Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

X - csevegés


manta

Recommended Posts

Melyikre gondolsz? A lökös alatti alapozóbarna pöttyre, vagy a sárvédőív környékén a rozsdabarna rózsára, esetleg a hosszant futó falfehér csíkra, vagy az E betűt kefélő kis emberke matricára? Hű, így hogy leírtam a listát, rájöttem, hogy túl lett díszítve. Elég búcsúsan hangzik! :)

az összhatás :D

Link to comment
Megosztás:

Hol látsz te itt koppányt? :D Mondjuk az biztos, hogy furulyaművész a talpán, aki ezen a "rendszeren" az összes lyukat lefogja egyszerre. :D

http://www.opel-portal.si/images/zoom/SGNE...iewsize/025.JPG

furulyaművész kéne, mi? :)

Egyébként a mostani Flash-ben van egy pont ilyen autó eladó, mint a tied Sanyim! Asszem 1600 €, vagy valami ilyesmi. Épp tegnap láttam, gondoltam is rád :D

Link to comment
Megosztás:

Kell hozzá az ötös kardánja és a műanyag box is és ki kell flexelni hátrébb a boxot, mert hátrébb jön fel a karja. Én anno egy 1,5cm-s polifoam darabot raktam köré kitömni a 4-es váltó által hagyott lyukat, ez hangszigetelésnek sem volt utolsó.

Az ötös szar váltó mert marha rövid benne az egyes. Megbántam anno hogy kicseréltem. A sperr nagyobb dobás feelingben, inkább olyat rakj bele, meg szard le az injektort és jó kis rötyögő weber karbikat rá! Azzal festhetsz koromcsíkokat a garázs falára! Mekkora FLASH má'!

Roviden a sztori annyi hogy tesommal begajdultunk es vettunk egy egy lebombazott MANTAT. Neki 4-es valtoja van ellenben a mocija tropara ment es kaptunk egy mocit egy Rekordbol igy elhoztuk kapcs szekrenyestul es gondoltuk hogy ha nem nagy gaz akkor mindenestol kicsereljuk. Sajnos a kardant nem adtak hozza. Ma ki is kaptuk a motort, szekrenyt , azt lattuk hogy uj luk kell a valto karnak csak ha a kardan nem talal akkor bukik minden. Ti konnyen beszeltek a sperr difirol meg stb de nalunk azert is vert kell izzadni ha csak egy csavart keresunk a verdakhoz mivel meg bontokban sem talalsz semmit :) Amugy koszi az infot , rendesek vagytok, olvaslak is majd mindennap

Link to comment
Megosztás:

Roviden a sztori annyi hogy tesommal begajdultunk es vettunk egy egy lebombazott MANTAT. Neki 4-es valtoja van ellenben a mocija tropara ment es kaptunk egy mocit egy Rekordbol igy elhoztuk kapcs szekrenyestul es gondoltuk hogy ha nem nagy gaz akkor mindenestol kicsereljuk. Sajnos a kardant nem adtak hozza. Ma ki is kaptuk a motort, szekrenyt , azt lattuk hogy uj luk kell a valto karnak csak ha a kardan nem talal akkor bukik minden. Ti konnyen beszeltek a sperr difirol meg stb de nalunk azert is vert kell izzadni ha csak egy csavart keresunk a verdakhoz mivel meg bontokban sem talalsz semmit :) Amugy koszi az infot , rendesek vagytok, olvaslak is majd mindennap

A rekord E 2.2-ben sperr van hátul. Tessék elhozni!!! Persze csak ha 2.2-ből való a cucc. A kardánt is mert jó hozzá!

A rekord váltó is gond nélkül megy fel, csak pár alátét kell alá. Tűzfalnál magasabb picit az öntvényház. Nekem is varázs2 volt rajta, az nagyon jó, mert a forgalmiban S a jelölése és akkor a dupla fekvő véberért sem szólhatnak, mert az is csak karburátor. Ezt mondjuk lehetetlen szerzni, főleg a hozzá való szívó csonkokat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.