redline Elküldve Június18, 2007 Elküldve Június18, 2007 a hétvégi 24 órás versenyen Nürbürgringen 6. Kissling Motorsport: http://www.opel-hecktriebler-forum.de/misc...89_DSC00574.JPG jaaaajjjj, hogy lehet piros-feketére fényezni egy c20xe szelepfedelet? <_< :rolleyes:
postd Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Na majd most. Elnézést a sok szarozás miatt. http://www.kepfeltolto.hu/?img=2ox1 http://www.kepfeltolto.hu/?img=2oxb http://www.kepfeltolto.hu/?img=2ox3 üdv
Sörös Sanyi Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Hú, Dani, nagyon szép lett! Gratula! Bár az enyém állna így... Már két éve megvettem, de a 2.2-n kívül más változás nem történt. :rolleyes:
postd Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Köszi Sanyi Ne aggódj én sem két évre terveztem és azért még van egy két dolog amit meg kell csinálni rajta ,hogy tényleg elmondhassam készen van. :rolleyes: Üdv dani
Sörös Sanyi Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Ezt már kitárgyaltuk két éve, hogy olyan, hogy kész, egyszerűen nem létezik! :rolleyes:
berlina Elküldve Július6, 2007 Elküldve Július6, 2007 Cavalier Centaur GLS 118 db-ot gyártottak belőle 78-9-ben a Crayford tervei alapján a Mumford, Plymouth -i Magraw műhelyben. listaára 8000 font volt, a sedan árának kétszerese 33 fennmaradt példányról tudnak. bővebben itt: http://www.mantaclub.org/archive/cavalier_...convertible.htm
NeedForSpeed Elküldve Július7, 2007 Elküldve Július7, 2007 Itt egy Cavalier Centaur több képpel. Nekem kérdőjel, hogy hogy nem forrt fel a víz egy városi dugóban, nyáron, egy ilyen lefalazott elejű vauxhall-ban?! Szerintem ez a kasztni merevítés a vauxhalltól elég béna. A padlólemez kimardt.
Tiv. Elküldve Július7, 2007 Elküldve Július7, 2007 " Nekem kérdőjel, hogy hogy nem forrt fel a víz egy városi dugóban, nyáron, egy ilyen lefalazott elejű vauxhall-ban?!" Felül szellőzik rendesen . :rolleyes:
NeedForSpeed Elküldve Július7, 2007 Elküldve Július7, 2007 Emberek! Megdöbbentő, de a B manta kasztni már 1974-ben létezett! Nem tudtam. :rolleyes: Itt sok érdekes dolog van. Pl a B CC már '70-ben formát öltött. Silver Aero és azok az ülések ! WOOOAA
berlina Elküldve Július13, 2007 Elküldve Július13, 2007 Magánkezdeményezsben készült: azt írja: Eckhart Bartels és Rainer Manthey készítette a Manta A Club Kiel-nél, mint a címlapon is látszik nemcsak a WHB-t tartalmazza, de össze vn gyüjtve benne a T.I. és a T.N. is. (Technischen Informationen, Technischen Nachrichten) ez utóbbi a WHB időszakos kiegészítése, akkoriben nem emailben vagy az EPC update-elésével terjesztették a változásokat, hanem postai levélben, pl ilyenekben lehetett megtudni, hogy hűtött tárcsát hogyan utólag bépíteni (na nem mintha nem tudták volna a márkaszervízben), tulképp megfelel az ABE-nak a TÜV-ön. A TI is hasonló, csak jellemzően inkább adatokat tartalmaz.
Sörös Sanyi Elküldve Július23, 2007 Elküldve Július23, 2007 Ha esetleg valaki kételkedne abban, hogy a 17''-os kerék átalakítás nélkül felmegy a Mantára, annak itt egy kis bizonyíték: Mellesleg, ha minden igaz, francia barátaink holnap érkeznek Fehérvárra, aztán pedig irány Zamárdi! :)
tgabika76 Elküldve Július23, 2007 Elküldve Július23, 2007 Ha esetleg valaki kételkedne abban, hogy a 17''-os kerék átalakítás nélkül felmegy a Mantára, annak itt egy kis bizonyíték: Boogienak nem 17-es volt rajta anno?
rtomi Elküldve Július24, 2007 Elküldve Július24, 2007 Boogienak nem 17-es volt rajta anno? De igen az volt.
tgabika76 Elküldve Július24, 2007 Elküldve Július24, 2007 Na. Akkor rámegy. Vagy az övét át kellett alakítani ezért? Amúgy sztem nemannyira a felni átmérője számít, hanem a szélessége...
manta Elküldve Július24, 2007 Szerző Elküldve Július24, 2007 Rámegy persze, csak nem egészséges szerintem :) én láttam már szétszakadni mantán kalaptartót emiatt (meg az állaga miatt B)). Szerintem a 16" pont a top, annál nagyobb nem kell...
Sörös Sanyi Elküldve Július24, 2007 Elküldve Július24, 2007 Azért ha megnézitek, kicsit faragja a peremet. :)
NeedForSpeed Elküldve Július24, 2007 Elküldve Július24, 2007 17-nél általában a gond az ET szokott lenni, mert beleér a lökésgátlóba. Nekem anno volt pár ilyen rápróbám. Az osztókör jó volt csak az ET szám hibádzott. Persze ez 16-nál és bármilyen felninél is gond lehet ugyanúgy, csak én akkor épp 17-est akartam rá, de nem lett belőle semmi. Ha beleér a sárvédőbe, akkor meg peresebb gumi kell, vagy nem kell akkora bazi ültetés.
postd Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Sziasztok Valami tanács kellene valamilyen ügyben. A következő a probléma: hidegen az autó tökéletesen indul ,viszont melegen nagyon sokat forgat mire beröffen. Az egyik hőgomba érzékelő házából kiolvadt az műnyag betét úgy egyszerűen kijött belőle :S no ezt kicseréltem egy másikra amivel nem indul el melegen, viszon a rossz hőgombával elindul melegen csak tényleg sokat teker. Hidegen mind a két gombával elindul pöccre. A másik gáz ,hogy iszonyat sokat zabál ha tizen egy - kettő 3 - 4 litert mondok akkor még nem is túlzok. A CO -t levettem minimalra de még így is halálos a fogyasztása. Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem. Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm. Üdv Dani
mantababy Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Rámegy persze, csak nem egészséges szerintem :) én láttam már szétszakadni mantán kalaptartót emiatt (meg az állaga miatt :)). Szerintem a 16" pont a top, annál nagyobb nem kell... hali az enyémen is 16" van, de mikor megvettem bazi nagy gummmik voltak rajta és beleért a kasztniba, nem tudtam kanyarodni vele, ja meg műszaki előtt álló verdának szétdarálta a fékcsövét , hogy a gumi hozzáért. B) most vékony gumival nagyon szépen kanyarodik. így tuti a 17" is szépen rámegy, vagy még nagyobb is. szerintem.
manta Elküldve Augusztus1, 2007 Szerző Elküldve Augusztus1, 2007 én nem azt mondtam, hogy nem megy rá, hanem azt, hogy nem egészséges. Csinálhatsz belőle bigfoot-ot is, ha akarsz... :)
manta Elküldve Augusztus1, 2007 Szerző Elküldve Augusztus1, 2007 Sziasztok Valami tanács kellene valamilyen ügyben. A következő a probléma: hidegen az autó tökéletesen indul ,viszont melegen nagyon sokat forgat mire beröffen. Az egyik hőgomba érzékelő házából kiolvadt az műnyag betét úgy egyszerűen kijött belőle :S no ezt kicseréltem egy másikra amivel nem indul el melegen, viszon a rossz hőgombával elindul melegen csak tényleg sokat teker. Hidegen mind a két gombával elindul pöccre. A másik gáz ,hogy iszonyat sokat zabál ha tizen egy - kettő 3 - 4 litert mondok akkor még nem is túlzok. A CO -t levettem minimalra de még így is halálos a fogyasztása. Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem. Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm. Üdv Dani Itt a valami tanács valamilyen ügyben: VALAMI TANÁÁÁÁÁCS! :omg: Aminket leírtál teljesen normális jelenség a mantáknál. Valami miatt nehezen szoktak néha indulni melegen. De nem mindig. Igazából én pont nem foglalkozom vele :o de most komolyan van ilyen, az ilyenekre mondják, hogy 'mantabetegség'. A fogyasztásra meg szintén nem tudok mit mondani, mert nálam is ugyanez volt. CO anyáig letekere, már menni is alig ment, de evett, mint állat. Meg eszik is. Pl. Pesten (KAPSZKODJ!) fél tank benzinnel elmegyek 100km-t. Pályán ugyanennyivel 300km-t. És ezt úgy hidd el, ahogy mondom. Már a debreceni tallin is ezen lepődtem meg, de nem volt véletlen, mert most Zamárdiból jövet is ez volt a helyzet. Durva, mi? :) Egyszer a Kaszkadőr beállította a fogyasztást úgy, hogy városban lement 10lityóra. Vagy két hétig így volt, aztán visszakúszott ugyanoda. :) Pedig hozzá se nyúltunk... B) magamrészéről én beletörődtem az általad leírt problémákba - nem nagyon ismerek olyan embert, aki tartósan meg tudta volna oldani...
rtomi Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Sziasztok Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem. Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm. Üdv Dani Szia! Nekem is a C Rekordomban 2,2-es motor van a 2.0-ás elektronikájával és injektorával. Az autó hidegen - melegen jól indul. 4 sebességes váltóval városban 9 liter körül fogyaszt, városon kívül 8 liter körül. Mondjuk lábfüggő is lehet de nekem a 2 literes is így evett csak picit kevesebbet. Viszont a 2,2 nagyon megy. :)
postd Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Hmm Köszönöm a tanácsokat !!! Most okosabb is lettem meg nem is ,mert ebbe belenyugodni hát nem is tudom. Előzőleg nagyon kellemes volt a fogyasztása és most meg mintha egy v8 -al járnék. Hát ez a meleg indítás is érdekes mert anno azért jóval hamarabb beindult melegen is nem pörgött kb 5 másodpercig vagy tovább. Azon gondolkodtam még ,hogy az autómata szivató érzékelője vagy mi ha van ilyen egyáltalán az hol található és érdemes -e kiscerélni vagy tényleg nyugodjak békében ?:) Üdv dani
rtomi Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Szerezz egy harmadik jeladót akár csak kkipróbálásra is. :) Nekem úgy rémlik,hogy a termosztátház környékén van.
postd Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Igen most azon vagyok a csergőt hívtam és van nekik jeladójuk szóval megnézem azzal milyen lesz.
Recommended Posts