Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

X - csevegés


manta

Recommended Posts

Radyus kolléga 400-ropogós ezrest szeretne érte kapni de azt mondja, hogy majd megbeszéljük!!!:D :lol:

Szóval Hajni! Szerinted ér annyit az a verda??? Ha már ennyire ismered? Megbízható egy kocsi? Balázzsal sokat beszélem már róla és az összes hibáját is megpróbálta már felsorolni!!!! :lol: De nem tántorított el a dologtól!!!! Asszem nemsokára megnézem élQben is a verdát! Még fölhívom ezt a Tóth Árpit és beszélek Vele is! Aztán összeszervezek egy tali Radyus kolegával!:lol: :D :D Verda megtekintés ürügyén! :)

Need Neked meg köszönöm a számot és a sok jó tanácsot! Fel hívom ezt az Árpádot és beszélek Vele!!!! Köszönök mindent!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Először is köszönöm a válaszokat.

Másodszor meg egy ismerősöm meg akar szabadulni a Mantájától, mert nagy szarban van.

Opel Manta B CC 1979 -es 2 literes , injektoros, szélesítéssel, felújított motorral, automata váltós. Alapnak jó autó ,de van vele munka, esztétikailag nincs a legszebb állapotban.

Kérésre képet küldök.

Ár 170.000.- Ft.

Űdv Dani

Link to comment
Megosztás:

Értem! :D :lol: :lol: Radyus azt mondta, hogy azért annyit nem kell rákölteni de egy kétszázba benne lesz!!!!:)

Szóval én nagyon szemezek azzal a verdával!!!! :lol: :D :D

Hát Én nem akarlak rábeszélni az enyémre, de ha ez is benne lesz 600ba akkor 700ért egy megnézést megérne az enyém is nem?

Rozsdamentes padlólemezzel nem fogsz kapni semmit a piacon és évente lakatoltathatod 50e-ért. A kaszni szélesítés sem jön ki 100ból az biztos.

Önzáró difi van benne?

No meg motor tuning sincs. Hát, hát.

Én elgondolkodnék a dolgon!

Enyém hiába ált anno garázsba 2 évente kirohadt a lábam alatt.

Pedig csak hétvégén használatos a gép.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Need: mesélnél erről a biztosítás témáról?

Asszem el vagyok maradva... hány éves kortól youngtimer a verda?

És melyik biztosítónál van ilyen?

Én azt hittem csak oldtimer besorolás van. :)

Az én verdám 80-as... azt tudom, hogy ha 30 lesz akkor lehet oldtimer...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Need: mesélnél erről a biztosítás témáról?

Asszem el vagyok maradva... hány éves kortól youngtimer a verda?

És melyik biztosítónál van ilyen?

Én azt hittem csak oldtimer besorolás van. :)

Az én verdám 80-as... azt tudom, hogy ha 30 lesz akkor lehet oldtimer...

http://www.berva.freeweb.hu/00000000008.htm

Az oldal végén, a 8. pont alatt van egy link, amin vannak díjtételek is. Azt azért nézd meg, hogy még aktuális-e.

ez is lehet hasznos támpont:

http://www.autoklub.hu/veteran_autok_minositese.php

Érted a youngtimert?

Link to comment
Megosztás:

Hát Én nem akarlak rábeszélni az enyémre, de ha ez is benne lesz 600ba akkor 700ért egy megnézést megérne az enyém is nem?

Rozsdamentes padlólemezzel nem fogsz kapni semmit a piacon és évente lakatoltathatod 50e-ért. A kaszni szélesítés sem jön ki 100ból az biztos.

Önzáró difi van benne?

No meg motor tuning sincs. Hát, hát.

Én elgondolkodnék a dolgon!

Enyém hiába ált anno garázsba 2 évente kirohadt a lábam alatt.

Pedig csak hétvégén használatos a gép.

700+ eredet, +bizti, +átírás... szóval kell 800 kp.

Akinek van ennyi egyben -és Mantát akar venni!- már küldöm is hozzád!! :D

Ha nekem ennyim lenne egyben, nem hiszem, hogy Mantáznék... :roll:

Most néztem a neten egy 4x4-es Calibra 16V-t ülésfűtéssel, stb. 850-es irányáron. Jó, ehhez meg kell 1milla kp, de a különbséget hadd ne részletezzem! Főleg ha reggelre lesz 20cm hó! :x

Egyébként irigylem a technikát ami a kocsidban van!! Nagyon tuti!

(Csak valahogy nekem a külseje nem jön be...)

Tetszett amit a 2.0i->2.4i motortuningról írtál! Nagyon tuti! Talán a legjobb megoldás! A 3000-et komplikált berakni, meg aztán így -2000-el- is qrva orrnehezek ezek a sz@rok! (Bocsánat!!)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Need: mesélnél erről a biztosítás témáról?

Asszem el vagyok maradva... hány éves kortól youngtimer a verda?

És melyik biztosítónál van ilyen?

Én azt hittem csak oldtimer besorolás van. :)

Az én verdám 80-as... azt tudom, hogy ha 30 lesz akkor lehet oldtimer...

Nekem is '80-as, és idénre már 10.200-ért kötöttem a biztit. (+1000, reg. mert először kötöttem ilyet)

Igaz, én Manta klubtag vagyok, nekünk egyszerűbb. Lehet, hogy magánszeméllyel nem állnak szóba, de így a Mantások, Trabisok, Bogarasok, stb. már elég nagy flottát jelentettek a Hungáriának ahhoz, hogy adjanak valami jó ajánlatot. Egyébként több biztosítónál is van ilyen lehetőség. (Ne kérdezd hol, mert konkrétan nem tudom!)

Link to comment
Megosztás:

Hali,

muck írta:

Sziasztok.

Need: mesélnél erről a biztosítás témáról?

Radyus írta:

Nekem is '80-as, és idénre már 10.200-ért kötöttem a biztit. (+1000, reg. mert először kötöttem ilyet)

Igaz, én Manta klubtag vagyok, nekünk egyszerűbb. Lehet, hogy magánszeméllyel nem állnak szóba, de így a Mantások, Trabisok, Bogarasok, stb. már elég nagy flottát jelentettek a Hungáriának ahhoz, hogy adjanak valami jó ajánlatot. Egyébként több biztosítónál is van ilyen lehetőség. (Ne kérdezd hol, mert konkrétan nem tudom!)

Klubtagsági kell, valamilyen, akármilyem, na azért nem akármilyen :), a klub meghatalmazott tagja minősíti a járművet, hogy - valóban, jelenlegi állapota alapján - egyszer majd esélyes lehet a veterán plakettre.

Szóval abban az évben köthetsz rá youngtimer biztásítást (díjazása megyegyezik a veterán bizosítással az ezévi díjtáblázat alapján) amelyikben betöltölti a 25-öt, most ez van érvényben.

Részben az van mögötte, hogy a paripáddal valószínűleg nem fogsz napi x száz km-es futárszolgálatot teljesíteni, hanem évente csak néhányszor elmész talira, így max csak évi 1-2 ezer km lesz a vasadban, meg egyébként is vigyázol rá. :D

Emiatt a bonus-od sem fog tovább ketyegni, hiszen "nem gyarapodik az "igazi" vezetési tapasztalatod az évi 1-2 ezer km-el".

Átíratás előtt kösd meg rá a biztosítást, akár levélben is lehet, ha nem pesti vagy,( kell majd két fotó, (lehet digit fotó nyomtatva) + a klubtagságid, azaz eltarthat 1-2 hétig míg átírod ezzel a biztosítással.

Az egészet kezdd a neked tetsző klubtagsági megszerzésével, aztán a biztosítás megkötése (a választott klubban majd eligazítanak, hogy egésszen pontosan hol is), aztán átíratás.

üdv

Zoli

Link to comment
Megosztás:

:D

megyek átadom neki

:lol:

nem teljesen enyém az érdem, én csak 3 éve ápolom.

megerősítem az előttem szólót: a szintentartás majd akkora energiát leköt mint a tuning...

valahol a kecsó regió 3-6 oldalán írtam róla, majd 1xer lesz bemutatkozó is, talán

total offtopic: gyere el szombaton hógolyózni és még meg is nézheted

:)

zoli

Link to comment
Megosztás:

Szarok a manták? Ejnye Radyus!

Ami jó annak mindíg ára van!

Ez a calibrára is frekventáltan igaz. Mininimum 1.6M egy jó.

Annyi pízért is van, de a 4x4-et inkább hagyjuk. Ha szét van hajtva baromi drága hozzá az alkatrész. Megasztán ennyiért hányszázezer km van benne?

Nem beszélve arról hogy 'mozaik' az egész. Valószínűleg nem egyszer volt már törve.

Nemrég láttam a neten 300ért, papírok nélkül is. Fényképen hibátlan volt.

Ha calibrát akarsz és ez más autóra is érvényes, akkor lehetőleg magyarországon üzembehelyezett legyen, szervízkönyvvel. Persze ez csak álom, de ad némi biztonságot.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem:

az egész autóvásárlás dolgot valahogy ezoterikusan romantikusan mérnökien közelíteném meg. legközelebb is...

bár nemtudhatom, de talán ettől Manta a Manta, nem csak attól hogy sorhat vagy V6, hogy 8 vagy 16, vagy 4x2 vagy 4x4.

hogy leinformálható vagyhogy a szervízkönyv mögött mivan, csak ezután jön.

Azt az EGY példányt kell kiszúrni, és ott lesz a 80%ban hiteles szkönyv is.

Sose lesz olyan szerelem autód amire nem költesz eleget.

Valahogy, valahogy, valahogy hasonlít a Manta választás a Feleségválasztásra.

valahogy

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Az autóválasztáshoz csak annyit, hogy mikor én akartam autót venni nem volt túl sok pénzem. Aztán ezért inkább egy kis Peugeot vagy -renault dieselben gondolkodtam, mert ugye nem eszik sokat, nem is megy na meg occsó fenttartani. Aztán már kb. fél éve nézegettem az újságokat ,(arra lehetm, hogy egy egész gumi garnitúra ára ráment) amikor nem jutottam semmire. Egyszercsak kimentem az autópiacra itt a fővárosban, ahol megint megnéztem néhány száz autót ,mikort már távozóban voltam a barátnőmmel. Egyszercsakl egy gyönyrű szép Mantát láttunk meg, én elsétáltam mellette, mert annyira nem akartam ,mert ugye magy is meg öreg is meg bla bla bla. Aztán mondta a barátnőm ,hogy nézzük meg. Na és akkor megnéztem. _: ) Na azóta van Mantám. Az volt a szerencséje, hogy ugyanaz az évjárat mint én. Egyébként egy középkorú családé volt, akik 92 -ben hozták be Svájcból ás azóta náluk volt, ja egyébként 2003 -ba vettem. Szóval nagyon jó állapotban volt persze azért volt egy - két hibája ,de nem vészes.

Akkor vettem azt 360 ezer pénzért.

Azóta kölöltöttem rá nem is tudom mennyit.: váltót cseréltem, az első két ülést bebőröztem, lengéscsillapítókat cseréltem, és még kell lengőkarokat, na meg festeni az egészet, mert nyáron kicsit lezúztam az elejét. Persze ezen felül még mindig írtű sok pénzt költenék rá, valahogy úgy vagyok vele, hogy nincs az a pénz amit sajnálnék rá. Egyékbént mindenért kárpótol az, hogyha mész vele az utcán vagy megállsz egyből rápattan valalaki és úgy bámulja mintha egy nem is tudom milyen autó lenne. Ha másnem ezért megéri szépen karban tartani egy ilyen autót.

CSak ennyit akartam.

Persze a képeket nem tudom feltenni a tar.hu -ra meg ide sem: : (

www.mantagi.fw.hu -n van rajta a ti küldtétek rovatban egy bézs színű.

Üdv

Dani

Link to comment
Megosztás:

Szarok a manták? Ejnye Radyus!

Ami jó annak mindíg ára van!

Ez a calibrára is frekventáltan igaz. Mininimum 1.6M egy jó.

Annyi pízért is van, de a 4x4-et inkább hagyjuk. Ha szét van hajtva baromi drága hozzá az alkatrész. Megasztán ennyiért hányszázezer km van benne?

Nem beszélve arról hogy 'mozaik' az egész. Valószínűleg nem egyszer volt már törve.

Nemrég láttam a neten 300ért, papírok nélkül is. Fényképen hibátlan volt.

Ha calibrát akarsz és ez más autóra is érvényes, akkor lehetőleg magyarországon üzembehelyezett legyen, szervízkönyvvel. Persze ez csak álom, de ad némi biztonságot.

Úgy értem a "szart", hogy törve-zúzva voltak, öregek, rohadnak, téeln hideg, nyáron meleg... Nektek nem kell ecsetelni! :lol: Természetesen én is örülök, hogy ilyen autóm van, de azért egyszer túl szeretnék lépni rajtuk. (Mantácska írta valahol, hog olyanok mint egy rákos beteg! Szeretjük, gondozzuk, de egyszer vége lesz...)

Azért szívesen születtem volna 10-15 évvel korábban az NSZK-ban! Mi már csak kísértjük azt a feelinget! :)

A Calibra csak példa volt. Nem feltétlenül volt mind törve. Pl. egy automata, gyári felnis, gyári kipufogós nem vmi gülyegyereké volt, aki törte-zúzta. Ha valamilyen autó tutira törve volt, az a Manta, meg a CRX! :D Egyébként nem is egy kisebb törés a gond, hanem a szakszerűtlen javítás! A céges kocsijaink is meg-megtörnek, de a gyári szervíz hibátlanul kijavítja!! (Esküszöm, észre nem veszed hogy törve volt!)

Egyébként apámnak vettünk olcsón (500) egy nagyon tipp-topp kis Audi 80 (gömbölyű) 1.8S automatát. Nagyon egyben van, jó vétel volt! De abban sincs se ABS, se légkondi, se fűthető ülés... Az állófűtésről, szintszabályzásról nem is beszélve! (Ezek egy 15-20 éves nagy Audiba vagy BMW-ben alap dolgok!)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.