Imi (Astra) Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 A 13-as számú van nekem, csak középen az Opel jelnél már ketté van törve. Ez gyárilag is benne van, vagy plusz "extra"? Meg kell lesnem... Ha jól sejtem egy 2002-es Classic 5 ajtóson a 14-es kellene legyen, ha van... :icon1: Mi ennek a neve? Hogyan lehet keresni, ha nincs? Van értelme szerezni ilyet? :D Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Ez gyárilag is benne van, vagy plusz "extra"? Meg kell lesnem... Ha jól sejtem egy 2002-es Classic 5 ajtóson a 14-es kellene legyen, ha van... :icon1: Mi ennek a neve? Hogyan lehet keresni, ha nincs? Van értelme szerezni ilyet? :D Köszi! Classic 1.4 start-ban volt anno gyárilag. Az 1.6 16V Classic Familyben nem tudom, mert mikor hozzám került nem volt benne. Én átmentettem az 1.4-ből az 1.6-ba. Bontóban láttam pár autónál, és szerintem műanyag áron megvehető kb 500 ft környékén. eddig 6-ból 2-ben láttam. Valószínűleg a tulajtól függhet, hogy kibaxta, vagy sem. Szerintem gyári alap lehet, kiindulva abból, hogy az 1.4-esben ez volt a legnagyobb extra, meg a gumicsík a forgatható kormányon kívül... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Classic 1.4 start-ban volt anno gyárilag. Az 1.6 16V Classic Familyben nem tudom, mert mikor hozzám került nem volt benne. Én átmentettem az 1.4-ből az 1.6-ba. Bontóban láttam pár autónál, és szerintem műanyag áron megvehető kb 500 ft környékén. eddig 6-ból 2-ben láttam. Valószínűleg a tulajtól függhet, hogy kibaxta, vagy sem. Szerintem gyári alap lehet, kiindulva abból, hogy az 1.4-esben ez volt a legnagyobb extra, meg a gumicsík a forgatható kormányon kívül... Nem mondjátok, hogy végre valami extra, ami van egy X14NZ Classic-ba? :D Mindig is furcsa volt, így belegondolva, hogy az egész hűtőrács zárt a motortér felől, csak a légszűrőnél van egy nyílás (2 csíknyi rés). Le lehet ezt úgy venni, ha a hűtőrács a helyén marad? Érdemes nyárra kivenni? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Nem mondjátok, hogy végre valami extra, ami van egy X14NZ Classic-ba? :D Mindig is furcsa volt, így belegondolva, hogy az egész hűtőrács zárt a motortér felől, csak a légszűrőnél van egy nyílás (2 csíknyi rés). Le lehet ezt úgy venni, ha a hűtőrács a helyén marad? Érdemes nyárra kivenni? Köszi! Az utolsó kérdésedre tudom a választ: mikor én megvettem a kocsit, ez benne volt, és nem tudtam róla. Egész nyáron, mikor kicsit jobban megterheltem a motort, az egekben volt a vízhőfok. Aztán ősszel megtaláltam benne ezt a takarót :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Ki lehet venni csak vigyázni kell a kampós fülekkel amikkel a maszkhoz kapaszkodik, ebben a hidegben minden könnyen törik. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Itt a cucc cikkszáma: 1320851 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Nem mondjátok, hogy végre valami extra, ami van egy X14NZ Classic-ba? :D Mindig is furcsa volt, így belegondolva, hogy az egész hűtőrács zárt a motortér felől, csak a légszűrőnél van egy nyílás (2 csíknyi rés). Le lehet ezt úgy venni, ha a hűtőrács a helyén marad? Érdemes nyárra kivenni? Köszi! Ez nekem is új, hogy van ilyen extrám. Eddig csak az utólag magam által beszerelt kp-i záram volt...meg az elektromos ablaktörlő :D Szerintem az előző tulaj sem tudott róla, hisz a hűtőrács alsó két sorából ki van törve belőle néhány darab. Ő így oldotta meg a szelőzést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január29, 2014 Megoszt Elküldve Január29, 2014 Ez nekem is új, hogy van ilyen extrám. Eddig csak az utólag magam által beszerelt kp-i záram volt...meg az elektromos ablaktörlő :D Szerintem az előző tulaj sem tudott róla, hisz a hűtőrács alsó két sorából ki van törve belőle néhány darab. Ő így oldotta meg a szelőzést... Nálam alsó sor 2 sor üres, és ott megy be levegő, kivéve a menetirány szerinti jobb oldalon, mert ott telibe van takarva minden, még az alsó 2 sor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Egész jó lett a januári fogyasztásom, legalábbis a előző évekhez képest. 11.5 jött ki, pedig télen 13-14-nél sosem volt télen kevesebb. Ráadásul reggel, délután negyed órát pöfög a gép mielőtt elindulok, menet közben nem óvatoskodok, és sokszor harmadik fokozatban megyek az üllőin. Mondjuk tavaly óta ezt-azt rendbe raktam. Viszont ahogy kezdett most kiürülni a tank, indítás után az ac-nak kegyetlen csapágyhangja van. Remélem nem akar mostanában megpusztulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Egész jó lett a januári fogyasztásom, legalábbis a előző évekhez képest. 11.5 jött ki, pedig télen 13-14-nél sosem volt télen kevesebb. Ráadásul reggel, délután negyed órát pöfög a gép mielőtt elindulok, menet közben nem óvatoskodok, és sokszor harmadik fokozatban megyek az üllőin. Mondjuk tavaly óta ezt-azt rendbe raktam. Viszont ahogy kezdett most kiürülni a tank, indítás után az ac-nak kegyetlen csapágyhangja van. Remélem nem akar mostanában megpusztulni. Ja jól emlékszem abban siklócsapágy van, lehet a kommutátor vagy a szénkefék kopottak már nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Ja jól emlékszem abban siklócsapágy van, lehet a kommutátor vagy a szénkefék kopottak már nagyon. Igen, olyan hangja van, mint egy kopott ventilátornak. Reggel megtankoltam, előtte induláskor még zajongott, délután teli tankkal már nem hallottam. Ez csak annyiból furcsa, hogy üresebb tanknál is illene ugyanannyi benzinben úsznia, kívülről zárt a rendszer. Amúgy sokat nem várok tőle, talán még emlékszel rá, nyáron cseréltem, és hát ez egy 10k-s pumpa. Talán kéne egy bontott gyárit is szerezni, hogy legyen a csomagtartóba, ha szükség lenne rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Igen, olyan hangja van, mint egy kopott ventilátornak. Reggel megtankoltam, előtte induláskor még zajongott, délután teli tankkal már nem hallottam. Ez csak annyiból furcsa, hogy üresebb tanknál is illene ugyanannyi benzinben úsznia, kívülről zárt a rendszer. Amúgy sokat nem várok tőle, talán még emlékszel rá, nyáron cseréltem, és hát ez egy 10k-s pumpa. Talán kéne egy bontott gyárit is szerezni, hogy legyen a csomagtartóba, ha szükség lenne rá. A belső része teljesen benzinben úszik, kivülről meg csak annyira amennyire ellepi a benzin. De ez sem a tankban lévő üzemanyag szintjétől függ, mert egy kábé 10 centi magas dobozban áll, amit a visszafolyó ág tölt fel. Igazából mindegy milyen hangja van amíg eleget és megfelelő nyomással szállít. Nekem már évek óta zúg benne a gagyitron 8000-forintos...lassan 80 ezer kilóméter lesz benne, és még jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Február3, 2014 Megoszt Elküldve Február3, 2014 Én is néztem egy hosszabb periodust fogyasztás terén. 1724 km-119 l és ha jól számoltam akkor ez 6.9 l fogyasztás. Ennek 2/3 része munka, ami 1-2-3 házrol házra járva, valamint 4-5 perc ház elött történö egyben állás. a maradék hosszabb távok egyben, max 50 km-ig. Ez jónak mondható? x17dtl motoros a gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csuky Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 (edited) Sziasztok! Most lett motor cserélve a kocsiban, és úgy tűnik sokat fogyaszt kb 8L/100km és egy 1.7 Isuzuról beszélünk, régen 6L volt a max, mi befolyásolja a fogyasztást? (Tudom sok minden: adagoló, labda szonda...) igazából az is érdekelne, hogy hogyan lehet kizárni a tényezőket? Adagoló: padon, labdaszonda: számítógép? Esetleg valami más tipp? Módosítva Február5, 2014 : Csuky Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Sziasztok! Most lett motor cserélve a kocsiban, és úgy tűnik sokat fogyaszt kb 8L/100km és egy 1.7 Isuzuról beszélünk, régen 6L volt a max, mi befolyásolja a fogyasztást? (Tudom sok minden: adagoló, labda szonda...) igazából az is érdekelne, hogy hogyan lehet kizárni a tényezőket? Adagoló: padon, labdaszonda: számítógép? Esetleg valami más tipp? Dízelnél, helyből kizárhatsz dolgokat. A felsoroltak közül pl. az adagolón kívül mindet ;) Termosztátra nézz rá, lehet hogy hidegen megy folyamatosan. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csuky Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 (edited) Ebbe lehet van valami, mert a hőfok alig mozdul, sőt van amikor visszaesik, másiknál meg hamar beállt középre és alig moccant... De az miért befolyásolja? ( nem nagyon értek hozzá, csak lelkes érdeklődő vagyok :) ) És akkor szerinted vagy az adagoló vagy ez? Módosítva Február6, 2014 : Csuky Link to comment Megosztás: More sharing options...
xaba Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 (edited) Szevasztok Még mindig túl sok a fogyi,cseréltem új lambda szondát is,mérettem füstöt,ami naon jóó azt mondják. Ma épp ellenőriztem az üzemanyag nyomást 0.8 bar. Retúr vezetéket flakonba téve és fél perc alapjárás utánn az üzemanyag mennyiség 1liter és 2-3 deci.Ez mennyire normális?Ahh motor még mindig C1.6 NZ 93-as. Módosítva Február22, 2014 : xaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Szevasztok Még mindig túl sok a fogyi,cseréltem új lambda szondát is,mérettem füstöt,ami naon jóó azt mondják. Ma épp ellenőriztem az üzemanyag nyomást 0.8 bar. Retúr vezetéket flakonba téve és fél perc alapjárás utánn az üzemanyag mennyiség 1liter és 2-3 deci.Ez mennyire normális?Ahh motor még mindig C1.6 NZ 93-as. Teljesen normális általában olyan 2Liter/percet nyom a pumpa, ha jól tudom 0.9bar a nyomása, de nem hiszem hogy az az 1 tized eltérés számottevő. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
xaba Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 (edited) Találtam ilyet igaz a motor kód x16szr pillanatnyi fogyasztása 1.2 L/h és átlaga pedig 15L/h.Alacsony fordulaton dadogott de magas fordulatonn tépett..Hmmmm is Módosítva Február22, 2014 : xaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Találtam ilyet igaz a motor kód x16szr pillanatnyi fogyasztása 1.2 L/h és átlaga pedig 15L/h.Alacsony fordulaton dadogott de magas fordulatonn tépett..Hmmmm is Hát le kell venni a tárcsát és rá kell, nézni, de mondjuk nem túl gyakori. Link to comment Megosztás: More sharing options...
xaba Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Hát én már másik mocinn is gondolkodom mert ez kikészített,350 Km 50 lityó benzinnel úgy hogy minden paraméter okés.... :icon7: :doze: :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Hát én már másik mocinn is gondolkodom mert ez kikészített,350 Km 50 lityó benzinnel úgy hogy minden paraméter okés.... :icon7: :doze: :confused: Vannak nehezen kiszűrhető hibák is, de ugye oka mindennek van, csak lehet hogy soká tart megtalálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 A 13-as számú van nekem, csak középen az Opel jelnél már ketté van törve. Azt a takaró cuccot, hogy ki tudjam venni ahoz le kell venni elöl a hűtőrácsot vagy elvileg anélkül is kivehető? Mert baromi pici hely van a műanyag és a hűtő között, (ill véleményem szerint szinte semmi). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Azt a takaró cuccot, hogy ki tudjam venni ahoz le kell venni elöl a hűtőrácsot vagy elvileg anélkül is kivehető? Mert baromi pici hely van a műanyag és a hűtő között, (ill véleményem szerint szinte semmi). Ki kell venni a rácsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Ki kell venni a rácsot. Én kihalászom onnan csak a felső patentok kipattintásával, és előre döntéssel. Még eddig sosem kellett lebontani hozzá. Csavarhúzóval kiakasztom a patentokat, aztán előredöntöm, és leugrasztom a takarót, és kiemelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts