Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

X - csevegés


manta

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Magánkezdeményezsben készült:

969_102_0851.JPG

azt írja:

Eckhart Bartels és Rainer Manthey készítette a Manta A Club Kiel-nél, mint a címlapon is látszik nemcsak a WHB-t tartalmazza, de össze vn gyüjtve benne a T.I. és a T.N. is.

(Technischen Informationen, Technischen Nachrichten)

ez utóbbi a WHB időszakos kiegészítése, akkoriben nem emailben vagy az EPC update-elésével terjesztették a változásokat, hanem postai levélben, pl ilyenekben lehetett megtudni, hogy hűtött tárcsát hogyan utólag bépíteni (na nem mintha nem tudták volna a márkaszervízben), tulképp megfelel az ABE-nak a TÜV-ön.

A TI is hasonló, csak jellemzően inkább adatokat tartalmaz.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

17-nél általában a gond az ET szokott lenni, mert beleér a lökésgátlóba. Nekem anno volt pár ilyen rápróbám. Az osztókör jó volt csak az ET szám hibádzott.

Persze ez 16-nál és bármilyen felninél is gond lehet ugyanúgy, csak én akkor épp 17-est akartam rá, de nem lett belőle semmi.

Ha beleér a sárvédőbe, akkor meg peresebb gumi kell, vagy nem kell akkora bazi ültetés.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Valami tanács kellene valamilyen ügyben. A következő a probléma: hidegen az autó tökéletesen indul ,viszont melegen nagyon sokat forgat mire beröffen. Az egyik hőgomba érzékelő házából kiolvadt az műnyag betét úgy egyszerűen kijött belőle :S no ezt kicseréltem egy másikra amivel nem indul el melegen, viszon a rossz hőgombával elindul melegen csak tényleg sokat teker. Hidegen mind a két gombával elindul pöccre. A másik gáz ,hogy iszonyat sokat zabál ha tizen egy - kettő 3 - 4 litert mondok akkor még nem is túlzok. A CO -t levettem minimalra de még így is halálos a fogyasztása. Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem.

Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm.

Üdv

Dani

Link to comment
Megosztás:

Rámegy persze, csak nem egészséges szerintem :) én láttam már szétszakadni mantán kalaptartót emiatt (meg az állaga miatt :)). Szerintem a 16" pont a top, annál nagyobb nem kell...

hali

az enyémen is 16" van, de mikor megvettem bazi nagy gummmik voltak rajta és beleért a kasztniba, nem tudtam kanyarodni vele, ja meg műszaki előtt álló verdának szétdarálta a fékcsövét , hogy a gumi hozzáért. B) most vékony gumival nagyon szépen kanyarodik. így tuti a 17" is szépen rámegy, vagy még nagyobb is. szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Valami tanács kellene valamilyen ügyben. A következő a probléma: hidegen az autó tökéletesen indul ,viszont melegen nagyon sokat forgat mire beröffen. Az egyik hőgomba érzékelő házából kiolvadt az műnyag betét úgy egyszerűen kijött belőle :S no ezt kicseréltem egy másikra amivel nem indul el melegen, viszon a rossz hőgombával elindul melegen csak tényleg sokat teker. Hidegen mind a két gombával elindul pöccre. A másik gáz ,hogy iszonyat sokat zabál ha tizen egy - kettő 3 - 4 litert mondok akkor még nem is túlzok. A CO -t levettem minimalra de még így is halálos a fogyasztása. Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem.

Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm.

Üdv

Dani

Itt a valami tanács valamilyen ügyben: VALAMI TANÁÁÁÁÁCS! :omg:

Aminket leírtál teljesen normális jelenség a mantáknál. Valami miatt nehezen szoktak néha indulni melegen. De nem mindig. Igazából én pont nem foglalkozom vele :o de most komolyan van ilyen, az ilyenekre mondják, hogy 'mantabetegség'.

A fogyasztásra meg szintén nem tudok mit mondani, mert nálam is ugyanez volt. CO anyáig letekere, már menni is alig ment, de evett, mint állat. Meg eszik is. Pl. Pesten (KAPSZKODJ!) fél tank benzinnel elmegyek 100km-t. Pályán ugyanennyivel 300km-t. És ezt úgy hidd el, ahogy mondom. Már a debreceni tallin is ezen lepődtem meg, de nem volt véletlen, mert most Zamárdiból jövet is ez volt a helyzet. Durva, mi? :)

Egyszer a Kaszkadőr beállította a fogyasztást úgy, hogy városban lement 10lityóra. Vagy két hétig így volt, aztán visszakúszott ugyanoda. :) Pedig hozzá se nyúltunk... B) magamrészéről én beletörődtem az általad leírt problémákba - nem nagyon ismerek olyan embert, aki tartósan meg tudta volna oldani...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Pedig ugyanaz az elektronika van a 2,2 motoron mint a 2,0 motoron volt. Szóval ezt itt nagyon nem értem.

Tanácsokat , ötleteket előre is köszönöm.

Üdv

Dani

Szia!

Nekem is a C Rekordomban 2,2-es motor van a 2.0-ás elektronikájával és injektorával.

Az autó hidegen - melegen jól indul. 4 sebességes váltóval városban 9 liter körül fogyaszt, városon kívül 8 liter körül.

Mondjuk lábfüggő is lehet de nekem a 2 literes is így evett csak picit kevesebbet.

Viszont a 2,2 nagyon megy. :)

Link to comment
Megosztás:

Hmm Köszönöm a tanácsokat !!!

Most okosabb is lettem meg nem is ,mert ebbe belenyugodni hát nem is tudom. Előzőleg nagyon kellemes volt a fogyasztása és most meg mintha egy v8 -al járnék. Hát ez a meleg indítás is érdekes mert anno azért jóval hamarabb beindult melegen is nem pörgött kb 5 másodpercig vagy tovább. Azon gondolkodtam még ,hogy az autómata szivató érzékelője vagy mi ha van ilyen egyáltalán az hol található és érdemes -e kiscerélni vagy tényleg nyugodjak békében ?:)

Üdv

dani

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.