Hic Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Srácok, ez az autó már nagyon régóta eladó - mi lehet vele a gond? Nem trendi az 1.6 automata? Merthogy szemre nem rossz.... a kereskedő szerint "...korából adódó hibái vannak, de ezeket akár nem szakember (hobbista) is kijavíthatja...." Manta A 1.6 automatic Szóval szerintem sok 2.5 millió a Manta A-ért, ha egyszer ez harmadannyiba kerül.... És ez tök originálnak tűnik, akár még OT vizsga is szóbajöhet felújítás után...
kori Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Tényleg tipptopp. Ráadásul nálam az automata előny :unsure:
mantababy Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Na halihó. Csak újra meg akarom köszönni a Debreceni szíves fogadtatást :unsure: nagyon boldog vagyok. A mantámról csak annyit , hogy a Tiszaújváros-Szeged útvonalat kifogástalanul :lol: vitte, sőt még Miskolcra és Lillafüredre is felkapaszkodtam vele. Semmi probléma nem volt, egyhúzóra legurulta a sok 100km-t, ráadásul mértünk fogyasztást is amit el sem hidtem de ellenőriztük: hosszú távon a gépem fogyasztása most 7.4 liter volt :huh: u.i.Na mit szólsz Sörös Sanyi?szerinted ez jó?
Sörös Sanyi Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Én Hajni elméletét osztom: Egy Manta nem eszik tíz alatt! :unsure: :huh: :lol: Amúgy gratula, és irígykedek ám a fogyidra!
manta Elküldve Január24, 2007 Szerző Elküldve Január24, 2007 Ez így van, bizony! :huh: Need! Bazi jó a régi mantatalis videó! :lol: jókat sztoriztunk, hogy melyik manta kinél kötött ki, melyik lett az enyészeté... :unsure: és ki mennyit öregedett :lol:
NeedForSpeed Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Ez így van, bizony! :huh: Need! Bazi jó a régi mantatalis videó! :lol: jókat sztoriztunk, hogy melyik manta kinél kötött ki, melyik lett az enyészeté... :unsure: és ki mennyit öregedett :lol: Thanx! Van régebbi is. Még abaújkéri. az is majd feltolom. Sanyi! Amit Baby ír az úgy is van, mert nekem a karbis 1.9 original is ennyit evett kb. Városban meg 11. Az injektoros kevesebbet evett városban kb 1 lityivel. Ez biza így van.
rtomi Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Bogi Mantája a B.W. 2-re menet és vissza átlagban 8,6 litert fogyasztott 100 Km-en. 70-120-Km/h-s tempóval és benne volt a felvonulásos egyesben csordogálás is.
Sörös Sanyi Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Hát, nekem most százon kb 12 lityit eszik a kettőkettő, plusz nagyjából egy lityi olajat. Node jön Horváth Charlie, meg a Generál. :unsure:
NeedForSpeed Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Motorscene 98 videója. Jó töltögetést! :unsure: A manta manta c filmben ebből az üzletből jönnek ki az alkatrészekkel Bertiék. :huh:
rtomi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 Hát, nekem most százon kb 12 lityit eszik a kettőkettő, plusz nagyjából egy lityi olajat. Ha nekem ennyi lenne a fogyasztása a kettőkettőnek akkor fel is akazstanám magam. :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 Ha nekem ennyi lenne a fogyasztása a kettőkettőnek akkor fel is akazstanám magam. :unsure: Én is gondolkodtam rajta, de a vontatókötél még kellhet. :huh:
manta Elküldve Január25, 2007 Szerző Elküldve Január25, 2007 15-16 liter! Nyertem! :lol: Igaz ez rövid táv, hideg motorral. Te hosszú távon nekem is 10 alatt van. Mindegy, én szeretem a sejkeket tömni zsével :unsure: de azért kicseréljük a motort :huh: régóta érdekel ugyanis néhány kérdés: van e élet a halál után? Léteznek e ufók? Valóban az amcsik voltak először a holdon? És tényleg létezik benzin fogyasztás 10 liter alatt? És Sörös Sanyinál is létezik fogyasztás 10 liter alatt a sört illetően?.... komoly dilemmák ezek :lol:
Sörös Sanyi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 Hajni, ez nagyon jó volt! Még mindíg kacagok! :unsure: De ki kell ábrándítsalak. A Manta 100Km-en fogyaszt cirka 10 litert, míg én a WC és az asztal között ingázva (legyen mondjuk 500m) kijövök max 5 literből. :huh:
manta Elküldve Január25, 2007 Szerző Elküldve Január25, 2007 Hajni, ez nagyon jó volt! Még mindíg kacagok! :P De ki kell ábrándítsalak. A Manta 100Km-en eszik cirka 10 litert, míg én a WC és az asztal között ingázva (legyen mondjuk 500m) kijövök max 5 literből. :D :lol: hát, Sanyikém... akkor te elég deficites vagy :angry: képzeld el, ha összeakadnál egy másik mantás nővel, vagy egy amcsi autóssal! Apááááám! Az maga lenne az önkéntes nyomorba dőlés, az öngyilkos sors kihívása!!!! :D ............ ............... :D .... mostmár tudom,, miért állunk a nyomor szélén! ;) uristen! :) MrManta mantás, sörözik.... és nekem is mantám van :lol: :huh: .... :lol: elmentemmeghalni :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 Vontatókötél? :huh: Kösz, hogy felhívtad erre a figyelmem, így inkább keresek magamnak egy VW-st. :unsure:
manta Elküldve Január25, 2007 Szerző Elküldve Január25, 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :huh: Neeeeeeeee SANYIII neeeeeeeeeee!!!! Adj értelmet te is rövidke életednek! Ne alkudj meg! :unsure: !!
Sörös Sanyi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 Örülök, hogy aggódsz az életemért. :unsure:
berlina Elküldve Január26, 2007 Elküldve Január26, 2007 tehát további infó: Bertie Manta-ból Kissling hármat épített a filmhez, egy sibedásat és kettő napfénytetőset Kissling Katalog: http://people.freenet.de/i2800/kisslling1.JPG http://people.freenet.de/i2800/kisslling2.JPG szöveg: A Manta Manta gyorsan mozisiker lett, a kulisszák mögé tekintve látható csak, hogy mennyi szakértelem kell egy ilyen filmet legyártani. A film készítésénél a Kissling volt a megfelelő partner, már az első beszélgetések oldottá tették a hangulatot és Kissling megkapta a lehetőséget a filmben szereplő hét autó megépítésére. Három nappal később a Kissling udvarán állt a hét autó - mind széria - tulajdonképpen egyik sem filmforgatásra termett. A teljes műhelycsapat éjjel-nappal dolgozott a gépeken. Az első 3 Manta vaskos szélesítéseket kapott, Ők a Berti Manta-k, rögtön három, hogy az esetleges műszaki hibák esetén is tovább folytatódhasson a forgatás, és hát sitkli az volt elég, hiszen a kaszkadőrök nem igazán vigyáztak a technikára... A javítások elvégzése Kissling-nek egyáltalán nem okoz gondot, ha az idő nem sürget, de a stopperóra mindig szalad, kupplungcseréhez 1 órának elegendőnek kellett lennie. (megj.: még szép!!) Nyolc hosszú hét után végre elkészült: dobozban a film. Kissling-nél viszont csak ekkor kezdődött az igazi munka: hét roncs gurult vissza az Oberhausen-i udvarra, járt is nekik a törődés, hiszen mindannyian filmhősök voltak. Egyet kisorsoltak a többit eladák egy kivételével - már nem volt menthető: Ő volt az, aki a szabadrepülést mutatta be egyenesen a bányatóba. Trini a, a döglött gatyeszok menedzsere lefoglalt magának két Berti Manta-t már a forgatáson, most a Düsseldorfi Altstadt-ban keltenek feltünést mikor a macskaköveket szaggatják. A filmet 1991 október 3-n mutatták be a film választott othonában Bochumban. Kissling és a film készítői ekkor szervezték meg a világ legnagyobb Manta találkozóját, amelyen 1273 Manta-t számoltak, bár még sokan álltak a 20 km hosszú Manta dugóban. Akinek a Bertie Manta szivéhez nőtt meg is építheti kit csomagokból. Trini egyik adásvételije: http://i10.ebayimg.com/05/i/000/82/e4/2534_3.JPG A Mattig a 2005-ös Motorshow-ra keresett egyet a filmben szereplő Mantákból, de akkor nem talált, így lett Mike Wolff DEA Manta-ja (Super Ingo, nicht Diesel) restaurálva, de ez soha nem szerepelt a filmben. Röviddel a vásár előtt jöt az Alpine és mégiscsak lett egy eredeti Manta, ezt mutatták be a Motorshow-n, Később a DEA Manta-t kínálták 50000 Eur-ért, egy Chemnitz-i kereskedésben, ugyanis az akkori tulajdonos valahol arrafelé lakott. A mostani Opel Tuning szerint az utolsó Manta (a szerkesztőség szerint ez igazolt) egy bizonyos Andreas Walther-nál van, aki állítólag Trini Trimpop-tól vásárolta, (aki annak idején a forgatás után a Constantin Film-től), de a csatolt adásvételi szerint Dirk Oveesen volt a vásárló 2003.05.19-n az állítólaogos eredeti a Mobile.de-n: http://www.mobile.de/SID31346nn.8HpqrUC7sB...1242545205& az egykori DEA Manta, amely már egy Manta-Manta replika: http://www.autoscout24.de/home/index/detai...p;TFCA=47474.37 és egy beszámoló a DEA Manta Manta-Manta Manta-vá válásáról: http://www.autobild.de/aktuell/reportagen/...artikel_id=9837 szöveg: Micsoda karrier: egy Opel Manta reklámozza a DEA-t, és most másodszorra is híres lett. A legjobbak a gumik, egy kicsit keresni kell, a műhely egyik sarkában rejtőznek, de megéri keresni őket, mert tényleg ritkán látni ilyet: 345/35 ZR 15 olvasható a Pirelli-ken, magyarul: a futófelület 345 mm széles, de a felni csak 15 coll, ez a kombi olyan, mintha egy kisebb autó két kerekét ragasztnánk szorosan egymáshoz, egyszerűen groteszk. Na jó, az autó az emelőn sem kevésbé érdekes, vörös lángnyelvek kétoldalt, és a mérete: 4,55 m hosszó, 1,34 m magas és pontosan 2 m széles, 33 cm-rel szélesebb, mint eredetileg. Egy Opel Manta B 1983-ban, amely egyszerű sport coupe-ként kezdte később a Mattig Passau Super-Extrem kit-jével szélesítve. De nem csak ez az érdekessége: ez a Manta volt a sztárja a legendás Super Ingo DEA reklám filmnek, tudják: a Manta bubi jakóban-aranylánccal, aki mindig mellényúl a benzinkútnál ezért már mindenki ismeri és figyelmezteti: Super Ingo - nem dízel!!. A ríkítóan sárga Ingo-Manta e reklámfilm hatására az egyik legismertebb képviselője annak a 470 074 db Mantának, amelyet 1970-óta Németországban forgalombahelyeztek. A tulajdonos Mike Wolf (31) Chemnitz-ből túl van már egykét dolgon a reklám Mantával. Egy hirdetésben találta, szélesítve, passzentos gumikkal, forgalmiba minden bejegyezve. 14500 márkát kapart össze érte akkor: "Nagyon sok pénz volt az akkoriban nekem, de mikor megláttam ezt az extrém szélesítést tudtam, hogy ez az autó kell nekem " Egy Manta egy másik bolygóról -igen ílyen egy autó" Mégha a tükörből mást nem is látni, mint a sárvédőt. De a 110 lovas szériamotor a széles kerekekkel, nem igazán más csillagzat szülötte. Három hétig pendlizett vele Chemnitz utcáin, és jött a viszketés. Szétszedte, átkalapálta, kapott egy 204 lovas 3L Omega motort végül aranyról sárgára fényeztette. "Az autó igazi különlegesség lett, én voltam a hős minden találkozón", magazinokban is sokszor szerepelt Mike és a sárgaszörny. Akkoriban a DEA reklám még egy hétköznapi kék GSI-vl futott a TV-ben, mikor a reklámügynökség egy feltünőbb Mantát keresett Mike Wolf-ot találta meg. A szerződés viszont egy igazi sokkal indult: "Mindenképpen lángnyelveket akartak az oldalára, mikor az autót tíz nap múlva visszakaptam, annyira szégyelltem, hogy a garázsban kellett elrejtenem" Nehéz idők következtek, az autó, a reklámfilm, a kultusz Mike Wolf-ot a rivaldafénybe repítette, "A lámpáknál a srácok szó szerint kiugrottak az autókból, és a találkozókon nem találtam magam a bőrömben, mindenki csak a "Super-Ingo"-t kiáltotta. Minden benzinkút megnyitón ott volt a Manta az Ingót játszó szinésszel Gerhard Guntrammal. És a hírnév írígyeket is hozott, " mesélték, hogy hat számjegyű összeget kaptam, hogy totál kifordultam és már nem is állok szóba senkivel. Akkoriban a 34.5 cm-es világban sok barátot elvesztettem, miközben Mike Wolf maradtam egy munknélküli Chemnitz-ből. Majd egyszercsak úgy 2002 elején mindennek vége lett, hirtelen senkit nem érdekelt már a MegaManta és tulajdonosa. A filmbeli eredeti Manta egy balesetben gyakorlatilag megsemmisült, egy másikat újat építeni túl sokáig tartana: "Van még valakinek egy Super-Extrem kit-je?" kérdezte Petra Mattig internetes fórumokon, így találta meg Mike Wolf-ot, anélkül, hogy sejtette volna: ez az autó egyszer már sztár volt. Az egykori Super-Ingo-Manta így vált a Mattig-nál a Bertie Manta másolata. Új GFK elemeket kapott, eredeti hűtőmaszkot, másik tükröket és a fimlbeli tarka fényezését. Wolf barátja, a Manta specialista Manfred Neumayer Ending-ből foglalkozott a futóművel, vezetékekkel, benzintartállyal, kárptokkal, műszerfallal és a szélvédővel. Az idő sürgetett november 25-től december 4-re az Esseni Motorshow-ra a Manta-nak kész kellett lennie. Technikai adatok: Dual Ram sorhat Omega A-ból, ötsebváltó, sajátépítésű duplakipuff Jetex végekkel, Pink Power tárcsák Senator B nyergekkel, hátul Irmscher tárcsa és nyereg, önsúly: 1145 kg. és akkor a Super Ingo video: http://www.myvideo.de/watch/509056 vagy vagy http://www.myvideo.de/watch/605662
NeedForSpeed Elküldve Január27, 2007 Elküldve Január27, 2007 Hát nem semmi, hogy utánajártál, de a videok a végén nem stimmelnek. Az a szélesítő kitt ezekszerint kissling volt. Én mindig is mattigot gondoltam. Még a régi katalógusukban is benne volt, amit kölcsönadtam egy havernak és azóta se adta vissza. Azért érdekes hogy a kissling mindennek ellenére eltünt, a mattig meg fénykorát élte akkoriban. A CC 16v cikk megdöbbentő volt. Nem hittem, hogy manta ügyekben valami újdonsággal meg tud lepni valaki. Hogy mennyi mantával kapcsolatos zenét adtak ki! :unsure: Itt egy eladó egész olcsón.
kori Elküldve Január27, 2007 Elküldve Január27, 2007 Nekem pont a kék tetszett a legjobban a filmben. De minden elismerésem a pontos leírásért.
berlina Elküldve Január28, 2007 Elküldve Január28, 2007 http://cgi.ebay.de/Opel-Manta-Manta-Filmfa...bayphotohosting arról nem írt eddig senki, h klíma is lett volna benne, azt írja ez az egyik, ami Trini-hez került. Garázsban áll 2003-tól, akkor vette, restaurálta és tényleg soha nem hozta ki, nem meri mozgatni... meghogy a Mattig-nak nem adta oda ezért kellett egy replikát építeni 2005-ben.
Sörös Sanyi Elküldve Január28, 2007 Elküldve Január28, 2007 Kösz Zoli, nem semmi ez a gyűjtés, köszi szépen!
velo Elküldve Január29, 2007 Elküldve Január29, 2007 ezt nézzétek: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280
Recommended Posts