kojakarettenetes Elküldve Május12, 2006 Megoszt Elküldve Május12, 2006 Hát a lényeg még megvan. Motor+váltó futóművel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Május13, 2006 Megoszt Elküldve Május13, 2006 Kis parkolópálya után GTE újra előkerült. Hifi install kicsit megállt pár dolog hiányában, de nagynagynagynagy hála Raccenak és öcsémnek tegnap este (majdnem teljesen) készen lett a dolog. Issszszszszonyat nagyot mörren a cucc, de azért apróságok még vannak vele. Sajna tegnap lejárt a műszaki is, de remélem ezt hamar újitom. Köszönet Hicnek az első szettért, és bikmek menüt akkor állom ahogy megbeszéltük :) Ugyanakkor sajnálom hogy Kojaknak má nincs meg a GTE :) Örülök, hogy jó lett! Majd eccer meghallgatom a Lurdynál! Már amúgy is körbenéztem volna a GTE-t szívesen! A bükkmakk nem sürgős - július közepéig diétára lettem fogva. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május23, 2006 Megoszt Elküldve Május23, 2006 Ha kijutok csütörtökön Lurdyba, akkor a friss vizsgás GTE-vel megyek :) Zenét nem bizti vissza tudom rakni addig.. bár megpróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 Akkor ahogy Gelko fogalmazott irom tovább a webnaplómat :) Bejelentkeztem, jövő héten kicsekkolják nekem hogy mér rángathat a vas... Srác aki csinálja volt neki egy 1,8-as GSi-je, kopp ugyanez a motor. Kiteszteltem, 9L-t eszik százon. Kicsit sok, főleg a GSihez képest, mert ugyanúgy vezetem, és a kaszni is könnyebb 200 kilóval. De ha majd má nem rángat, akkor talán fogom tudni használni a motorféket is és akkor a fogyi is lemász. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 Akkor ahogy Gelko fogalmazott irom tovább a webnaplómat :) Bejelentkeztem, jövő héten kicsekkolják nekem hogy mér rángathat a vas... Srác aki csinálja volt neki egy 1,8-as GSi-je, kopp ugyanez a motor. Kiteszteltem, 9L-t eszik százon. Kicsit sok, főleg a GSihez képest, mert ugyanúgy vezetem, és a kaszni is könnyebb 200 kilóval. De ha majd má nem rángat, akkor talán fogom tudni használni a motorféket is és akkor a fogyi is lemász. télleg....akartam már kérdezni... a gsiben vagy egy C20NE ugye ? az 120le....a GTE meg 18E motoros ami talán 116-118le... érzetre ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 a c20ne 115LE :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 a c20ne 115LE :) ...a 18E meg szintén 115, úgyhogy azt az érzetet a kocsi saját tömege jelentősen befolyásolja, sőt gyakorlatilag el is dönti sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 váltóáttétel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május24, 2006 Megoszt Elküldve Május24, 2006 váltóáttétel.... Én érzetről beszéltem, nem tényekről. Az Astra csöndesebb, modernebb kocsi, ugyanaz a sebesség jóval kevesebbnek tűnik benne szvsz, mint a Kadettben. Még akkor is, ha jobban megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 ...a 18E meg szintén 115, úgyhogy azt az érzetet a kocsi saját tömege jelentősen befolyásolja, sőt gyakorlatilag el is dönti sztem. érdekes dolgok ezek.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május25, 2006 Megoszt Elküldve Május25, 2006 érdekes dolgok ezek.... :) Jaja mind2 115 ló mint ahogy ezt már korábban irtam. Váltóról foggalmam nincs, szerintem mind2 F16. Aztán hogy azon belül melyik.. Érzésre a GSi jóval nyomatékosabb, és jobban is gyorsul. Viszont a GTE gyorsabban pörög fel. Hangsúlyozom mindez érzésre. Volt "kis" kalandom tegnap. Hazafelé Fótról olyan 90-es tempónál egyszercsak lezuhant a fordulatszámmérő és a motor sem járt tovább. Elgurultam egy helyre ahol félre lehetett állni, és nézelődtem, meg vártam. 10 perc türelem után hivtam öcsém jöjjön má el értem, de amig megjön gondoltam hekkelek. Megütögettem a tankot és környékét a kormánylokkommal, oszt lásscsodát, beindult. El is mentem vele az újpesti stadionig, aztán meccs után hazafelé a Szentmihályin a temető mellett megin megállt :) Kis ütögetés után megin elindult. Valamim nagyon koszos lehet, talán a tank vagy csak a benyaszivattyú... Mindegy, jövő héten szerviz. talán ezzel a rángatás is megoldódik, hátha a szivattyú a ludas mndenben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június9, 2006 Megoszt Elküldve Június9, 2006 blog goes on.. Tegnap végre sikerült elvinnem a vasat (vagyis öcsém vezette konkrétan) egy sráchoz. Neki Kadett GSi-je volt ugyanezzel a motorral. Kicseréli a benyaszűrőt arra amit Kojaktól kaptam, megszűnteti a rángatást, kp zár és riasztó megy bele. Legalábbis ez a terv :huh: Most várom a hivását hogy mit hol merre meddig miért mennyiért hogy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június13, 2006 Megoszt Elküldve Június13, 2006 and on... Le van beszélve megy a kpzár meg a riacs a vasba. 32900. Levegőtolattyú vagy mifene volt rossz, cserélve lett. Gyújtás kb 10 fokkal volt elállitva, és a benyaszűrő is ki lesz cserélve. Elvileg holnap estére kész van minden. Szerelő srác is megdicsérte a kocsit hogy milyen szép állapotban van, és megmondta hogy vigyázzak rá :huh: Remélem most már korrekt lesz a gép és nagyon jól fog menni meg keveset fog enni meg szép lesz jó lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 Na tök jól megjártam Dunaújvárost a kicsikével.Gyönyörűen megy, de szerintem fojtja ez a kipuff ami rajta van. Életemben először elforgattam tiltásig az autót amit vezettem, hát pont szegény GTE-t. 7500-nál úgy döntött hogy elég. Jóval pörgösebb mint a C20NE, emiatt nem is olyan nyomatékos. 80 alatt nem szereti az 5-öst. De megy gyönyörűen. 6-os út hibáit (nyomvályúk) is lehetett vele kezelni, bár a futómű szintén elég nagypapás. Rengetegen dícsérték meg a kocsit, és hát tényleg igazuk volt mindenben :) Olyan cuccok vannak az autón, hogy ihajj. Pl: kormányműgátló :lol: (egy gázos gátló hogy ne tudd olyan könnyen rángatni a kormányt) Hifi is jó lett, de a fejre ki kell még találni valamit mer az csak be van oda ****va. Fogyit még nem mértem, de lefelé ahol lehetett mentem 130-140-et, hazafelé viszont Racce mögött kullogtam 80-nal. Benyaszintjelző műxik furán... Teletankot jól mutatja, aztán rohamosan leesik. Kábé még 2/3-ig van a tank amikor szerinte már üres :huh: Mindegy tankolni kell és akkor nem fogy ki :D Lomtalanitás volt nálunk a hét elején, és miután beálltam vele a kertbe, telepakolták a kocsikijárónkat a dzsippók, pedig én direkt úgy raktam mindent hogy ki tudjak állni. Szal bent ragadtam a kertbe, és hogy ne lássa minden dikk a kocsit, ezért hátrapréseltem a vasat a 2 ház közé - remélem majd ki fogok tudni állni onnan :D Infóim szerint Kojak már teszi össze a GTE motoros Kadettot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 ...a 18E meg szintén 115, úgyhogy azt az érzetet a kocsi saját tömege jelentősen befolyásolja, sőt gyakorlatilag el is dönti sztem. Az érzést az is befolyásolja, hogy az 1.8E 151 Nm-es, a C20NE pedig 170 Nm-es. ÉS a C20NE lökete és furata is ugyanakkora, ami a legideálisabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Ja. Meg most olvastam hogy a 18E motor a max nyomatékot 4800-as fordulaton adja le. C20NE meg nem kicsit lejjebb. Tud valaki egy képet szerválni nekem 18E mocinak a lóerő-nyomaték görbéjéről? Guglit gyúrom fél órája de nemmegy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Ja. Meg most olvastam hogy a 18E motor a max nyomatékot 4800-as fordulaton adja le. C20NE meg nem kicsit lejjebb. Tud valaki egy képet szerválni nekem 18E mocinak a lóerő-nyomaték görbéjéről? Guglit gyúrom fél órája de nemmegy a c20NE 3000nél adja le a lőerők : 18E 5800nál, a 20NE meg 5600nál Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 a c20NE 3000nél adja le a lőerők : 18E 5800nál, a 20NE meg 5600nál Egy rövd váltóval pl. mind2 eseteben értelmetlen dolog elpörgetni odáig.Albert gépét sokan bepróbálták, főleg kisblokkosok, és csodálkoztak, hogy szép távokat kaptak.......... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Egy rövd váltóval pl. mind2 eseteben értelmetlen dolog elpörgetni odáig.Albert gépét sokan bepróbálták, főleg kisblokkosok, és csodálkoztak, hogy szép távokat kaptak.......... :) akkor jó mert nekem rövid a váltóm...bár nem áll szándékomban gyorsulgatni :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus10, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2006 Tud valaki egy képet szerválni nekem 18E mocinak a lóerő-nyomaték görbéjéről? Guglit gyúrom fél órája de nemmegy könyvedbe nem találtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus12, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2006 a c20NE 3000nél adja le Egy picit még lejjebb. Gyári adat szerint 2700-nál: (a képért köszönet Zorronak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus13, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2006 Egy picit még lejjebb. Gyári adat szerint 2700-nál: nemtom nekem ez van az asconás könyvben Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus19, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2006 nemtom nekem ez van az asconás könyvben Lehetséges lenne hogy ugyanazt a motort másképp hangolták attól függően hogy milyen kocsiba szerelték be éppen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 A GTE hátsó ablaktörlőjén a gumi 48cm hosszú... (Csak hogy ne az emlékeztetőbe kelljen beirni hogy mit küldjek el Ákinak :unsure: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október3, 2006 Megoszt Elküldve Október3, 2006 Jóól leélte! :lol: Azért ez nem teljesen igy van. Került bele közben egy 2.0E az 1.8E helyett, és mivel már 2001 óta meg van az autó, mondhatjuk hogy az egy évvel ezelőtti állapotra is ő hozta fel. (Kecsóról hazafelé megállt a vizpumpája, de már újra megy a gépsas.) Tom, köszönte az autókám a dícséretet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts