Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Ha pörgetve csak jelzésértékkel füstöl,akkor nincs ennek baja.

4-5liter szerintem 1.7szívódével kizsírozott lejtőn lefelé értendő.

1.5td isuzu még corsában is országút fix 90nel tud valamivel 5liter alatt.

ez így van ahogy írod, mármint alig nyom valami némi füstöt pörgetve... az előző motorral X17dtl német 68 le) sikerült kihozni a 4,5 literes fogyasztást....

Link to comment
Megosztás:

érdeklődnék, hogy f astra kombi isuzum van (1.7td , 82Le) nemrégiben (4 hónapja lett vásárolva a motor kompletten) lett rajta vezérműszíj, olaj víz vízpumpa görgök cserélve...olajfojás nincs, szépen megy...de 6 litert eszik akármit is csinálok...általában 1500 és 2000 közötti fordulaton váltok, de egyszerűen nemtudom lejjebb vinni a fogyasztást, szeirntetek mi lehet a probléma?

Ha városban használod javarészt, akkor ez jó fogyasztás.

Isuzunál a 5 körüli fogyasztás csak országúton 80 körül lehetséges.

Nekem a nagy átlagom 6,8 liter csak Bp belváros és autópálya.

Link to comment
Megosztás:

Ha városban használod javarészt, akkor ez jó fogyasztás.

Isuzunál a 5 körüli fogyasztás csak országúton 80 körül lehetséges.

Nekem a nagy átlagom 6,8 liter csak Bp belváros és autópálya.

jóformáén csak budapest...akkor ez nem is olyan rossz átlag, akkor maradjak ugyanígy az 1500-2000 közötti váltásoknáll? és ti reggelente, illetve a hideg motort meddig szoktátok járatni? mert én beiundítom kiszállok letörölgetem (5-10 perc) és csak utána indulok vele...

Link to comment
Megosztás:

jóformáén csak budapest...akkor ez nem is olyan rossz átlag, akkor maradjak ugyanígy az 1500-2000 közötti váltásoknáll? és ti reggelente, illetve a hideg motort meddig szoktátok járatni? mert én beiundítom kiszállok letörölgetem (5-10 perc) és csak utána indulok vele...

Pontosan ugyanígy melegítem, csak én egy cigihez mérem az időt... :evilgrin: Pörgetni meg nyugodtan pörgetheted melegen, 7 liternél többet még nem tudtam megetetni vele, pedig kapja az ívet rendesen.

Amúgy nem kell hagyni ellustulni, a túlzott kímélet sem használ neki.

Link to comment
Megosztás:

Ha 1.5-2 liter nem számottevő,akkor nincs.

Fpepe tud 5.5-6 alatti átlagot,EPK bácsi meg 7.5eket,Errant meg 7.5-8. Mifelénk ez 1.5-2liter.

Általam megélt példát csak c16nz és c20ne A veki-re tudok (havernak volt mindkettő),az úgy néz ki,hogy kisvárosi mászkálás 5-6km etapok,meg néha 25km oda és vissza. c16nz 7 körül,c20ne 9körül.

Sok hidegindítással,városi rövid távokon x14nz és c20ne között simán lehet szerintem 3-4liter különbség is.

Tehát a nagyobb motor mindig többet fogyaszt,pont úgy ahogyan 1+1=2. :D

Ez jó! :hiya: :D

Ezért vagyok "EPK bácsi":

_ton_Ausztri_ban_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bár lehetnék akár ITA bácsi is,

Astra_1_4G_Etyeken_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

vagy akár IHX bácsi is!

RIMG3983_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

:D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Azt mondtad,hogy az ITA-t nem szeretted annyira. :D

Az első kettő céges volt. [csak, hogy ki ne rúgjanak ebből a topicból] az EPK fogyija 6,2 volt, az ITA-é pedig 7,2..... <_<

Az elsőt 9 évig használtam, a másodikat 2,5 évig. Nyilván kevesebb élményem volt a másodikkal, de sokkal komfortosabb volt,már csak a klíma miatt is, amire a nyári munkában nagy szükségem volt. Az elsővel sokkal többet mentem, ezért több az élményem vele. Egyikkel se maradtam ott az úton soha a 300 ezer kilométeren keresztül.

Az IHX már nyugdíjas autó, de nagyon szerethető a sokkal jobb gyorsulás, és a CD felszereltség miatt. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Mi a véleményetek az üzemanyagcsőre szerezhető fogyasztáscsökkentő mágnesről.szerintem ez városi legenda de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is!

Jah, a sok hülye autógyár stop-start rendszereket, meg speckó befecsi rendszereket találgat fölfele, pedig csak föl kéne csattintani egy mágnest a csöre :lol:
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.