Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

X - csevegés


manta

Recommended Posts

Letenye - napsütés.

Ptuj - erős szél.

Bled - mínusz 10 fok.

Hazafelé oldalszél és havazás.

De a Manta még mindig a régi :D

Emberek most voltam egy 1200 km -es túrán és simán ment minden a mantával :D Ajánlom mindenkinek :)

Persze dugiban ott voltak a pótalkatrészek a csomiban de psszt...

Link to comment
Megosztás:

hali srácok, csajok!

végre pihi van a fősulin. Tudok a mantámmal is foglalkozni. :D kapásból új fabetéteket kapott, és már le is van tárgyalva a kasztnissal , hogy megcsinálja a tetőmet, ami elég gatyán van már lassan 2 éve :D . kicsit nagy meló lesz, mert ki kell szedni a tetőkárpitot, amihez ki kell venni a szélvédőket, meg az oldalablakokat. végre vehetek KÉK plüsskárpitot bele, gyors megvarjuk és összerakjuk. igaz foltos lesz a kocsi, de legalább nem rohad!!!ja és van kék sportkormányom is, úgy örültem a postásnak, mint a kisgyerek a karácsonyi ajándéknak. :) lassan kezden keresni a helyet, ahol a blokkot fúrathatom.

Link to comment
Megosztás:

Na igen. Azt b@sztam én el nektek nagyon. :D

dehogyis! :D figyu Sándorom! Legközelebb átjössz hozzánk és én megengedem neked, hogy leszereld a radiátorunkat. Oda se fogok nézni, amíg letéped a falról, viszont nagyon fogok sipákolni, ha észreveszem, hogy jaj-jaj hová tűnt a radiátor... és akkor jössz te!!! És átadod a radiátort, hogy éppen volt nálad egy és bár a mantába szántad, de talán jó lesz az eltűnt radiátor helyére is. És akkor én annak minden körülmények között nagyon fogok örülni! :D és boldogan élünk, míg meg nem halunk :)

Link to comment
Megosztás:

Nos, ebben annyira én nem vagyok kompetens, mert még én is előtte állok a dolognak. De úgy tudom, annyira nem egyszerű. Az ötös karja a padlólemeből kicsit hátrébb jön fel, ezért másik lyukat kell vágni a kardánalagútba. Épp ezért a váltóbox is vagy csere, vagy át kell alakítani. Továbbá a kardánnal is van valami mahináció, de ezt a részét még nem jártam körbe.

Link to comment
Megosztás:

Sanyi lehet hogy nem ide tartozik, de volna egy kerdesem: siman at lehet cserelni a mantahoz az otos szekrenyt vagy van valami stika ?

A gardan tengely hossza talal vagy azt is kell cserelni?

Kell hozzá az ötös kardánja és a műanyag box is és ki kell flexelni hátrébb a boxot, mert hátrébb jön fel a karja. Én anno egy 1,5cm-s polifoam darabot raktam köré kitömni a 4-es váltó által hagyott lyukat, ez hangszigetelésnek sem volt utolsó.

Az ötös szar váltó mert marha rövid benne az egyes. Megbántam anno hogy kicseréltem. A sperr nagyobb dobás feelingben, inkább olyat rakj bele, meg szard le az injektort és jó kis rötyögő weber karbikat rá! Azzal festhetsz koromcsíkokat a garázs falára! Mekkora FLASH má'!

Link to comment
Megosztás:

Városban tényleg ideális a négyes, meg játszós autónak, de nekem jobban túrázgatni kell a szekér, oda meg kevés a négyes. Pályán azért jobb a halk duruzsolást halgatni 130-nál (csakis :D), mint a bömbölő mocit.

500 fordulat a különbség. Attól még nem bömböl jobban.

A koppányvéget a hangos dobbal vedd le az sokat javít :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.