mantababy Elküldve Január29, 2007 Elküldve Január29, 2007 Thanx! Van régebbi is. Még abaújkéri. az is majd feltolom. Sanyi! Amit Baby ír az úgy is van, mert nekem a karbis 1.9 original is ennyit evett kb. Városban meg 11. Az injektoros kevesebbet evett városban kb 1 lityivel. Ez biza így van. köszi ,hogy mellém álltál, a 2000cc ennyit kajázik, de alapból 9 liter kell neki mert melóra használom és a városon kell keresztülmennem, nade nincs panasz :unsure:
kori Elküldve Január29, 2007 Elküldve Január29, 2007 A Rekord is kb 9-10 lityit eszik nagyrészt városban. Hosszútávon inkább 8liter. De az automata városban plusz 1.5 lityi.
Sörös Sanyi Elküldve Január31, 2007 Elküldve Január31, 2007 Melinda, itt az a szegedi Manta, amit említettél! Egyébként a Totalcar-on most olvasom a népítéleteket. Hát, úgy látom, nem csak én szeretem ennyire. :unsure: Nagyon jó olvasni. Mindenki bánja, aki eladta. A kedvencem az Első (tartós) szerelem c. írás. Íme egy idézet: "´95 Májusában ismerkedtünk meg, metálszinű voltál, deréktájon széles fekete sávval, ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökháritódon megcsillant a napsugár... Így becéztelek: Indulj már te k..va."
Sörös Sanyi Elküldve Február4, 2007 Elküldve Február4, 2007 Ezen nagyon töröm most az agyam. Pont jó lenne egy műszakis autónak. 1.6-os, és még gurul. Épphogycsak megkalapálni, átfesteni, és kétévente bedörrenteni. Két ótó, egy papír. Szóval erősen gondolkodom.
Tiv. Elküldve Február4, 2007 Elküldve Február4, 2007 Ezen nagyon töröm most az agyam. Pont jó lenne egy műszakis autónak. 1.6-os, és még gurul. Épphogycsak megkalapálni, átfesteni, és kétévente bedörrenteni. Két ótó, egy papír. Szóval erősen gondolkodom. Hmm. Jól néz ki az árához képest. De Sanyi, ne gondolkozz túl hangosan. :unsure: :huh: :lol:
Sörös Sanyi Elküldve Február4, 2007 Elküldve Február4, 2007 Hmm. Jól néz ki az árához képest. De Sanyi, ne gondolkozz túl hangosan. :unsure: :huh: :lol: Hmmm. Mostmár késő. Akkor mindenkinek psszt! :lol:
manta Elküldve Február5, 2007 Szerző Elküldve Február5, 2007 Sanyi! Ez a vas húsz forintot nem ér! Össze van törve az egyik oldala, rohad az ajjtó, a küszöb, sima 4es váltó, gagyi belső, két hónap és lejár a műszaki - az életbe normális helyen át nem megy! Ha csak a papír kell, akkor ok, de ezért én egy ruppót nem adnék.
berlina Elküldve Február6, 2007 Elküldve Február6, 2007 a múltkor kínlódtam ugye azzal a "tyúkláb" biztosítólemezzel látom, hogy van legalább még egy neve: patkóalakú biztosító alátét, másképp horse shue clip innen lestem ki: www.angloparts.hu vagy .com nagyon szép kis katalógust hoztak össze
berlina Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 a 400as utcai motor belső részei 1980 első kép: a blokk, mélyebb olajteknővel második: a hf az égéstér felöl, a szívócsonk a hf-re van öntve, a szívószelepek jóval nagyobbak a kipufogószelepeknél, gyertya középen harmadik: a veztengelyek, a hátsó csapágyak (jobboldalt) tartják meg hosszirányban 4.: az utcai dugó felülete lapos széles oldalfallal, és a kovácsolt versenydugó 5.: olajpumpa, a két rotor azonos tengelyen
Hic Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 a 400as utca motor belső részei ... Dejó... de linkelj be egy nagyítót is lécci....
berlina Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 a szokásos malőr a képekkel... javítottam, talán sikerült
kori Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 Az első képen az olajteknő fordított helyzetben van mint a normál CIH motorokon. Sztem.
berlina Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 Rekord-on elöl van teknő, Mantán hátul a híd miatt, bár nem ide tartozik: épp délelőtt szedtem szét a reki motorját, 78as, az egyik főtengelycsavar a 10ből fémszáraz volt
manta Elküldve Március5, 2007 Szerző Elküldve Március5, 2007 http://www.addag.de/uploads/pics/lupe-links.gif :blush: :D ;)
Hic Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 http://www.addag.de/uploads/pics/lupe-links.gif Szép volt!!!...... ;) :blush: :D
berlina Elküldve Március9, 2007 Elküldve Március9, 2007 Manta KBA számok: (sok alkatrészes oldalon csak KBA szám szerint lehet keresni) gyártó (hersteller): 0039 vagy 39 Schlüssel Fahrzeugtyp Motor kW ( PS ) 206 Manta-A 12S 44 ( 60 ) 209 Manta-AL 12S 44 ( 60 ) 245 Manta-A GT/E 19E 77 ( 105 ) 268 Manta-A 16N 44 ( 60 ) 269 Manta-A, S 16S 55 ( 75 ) 270 Manta-A, S 19S 65 ( 88 ) 271 Manta-AL 12S 44 ( 60 ) 272 Manta-AL, S, SR 16S 55 ( 75 ) 273 Manta-AL, S, SR 19S 65 ( 88 ) 480 Manta-A 16N 50 ( 68 ) 481 Manta-A, S 16S 59 ( 80 ) 482 Manta-A, S 19S 66 ( 90 ) 483 Manta-AL 16N 50 ( 68 ) 484 Manta-A, S, SR 16S 59 ( 80 ) 485 Manta-A, S, SR 19S 66 ( 90 ) 504 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 12S 44 ( 60 ) 505 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 16N 44 ( 60 ) 506 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 16S 55 ( 75 ) 507 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 19S 66 ( 90 ) 508 Manta-B E, GT/E 19E 77 ( 105 ) 524 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 12N 40 ( 55 ) 525 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 19N 55 ( 75 ) 526 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 20S 74 ( 100 ) 546 Manta-B, SR, L, L-SR, Berlinetta 20N 66 ( 90 ) 547 Manta-B E, GT/E 20E 81 ( 110 ) 563 Manta-B CC 12N 40 ( 55 ) 564 Manta-B CC 12S 44 ( 60 ) 565 Manta-B CC 16N 44 ( 60 ) 566 Manta-B CC 19N 55 ( 75 ) 567 Manta-B CC 20N 66 ( 90 ) 568 Manta-B CC 20S 74 ( 100 ) 569 Manta-B CC GT/E 20E 81 ( 110 ) 570 Manta-B CC 13N 44 ( 60 ) 571 Manta-BL 13N 44 ( 60 ) 588 Manta-BL 13S 55 ( 75 ) 590 Manta-B CC 13S 55 ( 75 ) 610 Manta-B, GT/J, Berlinetta 18S 66 ( 90 ) 611 Manta-B CC, GT/J, Berlinetta 18S 66 ( 90 ) egyébként 2006 01 01 állapot szerint 569-es ből 216 db 588: 101 db volt rendszámmal érvényes TÜV-vel vagy ideiglenesen forgalomból kivonva valamint keresek egy azaz egy darab Manta A sportlemezfelnit pótkeréknek
kori Elküldve Március10, 2007 Elküldve Március10, 2007 Nekem van 4 db, de meg kell nézetni, hogy nem padkásak-e, meg festés is rájuk fér. De a bizti kedvéért dobj egy képet, hogy egyről beszélünk-e.
Boogie Elküldve Március12, 2007 Elküldve Március12, 2007 Helyzetjelentés: Tegnap beindítottuk a hosszú téli álom után a Mantát. Pöccre indult. :D Megvártuk, míg jól bemelegszik a motor, addig hallgattam a rég nem hallott duruzsoló hangot. :blush: Nemsokára kihozzuk a garázsból és egyből zöldkártyát kap, mert februárban lejárt. Ma a szelepfedelet lepucolta Apukám (köszi neki), a további sorsa még kérdéses. ;) Már csak a hűtőrács elé kell bevarázsolni a tunyingrácsot :lol: , de az tegnap összekaszabolta a kezemet.
berlina Elküldve Március19, 2007 Elküldve Március19, 2007 68 tavaszán az Opel vezetőségnek bemutatták az új Mantát: végül egy másik orrkialakítás mellett döntöttek viszont van egész jól sikerült átalakítás is: 3 motortér ahol nemcsak egy óvodáscsoport fér el
Boogie Elküldve Március23, 2007 Elküldve Március23, 2007 Újabb fejlemények: Ma meglett a zöldkártya, kedden végre felkerül a 15-ös ATS Cup és kap szép új gumikat: Pirelli P5000. Azután meglátjuk, lehet, hogy elfér egy szolid ültetés. :blush: Ha minden igaz Debrecenbe Mantával megyünk. :D
Recommended Posts