebb betét, és nem grafitos, hanem fémrészecskés. Ezért is van soxor hangja. Én személyszerint a gyári grafitos betétet nem ajánlom, hamar fel tud üvegesedni, és úgy is marad. Nekem mindig is a Ferodo jelenti a jó betétet, már több garnitúra bizonyított Nálam. Tárcsából a Brembo és az ATE, ezek elfogadható árban nyújtanak nagyot. Nekem eddig csak Brembo volt, azt Ferodoval párosítani elég szerencsés dolog a fékerő szempontjából. A bemart tárcsák tényleg hasznosan tudnak hatni a fékerő egyenletességére, viszont nagy hátrányuk, hogy hamarabb eszik meg a betétet. F Astrára a legjobb első méret a 256-os tárcsa (gyárilag a 100LE felettieken). Nekem 288-as van, de az már tényleg csak versenykörülmények között bizonyít. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 nekem tudom hogy a kisebb van akor azt meg lehet oldani hogy átalakítani nagyobbra? Senki nem mondott semmit az OMP-ről! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 ....Senki nem mondott semmit az OMP-ről!.... Soha nem értettem miért jó ez a "tudom, hogy tudtok valamit, csak nem akarjátok leírni" gondolkodás :? Tán azért nem írt senki, mert nincs tapasztalata az említett márka kapcsán :wink: Ilyenkor google és tessék : :arrow: ]http://carstyling.hu/maker_shower.php?id=28 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Ujratoltve! Tárcsát, betétet és nyergeket kell cserélni, hogy nagyobb legyen. OMP valszeg elég drága lehet a többihez képest, talán ezért nincs is senkinek tapasztalata vele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 vili! De akkor még midig nem ir senki semmit arra hogy mennyi fály egy ilyen tárcsa és hozzá pofa. A gondolkodásom meg nem olyan hogy "ugyis tudom...." csk pl én ha hozzá szolok valamihez akkor azt szoktam irni hogy én eztmag zt ajánlom de sajnos amit te kérdeztél arrol nins tapasztalat. Akkor értem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 ....vili! De akkor még midig nem ir senki semmit arra hogy mennyi fály egy ilyen tárcsa és hozzá pofa.... Brembo tárcsa kb. 20000 Forint a 2 db. Ferodo - utcai betét - kb. 9000-10000 Forint a 4 db. előre. Nagyságrendileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Astrakba tettek belso huteses es nem belso huteses tarcsakat is ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Jah ezt nemrég tárgyaltuk ki a Tuning - F Astra topickban... de röviden: igen :) Az 1.4 60LE sima tárcsa, a 16V az már hűtött... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Jah köcce ! :) Nekem belső hűtéses van ezt kéne majd nagyobbra cserélni, vagy esetleg a gyári betétet kicserélni valami jobbra ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 vili! De akkor még midig nem ir senki semmit arra hogy mennyi fály egy ilyen tárcsa és hozzá pofa. A gondolkodásom meg nem olyan hogy "ugyis tudom...." csk pl én ha hozzá szolok valamihez akkor azt szoktam irni hogy én eztmag zt ajánlom de sajnos amit te kérdeztél arrol nins tapasztalat. Akkor értem! Nekem tavaly juliban volt cserélve akkor 14 940 volt a 2db tárcsa és 8400 az első betétszet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Ujratoltve! Brembo+Ferodo megvan 25-30000-ből, attól függ hol veszed. A nyergeket bontóból tudod beszerezni, min. 15-öt szoktak kérni a kettőért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 A 288asra rámegy a 14 gyári felni? Főfékmunkahenger, meg a fékrásegítő maradhat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Nem megy rá. Sőt, Nálam az Omega nyergekkel még a 15-ösök közül is csak kevés, és azok alatt is fél centis pogácsa van. Főfékes cuccok maradhatnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Nekem tavaly juliban volt cserélve akkor 14 940 volt a 2db tárcsa és 8400 az első betétszet.... az én tárcsám 45,000 ft / pár, és 22,000 FT / betétbe került........ és pont ugyanennyi hátra is. kicsit drága a gyári :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Ezért sem szabad gyárit venni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Február18, 2005 Megoszt Elküldve Február18, 2005 haliho volt boltba és megkérdeztem az OMP tárcsát és betéte! Ahűtött(bordázott és juggatott) tárcsa 236x19.9x41 31700ft/pár nem hűtött(juggatott) tárcsa 236x12.6x41 24000ft/pár Pofa két fajta van hozzá (ezt pontosítani kell) 8700ft és 7300ft itt most nincs ide írva de gondolom egy pár kerül ennyibe.(vagy akkor sok lenne, ezt is garniturába adják azaz 4db ennyi?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts