Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A bécsi kiruccanás 6,5 literes átlagot hozott. Sajnos a bécsi belvárosban tömegnyomor volt és Győrben is mikor bementünk mekibe. Meg mire találtunk parkolóhelyet bécsben... :unsure: Autópályán végig 140-150-nel mentem egyébként. :D

Elküldve

A bécsi kiruccanás 6,5 literes átlagot hozott. Sajnos a bécsi belvárosban tömegnyomor volt és Győrben is mikor bementünk mekibe. Meg mire találtunk parkolóhelyet bécsben... :unsure: Autópályán végig 140-150-nel mentem egyébként. :D

Mee' olyan hosszú váltód van, hogy az autó még otthon van, a 2-es már leért Lurdyba :D

Elküldve

Mee' olyan hosszú váltód van, hogy az autó még otthon van, a 2-es már leért Lurdyba :D

Az miért van hogy az X16SZR F Astrába(Caravánba is) hosszú míg ugyanilyen motorú G-be rövid váltót raktak?Teljesitmény,nyomaték ugyanaz,a súlya az több a G-nek 1-200kg-val gondolom,légellenállás nem hiszem
Elküldve

Az miért van hogy az X16SZR F Astrába(Caravánba is) hosszú míg ugyanilyen motorú G-be rövid váltót raktak?Teljesitmény,nyomaték ugyanaz,a súlya az több a G-nek 1-200kg-val gondolom,légellenállás nem hiszem

Volt már szerencsém néhány G Astrához és amelyikben kisblokkos motor volt, azokba mind rövid váltót raktak.

Elküldve

Az miért van hogy az X16SZR F Astrába(Caravánba is) hosszú míg ugyanilyen motorú G-be rövid váltót raktak?Teljesitmény,nyomaték ugyanaz,a súlya az több a G-nek 1-200kg-val gondolom,légellenállás nem hiszem

Mert minél újabb valami, annál több hülyeséget találnak ki, hogy olyan legyen, mintha jobban menne. A gázpedál útjának csak az első 1/3-át kell használni mert akkor majd "erősebbnek tűnik", a váltóból a legrövidebb kell, mert akkor is "erősebbnek tűnik", és húzunk rá dájnamiklájnt mert attól is erősebbnek tűnik :D

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy nyáron a gép 6-6,5 litert eszik motork kód C18NZ.

Most télen pedig nagyon sokat olyan 9-9,5 liter... Hogyan van ez mert az elektromos szivató nem megy olyan sokáig, hogy ez okozza... Szóval help...

üdv: Tomi

Lehet a termosztátod kuka és mindíg nyitva. Elektromos szivató ebben már nincs. A motorvezérlőállítja be a dúsítást a beérkező jelek alapján.

Elküldve

A termosztát jó nincs vele semmi baj.... (Nagyon komoly a fűtés)...

A fogyasztásmérést a tankolás-kilóméterből számoltad, vagy csak a mutatót figyelted?

Elküldve

Úgy van hogy a múlt hétvégén mentem Kecskemétre ami tőlünk 75 km oda vissza 150. Átlagosan 80 km/h sebbeséggel... 6000 ft ér tankoltam amiért kaptam 15 liter benzint (410 volt 1 liter benzin ára) meg volt benne kb egy olyan fél liter, és majd nem hogy nem bírtam hazaérni....

Igazából reális fogyasztási adatokat több 100 Kilóméter átlaga alapján lehet mérni. Hogy mennyi van még benne azt csak saccolni lehet. Úgy szoktunk mérni hogy teli tank,mész pölö 400 kilómétert,megint teli tank lehetőleg ugyanannál a kútbál,és osztod amennyi belement a jelen esetben 4-el.

Elküldve

Értem, de szerintem nem reális mert nyáron sokkal többet el szokott menni és nem 80 km/h-val.... na de mind1 köszönöm a válaszodat...

Én a lambda szondára gondolok, igaz üzemi hőfoknál nem villan be a hibajelző... de én mégis arra saccolok...

A szondára már csak akkor szokott panaszkodni ha nagyon kuka,ha csak halódik akkor még nem.De már ekkor is okozhat túlfogyasztást. Mivel nem olcsó,és ez az egyik alkatrész amiből csak gyári javasolt jól körbe kell járni a dolgot,hogy tényleg sokat eszik-e.

Elküldve

Helló.

Én most tankoltam tele és 38,8 liter ment bele.

572km-t mentem vele az előző telitank óta.

(4 fővel minden nap melóba járás)

Elküldve

Helló.

Én most tankoltam tele és 38,8 liter ment bele.

572km-t mentem vele az előző telitank óta.

(4 fővel minden nap melóba járás)

6,8 az szép!

Elküldve

Érdekességet szeretnék veletek megosztani.

Bp-Szolnok távot járom általában 4 személlyel és fullos csomagtartóval. Amikor a motor fordulatszámát szigorúan 2000-3000 fordulat között tartottam és igyekeztem 110/115-es tempót egyenletesen tartani ahol csak lehetett. Az átlagfogyasztás 6L-re jött ki.

Ezzel szemben ugyan ezt az utat járva "öreg papás" stílusban (2000 fordulat körül elváltva) utazó tempóban szigorúan 95-100 között tartva a vasat 7L átlag jött ki.

C16SE :D

Elküldve

Érdekességet szeretnék veletek megosztani.

Bp-Szolnok távot járom általában 4 személlyel és fullos csomagtartóval. Amikor a motor fordulatszámát szigorúan 2000-3000 fordulat között tartottam és igyekeztem 110/115-es tempót egyenletesen tartani ahol csak lehetett. Az átlagfogyasztás 6L-re jött ki.

Ezzel szemben ugyan ezt az utat járva "öreg papás" stílusban (2000 fordulat körül elváltva) utazó tempóban szigorúan 95-100 között tartva a vasat 7L átlag jött ki.

C16SE :D

Elküldve

Érdekességet szeretnék veletek megosztani.

Bp-Szolnok távot járom általában 4 személlyel és fullos csomagtartóval. Amikor a motor fordulatszámát szigorúan 2000-3000 fordulat között tartottam és igyekeztem 110/115-es tempót egyenletesen tartani ahol csak lehetett. Az átlagfogyasztás 6L-re jött ki.

Ezzel szemben ugyan ezt az utat járva "öreg papás" stílusban (2000 fordulat körül elváltva) utazó tempóban szigorúan 95-100 között tartva a vasat 7L átlag jött ki.

C16SE :D

16SE szeret pörögni, akkor érzi jól magát. Az SZR-em pl 3500-as fordulat környékén eszi a legkevesebbet, ekkor megy 150-nel. :D

Elküldve

Érdekességet szeretnék veletek megosztani.

Bp-Szolnok távot járom általában 4 személlyel és fullos csomagtartóval. Amikor a motor fordulatszámát szigorúan 2000-3000 fordulat között tartottam és igyekeztem 110/115-es tempót egyenletesen tartani ahol csak lehetett. Az átlagfogyasztás 6L-re jött ki.

Ezzel szemben ugyan ezt az utat járva "öreg papás" stílusban (2000 fordulat körül elváltva) utazó tempóban szigorúan 95-100 között tartva a vasat 7L átlag jött ki.

C16SE :D

Nem csoda. Van itt nálunk egy 6%-os 1 km-es egyenes emelkedő. Ha azon (5.-ben) 90-el megyek fel (1800 f/p), akkor 10 - 11 liter/100km pillanatnyi fogyasztást mutat a BC-m.

Ha ugyanott, lendületből 100-al, (2000 f/p) akkor 8,5 a fogyasztás.

Elküldve

Fogyasztásnál sokkal jobban számít a motor terhelése mint maga a fordulatszám, ezek nem karburátorosok ahol minél kisebb a fordulat annál kevesebbet szürcsöl... :D

Elküldve

Fogyasztásnál sokkal jobban számít a motor terhelése mint maga a fordulatszám, ezek nem karburátorosok ahol minél kisebb a fordulat annál kevesebbet szürcsöl... :D

Ezt én is észrevettem, nem eszik annyival többet,ha gyorsabban megyek,mintha plafonig van pakolva+ 5 fő. Bár most tesztüzem van szigorúan 3000-alatt. Szarul is vagyok nagyon. <_< :D

Elküldve

Saját kis kocsimnál tapasztalat, hogy 2000-es fordulat alatt 5-ben már erőlködik ezért "zabál" legjobban 2500 környékén érzi jól magát, ekkor tud 5.5 alatt is enni tatás vezetésnél. Apámnak egyetlen jó ilyen autós gondolata, hogy minden autónál az a legoptimálisabb utazó tempó amikor a sebességmutató full függőlegesben van... De mondom ilyen órával szerelték astrákból kb az összes motor változatot. :D

Elküldve

Volt régen egy 94' es c14se f astrám átlag 7 literes fogysztással sikerült vele járnom.nem gondolnám rossznak vegyes,pálya,városi használatban... most tds-t kell vadásznom :icon1:

Elküldve

EGR falazás okozhat fogyasztás növekedést?

Mióta lefalaztam ezt tapasztalom,most is 12l-el tudtam 130km-t menni,ebből 90km hosszútáv a többi városi út,tavaly ilyen körűlmények között télen falazás nélkül 1-1,5l kevesebb volt

Elküldve

Neatív rekord: 650Kilóméterre 39.9Liter benzin az annyi mint 6.13Liter/100Km. 1blink.gif 3-5 fő pálya 90-100-as tempó. Nem akarom hogy valami maradandó károsodást szenvedjen, tuti nem lesz baja? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.