Sörös Sanyi Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 Á, dehogy is! Leonardo csak így festette meg. :) Ez volt az eredeti, nemrég került elő. :)
rtomi Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 húha! :) és ez miről szól? Csak azért, mert volt egy könyv, aminek a borítója kísértetiesen hasonlít erre, de annak Manta Hajni volt a címe :) Most írjál valami vicceset is. :D :lol: :)
manta Elküldve Február15, 2008 Szerző Elküldve Február15, 2008 Most írjál valami vicceset is. :) :) :) majd ha lesz kedvem :D mondjuk utánnad :lol:
Sörös Sanyi Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 A Manta 400 rallis története, rettentő jó videókkal. A szöveges rész is biztos tartalmaz sok lényeges infót, de abból egy kukkot sem értettem. :)
NeedForSpeed Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Hát az érdekes volt amikor az összkerekes audit lenyomta a part4-ben. Jobbkormyányos belső felvételek, JAJ! Nekem nagyon fura volt. Volt néhány nem 400-as, azok elég hurkán is adták elő. Jó kis videók voltak!
Sörös Sanyi Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 :) :) :) Na szép. Pont az Offmester beszél. :lol: :lol: Az Johnny. :lol: Bár tény, hogy tanulok tőle rendesen offolni. :D De jó lenne, ha az tényleg arról szólna. Ennyi erővel lehetne egy Mantás topic, amibe beleborítunk mindent, aztán úgy kellene belőle mazsolázni azt, ami minket akkor éppen érdekelne.
postd Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Letenye - napsütés. Ptuj - erős szél. Bled - mínusz 10 fok. Hazafelé oldalszél és havazás. De a Manta még mindig a régi :D Emberek most voltam egy 1200 km -es túrán és simán ment minden a mantával :D Ajánlom mindenkinek :) Persze dugiban ott voltak a pótalkatrészek a csomiban de psszt...
mantababy Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 hali srácok, csajok! végre pihi van a fősulin. Tudok a mantámmal is foglalkozni. :D kapásból új fabetéteket kapott, és már le is van tárgyalva a kasztnissal , hogy megcsinálja a tetőmet, ami elég gatyán van már lassan 2 éve :D . kicsit nagy meló lesz, mert ki kell szedni a tetőkárpitot, amihez ki kell venni a szélvédőket, meg az oldalablakokat. végre vehetek KÉK plüsskárpitot bele, gyors megvarjuk és összerakjuk. igaz foltos lesz a kocsi, de legalább nem rohad!!!ja és van kék sportkormányom is, úgy örültem a postásnak, mint a kisgyerek a karácsonyi ajándéknak. :) lassan kezden keresni a helyet, ahol a blokkot fúrathatom.
mantababy Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Á, dehogy is! Leonardo csak így festette meg. :D Ez volt az eredeti, nemrég került elő. :D valahogy ez nem megy a kocsimhoz :) kicsit "férfias" de nem hittem volna, hogy Leonardonak ilyen ízlése volt
Sörös Sanyi Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 ...Végre vehetek KÉK plüsskárpitot bele, gyors megvarjuk és összerakjuk... Mi a manó! A szép fehér bőr eladó lesz talán? Tudok rá egy érdeklődőt. :)
manta Elküldve Február20, 2008 Szerző Elküldve Február20, 2008 Van remény! Mégiscsak kapunk mi is valami hasznosat a harmónikástól!
Tiv. Elküldve Február20, 2008 Elküldve Február20, 2008 Van remény! Mégiscsak kapunk mi is valami hasznosat a harmónikástól! Ja. 5 Ft, benzináremelést megint.
manta Elküldve Február20, 2008 Szerző Elküldve Február20, 2008 ja,, de mi mantások radiátort is a csomiba :)
Sörös Sanyi Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Na igen. Azt b@sztam én el nektek nagyon. :)
manta Elküldve Február21, 2008 Szerző Elküldve Február21, 2008 Na igen. Azt b@sztam én el nektek nagyon. :D dehogyis! :D figyu Sándorom! Legközelebb átjössz hozzánk és én megengedem neked, hogy leszereld a radiátorunkat. Oda se fogok nézni, amíg letéped a falról, viszont nagyon fogok sipákolni, ha észreveszem, hogy jaj-jaj hová tűnt a radiátor... és akkor jössz te!!! És átadod a radiátort, hogy éppen volt nálad egy és bár a mantába szántad, de talán jó lesz az eltűnt radiátor helyére is. És akkor én annak minden körülmények között nagyon fogok örülni! :D és boldogan élünk, míg meg nem halunk :)
mantababy Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Mi a manó! A szép fehér bőr eladó lesz talán? Tudok rá egy érdeklődőt. :D hé hé :D az ülések maradnak, csak a tető meg a műszerfalkárpit a csere. sose adnám el az üléseimet, tudod :) imádom őket.
Sörös Sanyi Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Hajni, erre csak ennyi a reakcióm: Melinda: én is imádom az üléseidet. :)
mad manta Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Sanyi lehet hogy nem ide tartozik, de volna egy kerdesem: siman at lehet cserelni a mantahoz az otos szekrenyt vagy van valami stika ? A gardan tengely hossza talal vagy azt is kell cserelni?
Sörös Sanyi Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Nos, ebben annyira én nem vagyok kompetens, mert még én is előtte állok a dolognak. De úgy tudom, annyira nem egyszerű. Az ötös karja a padlólemeből kicsit hátrébb jön fel, ezért másik lyukat kell vágni a kardánalagútba. Épp ezért a váltóbox is vagy csere, vagy át kell alakítani. Továbbá a kardánnal is van valami mahináció, de ezt a részét még nem jártam körbe.
NeedForSpeed Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Sanyi lehet hogy nem ide tartozik, de volna egy kerdesem: siman at lehet cserelni a mantahoz az otos szekrenyt vagy van valami stika ? A gardan tengely hossza talal vagy azt is kell cserelni? Kell hozzá az ötös kardánja és a műanyag box is és ki kell flexelni hátrébb a boxot, mert hátrébb jön fel a karja. Én anno egy 1,5cm-s polifoam darabot raktam köré kitömni a 4-es váltó által hagyott lyukat, ez hangszigetelésnek sem volt utolsó. Az ötös szar váltó mert marha rövid benne az egyes. Megbántam anno hogy kicseréltem. A sperr nagyobb dobás feelingben, inkább olyat rakj bele, meg szard le az injektort és jó kis rötyögő weber karbikat rá! Azzal festhetsz koromcsíkokat a garázs falára! Mekkora FLASH má'!
Sörös Sanyi Elküldve Február21, 2008 Elküldve Február21, 2008 Városban tényleg ideális a négyes, meg játszós autónak, de nekem jobban túrázgatni kell a szekér, oda meg kevés a négyes. Pályán azért jobb a halk duruzsolást halgatni 130-nál (csakis :)), mint a bömbölő mocit.
NeedForSpeed Elküldve Február22, 2008 Elküldve Február22, 2008 Városban tényleg ideális a négyes, meg játszós autónak, de nekem jobban túrázgatni kell a szekér, oda meg kevés a négyes. Pályán azért jobb a halk duruzsolást halgatni 130-nál (csakis :D), mint a bömbölő mocit. 500 fordulat a különbség. Attól még nem bömböl jobban. A koppányvéget a hangos dobbal vedd le az sokat javít :)
Recommended Posts